Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 26. 2. 2008 | 11 komentářů
Banky změní své chování vůči klientům jen tehdy, když budou cítit, že o ně mohou snadno přijít, tvrdí experti. V Česku se však ke změně banky odhodlá jen málokdo. Přitom nejde zase o tak složitý proces.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 2. 2008 9:29, V.Mlich

Pri prechodu do jine banky jsem mel nejvice problemu se zrusenim stareho uctu. I kdyz jsem tam mel zustatek kolem 4 stovek, musel jsem nakonec jeste dalsi 3 stovky dodat, abych se bremena CSOB zbavil.

Reagovat

 

+48
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 2. 2008 7:53, Pavel

Já narazil právě v bodu tři. S bankou jsem při zakládání ani rušení účtu problém neměl, bohužel některé společnosti, kterým jsem povolil inkaso, moje oznámení o změně účtu ignorovaly a vytrvale se snažily inkasovat ze starého účtu, načež mě zařadily mezi neplatiče se všemi nepříjemnými důsledky. Dávání všeho dopořádku a dokazování, že chyba byla na jejich straně, mě stálo nepředstavitelně času a nervů.

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

26. 2. 2008 9:29 | V.Mlich

Pri prechodu do jine banky jsem mel nejvice problemu se zrusenim stareho uctu. I kdyz jsem tam mel zustatek kolem 4 stovek, musel jsem nakonec jeste dalsi 3 stovky dodat, abych se bremena CSOB zbavil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

26. 2. 2008 9:33 | Andy

Rušili jsme účet u spořitelny a proběhlo to docela bez problémů. Když pominu neochotu úředníků provést to na jiné pobočce, než na které jsme účet kdysi založili.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2008 7:53 | Pavel

Já narazil právě v bodu tři. S bankou jsem při zakládání ani rušení účtu problém neměl, bohužel některé společnosti, kterým jsem povolil inkaso, moje oznámení o změně účtu ignorovaly a vytrvale se snažily inkasovat ze starého účtu, načež mě zařadily mezi neplatiče se všemi nepříjemnými důsledky. Dávání všeho dopořádku a dokazování, že chyba byla na jejich straně, mě stálo nepředstavitelně času a nervů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-11
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2008 12:48 | M. K.M.

Vážení, zrušit účet asi není tak složité, ale naladit nový účet vyžaduje hodně pečlivosti, úsilí a trpělivosti. Mně se podařilo u Unicreditbak následující: - nebyli schopni poepsat smlouvu o účtu v domluvený čas - nebyli schopni během 2 týdnů vůbec jednat o investičních produktech, tak jsem v této oblasti splupráci zrušil - neposlali pin ke kartě -na výzvu o nedodaném pinu nereagovali na poprvé - přes urgenci pinu na ústředí jej přes dvojitou kontrolu poslali na pobočku místo na bydliště - po 55 dnech jsem dostal pin ke kartě - na žádost o půjčku reagovali negativně poté, co jiný ústav už vysypal peníze na účet za podmínek o 20% lepší než nabízeli - e-banking vypadá slušně, ale kvalita lidí je strašidelná -
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

20. 8. 2008 16:30 | IVETA

TAK MI TEDY PORAĎTE, KTERÁ BANKA JE NEJVÝHODNĚJŠÍ CO SE TÝKÁ LEVNĚJŠÍCH KVALITNĚJŠÍCH SLUŽEB. PŘIPADÁ MI, ŽE VŠECHNY JSOU NA TOM TÉMĚŘ NASTEJNO.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

5. 1. 2009 13:35 | Bohdan

Vážená paní! Zkuste se podívat například na "mBank" - tam nemusíte platit skoro žádné poplatky, snadno můžete obsluhovat přes internet, karta zdarma, taktéž výběry z jakéhokoli bankomatu. Samozřejmě za ně nemohu ručit, ale doporučuji ze své vlastní zkušenosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (IVETA 20. 08. 2008 16:30)

20. 2. 2009 18:51 | Magda

Mám už dva roky účet u FIO a jsem naprosto spokojená, krásný a jednoduchý internetbanking a v něm celá historie účtu, poplatek jen za výběr hotovosti z bankomatu (vyšší částky lze vybrat i vložit na pobočce RM systému zdarma), karta k účtu zdarma, no co si více mohu přát? Takhle by měly fungovat všechny banky! Škoda, že zákazníci bank sice umějí nadávat, ale jsou neuvěřitelně konzervativní, než aby vyzkoušeli "účet zadarmo", tak raději dál platí poplatky a nechají se šikanovat personálem bank. Skutečně mi to připadalo jako šikanování, když jsem tištěné příkazy k úhradě musela od určité doby sama razítkovat a dávat do schránky a pokud bych je donesla pracovnici banky k pultíku, bylo by to neskonale dražší, také mi připadalo neuvěřitelné, že banky už dnes nejsou schopny za normální poplatek provést příkaz k úhradě tentýž den - kdysi, před dvaceti lety to bylo úplně normální!!! a to počítače a programy byly v porovnání s tím dnešním vybavením úplně předpotopní! A platit bance za platby provedené přes internetbanking? No to je absurdita platit bance za něco, co si provedete sami a nikdo na to nemusí ani minutu sáhnout, za to by měly banky platit zákazníkům! FIO můžu doporučit každému k nezávaznému zkoušení - není nad to se přesvědčit na vlastní oči. Všechny informace jsou na internetu, stačí jen umět číst a být trochu hospodárný.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

4. 5. 2010 8:58 | Mike Rosoft

Nejlepší je, že mě nikdo nemůže nutit, abych využíval jen jednu banku. Takže já v současnosti využívám: * mBank na výběry z bankomatu, * Fio na hotovostní operace a spořící účet s trvalými příkazy a platební kartou zdarma, * Axa jako jeden z nejvýhodnějších spořících účtů na trhu, * a ještě uvažuji o tom, že půjdu k záložnám MSD a/nebo WPB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 5. 2012 20:56 | bobo

pozor na banku RAIFAISEN BANK. Jen slibujou , ale skutek utek. Neodbornost neschopnost. Při opoždění splátky vyhrožování, buzerace až 167 telefonátů během 10 dnů. Hlavně špatná zkušenost z CHOMUTOVSKOU POBOČKOU, pan ředitel neumí ani čerpání hypotéky a to je už mazec. Takoví človíček, spíše figurka je pouze na okrasu, jestli se za čas do té kukaně vejde. Penalizace neůměrná, ale to jsou ty naše bankovní či finanční instituce, už aby to vše zkrachovalo. A bude zase plno příživníků na dobrou manuální práci. Bič na ně ..........
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

9. 6. 2012 19:24

ba ba ať všechny banky táhnou do hajzlu, je to jen zlo,a´t žije recese v tomhle případě ano a za cvilku nebude z čeho vybírat, půjdou ke dnu i z touto vládou.......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (bobo 28. 05. 2012 20:56)

27. 8. 2012 19:13

BOHUŽEL MUSÍM SOUHLASIT.pRÁVĚ NĚCO VYŘIZUJI S RAIFFEISEN BANKOU A NESKUTEČNÝ,PŘEHAZUJOU SI MĚ JAK HORKÝ BRAMBOR,NIKDO NIC NEVÍ,SAMÉ CHYBY ,NEUMÍ JE UZNAT,NATOŽ SE OMLUVIT A JEŠTĚ UDĚLAJ BLBCE Z VÁS. NEVÍM Z JAKÉHO DŮVODU JE POBOČKA V CHOMUTOVĚ,TAM ANI NEPOCHOPILI ,CO PO NICH CHCI.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Kalousek

politik

Karel Svoboda

ekonom, prezident APS ČR

Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
84,85 %

z 33 duelů
×
Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
29,73 %

z 37 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Spotový kurz, Reálný výnos, Renting, nemovitosti, t-mobile, o2, mobilní operátoři, operátoři, Opencard, ŽIVNOSTENSKÁ BANKA, janis varoufakis, ARIZ, E85, příspěvek na pořízení auta, zdravotní reforma, dividendové fondy, obchodní systém, reforma vysokých škol

2T88064, 5L15971, 6C87423, 2SD2267, 2S73032

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK