Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Rozhovor | 8. 9. 2008 | 6 komentářů
Odbor ochrany spotřebitele, který vznikl v ČNB 1. září, má dbát na to, aby se regulované finanční instituce chovaly férově. Chce se i více zapojit do finančního vzdělávání obyvatelstva, říká ředitelka nového odboru Helena Kolmanová.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 9. 2008 15:28, mk

pekna pani

Reagovat

 

+6
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 9. 2008 14:29, spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (6 komentářů)

8. 9. 2008 12:31 | jan

Je možné se na dotyčný orgán obrátit o pomoc i v případě, že jsem zprostředkovatel takovéto instituce, pokud jsem se dostal díky jednání svých nadřízených - jejich nezájmem o obchod do svízelné - neřešitelné situace? Např. vratka provizí za několik zpět v případě, kdy nebylo možné ze strany zprostředkovatele situaci ovlivnit?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2008 13:54 | Standa

Zajímalo by mě, kam si mohu stěžovat na ČNB.
Moje stížnost zní: vinou ČNB a jejího clearingového centra zpomalují banky bankovní převod až o 3 dny (přitom v Anglii převod trvá pár vteřin). O víkendu bankovní převody nefungují vůbec (přitom v Polsku to jde - platby chodí i o víkendu).
Co s tím ČNB udělá?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2008 14:29 | Lola

Helena Kolmanová je mooc krasna zenska :))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2008 14:29 | spotrebitel

Jeste docela nedavno byla pro CNB ochrana spotrebitele nejvetsi nocni mura, zbytecnost, ktera pokrivuje trzni vztahy a znamena vyhozene penize bez jakehokoli efektu. Nyni si vytvorila utvar, ktery fakticky nic nezmuze, ale snazi se prezentovat jako zachrance vsech nebohych spotrebitelu, pro jejichz dobro dosud CNB neudelala vubec nic. Staci pragmaticky oprasit a prevzit par cizich napadu, ktere se mavnutim kouzelneho proutku promenily ze zla ve svatost - a hura do toho!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2008 15:28 | mk

pekna pani
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

9. 9. 2008 15:04 | Vít Kalvoda

Přejme paní Kolmanové, aby se jí dařilo naplňovat cíle v kontrole dnes divoce bujícího trhu a především některé zvěrstva (eufemisticky - misselling) v oblasti provizního finančního poradenství. Snad se i projektu TANK (www.t-a-n-k.cz) podaří probojovat do hledáčku ČNB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Patrik Nacher

podnikatel a ekonom

Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
67,74 %

z 31 duelů
×
Patrik Nacher
ÚSPĚŠNOST
94,44 %

z 72 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Ceteris paribus, Monopol, Celkový náhradový poměr, jan bureš, jan raška, eet, zbyněk stanjura, architektura, konkurz, formulace, pronájem počítače, pojistná složka, Generální ředitelství cel, AdWords, dodatečné náklady, zákony, nová drachma, tunelování

6B72551, 3AM3721, 4AU5382, 6B72551, 3AE0651

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK