Mají vymahači dluhů právo obtěžovat dlužníky v zaměstnání?

Čím dále více problémových dlužníků ignoruje výzvy k zaplacení dluhů. Vymahači proto přitvrzují a začínají chodit za dlužníky do práce, aby je dostali před kolegy pod tlak. Mají na to podle vás právo? Napište, co si o tom myslíte.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 9. 2012 7:35, Metatron

A kdo nedluží,nevím za co by se měli dlužníci stydět.Tady jde vidět,že finanční systém nefunguje a nikdy fungovat nebude.Je to největší otrokářský systém jaký kdy byl iluminátama vytvořen,dostáva nejen lidi do záhuby,ale i státy,firmy.Pár loutek řídi tento svět,je to jen hrstka mocných.Je třeba skoncovat s tímto starým světem.Ať si ty peníze vytisknou,vždyť je to jen cár obyčejného papíru,který dostává boží lidskou bytost do nekonečných stresů a zoufalství.Ať to zaplatí ti co dělaj tyto zákony a co vše rozkradli,ale ti jsou imunní a dělají si co chtějí a jsou v klidu.Je to jedna a ta samá mafie,exekutoři,soudci,policie ,vládnípseudo loutky atd.Hlavně se lidé nenechte očipovat,to už by jste nebyli lidmi,ale chodí mrtvoly sledované na každém kroku a pokud se vám to nebude líbit kdykoliv vás mohou odpojit tzv.Nový světový řád na který je upozorněno také v Bibli.

+21
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 2. 2011 18:30, Pavel

Dnes u mě doma byli Exekutoři a musím říct že jsem byl překvapen jak se ke mě jako dlužníkovi chovali neměl jsem žadne namitky chovalise opravdu přatelsky a jeste mi poradily jak mam postupovat dal ....chteli po me kolik jsem schopen platit mesícne tak jsem řekl že mohu davat 500kč a souhlasili samozrejme ze chteli víc abych platil ale nemam z ceho zivym 4 deti a mam polepeno vše poradili mi i take kdyz nebudu mít na splatku at to dam písemně vedet...vím kazdy nadava na exekutory jací jsou to prasata jak e chovají ale jde jen o to jací k Vam prijdou a jak se domluvíte takže ja mam dluh 249000 a muzu platit 500kč měsícne mam polepeno vše a když prijde dalsí Exekutor tak uz mi nemuze vzit nic dokud to nesplatím všem preji hodne zdaru at k Vam prijde stejny a opravdu hodny Exekutor

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 26 komentářů)

31. 8. 2015 1:11 | Janovic

Cast dluhu lze pripsat i na vrub justicnich zlocinu a zrudnych zlocinnych advokatek. V priupade naseho rozvodu advokatka destkami lzi a falesnych dukazu uvedla soudy v omyl, ty si nic neoverovaly a napocitali mi nekolikamilionove dluhy. Manzelka vykradla nase rodinne ucty, podvodem me pripravila o spolecny byt, jeji matka mi ukradla muj druzstevni byt od rodicu, exekutori mi ukradli podil chapupy na zaklade podvodu s odhadem (na to jsem si stezoval soudu a soud exekutora zbavil funkce), exekutori mi ukradli pole i penize z uctu, vyjradli i ucet, kam jsem dcerce sporil. Soudy dcerku naucily, ze lhat se vyplaci, proto soudu pod prisahou lhala atd. atd. Zlocinna advokatka pak na me podala i trestni oznameni, ale trestni senat si vse nechal vysetrit a overit (na rozdil od soudcu rodinneho prava), lzi zlocinne advokatky odhalil a osvobodil me v plnem rozsahu. Dluhy ale de jure existuji dal a zlocinna advokatka dal pacha sve zlociny... "Je neco VELMI shnileho ve state danskem."
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2013 17:52 | MYSAK

MAJI NA TO PRAVO,VYMAHAT DLUHY OD DLUZNIKU,VERITELE NA TO MAJ PRAVO
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2012 7:35 | Metatron

A kdo nedluží,nevím za co by se měli dlužníci stydět.Tady jde vidět,že finanční systém nefunguje a nikdy fungovat nebude.Je to největší otrokářský systém jaký kdy byl iluminátama vytvořen,dostáva nejen lidi do záhuby,ale i státy,firmy.Pár loutek řídi tento svět,je to jen hrstka mocných.Je třeba skoncovat s tímto starým světem.Ať si ty peníze vytisknou,vždyť je to jen cár obyčejného papíru,který dostává boží lidskou bytost do nekonečných stresů a zoufalství.Ať to zaplatí ti co dělaj tyto zákony a co vše rozkradli,ale ti jsou imunní a dělají si co chtějí a jsou v klidu.Je to jedna a ta samá mafie,exekutoři,soudci,policie ,vládnípseudo loutky atd.Hlavně se lidé nenechte očipovat,to už by jste nebyli lidmi,ale chodí mrtvoly sledované na každém kroku a pokud se vám to nebude líbit kdykoliv vás mohou odpojit tzv.Nový světový řád na který je upozorněno také v Bibli.
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 6. 2012 7:26 | lida

Zaplatila jsem jako ručitel za dlužníka 83000kč.Nemam finance na zaplacení pravníku.Poradí mi někdo jak mam od dlužníka dostat sve peníze.Dlužník bydli v Tachově.Děkuji za radu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2012 16:06 | Petr Středa

Nikdy jsem neměl dluhy. Až do roku 2001, kdy mě jistý izraelský holding nezaplatil jako živnostníkovi faktury za 650 000,-Kč. Komplet všechny firmy holdingu měly sídla na off shore destinacích jako Panenské ostrovy, Kypr, Kajmanské ostrovy atd., v rámci české legislativy nevymožitelné, pro mě, jakožto živnostníka, rozsudek smrti. Díky této verbeži a státu, který umožní podnikat v ČR takovýmto subjektům, který očividně mají něco za lubem, dneska dlužím asi 2 mega, už jsem to dávno přestal počítat. Nic nemám a už nikdy mít nebudu. Přihlášený jsem na OÚ, vytloukám podnájmy, vždycky na pár měsíců a zase se přestěhuji. Jsem psanec. Onen izraelský holding vesele funguje dál. Kolik dalších nešťastníků udělali v mezidobí, těžko říct. Necítí se vinen. A jestli za mnou někdy přijde nějaký vymahač do zaměstnání, hezky rychlu ho pošlu do prdele.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 2. 2012 18:05 | Helena

Víte jak málo stačí, aby vás zaměstnavatel dostal i s rodinou do platební neschopnosti????
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2011 18:54 | lubos

Ano, souhlasím s pronásledováním dlužníků všude. Morální profil člověka je jeho vizitka také celý život. Existovalo vězení pro dlužníky a bylo to velmi vhodné jej obnovit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2011 16:37 | bibinakri

dobry den,muzete my nekdo poradit,mamka pro me byt v osobnim vlastnictvi,dostala jsem se do fainancni situace a nake splatky na najmu chybi,prisel platedbni rozkaz,nevedela jsem co to je tak jsem tomu nedavala pozornost,jen jsem uhradila pulklu castky,a najem tedy platim dal...casem prisel vymahac a rekl ze jsem ve vypovedni smlouvy a ze dluh musim uhradit cely naskocily samozrejme uroky,a nikdo my nerekl ze jsi muzu rict o splatkovy kalendar,takze jsme s maminou sepsaly uznani dluhu a kalendar,kam ho muzu odnyst prosim vas?jelikoz se snama nikdo nechce bavit ani vymahac,ten my dokonce tvrdi ze ke konci mesice prijde pro penize a ze mu mam dat klice od bytu,muze me vymahac dluhu vyhodit?byt je mamky v osobnim vlastnictvi.dekuju
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2011 18:30 | Pavel

Dnes u mě doma byli Exekutoři a musím říct že jsem byl překvapen jak se ke mě jako dlužníkovi chovali neměl jsem žadne namitky chovalise opravdu přatelsky a jeste mi poradily jak mam postupovat dal ....chteli po me kolik jsem schopen platit mesícne tak jsem řekl že mohu davat 500kč a souhlasili samozrejme ze chteli víc abych platil ale nemam z ceho zivym 4 deti a mam polepeno vše poradili mi i take kdyz nebudu mít na splatku at to dam písemně vedet...vím kazdy nadava na exekutory jací jsou to prasata jak e chovají ale jde jen o to jací k Vam prijdou a jak se domluvíte takže ja mam dluh 249000 a muzu platit 500kč měsícne mam polepeno vše a když prijde dalsí Exekutor tak uz mi nemuze vzit nic dokud to nesplatím všem preji hodne zdaru at k Vam prijde stejny a opravdu hodny Exekutor
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2010 23:47 | M.M.

Jo,jen tak dál vy někteří, volejte po vězení na dlužníky!!! Vůbec asi nechápete co činíte.Jasně,dluhy se mají platit,ale stojí jakékoli vaše mizerné peníze za naše životy? Ne všichni dlužníci kradli,nebo si půjčují s úmyslem nevracet.Já přišel např. o práci ze zdravotních důvodů.Dnes mám Č.inv.důchod 3700Kč. Dluhy z předtím řádně placených a již skoro zaplacených půjček obrovské jen na penále. Penále i z ostatních jinak běžných poplatků dál rostou neboť nemám na placení ani těch základních poplatků.Např vyúčtování El.En se bojím jak čert kříže.Částky takto vzniklé nemohu zaplatit do smrti i kdybych dělal nějakou super placenou práci.A přiznávám dnes po pěti letech ustavičného stresu a živoření,že ani nemám už chuť něco platit.Slavný osobní bankrot je také jen pro někoho…Běžte k čertu všichni věřitelé a exekutoři i s vaším mamonem.Stejně vám bude za pár let na h…. až vás očipují!!!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2010 13:14 | Josef

Jsou lidé kteří se dostali do takové situace i nevlastní chybou ( ztrata zaměstnání) u takových ne. Ale jsou lidé kteří Vás umyslně okradli a dluží Vám , tak na ty jo a nejen to, ale i Ivana Vasiljeviče.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 9. 2009 16:00 | Petr B.

Zdravím , souhlasím s tím že dluhy je potřeba spácet a věřitel má určitě právo i na přiměřenou částku navíc tím myslím pokutu za nedodržení podmínek nebo snakční úrok. Na druhou stranu je poviností státu aby nedal příležítost firmám či osobám zbytečně zadlužovat jiné osoby tím že věřitel několikanásobně zvyšuje pohledávku dlužníka poté jí ještě prodá jiné společnosti a ta s tím dál profituje. S penězma není možné takto nelidsky kšeftovat. Mělo by se zejména hledět na to kolik dlužník má momentálně příjem a podle toho určit splátku i případnou pokutu . Chci začít proti tomuto tvrdě bojovat . Zadlužování lidí je momentálně aktuální záležitost a mrzí mě že se vláda nesnaží tuto otázku řešit . Potřebujeme "bič" proti těm kteří nás občany zadlužují a snaží se nám chytře ale nelidsky sahat na naše peníze které si vydéláme a které mají sloužit na naše potřeby a potřeby našich dětí.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2009 14:17 | Tereza

Souhlasím s tím, aby exekutoři měli možnost udělat maximum pro navrácení peněz svým klientům a měli tudíž větší pravomoce. Neplatičů a podvodníků přibývá a jejich nezodpovědný přístup nezná mezí. Já sama již druhým rokem doluji od jednoho zloděje, který si zahrál na truhláře a okradl mě o 54 tisíc, peníze.Nereaguje na SMS, nezvedá telefony, rozhodnutí soudu ho přestalo vzrušovat a zapírá se. Nic jiného na tyto lidi, kteří odmítají nést odpovědnost za své neuvážené kroky, nezabírá a můj názor je ten, že by náš stát měl podniknout takové kroky, aby se každý kdo jednou zcizil, okradl a nebo nevrátil vypůjčené peníze , bál na tuto myšlenku podruhé vůbec pomyslet..v našich zákonech mi chybí věta : " Jednou a dost " a jasně daná ultimáta."Chceš platit, zůstaneš na svobodě, nechceš platit pudeš si sednout a budeš pracovat pod dohledem a za peníze, který uvidíš jen na výplatní pásce, protože příjem by šel automaticky poškozeným.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2009 12:21 | zdeněk staněk

mam přítelkyni a jeden její bejvalej přítel ji dluží částku kolem 15000 kč jestím něco možné udělat děkuji za optání s pozdravem staněk
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2009 5:34 | Michal Roček

Souhlasím
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 4. 2009 5:30 | Michal Roček

