Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 31. 3. 2016 | 13 komentářů
Když se na zboží objeví v záruční době vada, můžete ho reklamovat. Přečtete si, na co máte právo a jaké triky obchodníci zkoušejí. Reklamujte správně. A nenechte se nachytat.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 4. 2016 8:42, Andrea

Do roka zoxidoval konektor na nabíjení, a od něho vyzkratovala celá základní deska mobilu. telefon nebyl politý, ani ve vlhkém prostředí, i ty důkazní papírky, co v něm jsou nemají známky polití, takže je to vyrobené z materiálu, který naoxiduje i ze vzduchu. Neuznáno, tel můžu vyhodit, prý s emám soudit. jenže kdo by se dnes soudil...s našema soudama.

Reagovat

 

+12
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

31. 3. 2016 15:12 | Tarzan

Koupil jsem monitor,zjistil vadný zeleně neustále svítící pixel,reklamovat nemůžu povolené jsou 4 ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

2. 4. 2016 8:42 | Andrea

Do roka zoxidoval konektor na nabíjení, a od něho vyzkratovala celá základní deska mobilu. telefon nebyl politý, ani ve vlhkém prostředí, i ty důkazní papírky, co v něm jsou nemají známky polití, takže je to vyrobené z materiálu, který naoxiduje i ze vzduchu. Neuznáno, tel můžu vyhodit, prý s emám soudit. jenže kdo by se dnes soudil...s našema soudama.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

18. 4. 2016 7:04 | Zuzana

Andreo zdravím. Přesně můj případ. Dnes si jdu pro telefon který odešel po pul roce. Mě teda obvinují že jsem si ho zníčila mechanicky. Arogantní prodavač. Nicméně soudit se nebudu ale ČOI zavolám už jen s principu. Jsem sama s dvěma dětma a nemám na vyhazování. Já mám i podezření na šedý trh s mobilama. Když mi voalali tak mi řekli že se ani nemusím stavovat, ale můžu. Tak jsem řekla že to se teda stavím! Tak jsem zvědavá jak bude vypadat mám hrůzu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Andrea 02. 04. 2016 08:42)

4. 5. 2016 13:38 | Karel

Povolené jsou 3
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tarzan 31. 03. 2016 15:12)

15. 5. 2016 21:27 | Janeček

Reklamovali jsem telefon snad 5krat jednou to byla nabíječka a ani jednou my nepovolil odstoupit od smlouvy.a na paty reklamaci my rekly že jsem o pár dní záruku prosvihl
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

21. 6. 2016 10:28 | Pepa

Dobry den, mel bych dotaz ohledne 30deni lhuty pro reklamaci. Reklamoval jsem varnou konvici a vratila se mi po 36 dnech. Chtel jsem odstoupit od smlouvy, ale bylo mi receno ze reklamace byla uskutecnena v zakonem dane lhute. A ze zbozi je dorucovano do reklamacniho strediska vzdy nasledujici tyden v pondeli a az od doruceni do tohoto strediska bezi 30 dni, protoze dana pobocka je pouze bezplatnym zprostredkovatelem prevozu. Je to pravda?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

4. 8. 2016 23:45 | Kubik.

Chci se zeptat, zda li plati "6 měsíců výhodnější režim" i se zpětnou platnosti. Dozvěděla jsem se o tom az dnes na teto stránce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 9. 2016 8:09 | Petr

Prodejce mi 30tý den posla zbozi,ale došlo mi až 31 den. Mel jsem tedy nárok na odstoupení kupní smlouvy a neprevzeti zboží od dopravce?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

8. 10. 2016 16:45 | Jiří

Ne neměl, odeslal včas. Za to že doručili pozdě službou je jiná věc, reklamace je vyřízena v dobu kdy dostanete informaci
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 24. 09. 2016 08:09)

10. 10. 2016 20:03 | Radek

V zaručni době se objevila porucha na televizoru. Kontaktovali jsme prodejce a ten nam sdelil že vzhledem k velikosti tv nemusime zboži nikam vozit a že servis přijede domu. Emailem poslali potvrzeni o tom ze vec řesi. Servis sice dorazil, ale až po 21 dnech a oprava bude trvat vice než dalsich 10 dni. Od kdy se pocita 30ti deni lhuta? Děkuji za odpověd
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 11. 2016 10:56 | Roman

Dobrý den mám dotaz. Koupil jsem mobil u mého operátora na splátky . 2x jsem jej reklamoval s různými vadami což bylo uznáno A mobil byl vyměněn. Nyní se projevuje další vada 3. Jiná vada a chystám se jít uplatnit 3 reklamaci . Jelikož to jsou vady cca po dvou měsících a nejsou to ojediněle jsou to vady které mají i jiní uživatele a já prestavam věřit výrobku a rad bych odstoupil od smlouvy a vzal si asi jiného výrobce . Mohu požadovat již s placenou částku zpět nebo musím počkat na 4 vadu? Díky
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

9. 11. 2016 19:25 | Adéla

Dobrý den. V prosinci roku 2015 jsem si zakoupila tablet/notebook 2v1 Asus T100TAF. První reklamace proběhla v lednu letošního roku. Tablet nešel zapnout. Byla provedena výměna baterie. Tablet mi byl vrácem s kompletně přeinstalovaným systémem. Druhá reklamace proběhla přesně měsíc poté. Znovu nešel zapnout. Byla provedena výměna základní desky a baterie a také vyměněno LCD. Zhruba před dvěma měsíci se mi začalo dít znovu to samé. Tablet nešel zapnout. Ale zhruba po měsíci sám od sebe začal fungovat. To se stalo dvakrát.. Pokaždé použití cca 2 dny a poté vypnuto měsíc. Po třetí jsem ho šla reklamovat 19.10. přičemž jsem odstoupila od smlouvy s tím, že chci vrátit peníze. Reklamace se mi vrátila jako zamítnutá. V kolonce porvedená práce stálo: Zařízení po nabití funkční, najede do OS. Vyzvedla jsem si ho přičemž znovu přeinstalovsaný celý systém. Vymazaná všechna data. W8 místo W10. Ptala jsem se proč, když to byla má 3 reklamace. Nežádala jsem opravu, ale vrácení peněz. Zabránili mi tímto aktualizaci na W10. Přeinstalovali celý sofware, bez toho aby cokoli takového napsali do protokolu o zprávě. Smazali všechna data, i když to neměla být oprava. Co můžu teď dělat ? Mám windows 8 a windows 10 bych si musea zvlášť dokupovat...Navíc se mi to zdá jako neoprávněná "oprava" z jejich strany.Předem díky za odpověď, nebo názor.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 11. 2016 8:42 | robert

Dobry den koupili sme vysavac a po zapnuti a vysavani strasne smrdel dali sme ho na reklamaci a rekli nam ze zapach je spusobeny znecistenim filtra.To mam pokazde kupovat novy nebo co stym??
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dalík

lobbista a podnikatel

Miroslav Zámečník

ekonom

Marek Dalík
ÚSPĚŠNOST
91,80 %

z 61 duelů
×
Miroslav Zámečník
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 34 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Ex post, Platební bilance, Demokracie, vodafone, start-up, brno, daň z příjmů, fayn, padělání, rok 2011, nemovitá zástava, výběrové řízení, portály, hmotná odpovědnost, bolestné, bankovní domy, zvyšování nájemného, kolaudace

2P67598, 4P65678, 3AE3677, 8T32021, 5M33339

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK