Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Sloupek | 18. 6. 2008 | 11 komentářů
Pravidelná investice v 95 procentech případů poměrně slušně vydělává. Ve zbylých pěti procentech, kdy se investice dostala do ztráty, buď měl investor smůlu, nebo nedodržel zásadu, že na konci investičního období se peníze přesouvají do bezpečnějších aktiv.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 6. 2008 6:24

Tak nečti hloupé články a hybaj vydělávat. Neplýtvej časem v diskusi, utíkají Ti zisky 100 000 denně ze soukromého podnikání.
Až budeš mít desítky milionů korun z podnikání, možná budeš přemýšlet, co s nimi. Pak se Ti možná slovo "akcie" nebo "investovat" může hodit. Ale všemu rozumíš sám, tak nebudeš potřebovat od nikoho radit ani nic číst...
Mnoho štěstí

Reagovat

 

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Luboš 18. 06. 2008 21:29)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 6. 2008 15:46, Osama

!! Clovek nesmi volit pro akcie a fondy nikdy zádné investicni obdobi 10 , 15 , 20 let !! Tim by vzdy zle dopadl !!
Je nutno kupovat akcie jen , dokud jsou levné a podniky zvysuji zisk. Jakmile jsou akcie nebezpecne predrazené s P/S P/B P/E , nebo podniky nezvysuji zisk , je nutno akcie prodat.
Jiná moznost je míti akcie jen s kurzem nad klouzavym prumerem 200 dní , SMA 200 a nikdy nemít akcie s kurzem pod SMA 200. Nikdo by nemel míti nikdy nonstop vsechny akcie pres to extremni predrazeni 2000-2002. Tehdy se mely ponechat jen levné akcie, kdyz potrebovali lidé jejich dividendy. Kdo nepotrebuje dividendy, nemel miti temer zádné akcie 2000-2002.

Reagovat

 

-4
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

18. 6. 2008 9:14 | kluvi

Bolo by mozne nejak spresnit info o tej koncovej realokacii portfolia? Napr. ako dlho ma trvat? Predpokladam, ze to bude nieco ako opak trvaleho nakupu, cize trvaly spatny odkup.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

18. 6. 2008 15:46 | Osama

!! Clovek nesmi volit pro akcie a fondy nikdy zádné investicni obdobi 10 , 15 , 20 let !! Tim by vzdy zle dopadl !! Je nutno kupovat akcie jen , dokud jsou levné a podniky zvysuji zisk. Jakmile jsou akcie nebezpecne predrazené s P/S P/B P/E , nebo podniky nezvysuji zisk , je nutno akcie prodat. Jiná moznost je míti akcie jen s kurzem nad klouzavym prumerem 200 dní , SMA 200 a nikdy nemít akcie s kurzem pod SMA 200. Nikdo by nemel míti nikdy nonstop vsechny akcie pres to extremni predrazeni 2000-2002. Tehdy se mely ponechat jen levné akcie, kdyz potrebovali lidé jejich dividendy. Kdo nepotrebuje dividendy, nemel miti temer zádné akcie 2000-2002.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

18. 6. 2008 21:29 | Luboš

Když čtu ty rádoby inteligentní názory pana Syrového o tom, že investice jsou na 10- 20 roků a pak možná bude zisk nula nula nic, tak mám kyselý úsměv. To není investice, ale blbost. Dávat peníze třeba do Čezu, aby pan Roman měl zisk pro sebe další miliardu Kč ?.........A pak , znám soukromé podnikání, kde skoro každý den je zisk 100 000 Kč a není k tomu potřeba číst hloupé úvahy nějakého bankovního blba a není třeba čekat 20 roků a bát se, že se toho třeba ani nedožiji. Nevěřte bankám, banky jsou naprosto neschopné něco pro klienta udělat !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

19. 6. 2008 6:24

Tak nečti hloupé články a hybaj vydělávat. Neplýtvej časem v diskusi, utíkají Ti zisky 100 000 denně ze soukromého podnikání. Až budeš mít desítky milionů korun z podnikání, možná budeš přemýšlet, co s nimi. Pak se Ti možná slovo "akcie" nebo "investovat" může hodit. Ale všemu rozumíš sám, tak nebudeš potřebovat od nikoho radit ani nic číst... Mnoho štěstí
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Luboš 18. 06. 2008 21:29)

19. 6. 2008 7:17 | Luboš

Anonyme, je vidět, že jsi nic nepochopil. Právě, že opravdu schopný člověk se bankám, invest. fondům a akciím výhýbá a raději kupuje nemovitosti s kancelářemi a obchody. Být jedním z mnoha akcionářů je hloupost. Význam má jen vlastnit nemovitost sám a být od bank, fondů a akcií co nejdál. To jsou jen parazité, kteří maloakcionáře třeba vykopnou, kdy se jim zlíbí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 19. 06. 2008 06:24)

19. 6. 2008 7:44 | Luboš

Anonyme nerozkazuj mi slovy: nečti a hybaj vydělávat. Nejsem Tvůj podřízený. Raději napiš své jméno Syrový. ...Jinak deset milionů je málo, za to se nic kloudného nekoupí. .......A pak, už dávno se nedivím, že v ČR víc jak 10 bank zbankrotovalo. Myšlení mnoha bankovních úředníků je velmi hloupé.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 19. 06. 2008 06:24)

20. 6. 2008 7:09 | Pavel

Hm, a co takhle podat opačnou informaci. Pořád se stvrdí, že akcie a průměru vynášejí 10+% ročně. Kolik je takových 10-ti, 15-ti, 20-ti letých období, kdy by pravidelné investice opravdu na konci přinesly těch kýžených 10+% ročně? A mimochodem, na to,a bych byl po deseti letech nominálním výnosem na nule mi stačí slamník, akcie k tomu nepotřebuju.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2008 8:10 | Petr Syrový

Jestli akcie v průměru vydělávaly cca 10 % p.a., pak bude přibližně 1/2 případů, kdy vydělaly méně než 10 % p.a. a přibližně 1/2 případů, kdy vydělaly více. (Slovo přibližně je proto, že akciové trhy nemají "normální rozdělení", ale "logaritmicko normální") Šance, že vyděláte např. více než 5 % p.a. je tím větší, čím delší bude časový horizont. Šance, že vyděláte alespoň 0 % p.a. je popsána v článku. A se slamníkem máte pravdu. ten umí zachovat nominální hodnotu investice na 10, 15 i 20 let. U akcií ale máte "riziko", že tam budete mít i dvojnásobek. A to ve slamníku není.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 20. 06. 2008 07:09)

20. 6. 2008 9:47 | Pavel

Hm, to jde o to, co se průměruje. Já z těch optimistických řečí mám vždy dojem že se průměruje výnos přes časové období - tedy že některý rok to je 50%, některý -10%, ale když si počkam dost dlouho, tak mám (téměř) jistotu průměrného (za toto období) výnosu přes 10%.
Koneckonců, článek pracuje s indexy, tedy s jakýmsi průměrem investic.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Syrový 20. 06. 2008 08:10)

20. 6. 2008 10:38 | Petr Syrový

Jo, zhruba tak. Když začnete dnes a budete investovat dost dlouho (10, 15 nebo 20 let), Váš výnos bude někde kolem 10 %. Ale taky může být 8% až 12 %. (pořád dost velká šance) a nebo taky +5 % až +15 %. Šance už je menší. Nedá se ale vyloučit, že to nebude taky třeba 0 % výnosu a to s velkými nervy během celé doby.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 20. 06. 2008 09:47)

7. 10. 2008 21:05 | Laik

Hm, no neviem. Nie je prave problem udrazat aspon tu hodnotu penazi? V ponozke nedokazem kopirovat inflaciu a uz to, co si za jeden milion kupim toho roku, nebude isto stacit na rovnake mnozostvo o rok. Takze odignorovat investovanie vacsieho mnozstva penazi moze sposobit, ze sa rapidne prerobi, ci nie? . A tak nedoverovat vobec bankam a nemat pritom dostatok penazi na skupovanie nehnutelnosti (i ked to tiez nie je zarucena inversticia - vid USA), tak "slamnik" nie je lepsia volba ako ktorykolvek terminovany ucet...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 20. 06. 2008 07:09)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Volopich

podnikatel

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Daniel Volopich
ÚSPĚŠNOST
35,29 %

z 17 duelů
×
Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
90,24 %

z 41 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Oligopson, Kartel, Plán zaměstnaneckého držení akcií, miroslav kalousek, pavel kohout, euro, podnikání, petr mach, konspirační teorie, 117/1995 Sb., floatingové hypotéky, elektrotechnika, Oprah Winfrey, řešení, vytápění, spořicí účet hit, CCB, Tomáš Ervín Dobrovský

6U35512, 1T63031, 2SU1819, 3AI5835, 3AI5835

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK