Reklamace v roce 2016: Jak na to, abyste uspěli. A co si nenechat líbit

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 31. 3. 2016 | 42 komentářů
Když se na zboží objeví v záruční době vada, můžete ho reklamovat. Přečtete si, na co máte právo a jaké triky obchodníci zkoušejí. Reklamujte správně. A nenechte se nachytat.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 4. 2016 8:42, Andrea

Do roka zoxidoval konektor na nabíjení, a od něho vyzkratovala celá základní deska mobilu. telefon nebyl politý, ani ve vlhkém prostředí, i ty důkazní papírky, co v něm jsou nemají známky polití, takže je to vyrobené z materiálu, který naoxiduje i ze vzduchu. Neuznáno, tel můžu vyhodit, prý s emám soudit. jenže kdo by se dnes soudil...s našema soudama.

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 42 komentářů)

29. 1. 2018 19:54

Omlouvám se za překlep, po vrácení z reklamace tablet stále zelene fleky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2018 19:45 | Petra

Reklamovala jsem tablet, hned po zapnutí nového tabletu se na displeji objevují zelené fleky, uznali reklamaci, po vrácení jsem zaplatil tablet a je to ještě horší.. Nechci chodit neustále reklamovat ten stejný problém, dcera ho dostala na vánoce a vlastně žádný nemá.. Chtěla bych vrátit peníze, mám nato nárok? Děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2017 23:46 | Marie

Po třech měsících používání koupelnové skříňky pod umyvadlem,se vyskytly vady odlepení hran,další puchýře na laminu.Reklamace nebyla uznána jak máme dále postupovat.Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2017 23:21 | Michal Daniel

Muzu se zeptat, co znamena pri reklamaci dostat slevu? Samozrejme jsem byl neznaly a zena za prepazkou mi nevyplnila jak zadam reklamaci vyridit....tutiz mam narok na optavu nebo slevu....ale co znamena ta sleva? Dekuji za odpoved
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2017 22:26 | Milan

Tak tohle je vrchol, ne vážně, přečtěte si svůj příspěvek a zamyslete se. Když budete prodejce, prodáte mi šmejd, napíšu Vám mail a vy mi sdělíte, že se mám zastavit a reklamovat danou věc. Já přijdu za tři týdny a vy máte mít pak jen týden na reklamaci? Je snad logické, že reklamace běží od doby předání vadného výrobku a sepsání protokolu. Bože!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2017 22:24 | Milan

Nárok máte, ale nezapomeňte, že závada musí být posouzena autorizovaným servisem. Kdo asi jiný zjistí, zda je to vada zařízení a nebo vada způsobená vámi (na kterou se mimochodem záruka nevztahuje, když se jedná o mechanické či softwarové poškození způsobené vámi či zavirováním)? Máte nárok, nicméně závada musí být posouzena, tudíž peníze hned nedostanete :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2017 22:20 | Milan

A kdo asi posoudí, zda je to vada zboží a nebo vada způsobená Vámi vy hlavo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2017 22:19 | Milan

Telefon Vám zoxiduje i tehdy, když jste v zimě, přístroj máte v pouzdře a nebo v kapse. Stačí pak jít do teplejšího prostředí a mobil se mírně zapaří a ani si toho nemusíte všimnout. Můžete vařit a odpařuje se vám voda, fakt si myslíte, že by se musel přímo namočit? V žádném případě :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2017 9:38 | Ing.Darina Janečková

Dobrý den, prosím, který den se uznává, jako den reklamovaného zboží? Při zaslání oznámení vady E-mailem, včetně fotek, telefonem, nebo až při vrácení zboží do prodejny a sepsání reklamace. Děkuji Darina Janečková, Liberec darina.janackova@centrum.cz 737 877 082
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 4. 2017 13:27 | milan

dobrý den,před měsícem jsem v řetězci Uni hobby zakoupil elektrické vrtací kladivo,které cca po hodině provozu (ne v kuse!!) začalo silně jiskřit. Výrobek jsem reklamoval,a do reklamačního protokolu uvedl můj požadavek na výměnu výrobku za nový nebo vrácení peněz. Po 14ti dnech mne prodejce informoval,že reklamace je vyřízena. Po dostavení se na prodejnu mi bylo sděleno,že výrobek je opraven. Já však požadoval výrobek nový,případně vrácení kupní ceny. Mám na toto ze zákona nárok?? Děkuji za odpověď
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2017 20:04 | Michaela A.

Dvakrat jsem reklamovala mobil na stejnou vadu. Ted, pri treti reklamaci mam tedy narok na vraceni penez? Toto je dano jakym zakonem? Moc dekuji. M. A.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 4. 2017 3:51 | Petra

Dobry den, při reklamaci vysavače ETA SILENTINO 1510 90000 určeného pro alergiky, díky čemuž jsme jej vybrali nám byl poskytnut jiný nástavec na podlahy. U původního se nám ulomilo kolečko. Nemám jistotu jestli je poskytnutý náhradní díl stejně kvalitní a splní danou funkci při použivání... Nemáme nárok na výměnu celého vysavače anebo vraceni penez, pokud nemají možnost opravit poškozený díl nebo jej nahradit originálnim? Vysavač je koupený před 12 měsíci. Děkuji předem za Vaší odpověď :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2017 21:46 | Štěpán

Tak jsme se hned zezačátku dočetli, že už při první reklamaci si můžeme vybrat způsob vyřízení, který požadujeme. Ale pak dál se dočteme, že na některé způsoby máme nárok jen ve speciálních případech opakovaných reklamací nebo mnohočetných vad. Takže mezi čím si tedy vlastně můžu vybírat při první reklamaci?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2017 22:25 | Pepik

Jak reklamovat zboží u Vietnamce (v kamenném obchodě)? Dnes jsem mu potřetí odnesl na reklamaci zimní bundu, pokaždé rozpáraný šev u kapes. Teď naposledy díky rozpárání "vyjel" jezdec od zipu. Prodavač mi nechtěl závadu přijmout jako opodstatněnou. Nakonec jsem ho k tomu přiměl.. Co je ale reklamační protokol, o tom asi nemá vůbec páru. Napsal mi na paragon s názvem 3.reklamace, datum a název zboží s cenou. Jak ho přimět, aby mi vrátil peníze? Bunda takto pozašívaná, to se mi nelíbí. Koupil jsem ji před 4 měsíci!! Dík, Pepik
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2017 19:06 | Jitka Antoňova

Dobry den,koupila jsem na inernetu zbozi,mam i paragon.Konkretne boty,ktere mely mit stelku 27.vel bot 41.Kdyz mi prisly,byly o 2.3.cm mensi a prodavajici mi odmita proplatit postovne.Jak postupovat?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2017 16:50 | Cirda

Velmi dobrý a podrobně napsaný článek. Využil jsem dnes při reklamaci v eshopu. Poslali mi šmejd tak jsem ho reklamoval. Díky za rady. Pomohl mi ještě i tento server http://www.jak-nakoupit-neprohloupit.cz/reklamace-zbozi-z-eshopu/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2017 7:12 | Kristian

Dobry den, reklamoval jsem herní konzoli a poslali mi výměnou za jinou a ja ji prevzal s tim ze skvele je nová takze pohoda ale pak mi doslo ze nova byt nemusi a ze se muze vyskytnout nejaka jina zavada ci co. Vyskytla se chyba na ovladači a budu muset reklamovat jak ovladac tak konzoli. Muzu si rovnou zqzadat o vrácení peněz?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2017 22:03 | Daniel

Je tu ale vyjimka, jsou to tri stejne zavady nebo ctyri odlisne oboji se bere jako neodstranitelna vada. Doporucuju kouknout do zakoniku je to 619 nebo ten pred nim mam pocit. Omlouvam se za diakritiku pisu z tabletu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2017 16:30 | Lukáš

Díky to jsem nevěděl zrovna chci reklamovat telefon je dobré ze to tu je a každý si ro může přečíst
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2017 8:28

Ruzne vady se nepocitaji. Odstoupeni od smlouvy a vraceni penez je mozne v pripade 3x reklamace stejne vady.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Eduard Kučera

podnikatel, Avast

Jiří Paroubek

politik

Eduard Kučera
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jiří Paroubek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services