Dá se v Česku snadno reklamovat zájezd?
Reklamovat v Česku zájezd bývá obtížné a získat za nekvalitní služby náhradu bývá ještě složitější. Pomoci by mělo dodržování mezinárodního kodexu, který v Evropě platí už dvacet let. Věříte, že pak cestovky budou ke klientům vstřícnější? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
14. 11. 2008 8:27 | comment
Citace - Pet / 13.11.2008 17:19
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 11. 2008 17:19 | Pet
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 11. 2008 15:04
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 11. 2008 14:23 | Pet
Proto jezdím poslední roky bez cestovek. Za míň peněz víc muziky, když se mi něco nelíbí, vyřeším si to sám (většinou ještě než problém nastane).
Rozhodně lepší než se měsíce hádat kvůli reklamaci s cestovkou. To jsem si zkusil taky, drahý zájezd, změněný program, hotely,... pak 3 měsíce hádek se zaměstnanci cestovky, kteří samozřejmě chybu udělat nemůžou. Když jsem pohrozil soudem a došlo to v cestovce až k majiteli, tak ten se nakonec jako první začal chovat korektně, chybu cestovky uznal a vrátili mě přes 20 tisíc. Přesto ta zkažená dovolená a ty hádky za to nestály.