Jaké pojištění je vhodné pro děti

Petr Syrový | rubrika: Jak na to | 17. 8. 2009 | 17 komentářů
Většina lidí zapomíná na pojišťování dětí pro případ vážných trvalých úrazů. Ty přitom mohou ohrozit finanční situaci rodiny a posléze i dítěte.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 8. 2009 15:46, Joža Kolář

Začnu tím, co opravdu nemá pro dítě cenu - a to je životní pojištění. Dítě není živitel rodiny. Z tohoto důvodu nepotřebuje být pojištěno pro případ smrti.
Ostatní pojištění závisí na nabídce toho či onoho ústavu a finančních možnostech rodičů.
Jeden pisatel zmínil denní odškodné. To je pro klienta velmi nevýhodné v případě, že se v rámci jedné události stane více úrazů najednou - např. zlomená noha, zlomená ruka, otřes mozku.
Co zaplatí pojišťovna??? Pouze léčení zlomené nohy, protože bude nejdelší. To ostatní se jaksi "schová".
Proto je pro klienty, kteří požadují pojištění i malých úrazů - a souhlasím s tím, že to není až tak nutné - lepší procentuální plnění. Zde se, podobně jako u trvalých následků úrazů sčítají procenta za jednotlivé úrazy a klientovi je vyplacena částka podstatně vyšší než u formy denního odškodného.
A dále je nutné se u dětských pojištění zmínit u připojištění pro případ vážných onemocnění. Bohužel i děti je mohou dostat a jejich následující život se tím zkomplikuje.
Netvrdím, že ten milion, co případně dostanou dokáže vrátit zdraví, ale lepší než nic....
Paradoxně - největší pojišťovna u nás toto připojištění ve svých dětských pojistkách nemá.
A docela mne pobavila paní za přepážkou tohoto ústavu, když jsem se jí na to zeptal. Tvrdila, že toto nenabízí žádná pojišťovna v ČR....
A kontrolní otázka na závěr.
Víte, co je u malých dětí nejčastější pojistná událost?????
Pokud tuto otázku položím u klienta, je odpověď: Úraz
Ne.
Pobyt v nemocnici v souvislosti s nemocí.

+29
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

10. 6. 2013 15:33, Jana Nováková

Hezký den Vám všem přeji, tak dlouho jsem přemýšlela co kde pojistit až jsem se rozhodla že svoje zkušenosti budu maminám předávat přes webové stránky www.mujprcek.cz. Pracuji s pojištovnama Alliant, Uniqua a Kooperativa a snažím se vždy maximálně zefektivnit pojištění i do spoření. Vlastně jde o to že již za 20 Kč denně můžete naspořit statisíce! Nabídku Vám udělám zdarma! Koukněte se na www.mujprcek.cz. Krásný propršený den přeji :)

-19
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 17 komentářů)

28. 11. 2013 9:45 | hondrle

Přidávám se k názoru, že investiční pojištění pro díte je úplně zbytečné. Je hodně produktů kde zhodnocení peněz je lepší a máme je rychleji k dispozici. Hondně dlouho jsem pojištění dítěte řešil a pojistil jsem je jen na trvalé následky a to z důvodu kdyby se nedejbože něco stalo hrozného, tak ať to pokryje náklady na péči. Pokud si zlomí ruku tak je to smutné, ale za dva měsíce si na to nevzpomene. Tak hlavně ať nenaletíte pojišťovacím agentům na investiční životní pojištění a nejlépe do 60 let dítěte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2013 15:34 | Jana Nováková

Hezký den Vám všem přeji, tak dlouho jsem přemýšlela co kde pojistit až jsem se rozhodla že svoje zkušenosti budu maminám předávat přes webové stránky www.mujprcek.cz. Pracuji s pojištovnama Alliant, Uniqua a Kooperativa a snažím se vždy maximálně zefektivnit pojištění i do spoření. Vlastně jde o to že již za 20 Kč denně můžete naspořit statisíce! Nabídku Vám udělám zdarma! Koukněte se na www.mujprcek.cz. Krásný propršený den přeji :)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2013 15:33 | Jana Nováková

Hezký den Vám všem přeji, tak dlouho jsem přemýšlela co kde pojistit až jsem se rozhodla že svoje zkušenosti budu maminám předávat přes webové stránky www.mujprcek.cz. Pracuji s pojištovnama Alliant, Uniqua a Kooperativa a snažím se vždy maximálně zefektivnit pojištění i do spoření. Vlastně jde o to že již za 20 Kč denně můžete naspořit statisíce! Nabídku Vám udělám zdarma! Koukněte se na www.mujprcek.cz. Krásný propršený den přeji :)
-19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 8. 2009 15:46 | Joža Kolář

Začnu tím, co opravdu nemá pro dítě cenu - a to je životní pojištění. Dítě není živitel rodiny. Z tohoto důvodu nepotřebuje být pojištěno pro případ smrti. Ostatní pojištění závisí na nabídce toho či onoho ústavu a finančních možnostech rodičů. Jeden pisatel zmínil denní odškodné. To je pro klienta velmi nevýhodné v případě, že se v rámci jedné události stane více úrazů najednou - např. zlomená noha, zlomená ruka, otřes mozku. Co zaplatí pojišťovna??? Pouze léčení zlomené nohy, protože bude nejdelší. To ostatní se jaksi "schová". Proto je pro klienty, kteří požadují pojištění i malých úrazů - a souhlasím s tím, že to není až tak nutné - lepší procentuální plnění. Zde se, podobně jako u trvalých následků úrazů sčítají procenta za jednotlivé úrazy a klientovi je vyplacena částka podstatně vyšší než u formy denního odškodného. A dále je nutné se u dětských pojištění zmínit u připojištění pro případ vážných onemocnění. Bohužel i děti je mohou dostat a jejich následující život se tím zkomplikuje. Netvrdím, že ten milion, co případně dostanou dokáže vrátit zdraví, ale lepší než nic.... Paradoxně - největší pojišťovna u nás toto připojištění ve svých dětských pojistkách nemá. A docela mne pobavila paní za přepážkou tohoto ústavu, když jsem se jí na to zeptal. Tvrdila, že toto nenabízí žádná pojišťovna v ČR.... A kontrolní otázka na závěr. Víte, co je u malých dětí nejčastější pojistná událost????? Pokud tuto otázku položím u klienta, je odpověď: Úraz Ne. Pobyt v nemocnici v souvislosti s nemocí.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2009 18:52 | Mr. R.

Když si medicína poradí s trvalými následky tak nevím proč je např. herec Potměšil stále na vozíku. Lékařství jde dopředu, i tak je ale pořád hodně lidí, kteří končí na vozíku (samozřejmě nejen poškození páteře může vést k trvalé invaliditě následkem úrazu).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 16:42 | frajer

Podle mě si tito rodičové prostě nechtějí připustit, že by se taková událost mohla stát. Proto odmítají pojistit děti. Já mám třeba klienta, kterého u pojištění dítěte zajímá naopak jen denní odškodné. Když jsem se mu zmínil o trvalých následcích, tak říkal, že prý si s tím medicína poradí (je to lékař).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 16:02 | Mr. R.

Citace - Jan K / 17.08.2009 10:55

Živitel(rodič) může být pod kytičkami, ale když má slušné pojištění zbude slušná koruna i pro úrazem postižené dítě(řekl bych že ta samá, jako by mělo dítě ze své pojistky). Rodiče si myslím svoje invalidní dítě v případě průměrně placeného zaměstnání. Myslím si že je zbytečné pojišťovat dítě.

Neměl jsem na mysli předčasné úmrtí živitele ale úmrtí např. ve věku 75 let kdy bude "dítěti" třeba 45 let. Jenže kvůli tomu že bude invalidní tak nebude schopné vydělávat dostatek peněz (ev. žádné peníze) a bude odkázané na almužnu od státu. Není ale třeba chodit až tak daleko. Živitel bude chtít jít ve věku 65 let do důchodu. Kdo pak bude živit invalidní dítě? A to jsem ještě nezmínil to že když bude dítě invalidní tak nebude moct nějakou dobu jeden z rodčů chodit do práce (výrazné snížení příjmů rodiny). +vybavení (např. invalidní vozík), přestavba bytu na bezbariérový atd. Pořád se vám zdá pojištění dětí jako zbytečnost?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 15:21 | Vladislav Semerád

Do 15 let je možné sjednat klasické úrazové pojištění na trvalé následky a pro 3-leté dítě s pojistnou částkou 1 000 000,-Kč je za 892,-Kč /rok a lze ho platit pololetně . Jinak životka , kde je možno sjednat i úrazové připojištění není nic neobvyklého . Tu je možno sjednat do 26 let věku dítěte a pokud si dotyčný spočítá kolik vloží a kolik dostane,tak zjistí že úraz je za určitých podmínek zdarma .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2009 13:09 | frajer

Jenže minimální platba je 300.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 12:50 | Josef R

Dobrý den chci reagovat na pana Jana K. Vážený z jaké životní zkušenosti vycházíte že si dovolíte takto mást veřejnost.Bohužel já mám dva případy ze své praxe pojišťováka kdy nastala u dětí plná invalidita následkem úrazu.Nikomu nepřeju nic podobného sám mám dítě.Ale k věci rodiče obou dětí dostali částku 4000 000 kč neříkám že to někomu pomůže vrátit zdraví,ale pokrylo jim to následnou léčbu a další výdaje.Váš názor pane Jene tyto rodiny určitě nesdílí! Prosím vás když něčemu nerozumíte radši mlčte.Tím budete víc prospěšný.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 12:49 | Petr

Prosím vás, u které pojišťovny stojí pojistka na 1mil zmíněných 70Kč/měsíc? Ikdyby to byla pouze úrazová, jakože si myslím že je, tak je to hodně levné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2009 11:30 | frajer

Pojištění pro děti pochopitelně význam má. Ti, co tady uvádějí, že dítě není živitel rodiny, jsou tak trochu mimo. Nebo si prostě nechtějí připustit, že i jejich dítě by mohlo být invalidní, mohlo by onemocnět závažnou nemocí, atd. Nebo si prostě ani neuvědomují, že hrozí i jiné věci než je zlomené zápěstí a smrt.
Když potom dítě dostává doživotní poúrazovou invalidní rentu je to pro rodiče alespoň nějaká finanční výpomoc. Přitom takové pojištění nestojí mnoho.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2009 11:06 | radek

nesouhlasim, prave dite je nutne pojistit na co nejvyssi mozne trvale nasledky, nebavime se o zivotnim ale urazovym to je rozdil. zivotka pro decko je zbytecna ale utazovka nikoliv. vy vite co by dite mohlo vystudovat a kolik by mohlo vydelavat?? castky jdou do nekolika milionu o keter by proste prisel, a mit milion a nebo met 4 je podle me rozdil, navic pro dite za par kacek oproti rodicum... jasny ze penize nejsou vse, ale aspon to trochu usnadni zivot...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2009 10:55 | Jan K

Živitel(rodič) může být pod kytičkami, ale když má slušné pojištění zbude slušná koruna i pro úrazem postižené dítě(řekl bych že ta samá, jako by mělo dítě ze své pojistky). Rodiče si myslím svoje invalidní dítě v případě průměrně placeného zaměstnání. Myslím si že je zbytečné pojišťovat dítě.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 9:46 | Mr. R.

Vůbec nemáte pravdu. Pokud se dítě stane invalidní následkem úrazu, může být invalidní do konce života a jeho otec nebo matka (i ta může být hlavní živitel) mohou být za pár let pod kytičkami. Článek výborný až na to že se nezmiňuje o pojištění pro případ trvalé invalidity v důsledku nemoci. Nebo může jen dospělý člověk dostat nemoc která mu znemožní do konce života vydělávat peníze? I tak ale nechápu proč má článek hodnocení -4.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 7:59 | radek

ale tady se nebaví o úrazu jako zlomená ruka apod.ale o trvaléch následcích.. jde o to , co bude s ditetem kteremu je treba 7 let a stane se mu uraz ze by nikdy uz nemohl delat, ,tak si to zkuste spocitat o kolik penez by prisel pac by nemohl v zivote delat uz. a co by tak od statu dostal, kdyz mu nestihl vesmes nic dat... a ted pak budou naklady na rekonstrukci vozu, osetrovatelka, rekonstrukce treba domu apod..
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2009 6:32 | Jan K

Pojištění dětí je nesmysl, kvalitní pojištění snad má mít živitel rodiny. Pojištění dětí je jen další produkt pro pojišťováky. Když vypadnou příjmy živitele (úraz, nemoc) tak je to snad závažnější finanční problém pro rodinu než když po úrazu dítěte dostanu pár tisícovek.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Bohumír Ďuričko

podnikatel

Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services