Reklamace v roce 2017: Průvodce krok za krokem

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 14. 3. 2017 | 77 komentářů
Peníze.cz přinášejí přehledný návod, jak reklamovat v roce 2017. Kdo nechce ve sporu s obchodníkem tahat za kratší konec, potřebujte znát svá práva. U nás najdete vše podstatné na jednom místě.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 11. 2018 12:54, Rambo

Neni to co jsem hledal.

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 3. 2017 13:13, karel

Mame strojek na vlasy (cca 2tis kc). Stari asi 8 mesicu, pouzit asi 5x... Ted zacal "tahat" misto strihani... Pri reklamaci sdelili, ze se na to nevztahuje zaruka, ze je to "opotrebovani" a ze si mame nechat nabrousit, ze reklamaci neuznavaji.
Jiny strojek (stejny model/znacka) nam slouzil bezproblemu (a bez brouseni) 10 let...
Je vyjadření prodejce takto v poradku ?

-66
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 77 komentářů)

26. 12. 2019 10:21 | Eva Perez

Pokud prodejce chce, abychom reklamovane zbozi odeslali do P.O.Boxu, jak mam postupovat?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 2. 2019 18:31 | Milan

Dobrý den, zakoupil jsem si od O2 smart box a ten po cca půl roce začal blbnout, každou chvíli jsem musel dát tovární nastavení aby sel par dní v pohodě a poté zase začal blbnout, dal jsem ho na reklamaci. Vrátily že je vše opraveno, při používání jsem zjistil že původní závada je pořád a jestě nešlo ani tovární nastavení. Dal jsem reklamovat podruhé, těsně před koncem reklamace mi dali nový O2 smart box že nemají potřebné součástky na opravu. Chtěl jsem spíše vrátit peníze protože už smart boxu neveřím, prý to nejde že jsi musím vzít ten novej. Je to pravda ? Děkuji za odpověď.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2019 18:19 | Marta

Je podstatne porušení smlouvy, když mi telefon neodesila zprávy? Děkuji za odpověď
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2019 14:59 | Roman Michalek

Reklamovali jsem vadné zboží a přišla mi zamítavá odpověď po 32 dnech s tím, že závadu jsem způsobil já sám.Mám právo na odstoupení od smlouvy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2019 14:58 | Roman Michalek

Reklamovali jsem vadné zboží a přišla mi zamítavá odpověď po 32 dnech s tím, že závadu jsem způsobil já sám.Mám právo na odstoupení od smlouvy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2019 19:22 | Jana šedivá

Koupili jsme poukaz do ckrupu a oni ho nenacetli za tisíc korun takže karta je prázdná tet po nás chcou účtenku kterou nemáme co dělat
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2018 16:25 | Gelebanova

Koupila jsem fritovací hrnec, doma jsem ho ihned vyzkoušela a nešel, do pul hod. po koupi jsem ho šla reklamovat (podotýkám byl to dárek), musím čekat na reklamaci 30dni, během 14dni to byl druhý fritovací hrnec se stejnou závadou... musím čekat 30dni, když to byl dárek k vánocům... děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2018 20:39 | Renáta

Dobrý den,11.11.jsem si koupila šaty vyprala je a zjistila jsem že z nich čouhaji gumičky. Vypadaly jako, když je mám hodně dlouho. Vyreklamovala jsem je a s požadavkem na vrácení peněz. Reklamace byla uznána, ale čekaly na mě nové šaty. Samozřejmě s tím nesouhlasím, takže jsem je tam nechala s písemným vyjádřením nesouhlasu.Jsem v právu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2018 12:54 | Rambo

Neni to co jsem hledal.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2018 11:34 | Jakub

Dobry den, kdyz mam na zarizeni 3x stejnou vadu a chci vratit penize, musi mi vratit vse?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2018 0:11 | sonia2

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu, co dělat, když si zakoupíte dioptické brýle v optice, plně zaplatíte, načež zjistíte, že přes jedno sklo vůbec nevidíte. Práci jsme nepřevzali, optička nás přemlouvala, že brýle musíme přes weekend vyzkoušet. Načež řekla, že reklamaci musí posoudit majitelka a dají nám vědět do měsíce. Řekla jsem , že chci vrátit peníze, což neučinili, s tím, že po posouzení majitelkou optiky nám zavolají. To jedno sklo má cylindr asi 10 stupňů. v druhé optice nám řekli, že zřejmě optik otočil sklo vzhůru nohama a nabrousil ho opačně. Co dělat, mohli by jste mi, prosím Vás, poradit? Takže teď nemáme ani 5 000Kč,ani brýle. Děkuji mockrát za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2018 7:36 | Michaela

Dobrý den, chtěla jsem vás poprosit o radu, před pár dny jsem nechala reklamovat mobilní telefon který mám 6měsíců, kde se mi rozbil display (vytekle barvy ) .Telefon nespadl na zem,ani nebyl polit vodou nevím z jakého důvodu se to stalo byl nošeny stále v pouzdře. Ale paní mi řekla že reklamace nemusí byt uznána ze jsem si za to mohla sama třeba o tlakem v kabelce což je u me hloupost a musela bych celou škodu platit sama.K čemu tedy je záruka 24 měsíců? Myslíte že mi reklamaci uznají? A když ne kam se mám obrátit?Mám nárok na bezplatnou náhradu? Děkuji moc za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2018 19:57 | Olesya

Dobrý den, ráda bych se zeptala že mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy v případě že jsem reklamovala zakoupenou věc u obcodnika po šesti týdnech od zakoupení( jsou to šaty, mněly vadu ve dvou mistech). Poprvé žádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy, bylo mi řečeno že mí peníze nevrátí, že pokud se to dá opravit bude věc opravená(na výměnu už tuto věc novou neměli). Až mi bylo zasláno oznámení o vyřízení reklamace, vyzvedla jsem je, jedná vada byla opravená ale ta druhá ne. Šla jsem tam a sepsali jsme reklamace podruhé. A znovu mi bylo řečeno že mí peníze nevrátí že vada je opravitelna. Mnohokrát děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2018 19:16 | Lenka Weberova

Omlouvám se chyby
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2018 19:15 | Lenka Weberova

Dobrý den, potřebovala jsem zakouřit plastové obaly, 10 kusů, v prodejně měli jen 8 kusů, zaplatila jsem kartou, chtěla jsem si zboží vzít s pultu a zjistila, že 2 pouzdra jsou prasklé, na výměnu 2 kusů již neměli. Jelikož jsem je potřebovala ihned ale 8 kusů, požadovala jsem vrácení peněz, to mi odmítli, že nemůžou stornovat polozky, vysvětlila jsem jim, že potřebuji věci 8 kusů jen dnes, a méně je mi k ničemu, musí mi vrátit peníze? Druhý den přijel vedoucí, s tím, že mi ty 2 pouzdra přiveze z jiného města, řekla jsem, že pouzdra jsem potřebovala včera na prezentaci, a ě musela je zakouřit v jiném obchodě, byl drzý, chtěl na mě poslat ochranku, a peníze mi odmítl vrátit, nemám ani pouzdra, protože jsem tam věci 6 jsou zanechala
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2018 20:04 | Ludmila Kovarova

Reklamovala jsem telefon do 30 dnu mi nikdo neposlal ani sms ze je opraveny na prodejne mam narok na vraceni penez dekuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2018 10:05 | Josef

Reklamace bot byla uznána, na protokolu není uveden způsob vyřízení, nabídli mi nové boty. Mohu místo toho žádat vrácení peněz?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2018 9:30 | iinnkkaa@seznam.cz

Tak jsme koupili v mobil pohotovosti telefon za 4990 kc telefon jsme donesli domu rozbalili a spustili .Vše jsme udělali přesně tak jak nám bylo ukazováno krok po kroku a po zadání hesla na Fb telefon sám od sebe vypl,rozlišení vypl rozl asi 10. Krát za sebou a najednou se objevilo eror.Druhy den ráno jsme šli zpět na prodejnu a oni nám řekli že musíme do opravny tak jsme šli o 3 patra výš kde nám řekli že na tuto závadu se záruka nevztahuje a že neví co s tím .Nechali si ho a když jsme tam druhý den šli tak nám řekli že tento výrobek odkoupí za 500 na náhradní díly .nic jinýho nám neřekli a víc se s námi nebavili .Co máme teď dělat a kam se obrátit dekuji za odpoved
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 6. 2018 8:30 | Zdeněk

Reklamovali jsem mlýnek na sůl/pepř elektrický.Reklamace byla uznána,v reklamačním protokolu bylo zaškrtnuto vrácení peněz,ale nutili mě nový výrobek, což jsem odmítl s tím, že chci vrátit peníze z důvodu nedůvěry k výrobku.Nevím jak mám dál postupovat.Mám nárok na proplacení cest do prodejny a zpět?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2018 13:04 | frantíček

jejdusky
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Zemánek

podnikatel, Miton

Mojmír Hampl

viceguvernér ČNB

Milan Zemánek
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Mojmír Hampl
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services