Třináct kroků, jak se naprogramovat ke zbohatnutí

Věra Tůmová | rubrika: Tip na knihu | 28. 8. 2009 | 19 komentářů
Neutěšená situace v práci i v soukromém životě může někoho vést k rezignaci. Kdo ale nechce takto skončit navzdory momentálním nezdarům, má šanci s tím něco udělat. Pomoci mu v tom ve 13 krocích může kniha Napoleona Hilla Přemýšlej a zbohatni.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 8. 2009 7:48, comment

Ano, znám někoho, komu se podobnými principy podařilo stát úspěšným a bohatým - Roberta Kiyosakiho. Také prodává knihy se "zaručenými" recepty jak zbohatnout, a také na tom zbohatl.

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 8. 2009 7:13, Mirek

Knihu N.Hilla jsem dostal před mnoha lety jako dárek.

Autor píše, že nejdůležitější je nápad a spojení autora nápadu s prodejcem nápadu.

Ale to by člověk musel žít v jiném světě!

Nápady jsou, seriozní prodejci se jaksi nevyskytují. Bohužel!

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)

22. 10. 2009 11:50 | ja

gross, dalik, dlouhy + 254 ostanich politiku
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2009 21:31 | majky

tohle mi pripomina jak Jack Black ve filmu Envy vynasel supr vec ktera taky omamila cely svet . Požírač psích hoven. Stačilo jenom přiložit zařízeni nad psí hovno a ono zmizelo. jeho manzelka pak byla zastupitelkou v mistnim senatu, on jezdil Lambem .... klicova veta v zaveru filmu byla : Kdepak mizi vsechny ty hovna ? -))) a tak se prestehoval zpatky do panelaku .-)))
"Vzdycky kdyz se nekdo zepta , my zpanikarime" George Parre
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2009 0:05 | jan

blbost
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2009 21:50 | poi

nejlepší nápad na zbohatnutí: vydejte knihu
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2009 7:13 | Mirek

Knihu N.Hilla jsem dostal před mnoha lety jako dárek.
Autor píše, že nejdůležitější je nápad a spojení autora nápadu s prodejcem nápadu.
Ale to by člověk musel žít v jiném světě!
Nápady jsou, seriozní prodejci se jaksi nevyskytují. Bohužel!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2009 22:16 | Pavel

Každý nápad musí mít určité technologické pozadí, určitý systém rentability, musí vycházet z reálných představ a musí být uskutečnitelný. Jednou mi napriklad jeden kolega rikal, ze umi ovlivnit pohlavi ditete, ktere se ma narodit. Jako univerzitne vzdelany clovek vim hodne o vedeckych a i castecne o "nevedeckych" metodach, ale zadna neni stoprocentni. A zde to bylo nejenom otazkou te predmetne metodiky, ale i etiky a dalsich faktoru. Samozrejme, je to nesmysl, ale to jsem mu nedokazal vysvetlit. Zije porad ve svem bludu. Dnes je velmi tezke "vynalezt" neco, co by vydelalo velke penize a nevyzadovalo by to pomerne vysoke investice. Je to jako energeticka bilance. Jinak samozrejme najit investora neni problem, ale i ten bude chtit znat odpovedi na otazky z uvodu. Tedy k cemu to je, kolik to stoji, za kolik to proda a kolik mu to vynese. A to know-how lze predtimm treba patentove chranit. Ale neni to levne. Radove desitky az stovky tisic korun.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2009 16:02

Ne všechno je otázkou peněz-můj nápad může během několika dnů zrealizovat společnost či firma vlastncí výrobní prostory, vybavení a pracvní síly
Najít majitele, který se nezajímá jen o zjištění "know-how" , ale je srozuměn s určitým podílem na zisku, je téměř nepřekonatelný problém.
Nabízí se ještě jedna možnost-nalézt zprostředkovatele prodeje myšlenky, člověka schopného oslovit kohokoliv,s jistotou, že není schopen zneužití.
Ale nevzdávám, i když více jak 10 to nedává spát
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2009 16:01 | Pavel

Nu, k tem napadum viz. prispevek vyse (Jindra)... Ono samotny napad je hezky, ale je treba jej nechat urcitym zpusobem oponovat. Dneska se da jenom velmi obtozne prijit na neco, co by jeste nikoho nenapadlo. Nedavno me oslovil jeden vynalezce s tim, co rikam na jeho system vodikoveho motoru. Mel s sebou tlusty soupis vsechmoznych patentu a chtelna vec muj nazor. Nu, mel jenom maturitu...a bylo velmi obtizne mu vysvetlit, ze temer vsechyn ty veci byly hlouposti, ktere patentem zacinaji a take skonci. Mas-li dobre napady, bylo by vhodne je nechat oponovat treba na univerzite a to klidne formou smluvy a pak bys ziskal urcity nazor, co a jak s tim. Jinak mimochodem, jak jsem psal o tpom svem zisku tech par set tisic, temer cely je generovan investici do nemovitosti, tedy nikoli bombasticky napad, ale spise investicni klasika. Prave proto to nejsou asi ty miliony...:-(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2009 21:13 | Jindra

Souhlasím s tím co je napsáno v tomto článku.Také mám tuto knihu,také mám nápady za stamiliony,ale nemohu se nikomu s tím svěřit,protože bych byl okamžitě okraden o ten nápad bez nejmenší naděje na nějaký zisk třeba i poloviční,nebo jen malý podíl.A já sám jej nemohu realizovat,nemám potřebné znalosti k dohotovení. To je ale také jedním z motivů,abych se pokusil tyto znalosti získat a mohl zkusit tu věc dotáhnout do konce jen svými vlastními silami.Už jsem začal s učením tak snad se dopracuji k nějakému dobrému výsledku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2009 17:44 | bart

Přikláním se k názoru Pavla. Taky jsem několikrát četl Kyiosakiho, i zde citovaného Hilla z roku 1990, i několik dalších knih podobného charakteru. Každá pojednává o něčem trochu jiném, ale všechny se shodují v tom vybudovat v sobě nové vzorce chování a zažít si je. Navíc jsou všechny napsány pro USA, kde je asi 2x větší kupní síla než u nás, tzn. za jeden plat koupím 2x tolik věcí. Zatím jsem ve fázi budování, něco vychází, něco ne, ale je to furt lepší než se spoléhat na někoho- stát, zaměstnavatele, různé nevýhodné pojistky a spoření, které se nám kdejaký tzv.finanční poradce snaží prodat spíš pro provizi než pro budování vzájemného vztahu. Ale jak napsal Kyiosaki, nejlepší stav je být spokojený, a pokud spokojeni nejste,hledáte odpovědi.Bohužel mnoho lidí tady jen fňuká a nadává, místo toho,aby hledali odpovědi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2009 13:34 | Pavel

Nu, Kyiosakiho jsem prostudoval, zaridil jsem se podle nej a neco jsem vydelal - zatim par set tisic. Nicmene podrobnou analyzou jeho rad jsem prisel na to, ze treba danovy system USA je prece jenom v nekolika detailech odlisny od systemu u nas. Nelze to tedy aplikovat tak zcela uplne. Ale jde tu o jednu vec. On tam tvrdi, ze kdyz se budete ridit jeho radami, budete milionari. Ale take, ze to dokaze pouze mizive procento z tech, co to ctou. A je to pravda. Jde o velmi hluboke zmeny v zazitych zpusobech mysleni a jednani. Neni to jednoduche, casto musite poprit sami sebe a svoje vlastni preference a nazory. Tedy chcete-li vydelavat poctive. Inzerovanou knihu neznam, ale jiste to bude neco podobneho. Navody jak se stat bohatym existuji a jsou funkcni. Ale nejsou pro kazdeho. A o tom to asi je...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2009 23:47 | cedr

Hmm, zajimave. Kolik byste tak zhruba potreboval penez? Je to o moc vic, nez byste si sam dokazal pujcit od bank, pratel, znamych...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 8. 2009 22:29 | Petr Ozogán

Možná to bude znít blbě, ale pokud je to tak zak si za tím jděte, dotáhněte to až do vítězného konce. Já vím, někdy je to těžké. Ale právě tahle knížka mě naučila, že je nutné za tímm opravdu jít. Ale i já sám teď uznávám, v dnešní době je to těžké. Ale je nutné před sebou vidět to pozitivní, nenadávat na to špatné, že to nejde. Rozhodně tím co sem píšu Vás nechci nějak shazovat, nebo tvrdit že to nedokážete. Spíše Vám chci dodat energii to zkusit a v souladu s recenzovanou knížkou do toho jít naplno. Abyste třeba jednou neříkal, "jó, kdyby, ...". Cením si lidí, kteří mají snahu se nějak prosadit a jít za svýma snama, ať jsou jakékoliv. Na rozdíl od lidí, kteří jen stále nadávají jak se máme všichni špatně a že to ani nejde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 8. 2009 18:48

Vážený pane Ozogáne,
před desítkami let jsem mnohé zrealizoval.
Pro představu, nápad ,od kterého bych si sliboval celosvětový zájem , může jen výrobce schopný ve velmi krátké době vyrobit miliony předmětných výrobků a dodat k prodejcům.
Výrobu pak- pro snadnou kopírovatelnost-utajit do poslední chvíle!
Pro zajímavost, výrobek mohu představit v ruce a doplnit několika větami.
Jen těžko si mohu představit, že někdo by byl tak důvěřivý a koupil "zajíce v pytli" , stejně tak já nemohu být tak důvěřivý a zboží představit.
Už jsem se smířil se závěrem, že nemám šanci.
A ještě poznámečku-v celém světě by byl o činnost při použití "výrobku" značný zájem.
V tom mám 100% jistotu.
Zdraví XY
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 8. 2009 18:14 | Petr Ozogán

Dovoluji si v souvislosti s texty v knice uvedenými nesouhlasit. Nerní to taky jen výmluva ve stylu, "KDYBY, ..".? Pokud máte nápad, jděte do toho třeba i sám. Opravdu to jde, musí se ale za tím ale jít přes všechny překážky. Držím palce, třeba seš vám to povede.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 8. 2009 17:22 | X Y

Knihu "Myšlením k bohatství " mám od roku 1991. Byl jsem jí nadšen, ale....
Máte-li nápad a nemáte možnost sám ho realizovat, máte prostě smůlu.
Mám nápady, jejichž realizace by přinesla stamilionové zisky .
Problém je v sehnání seriozního partnera !
Jednou vyslovená myšlenka je okamžitě mrtvá-je snadno zneužitelná.
Mám tu zkušenost, že i po podepsání smlouvy partner změní maličkost a jelikož nelze nápad žádným způsobem ochránit -nelze patentovat-jste mimo hru.
Nebo existuje společnost na kterou se lze se 100% jistotou obrátit s unikátní myšlenkou?
XY
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2009 11:30 | romana38

DÍKY ZA RECENZI,JDU SI JI PUJCIT DO KNIHOVNY A UVIDIME.KRASNY DEN.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2009 10:09 | Petr Ozogán

Ano, znám. První české vydání této knihy jsem si koupil někdy v roce 1990. Dle jejích rad jsem si dal za cíl vydělat za rok milión korun. V té době by se dalo říct až a nepředstavitelný a nesmyslný cíl. Alespoň já to tak tehdy na začátku cítil. Nevím, asi tyo nebylo jen díky tétyo knize, ale skutečnost byla za rok skoro dvojnásobná. Ano, potvrzuji, ono to opravdu funguje. Musí se ale věřit, že je to opravdu možné. Jakékoliv pochyby dokáží vše narušit. Uznávám ale, v dnešní době je to vše těžší. Ale zkouším to nyní znovu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2009 7:48 | comment

Ano, znám někoho, komu se podobnými principy podařilo stát úspěšným a bohatým - Roberta Kiyosakiho. Také prodává knihy se "zaručenými" recepty jak zbohatnout, a také na tom zbohatl.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Hušák

podnikatel

Radim Passer

podnikatel, Passerinvest Group

Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Radim Passer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services