Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Karel Svoboda
podnikatel, Toi Toi
Luděk Sekyra
podnikatel, Sekyra Group
100,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Domácnosti se zadlužují zbytečně
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
16. 2. 2009 8:25, benzin
Tak tuhle knihu si koupim. Mam totiz velmi podobny pocit ze vsech "sporicich" pojisteni, dokud jde o pojisteni vim za co platim, ale ta sporici cast je naprosto nevyspitatelna a jak autor pise, zcela neocenitelna, kupujici nema nejmensi tuseni co vlastne kupuje. Muze se orientovat podle produktivity fondu, ale nema tuseni kolik z tech investic je skutecne kvalitnich a nerizikovych. Cilem banky by melo byt kvalitinim produktem prilakavat zakazniky. Bohuzel se spise ukazuje ze je jednodussi vzdy po urcite dobe vymyslet "lepsi a moderejsi produkt" a nekvalitni poslat k ledu.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
16. 2. 2009 11:03
Píšete nesmysly oba dva. Vlastně všichni 3, když počítám i autora knihy. U životního pojištění (to je to se spořením) se alespoň něco vrátí, když se nic nestane. Finanční ústavy jako každý podnikatel stojí o spokojené zákazníky, pokud máte pocit, že byste nabízeli lepší služby, tak šup do banky a půjčte si tam na rozjezd konkurenčního ústavu. Klidně se stanu vaším klientem. Co se týče investic (a tedy i spoření v rámci investičního životního pojištění), tak jak se pozná, jsou-li kvalitní či nekvalitní? Investiční makléři (jedno, zda pracují pro IS nebo pojišťovnu), mají úplně stejné informace jako sóloinvestor. A k té knize. Už jen věta "Domácnosti si neuvědomují nebezpečnost, která plyne z hypotečních a jiných úvěrů..." je k pobavení. Podle autora máme bydlet pod mostem, protože hypotéka je velký závazek. Nebo "Hned na začátku je třeba uvést, že na finančním trhu se žádné materiální hodnoty nevytváření..." Proč by se měly? každý vydělává jak umí, někdo peče chleba, někdo obchoduje. Jílek je ocas a jeho velkodílu se obloukem vyhnu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)
17. 1. 2010 19:27 | Mareš
30. 8. 2009 21:03 | jarka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2009 19:36 | miladis
21. 2. 2009 18:21 | Harp.
16. 2. 2009 18:32 | Bono
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 16:18 | benzin
Zkuste se zamyslet nad tim, jak se tvori spokojeny zakaznik produktu, jehoz vysledky pozna az za 30 let. Jestli je to spise marketingem, nebo kvalitou vystupu z produktu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 14:05
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 11:36
Totiz Financni ustav nic nechce. Ano personifikace je super vec. Spolecnost si preje spokojne zakazniky, financni ustav si praje spokojene klient atd. To je ale hloupost finacni ustav ani spolecnost si nic neprejou, preje si jenom zamestnancni, managemant a ti si preji vydelavat. Pokud k tomu dopomuze spokojeny zakaznik pak si prejou jeho, ale u 30 letych smluv ke svemu vydelku nic takoveho zapotrebi neni.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 11:03
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 10:06 | Luboš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2009 8:25 | benzin