Ano, mají právo. Dlužil Vám někdy někdo? Tak zajisté víte, jak Vám ty peníze schází. Jiná otázka je, že odměna pro exekutory je tak neřestně stanovena, že to je až nemravné. To, že se o exekuci nedozvíte, je též pouze česká záležitost. Ale je to čistě lobistická a poslanecká záležitost, dělají to proto, aby se dostali k dalšímu majetku. Zkuste prověřit, kolik poslanců je navázáno na exekutory, likvidátory, konkursní správce a soudce. Je to jedna velká šikana lidí, kteří ještě vydělávají. Jsem s úctou Michal Roček
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2009 12:08 | grizzly

Doporučil bych zavést vězení pro dlužníky ve stylu Dickensovské staré dobré Anglie. Tam dlužníka zavřeli do šatlavy, holé místnosti bez přislušenství, stravu si dlužnící opatřovali žebrotou na rynbku, kam byli za tímto účelem vyvedeni a propuštěni byli teprve až zaplatili. Připouštím, že toto řešení bylo poněkud tvrdé, ale nesporně velice účinné. Pokud je vám dlužníků líto, tak si vzpomeňte na chudáky věřitele, kteří třou bídu a dlužník je vysmátý.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2009 13:04 | Lagarto

zrovna vcera v televizi jsem videl reklamu, ze nekdo pujci 70,000,. "jiz za" 800 Kc mesicne. Ty cisla mozna byla malinko jinak, presne si nepamatuji. Tot vse . Zadny dalsi udaj v te reklame nebyl. Zadna RPSN, doba splaceni, poplatky ci naklady na vedeni uveru ci uctu, atd. Byla to bankovni instituce, kde to lze duvodne ocekavat. Ale k veci... 800 mesicne je 9600.- rocne. Paklzie pocitam 0% urok, 0% nakladu, zadne poplatky, atd. Je to splaceni 7 roku a 4 mesice. Kolik lidi si to spocita? Stoji vubec teoreticky cokoliv v cene 70,000 za dluh na 7 let a vice ? NE. To by melo byt trestne....
Ale realne je to jeste horsi. Realne slo zrejme o pujcku na 10 let (to tam nebylo uvedeno, dohaduji se) a tedy dluznik zaplati naklady 96,000.- coz je +26,000.- Kc a navic budou dlasi poplatky. To stale neni tragicke samo o sobe, ale kolik lidi si to podle te reklamy spocte? 5 ze 100 ? Mozna si fandim moc...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2009 12:55 | Lagarto

Dobry den, otazka zni, zda se maji dluhy vymahacskymi firmami resit na pracovisti dluznika?
Vychazim-li z toho, ze je dluznik v zamestnaneckem pomeru v prostorach zamestanvatele (soukrome uzavrene prostory) a vykonava pro nej cinnost na zaklade smlouvy (pracovni smlouva), pak tam zadny soukromy vymahac nema co delat a ani se tam nedostane. Tedy vylucuji napr. otazku zivnostnika majiciho adresu provozovny totoznou s adresou bydliste. Jako zastupce firmy bych hnal vymahace holi, bez ohledu na okolnosti. To je soukroma vec mezi zamestnancem a veritelem, sjednana soukrome mimo pracovni prostory a mimo pracovni dobu. Tam a tehdy se take ma resit dluh. Navic vymahac zdrzuje pracovnika od prace a tim poskozuje 3. stranu - zamestnavatele. Tedy jasna odpoved: NELZE VYMAHAT SOUKROME DLUHY V PRACI. Upozornuji, ze hovorim o soukromych vymahacich, nikoliv o vykonu soudniho rozhodnuti, ci vysetrovani policii...
Jina vec je zastavit cloveka u brany fabriky, ci mu poslat email do sluzebni schranky apod. Zde to lze tezko postihnout a jeste hur tomu zabranit, ale sem dotaz nesmeroval :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2009 9:26 | Heršálek Petr

Je rozdíl mezi nesmyslným zadlužovánim a například hypotékami a závazky které jsoou potřebné? Každý není bohatý a šetřít na bydlení při dnešnich cenách je holý nesmysl. A registr neplaticu to je až to poslední myslím tím slušný klienty kteří si své závazky plní a ted mají problém?? Tahle doba je bič pro obě strany zájem o tyhle služby upadá konkurence těch co pujčují je velká .A stímhle názorem neměl si to brát se dlouho neudrží!!! Za to co se děje nikdo nemuže o práci přicházeji i ti co pracují celý život a to by se mělo rozlišovat........
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiřina Nepalová

podnikatelka, Renomia

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Jiřina Nepalová
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services