Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 20. 7. 2016 | 40 komentářů
„Máte našetřeno? Pomůžu vám úspory zhodnotit. Už jsem takhle lidem vydělala spoustu peněz.“ Finanční poradkyně mu doporučila, aby „spořil v investičním životním pojištění“. Přišel o čtyři sta tisíc. Případ skončil před finančním arbitrem.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 7. 2016 19:21, kodiak medvěd

Tak já bych to shrnul. Traktorista Václav se před devíti lety nechal ukecat a nastrkal své úspory do investičního životního pojištění, které mu nějaká dáma, nejspíš z nějakého multilevelu, prodala jako spoření. Při uzavírání smlouvy mu nebylo divné, že se toto spoření jmenuje pojištění. Nebylo mu divné ani to, že tam má své peníze posílat dva roky po šestnácti tisících měsíčně (dva roky ta dotyčná ručila provizí) a pak to tak nějak dokrmovat. Nevšiml si ani, že má ve smlouvě nějaké pojistné částky a že se smlouva nejmenuje spořící, ale pojistná. On ji totiž nejspíš ani nečetl. Natož aby pak četl pojistné podmínky. On totiž Václav na ta písmenka asi nikdy moc nebyl. Takže se také stěží mohl dozvědět něco o výši odkupného a o tom, za jak dlouho na ně má nárok. On Václav asi nikdy moc nebyl ani na čísla, takže i kdyby v roce 2007 byla povinnost přikládat k pojistné smlouvě modelaci odkupného a to si vůbec nejsem jistý, že to tehdy povinné bylo, a i kdyby mu to ta prodejkyně dala, bylo by mu to stejně k ničemu, protože by si to také nepřečetl, natož aby se nad tím zamyslel. Kdepak, tohle Václav neřeší. On si klidně podepíše smlouvu, o které nic neví, a po ani ne čtvrtině doby, na kterou ji uzavřel, si vzpomene, že ji nechce a diví se, že z ní dostane méně, než kolik do ní vložil. Aby taky ne! Tu smlouvu uzavřel na 38 let a těch devět let, po které trvala, byl určitě velmi slušně pojištěný. Za to on přece platit nebude. A nezajímá ho ani, že smlouvu ukončuje předčasně a nějaký investiční horizont je čtyřikrát delší. On byl přece oklamán. Jedině sám sebou.

Vůbec neomlouvám babu z multilevelu, která se zachovala přinejmenším drze a neeticky. Ale především se jedná příklad nezodpovědného jednání, zoufalé nekompetence a negramotnosti a teď i nebetyčné drzosti traktoristy Václava.

A to raději nebudu spekulovat o způsobu práce toho nového, hodného poradce, který ho teď „zachraňuje“, o jeho motivaci a ani se nebudu pozastavovat nad tím, že je od Partners. Odkud jinud by ti hodní taky měli být, to dá rozum…

Reagovat

 

+31
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 7. 2016 9:22, Miroslav Ruso

Děkuji za názor. Mějte se hezky.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (kodiak medvěd 26. 07. 2016 10:24)

Další příspěvky v diskuzi (40 komentářů)

21. 7. 2016 22:05 | jezevec

ten první, nebo ten druhý poradce?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 21. 07. 2016 14:19)

21. 7. 2016 22:18

První měl
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 21. 07. 2016 22:05)

22. 7. 2016 11:06 | Jiří Hrabovský

Naprostá klasika. Já opravdu nechápu, jak je možné, že se pojišťovny "montují" do zhodnocování peněz. Už sám název "pojišťovna" říká, čím se má pojišťovna zabývat - tedy pojištěním. Já v pojišťovnictví pracuji už hezkou řádku let a NIKDY! jsem se neprezentoval jako "finanční poradce" (tak je to dneska u "pojišťováků" zvykem a v podstatě skoro pravidlem), nýbrž vždy jako pojišťovací poradce. Druhá strana mince je bohužel ta, že 99% klientů si nepřečte pojistné podmínky a pořádně neví, co vlastně podepsali. A bohužel je pravdou i to, že hodně tzv. "finančních poradců" klienta ani neseznámí s tím, že má možnost do 2 měsíců od podpisu smlouvy tuto vypovědět s 8-midenní výpovědní dobou. No a ty různé finančně/pojišťovací multilevly bych všechny okamžitě zrušil, protože prapůvod problémů se "spořením" v pojistkách je právě u nich. Když nějaký pojišťovák-nováček do multilevlu vlezl, tak jej šéfové naučili dělat kapitálové či investiční životní pojištění, anžto je pro ně finančně nejvýnosnější (= nejvyšší provize pro šéfy multilevlu a nejmenší prospěch pro klienta), a poslali nováčka do terénu. No a tak to pak dopadá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

22. 7. 2016 13:31 | kodiak medvěd

Hodný poradče se smajlíkem, pane Ruso. Na článek mohou být jistě různé názory. Vy říkáte, že jeho cílem je informovat veřejnost, aby lidé věděli, jak se v takové situaci zachovat. Já v něm nacházím hlavně jednostranné neobjektivně prezentované informace a hraní na city a na pudy. Já bych ten článek bez velkého váhání klidně nazval agitkou.

V příběhu chudáka traktoristy toho moc konkrétního není, ale autorce je jasné, že byl podveden, ale naštěstí potkal hodného „poradce“, který je náhodou v příběhu uveden celým jménem a je úplně náhodou od Partners. Agitka jako vystřižená. Mimochodem, byl by takový „poradce“ uváděn plným jménem, kdyby byl z jiné společnosti? Určitě by řada „poradců“ s uvedením jména souhlasila.

Vám z počtu podaných podnětů finančnímu arbitrovi, které se týkají životního pojištění, vyplývá, že více lidí si pořádně nepřečetlo smlouvy a jejich podmínky. Mně to z toho tedy jasné není, já nevím, čeho se týkají. Ale i kdyby tomu bylo tak, jak tvrdíte, nechápu, proč by podepsání smlouvy, kterou si nepřečtu a nic o ní nevím, měl být důvod k podání podnětu finančnímu arbitrovi.

Píšete, že lidé jsou důvěřiví. Pana Ruso, je všeobecně známo, že takzvaní finanční poradci požívají v této zemi dlouhodobě téměř nejnižší důvěru ze všech profesí, snad dokonce nižší než politici. Lidé věří lékařům, učitelům, farářům a zprávám na Nově, ale takzvaným finančním poradcům opravdu minimálně. A to platilo už v roce 2007. Oni ti lidé bývají spíše líní něco číst a nad něčím uvažovat a chovají se nezodpovědně. Důsledky svého nezodpovědného chování se jim ale nést nechce a tak kolem sebe kopou na všechny strany a obviňují všechny kolem, jen ne sebe. Snažíte se vypadat proklientsky a tak nahrazujete slova lenost a nezodpovědnost slovem důvěřivost. Ono to hned vypadá úplně jinak a přesně to se od hodného poradce očekává.

Ačkoli píšu, že nespekuluji o způsobu vaší práce a vaší motivaci a opravdu to ve svém příspěvku nedělám, velmi vás popudila už tato věta sama. Nevím proč. V článku o tom totiž není ani slovo, takže spekulovat nakonec musí každý, který se nad tím bude zamýšlet. Nebo nám o tom snad něco povíte? Vysvětlíte nám, proč radíte lidem, aby životní pojištění ukončili ani ne ve čtvrtině doby, na kterou bylo uzavřeno, místo abyste jim poradil, jak na této smlouvě přenastavit parametry? Když jste ten poradce a navíc ten hodný s eurocertifikátem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 21. 07. 2016 12:51)

22. 7. 2016 23:16 | Miroslav Ruso

Vážený medvěde kodiaku,

děkuji za hezké oslovení. Do článku se záměrně nedával název firmy, právě aby to nebyla „agitka“.

Mě ani paní redaktorku nenapadlo, že si moje jméno hned začne někdo vyhledávat. I kdybych byl v článku jmenován poradce X, tak bych stejně na Váš příspěvek reagoval a pak byste si vyhledal moje jméno na internetu. Takže by to vyšlo nastejno. Cílem článku bylo opravdu něco jiného. Ale myslet si samozřejmě můžete, co chcete.

U takzvaných finančních poradců je to tak, že profesi finančního poradce nechce skoro nikdo dělat. Že by jim ale lidé nevěřili, to si nemyslím. Bohužel se stále lidé nechávají oklamávat. Teď například řeším případ stavebního spoření, které se vložilo na smlouvu životního pojištění a v prvních letech se přišlo skoro o vše (několik set tisíc korun českých). Trendem podvodníků je také nahrazovat úrazové pojištění, kdy nová smlouva je o cca. 200,-Kč levnější, ale místo denního odškodného úrazem je na nové smlouvě hospitalizace úrazem... Něco podobného je u tzv. Šmejdů, kteří neustále okrádají důchodce (prodávají jim věci za nesmyslné peníze), a to byl o nich už natočen film.

Vaše věta o způsobu mojí práce a mojí motivaci mě nejenom popudila, ale když to řeknu slušně, tak mě hodně naštvala. Tenhle případ pana Václava se táhl 2 roky, strávil jsem nad tím cca. 100 hodin času (administrativa, cesty za klientem, e-maily, telefonování). Ze zachráněné částky cca. 400 000,-Kč jsem samozřejmě nedostal nic (jestli jste měl na mysli tohle). V mandátní smlouvě máme obrovskou pokutu za příjem peněz od klienta. Klient mi sám od sebe také nic nedal - ani lahev vína, ani vajíčka, prostě nic. Takže jediné, co jsem z této práce pro klienta měl, byly získané zkušenosti, které jsem poté mohl předávat kolegům, kteří podobné případy řešili. Poté jsem ještě několik hodin zpracovával podklady ke článku (seřazoval jsem jednotlivé naskenované dopisy a odpovědi na ně), aby se lidé z toho případu ponaučili a vy tu následně ne/spekulujete o mojí práci a motivaci.

Lidem opravdu neradím, aby investiční životní pojištění ukončili ani ne ve čtvrtině doby, na kterou bylo uzavřeno. Jak jste na to přišel? Pokud byste četl článek pořádně, tak smlouva se nezrušila, ale změnila se výše měsíčního pojistného od počátku smlouvy...

Ale jak jste zmínil, na článek mohou být různé názory.

S pozdravem

Miroslav Ruso
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (kodiak medvěd 22. 07. 2016 13:31)

23. 7. 2016 22:57 | komza

Vážený pane inženýre efo Ruso, vaše prohlášení ..."Do článku se záměrně nedával název firmy, právě aby to nebyla „agitka“..." není ničím jiným než trapnou hláškou a urážkou návštěvníků webu, protože tenhle článek je fakt agitkou na webu Partners, trapně se tu léta různě kamufluje jako že Partners jsou jen"partneři" webu - snažíte se dělat z národa hlupáky - v tomto kontextu není jiné paralely než z toho vyvodit, jak "na háku" asi máte v reále své klienty.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 22. 07. 2016 23:16)

24. 7. 2016 9:04 | Pepa

Vážený pane Ruso:
1) V mandátní smlouvě máte hlavně vysoké poplatky za rádobyvzdělávání.
2) Pokud vás klient nemůže zaplatit přímou platbou, tak nejste poradce, ale jen prodejce. To si uvědomte a nenavážejte se do poradců.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 22. 07. 2016 23:16)

24. 7. 2016 13:41 | Miroslav Ruso

Vážený Komzo,
mně přijde jako trapná hláška: „není jiné paralely než z toho vyvodit, jak "na háku" asi máte v reále své klienty.“ Navíc je to trapná hláška ničím nepodložená. Kdybych měl klienty na háku, tak určitě nebudu dělat tuto profesi již 7 let. Navíc klientům také pomáhám řešit pojistné události ať už ze životního nebo neživotního pojištění, což jak jistě víte, nedělá skoro nikdo, protože z toho nejsou ihned peníze. Pokud máte něco k tomuto webu, tak napište do redakce a navrhněte nějaká řešení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (komza 23. 07. 2016 22:57)

24. 7. 2016 13:43 | Miroslav Ruso

Vážený Pepo,
1) Se vzděláváním v Partners jsem spokojen.
2) Můžete mi napsat, jakou větou se navážím do „poradců“? A co podle Vás, takový „poradce“ dělá? Uveďte, prosím Vás, konkrétní případy.
Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pepa 24. 07. 2016 09:04)

24. 7. 2016 20:25 | Komza

ok, nemá cenu s vámi polemizovat, tak se konkrétně věnujme se tomu, na co jsem reagoval - hlášce že jste s redakcí nechtěli uvádět jméno že jste z Partners, aby to nebyla agitka. Agitka to ale je, protože článek je napsaný za spoluúčasti poradce Partners pro web penize.cz, který je 100% ve vlastnictví Partners. proč tedy vyloženě lžete veřejnosti ?

A propos - proč readkce, potažmo majitelé Partners nechtějí otevřeně na webu uvést že je to jejich majetek, to tu v diskuzích probíhalo už před léty, jak jsem našel, ale nikdy redakce de facto neodpověděla jinak než stylem "no a co". Tahat neznalé příchozí z branže za nos je naprosto jistě marketingově výnosné, ale to je jiná.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 24. 07. 2016 13:41)

25. 7. 2016 1:04 | kodiak medvěd

Zřejmě nevíte co je agitka, nebo to předstíráte. Agitka je zkreslené často emotivně laděné sdělení, které má čtenáře, posluchače nebo diváka nasměrovat potřebným směrem. Směřuje na jeho pudy, na ty nízké bohužel. Ve 20. století se agitka využívala v politice, dnes se jí chopil marketing a využívá se prakticky všude. Článek i vaše příspěvky vykazují znaky agitky.

Je úplně jedno, jestli je v článku zmíněn název firmy. Na první pohled zbytečně je tam zmíněno vaše jméno a příjmení. Není zbytečné, je to návnada. Jde přece o to, čtenáře, který se v příběhu najde, vystrašit, vyjádřit mu solidaritu a pak ukázat správnou cestu i toho správného zachránce. Najít toho zachránce pak v době googlu je i pro traktoristy celkem jednoduché. Ale přece jen proto musí něco málo udělat a sami o něco požádat. A vy vlastně budete tak hodný, že si na ně uděláte čas a pomůžete jim. No není to lepší, než naslepo telefonovat a lámat lidi na schůzku a poslouchat neustálé odmítání a odkazování do nevábných končin?

Rozlišit mezi nezodpovědností a leností na jedné straně a důvěřivostí na straně druhé sice určitě není nad vaše síly, ale nehodí se vám do kšeftu. Inu agitka.

Opravdu vás nepodezřívám, že si berete od klienta vejce nebo mandátní smlouvou zakázané peníze. O ty byste se s firmou jistě nedělil a proto vám to zakázala. Podezřívám vás ale z toho, že nejste úplně upřímný ve vysvětlení své motivace k tomu, proč trávíte spoustu času nad důsledky blbosti traktoristy Václava. Václav by i mizernému právníkovi musel zaplatit nejméně tisíc korun za hodinu. Ne, že bych věřil vámi uváděným 100 hodinám práce a ne že bych chtěl vaši práci povyšovat na úroveň mizerného právníka, ale i tak byste nám měl vysvětlit, proč to děláte a kde se vám to ekonomicky zhodnotí. Z vlastní zkušenosti s lidmi z vaší branže vím, že to v takových případech bývá způsob, jak se dostat ke klientovým penězům a ty mu pak „vhodným“ způsobem uložit a zainvestovat. Taky pak určitě nastane čas na sjednání nějaké té skutečné pojistky, vždyť u toho traktoru se může stát ledacos a je potřeba se pojistit dokud je člověk mladý a zdravý. Jde zkrátka o to prachy přelít někam jinam a vy i firma zinkasujete provizi. To v principu ještě nemusí být špatně, pokud to uděláte v souladu se zájmy klienta. Jen by bylo na místě tuto motivaci neskrývat, vypadáte pak podezřele. Nebo nám věrohodně vysvětlete své počínání jinak, rád si to přečtu.

Víte, on je ten rozpor už v tom, že si říkáte „poradce“ a zároveň popíráte, že za poradenství berete peníze. Jistě, neberete je, já vám to věřím. Peníze vyděláváte prodejem. Pak ale nejste poradce. Jenže dát si na vizitky „prodejce s eurocertifikátem“, to by na traktoristy nepůsobilo tak dobře, viďte?

Přeji vám hodně štěstí a více upřímnosti ve vašem konání.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 22. 07. 2016 23:16)

25. 7. 2016 18:05 | gubarev

To, že v oboru jste 7 let neříká nic o tom, jak dobře svou práci děláte.Před 7 lety se v Partners zcela jistě ještě houfně bouchaly investiční životní pojištění na spoření ( učesaně - k zajištění na stáří), až se všem na trhu protáčely oči. Takže jestli máte základy z tehdejší "post OVB" éry Partners tak nevím, nevím...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 24. 07. 2016 13:41)

26. 7. 2016 0:14 | Miroslav Ruso

Nejdříve citujete mojí větu, poté si přidáte jednu svojí a pak z toho buď vyvodíte nesmyslnou paralelu, nebo lež... :-)
Už jste napsal do redakce nebo je pro Vás pohodlnější anonymně někoho obviňovat?
Co říkáte na článek, může prospět veřejnosti? Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Komza 24. 07. 2016 20:25)

26. 7. 2016 0:21 | Miroslav Ruso

Vím, co je to agitka. Na pojem agitka jsem reagoval v mém předchozím příspěvku. Četl jste ho pořádně?

Vy se mě na něco zeptáte, já Vám odpovím, Vy mi napíšete, že mi nevěříte a ptáte se znovu... Takhle si samozřejmě můžeme dopisovat donekonečna. Když si spočítám, kolik času mi zabírají reakce na Vás, tak by bylo pro mě časově efektivnější se s Vámi na hodinu potkat a vše probrat. Samozřejmě to neberte jako „agitku“:-) A ani se nechci stát Vaším poradcem, prodejcem, nebo jak to chcete nazývat. Nebojte, klientů mám hodně, „lámat“ Vás nebudu:-)

Noví klienti mi dokonce volají sami. Je to samozřejmě tím, že stávající klienti vidí, že nenavrhuji žádné nesmyslné smlouvy a tak mě doporučují dále. Také vyřizuji neživotní pojištění (auta, domy, odpovědnosti, cestovní pojištění). Určitě Vám kolegové z oboru řeknou, jaké jsou z toho provize... Dokonce klientům pomáhám vyřizovat úrazy ze smluv, které jsem jim nesjednal. Co na to říkáte, je to běžné? Dělají tohle „prodejci“? Samozřejmě je vše časově náročné. Ale Vy mi to stejně nebudete věřit.

Případ pana Václava byl extrém, nečekal jsem, že to bude trvat tak dlouho. Opět se zeptejte kolegů z branže, jaká by byla provize z jednorázové úložky/investice ve výši 400 000,-, když musíte vytvořit okamžitou rezervu, krátkodobou, střednědobou a dlouhodobou.

To už jsem ale dost odbočil od obsahu článku. Prozradíte mi, jaký máte názor na obsah článku, zda-li může prospět veřejnosti? Nebo je podle Vás článek zbytečný? Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (kodiak medvěd 25. 07. 2016 01:04)

26. 7. 2016 0:22 | Miroslav Ruso

Základy z tehdejší „post OVB“ éry nemám. Asi patřím mezi novou generaci:-) S Vaší první větou souhlasím, jen dodám, že na většinu nepoctivých dojde v prvních 3 letech. Ale o tom se opět může debatovat donekonečna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (gubarev 25. 07. 2016 18:05)

26. 7. 2016 10:24 | kodiak medvěd

To máte těžké. Já se vás na něco zeptám, vy odpovíte napůl, nebo vůbec a z nesmyslných předpokladů vyvozujete nesmyslné závěry. Já vím, že se to v multilevelech na obchodních školeních pro pokročilé takto učíte a že to na cílovou skupinu traktoristů celkem úspěšně zabírá. Ale diskuze se takto vést nedá.

Nabádáte mě k pozornému čtení a pak se mě zeptáte na můj názor na obsah článku a zda může prospět veřejnosti. O tom přece byl můj první příspěvek. Nebo o čem si myslíte, že byl?

Tak specielně pro vás ještě jednou. Článek je neobjektivní a zkreslující. Vytváří dojem, že je v pořádku, když se lidé neobtěžují číst to, co podepisují a přemýšlet o tom, co dělají, protože se nakonec mohou začít vydávat za oběť podvodu a nenést důsledky svého jednání. Z tohoto důvodu ho hodnotím jako škodlivý. Nelíbí se mi ani to, že se útvar tváří jako článek, ale je reklamou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 26. 07. 2016 00:21)

26. 7. 2016 10:28 | kodiak medvěd

Samozřejmě, protože během prvních měsíců a let odejde naprostá většina prodejců, možná 99%, takže logicky i naprostá většina hajzlíků. To ale nic nevypovídá o kvalitě těch zbylých.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 26. 07. 2016 00:22)

27. 7. 2016 9:22 | Miroslav Ruso

Děkuji za názor. Mějte se hezky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (kodiak medvěd 26. 07. 2016 10:24)

2. 8. 2016 17:41 | hůrka

Pane Ruso, jste z Partners a ti vlastní tento web.

Považuji za velmi účelové a lehce prohlédnutelné, proč tu nechcete zveřejňovat, že Partners tento web patří a z neznalých vědomě děláte hlupáky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav Ruso 26. 07. 2016 00:14)

6. 9. 2016 19:00 | denis

Škoda, že jsem se nedozvěděl pro jakou pojišťovnu dotyčná dáma (zoufalá nezaměstnaná poradkyně) vlastně dohazovala pro klienta nekvalitní produkty. Že by pro vypečenou ital. GENERALI ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 382 418 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Mejstřík

ekonom

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
67,27 %

z 55 duelů
×
Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
24,39 %

z 41 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Charter, Dílčí důchody, Neplánované investice do zásob, lady karta, změna zaměstnání, era kreditka, zaměstnání, mkreditka, \ajištěné, Vladan Brož, Twine, bankovní, Karolína Babáková, GfK Czech, trvalý pobyt, Společná obrana, kachna, licenční poplatky

MILAN666, 0RIFLAME, 2T33501, 2T33500, 2T33501

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK