Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Reklamovat v Česku zájezd bývá obtížné a získat za nekvalitní služby náhradu bývá ještě složitější. Pomoci by mělo dodržování mezinárodního kodexu, který v Evropě platí už dvacet let. Věříte, že pak cestovky budou ke klientům vstřícnější? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.

13. 11. 2008 14:23 | Pet

Představa, že si s půlročním předstihem vyberete drahý zájezd s hotelem dle vašeho gusta a nakonec skončítě v nějakém jiném (který bude dál od moře, v nějaké hnusné díře, bez vybavení, kvůli kterému jste si ten první vybrali), je dost otřesná. Dostat za takhle zkaženou dovolenou nějakých 10 % almužny (když na tom cestovka trhla třeba 30 %) je naprostý výsměch.
Proto jezdím poslední roky bez cestovek. Za míň peněz víc muziky, když se mi něco nelíbí, vyřeším si to sám (většinou ještě než problém nastane).
Rozhodně lepší než se měsíce hádat kvůli reklamaci s cestovkou. To jsem si zkusil taky, drahý zájezd, změněný program, hotely,... pak 3 měsíce hádek se zaměstnanci cestovky, kteří samozřejmě chybu udělat nemůžou. Když jsem pohrozil soudem a došlo to v cestovce až k majiteli, tak ten se nakonec jako první začal chovat korektně, chybu cestovky uznal a vrátili mě přes 20 tisíc. Přesto ta zkažená dovolená a ty hádky za to nestály.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2008 15:04

Je to přesně tak. Klasický fígl cestovky při uznané reklamaci je nejprve od ceny odečíst cenu letenky. Je jasné, že pro takový případ dělá letenka cca 70 - 80 % ceny zájezdu. Na zbytek se nahodí 10 - 20 % "bolestného" a je vymalováno. V reálných číslech : koupíte zájezd za 50 tisíc, 35 z toho bude letenka a z 15 zbývajících vám po boji a pouze v případě úplně zničené dovolené - např. při nedodržení kvality ubytování, přiznají 1500 - 3000 Kč. To není vymyšlený příklad, ale běžný postup.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pet 13. 11. 2008 14:23)

13. 11. 2008 17:19 | Pet

To jo. Je zajímavý, že u ostatního zboží to tak nefunguje. Když si koupíte auto a odpadne vám kolo, tak vám autosalón taky nenabídne jen slevu 3000.-. Když vám někdo pohnojí dvoutýdenní dovolenou, tak ať vrátí veškerý prachy a plus odškodnění za ty zbytečně vynaložený 2 týdny. Vím, že je to krutý, ale pokud nejste schopný zajistit nabízený služby, tak podnikejte v jiným oboru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 13. 11. 2008 15:04)

14. 11. 2008 8:27 | comment

Citace - Pet / 13.11.2008 17:19

Když si koupíte auto a odpadne vám kolo, tak vám autosalón taky nenabídne jen slevu 3000.-
Jenže dovolená prostě není auto a funguje to oboje jinak, není to stejný business. Když si necháte postavit barák a po měsíci se Vám rozbijí vchodové dveře, tak taky budete žádat zpět několik milionů za celý dům? Asi ne, že? Vidíte, je to taky jiný business. Váš příměr prostě nebyl správný. (Nehledě k tomu, že ani ten autosalón by Vám nedal všechny peníze za auto zpět, ale prostě Vám to kolo jen opravil.) Pokud by stejným způsobem jako Vy "argumentovala" cestovka, mohla by Vám říct "když si koupíte propisku a ona přestane psát, tak si taky jdete zpět pro peníze? Nejdete, zahodíte ji a je pokoj. Tak nám tady nebrečte, na dovolenou se vykašlete a hotovo." Jejich příměr by byl zcela stejně nepřípadný jako ten Váš.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pet 13. 11. 2008 17:19)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dana Bérová

exministryně a podnikatelka

Aleš Hušák

podnikatel

Dana Bérová
ÚSPĚŠNOST
98,51 %

z 134 duelů
×
Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
11,11 %

z 9 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Přímé daně, Veřejná emise, Likvidita, start-up, eet, fintech, lime, andrej babiš, Jeremy Grantham, dědění ze zákona, energetická koncepce, neplatiči, Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, rozpočtové výdaje, porod, KID, trenér, evropský fond

4C40689, 4P75572, 1U56446, 1SY3450, 0B00000

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK