Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 21. 5. 2009 | 11 komentářů
Burza cenných papírů Praha i Česká národní banka se potýkají s řadou stížností na investiční zprostředkovatele. Část z nich vyplývá z doporučení nákupu akcií. Druhá část klientů se stala obětí nemorálních praktik, které ale většinou nejde prokázat.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 5. 2009 22:13, Pavel Rejsek

Já bych ty zprostředkovatele nedemonizoval. To, ze je tady firma, ktera klienty mnoho let okrada, to vime vsichni (Afin, Proficio, BFC... kazdy rok se jmenuji jinak, ale je to stale ta sama parta kolem Capital Partners). Sam jsem u nich malem investoval, ale poplatek 1,55% me odradil. Obchodnici sice maji poplatky nizsi, ale je to stejna verbez a kdyz potrebuje clovek poradit a nestiha si to sledovat sam, tak to vyjde draz nez zprostredkovatel.
Takze jsem se nechal ukecat a vsechno jsem prevedl k IZ (tam jsem spokojen, ale nebudu jmenovat). Obecne jsem si dal pozor na poplatky (rozmezi 0,5 - 1,0%), a prvni dva mesice jsem prihodil k prevedenym akciim navrch asi 50 000 USD a obchodovalo se na zkousku, bez marginu. Kdyby mi nevytvorili zisk, tak bych se na to vykaslal. Neco se povedlo, neco ne, celkove horsi nez jsme planovali, ale ne o moc. Takze jsem neco pridal. Pravidelne si vybiram zisky a domluva je takova, ze kdybychom se dostali v hodnote vkladu pod 70%, tak beru penize a utikam.

Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 5. 2009 13:13, hejl

Citace - vladislav skalicky / 21.05.2009 12:23

jsou neodbitní a tím se prozradí , nemá cenu se vlákat do nepřehledné léčky . Zřejmě existují kurzy pro zástupce ( nahaněče ) potenciálních obětí . Jeví se mi že technika telefonních rozhovorů je vedena vždy téměř stejným způsobem. Dokonce mi již volal nahaněč s východoevropským přízvukem jenž nebyl schopen být srozumitelný. Myslím že tyto finanční firrmy jsou zoufalé se udržet v tomto padajícím trhu a tak je každý prostředek použitelný.



Ty jsi asi taky z východu, proto je pro tebe čeština španělskou vesnicí. A jasně, že jsou telefonáty vedeny nějakým jednotícím způsobem, to je v obchodě běžné.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vladislav skalicky 21. 05. 2009 12:23)

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

21. 5. 2009 6:50 | Anti-hejl

V podstatě se objem transakcí na finančních trzích snížil na historické minimum. To s sebou nese i málo pracovních příležitostí v tomto oboru. Investiční zprostředkovatelé nejsou poradci. Jejich znalosti o fungování finančních trhů jsou malé. Někteří nemají vysokoškolské vzdělání a o etickém kodexu nelze vůbec hovořit. Trh se postupně pročistí, ti nejlepší zůstanou, jiní mohou třeba ke kase v hypermarketu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2009 9:01 | hejl

Nikdo přece nenutí lidi k investici. Nemají být lační peněz a chtít snadný výdělek. Mají naopak znát pravidla investování.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2009 12:23 | vladislav skalicky

jsou neodbitní a tím se prozradí , nemá cenu se vlákat do nepřehledné léčky . Zřejmě existují kurzy pro zástupce ( nahaněče ) potenciálních obětí . Jeví se mi že technika telefonních rozhovorů je vedena vždy téměř stejným způsobem. Dokonce mi již volal nahaněč s východoevropským přízvukem jenž nebyl schopen být srozumitelný. Myslím že tyto finanční firrmy jsou zoufalé se udržet v tomto padajícím trhu a tak je každý prostředek použitelný.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2009 13:13 | hejl

Citace - vladislav skalicky / 21.05.2009 12:23

jsou neodbitní a tím se prozradí , nemá cenu se vlákat do nepřehledné léčky . Zřejmě existují kurzy pro zástupce ( nahaněče ) potenciálních obětí . Jeví se mi že technika telefonních rozhovorů je vedena vždy téměř stejným způsobem. Dokonce mi již volal nahaněč s východoevropským přízvukem jenž nebyl schopen být srozumitelný. Myslím že tyto finanční firrmy jsou zoufalé se udržet v tomto padajícím trhu a tak je každý prostředek použitelný.


Ty jsi asi taky z východu, proto je pro tebe čeština španělskou vesnicí. A jasně, že jsou telefonáty vedeny nějakým jednotícím způsobem, to je v obchodě běžné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vladislav skalicky 21. 05. 2009 12:23)

21. 5. 2009 13:31 | Jaromír

Je tomu asi 5 měsíců, kdy jsem opakovaně přijímal telefonické hovory z USA s nabídkou akcií. Anglicky lépe rozumím, než se vyjadřuji, tak přestože jsem jasně nabídku odmítl s poukazem na nezájem obchodovat na burze, nabídka se opakovala, vždy s jiným mluvčím a vždy jednodušší a srozumitelnější výslovností, s odkazem na již proběhlá jednání. Tutéž nabídku mi vždy v průběhu hovoru učinili několikrát, pokaždé s důrazem na jiný aspekt. V zásadě mně přemlouvali, abych přikývl, jen pak se mnou vyplní dotazník a o nic dalšího že se nemusím starat.
Pokaždé jsem útok odrazil, avšak pokoj jsem měl až tehdy, kdy jsem se ohradil poměrně drsným a nevybíravým způsobem. Tehdy mi slečna v telefonu sdělila, že přeci jen já se rozhodnu, zda budu či nebudu obchodovat, že se jedná pouze o informaci. Samozřejmě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2009 19:30 | hejl

Citace - Jaromír / 21.05.2009 13:31

Je tomu asi 5 měsíců, kdy jsem opakovaně přijímal telefonické hovory z USA s nabídkou akcií. Anglicky lépe rozumím, než se vyjadřuji, tak přestože jsem jasně nabídku odmítl s poukazem na nezájem obchodovat na burze, nabídka se opakovala, vždy s jiným mluvčím a vždy jednodušší a srozumitelnější výslovností, s odkazem na již proběhlá jednání. Tutéž nabídku mi vždy v průběhu hovoru učinili několikrát, pokaždé s důrazem na jiný aspekt. V zásadě mně přemlouvali, abych přikývl, jen pak se mnou vyplní dotazník a o nic dalšího že se nemusím starat.
Pokaždé jsem útok odrazil, avšak pokoj jsem měl až tehdy, kdy jsem se ohradil poměrně drsným a nevybíravým způsobem. Tehdy mi slečna v telefonu sdělila, že přeci jen já se rozhodnu, zda budu či nebudu obchodovat, že se jedná pouze o informaci. Samozřejmě.


Co Vám bránilo telefon zavěsit?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jaromír 21. 05. 2009 13:31)

21. 5. 2009 23:05 | Marek Štěpán

Pánové ano.
Sám jsem investičním zprostředkovatelem a vím, proč si klienti stěžují.
Metodiky investičních zprostředkovatelů jsou za hranicí slušného chování a odborné znalosti makléřů minimální. Jejich doporučovaná portfolia jsou hazardem.
Vytratila se z obchodu morálka a princip náš zákazník náš pán?
Pánové makléři, udržme si základnu spokojených klientů. Naše práce bude o poznání klidnější.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

22. 5. 2009 22:13 | Pavel Rejsek

Já bych ty zprostředkovatele nedemonizoval. To, ze je tady firma, ktera klienty mnoho let okrada, to vime vsichni (Afin, Proficio, BFC... kazdy rok se jmenuji jinak, ale je to stale ta sama parta kolem Capital Partners). Sam jsem u nich malem investoval, ale poplatek 1,55% me odradil. Obchodnici sice maji poplatky nizsi, ale je to stejna verbez a kdyz potrebuje clovek poradit a nestiha si to sledovat sam, tak to vyjde draz nez zprostredkovatel. Takze jsem se nechal ukecat a vsechno jsem prevedl k IZ (tam jsem spokojen, ale nebudu jmenovat). Obecne jsem si dal pozor na poplatky (rozmezi 0,5 - 1,0%), a prvni dva mesice jsem prihodil k prevedenym akciim navrch asi 50 000 USD a obchodovalo se na zkousku, bez marginu. Kdyby mi nevytvorili zisk, tak bych se na to vykaslal. Neco se povedlo, neco ne, celkove horsi nez jsme planovali, ale ne o moc. Takze jsem neco pridal. Pravidelne si vybiram zisky a domluva je takova, ze kdybychom se dostali v hodnote vkladu pod 70%, tak beru penize a utikam.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

23. 5. 2009 8:29 | rugil

Máte zkušenost s K.F.P.?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 5. 2009 21:37 | Jaromír Adámek

Citace - Jaromír / 21.05.2009 13:31

Je tomu asi 5 měsíců, kdy jsem opakovaně přijímal telefonické hovory z USA s nabídkou akcií. Anglicky lépe rozumím, než se vyjadřuji, tak přestože jsem jasně nabídku odmítl s poukazem na nezájem obchodovat na burze, nabídka se opakovala, vždy s jiným mluvčím a vždy jednodušší a srozumitelnější výslovností, s odkazem na již proběhlá jednání. Tutéž nabídku mi vždy v průběhu hovoru učinili několikrát, pokaždé s důrazem na jiný aspekt. V zásadě mně přemlouvali, abych přikývl, jen pak se mnou vyplní dotazník a o nic dalšího že se nemusím starat.
Pokaždé jsem útok odrazil, avšak pokoj jsem měl až tehdy, kdy jsem se ohradil poměrně drsným a nevybíravým způsobem. Tehdy mi slečna v telefonu sdělila, že přeci jen já se rozhodnu, zda budu či nebudu obchodovat, že se jedná pouze o informaci. Samozřejmě.

Ahoj jmenovče, proč jsi jim prostě neřekl 5* GFY?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jaromír 21. 05. 2009 13:31)

31. 7. 2009 10:24 | Kája

Pane Štěpáne, makléř je člověk s makléřskými zkouškami, takže on odborné znalosti má. IZ, který umí zvednout telefon a přesvědčit člověka investovat není makléř, jak si většina o sobě myslí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Marek Štěpán 21. 05. 2009 23:05)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Jakub Havrlant

podnikatel a investor

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
68,00 %

z 25 duelů
×
Jakub Havrlant
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Eskont, Přímá investice, Nepřímá daň, petr mach, daň z příjmů, michal wantulok, česká spořitelna, fintech, Sb., soupis zboží, měnové, ukončení pracovního poměru, Roman Koděra, trh s nemovitostmi, dobročinný účel, plynovod, Martin Šubrt, Asociace pro kapitálový trh

3M71980, 3T80510, 3M71980, 3T80510, 3M71980

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK