Staré triky nerezaví: Předplatitelem proti své vůli

V devadesátkách to byl trhák. Dopis o tom, že máte naději vyhrát miliony – stačí rychle odepsat – ze schránky vytáhl asi každý. Staré triky nerezaví. Na principu lákavých dárků a prvního kousku gratis obchodníci klientelu loví dál. Cíl? Přivázat si zákazníka, a rýžovat, co půjde! Předplatitelem proti své vůli se stanete raz dva.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 9. 2015 6:32, Matěj

Nechápu, jak je možné, že v "právním státu" existuje tolik firem, které se živí jen na parazitování na lidské nepozornosti a naivitě. Za agresivní obchodní praktiky by měly být citelné pokuty, alespoň v řádech milionů Kč. Protože pokud pro firmu není pokuta citelná, nemá důvod nechovat se jako parazit. Etika podnikání je pro ně pouhý prázdný pojem.

+133
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 5. 2016 15:21, Národní Pokladnice

Dobrý den, rádi bychom uvedli na pravou míru několik argumentů.
Každý zákazník uzavírá se Společností Národní Pokladnice kupní smlouvu na konkrétní výrobky Společnosti podpisem objednávky (tzv. rezervační karty), ať již v papírové formě, resp. kvalifikovaným vyplněním elektronické objednávky prostřednictvím online formuláře na stránkách Společnosti. Každá Objednávka obsahuje identifikaci produktu vybraného zákazníkem a zároveň dalších mincí z příslušné jednoznačně definované kolekce, a to za přesně definovaných podmínek. Vedle jedné konkrétní mince si tak zákazník zásadně objednává explicitně, přímo, výslovně i další mince z konkrétně identifikované kolekce, které mu budou chodit v daných intervalech po určitou dobu v závislosti na počtu mincí z té které kolekce, to vše za přesně daných podmínek, stanovených v samotné Objednávce, podrobněji ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Každý zákazník je též poučen, opět přímo v Objednávce, a nikoliv tedy pouze ve Všeobecných obchodních podmínkách, že každou jednotlivou minci může vrátit do 14 dnů ode dne jejího doručení. Dokonce je každý Zákazník, opět explicitně v Objednávce, informován o právu kdykoliv ukončit konkrétní objednávku. O ukončení takové objednávky musí zákazník Společnost pouze informovat, a to jakoukoliv písemnou formou, včetně nejjednodušší formy e-mailové resp. dokonce telefonické (viz článek VI odst. 4 in fine Všeobecných obchodních podmínek).
V případě, že zákazník využije svého práva na odstoupení od konkrétní kupní smlouvy, je sice povinen bez zbytečného odkladu vrátit příslušné zboží Společnosti. Nicméně učiní-li to prostřednictvím České pošty s.p., náklady spojené se zpětným odesláním, uhradí zákazníkovi Společnost (viz článek VI Všeobecných obchodních podmínek). Pokud by zákazník zvolil jiný způsob vrácení dodaného zboží, náklady na odeslání převyšující náklady, které by byly vynaloženy odesláním prostřednictvím České pošty s.p., by hradil sám zákazník.

Zobrazit celé vlákno

-63
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 30 komentářů)

25. 3. 2022 12:02 | Alice

Chci všechny varovat před touto nekalou firmou,objednala jsem si zlatou minci ,samozřejmě že zlato to není, ale aby tomu nebylo konec,po dvou měsících najdu ve schránce v obálce nějakou známku,s tím že ji mám zaplatit, píšu jim tedy že nic nechci,zboží posílám zpět, pry me vymazou z databáze ale do 4 tydnu mi ma ještě přijít jeden balíček, no připravte si peněženky, neustále chození na poštu a vrácení zboží zpět, a pokud nezaplatite tak čekejte vymahace, nechápu že tuto firmu uz nikdo nezastavil, v Německu mají zakazanou činnost,a tady okradají vesele dál, jakmile jsem napsala recenzi na jejich stránky na fb hned je odstranili a zablokovali, pokud nechcete mít problémy a doma bezcenné cetky, prosím vyhněte se těmto smejdum velkým obloukem
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2021 15:42 | Rubeš

Nesmysl, "národní" pokladnice se snaží obhajovat dle mého názoru další šmejdský způsob obchodu, když si objednám třeba toustovač, tak jsem nikde nezažil že by měli podmínku že mi budou posílat další elektroniku automaticky..., pokud si objednám jednu minci či bankovku (pominu jeich "kvalitu u národní pokladnice a předraženou cenu) tak si vyberu jestli chci jednu nebo celou kolekci, aniž bych musel studovat obchodní podmínky, kde mi to milostivě sdělí. Jednoduše se poléhají na to že většina lidí obchodní podmínky nečte
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2021 15:28 | Koneš David

Jejich nekalé praktiky trvají dodnes, máme s nima čerstvou zkušenost, žádná změna, pozor na ně! Pro příště bych jim nepotvrzoval ani tu úvodní objednávku, prostě nic, protože z Vás potom vytáhnout další peníze a ničeho se nedovoláte...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2019 23:23 | Marek Klementa

Dobrý den,
není možné nabízet určitý produkt za určitou cenu a podmiňovat nákup tohoto zboží po projevení zákazníka o tento nákup. Přesněji řečeno, musíte mít v nabídce předem uvedeno, že se jedná o nákup celé série a celkovou hodnotu série, ne až následně v obchodních podmínkách. Jelikož takovýmto jednáním uvádíte zákazníka v omyl. Lidově řečeno nemůžete zákazníkovi, který chce koupit 4 rohlíky, cpát do tašky rohlíků dvacet. Zkrátka, pokud máte nabalené rohlíky například po dvaceti v sáčcích, musíte uvést na cenovce, že se jedná o 20 rohlíků například po 2,5 Kč nebo že jeden rohlík stojí 2,50 Kč a že jich je nabalených po 20 - ti, ale i v tomto případě musíte uvést celkovou cenu již v primární nabídce jako celek. V případě, že nemáte toto uvedeno již v primární nabídce, nelze toto vyžadovat ani následně podpisem smlouvy apod. Lépe řečeno, podpis smlouvy Vás neomlouvá. Jestli to ještě nechápete: "Dopouštíte se podvodného jednání."
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2019 21:49 | Marek Klementa

Dobrý den,
pokud se nepletu, tak je takový postup prodeje podle obchodního zákoníku zakázán. Lépe řečeno není možné zákazníkovi nabízet nějaké zboží za určitou cenu a poté, tedy bez předešlého upozornění, k tomuto zboží podmíněně přidat další zboží, byť za nízkou cenu a byť s písemným souhlasem kupujícího. Nejde totiž o to že, že spotřebitel podmínky podepsal, ale o to, že byl při nákupu klamán. Lépe řečeno jde o klamání spotřebitele, tedy přesněji je spotřebitel uváděn při realizaci nákupu v omyl a to pravděpodobně záměrně. Lidově řečeno, nemůžete mít v obchodě vystavené ponožky za 20 Kč a poté co o ně kupující projeví zájem, podmiňovat jejich koupi koupí například riflí nebo čehokoliv jiného. Pokud chce obchodník takto zboží nabízet, musí jej nabízet v celku, tedy například ponožky za 20,- Kč s riflemi za 300,- Kč. Dále není možné tyto "ponožky" nabízet za 20,- Kč a podmiňovat jejich nákup až po projevení poptávky klientem, zasíláním dalších například deseti nebo dvaceti páry ponožek poštou. Jde totiž o klamavou obchodní praktiku, při níž je klient záměrně uváděn v omyl.

S pozdravem

Marek Klementa
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2019 21:57 | ten co naletel, zial...

Vyjadrenie od firmy Narodni Pokladnice v komentoch je zavadzajuce!!! 1. Objednavka je zavazna - ano veta plati 2. Kazda objednavka obsahuje identifikaciu -> je velmi zavadzajuce tvrdit ze medaila k 100. vyrociu je produkt ktory si Kupujuci objednava!!! Kupujici sa objednavkou zavazuje odoberat celu ZBIERKU, NIE LEN medailu! Podotykam, ze tato informacia NIE JE uvedena pri objednavke! Uvedena je LEN v VOP. Navyse konkretne intervaly zasielania NIE su uvedene nikde, ak by boli, tak by firma nemohla zaslat ihned po zaslani 1. mince zdarma aj dalsie uz spoplatnene. 3. Informacia o moznosti vratit tovar do 14 dni je dana zakonom a uvadzana vsade, v kazdom e-shope, preto je spomenuta takou formou aby vyznela ako akeklovek ine bezne zakonne upozornenie. 4. Ukoncit objednavku podla VOP, bod VII, je mozne LEN na zaklade zaslania Formularu o odstupeni od zmluvy ktory je uvedeny vo VOP ako priloha, pricom spominany formular musi byt zaslany ceskou postou na adresu Karolinska 661/4, NA NAKLADY KUPUJUCEHO!!! Nie predavajuceho ako je uvedene v komente! To vsak nie je vsetko. Taktiez je prilozeny letak s reklamnymi informaciami o firme kde na zadnej strane je uvedeny dalsi formular ktory je potrebne vyplnit rovnakymi udajmi a zaslat na adresu, pozor vsak inu adresu: P.O.Box 39, Praha 025. Pricom na tomto malom vystrizku je uvedena informacia (taktiez aj vo VOP, bod VII, ze zbozi, a teda minca samotna spolu s original fakturou ak je k dispozicii, je potrebne zaslat znova na uplne inu adresu, a to "Odnos, Praha 023.) To uz v komente vyssie fma Narodni Pokladnice NEUVADZA! 5. V komente uvadzaju ze podla bodu VI ich VOP firma hradi naklady spojene se zpetnym odeslanim. Co je v rozpore s bodom VII, VOP.
Bod VII, VOP na ktore som sa v mojom komente odvolal su z datumu 22.5.2018.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2019 14:23 | Anna

Dobrý den. Děkuji Vám za návod, chystám se k nim brzy (bohužel) a již mám nachystaný dopis se všemi jejich potvrzeními, která budu chtít podepsat s uvedením jména a příjmení podepisujícího a s razítkem. Je nutné, aby v nadpisu bylo uvedeno slovo Výpověď? Díky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 4. 2019 13:52 | Ma007

Na webových stránkách přímo téhle společnosti je rovněž formulář pro odstoupení od smlouvy. Takže jsem si jej stáhl a doplnil jej o několik bodů týkajících se práva Fyzické Osoby "být zapomenut" (dle GDPR), osobně jsem se zastavil v Pražském sídle společnosti (teprve poté, co jim byly připsány na účet peníze za minci, kterou nevyžádaně obdržela moje maminka), celé jednání jsem si nahrával na mobil po předchozím upozornění, a získali jsme potvrzení, že máma od smlouvy odstoupila a že jim již nedluží žádné peníze. Po potvrzení jsme odešli. Do výpovědi jsme rovněž napsali, že pokud se bude situace opakovat, obrátíme se na ČOI anebo na ÚOOÚ. Důvodem by bylo to, že operátorka mi při předchozím telefonickém hovoru tvrdila, že oni mají svojí vlastní směrnici GDPR, a že ta veřejná pro všechny státy EU se na ně nevztahují. Takže se neděste, a vyhraďte si trochu času a zajdete osobně vrátit vše co nechcete s tím, že neodejdete, dokud veškeré papíry nebudou potvrzené k vaší spokojenosti.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2018 17:38 | Olga Hakenová

Také jsem nalítla a objednala si 1 minci ke 100. výročí naší republiky. Mince přišla, zaplatila jsem a zároveň upozornila, že o další již nemám zájem. V listopadu jsem obdržela druhou, dnes třetí. Druhou jsem vrátila a třetí vrátím rovněž, jako nevyžádanou zásilku. Bude to stačit, nebo na mě za čas vyrukuje exekutor jako na dlužníka? Olga
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 8. 2018 11:29 | Matěj

Nemáte někdo zkušenosti s vrácením zboží? Je to moje první objednávka a po přečtení článku s nima nechci mít nic společného
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2018 15:00 | Jochman Vítězslav

Zdravím. Mám podobné zkušenosti s firmou národní pokladnice. Též jsem si objednal s odstupem několika dní dvě různé tzv. mince. Přišly na dobírku, kterou jsem řádně zaplatil. Vzpomínám si, sice matně, že jsem při objednávce odsouhlasil kolonku objednávky pouze této každé jediné mince. Divil jsem se, proč toto musím odsouhlasovat. Teď je mi to jasné. Jednal jsem se šmejdy. Do 1 10 2017 jsem prokazatelně bydlil v Rakousku, kde jsem 21 roků pracoval. Po čase mi přišel email, i esemesky, že dlužím těmto šmejdům částky za tři dodané medaile, či co to mělo být, též s příplatkem za vymáhání. Odepsal jsem jim, proč mi nenaúčtují 10 nebo 20 údajně dodaných exemplářů. Pak začaly SMSky a volání, obvykle v pátek, to aby Vám zkazily víkend. - Mají to promyšlené. Napsal jsem jim, že vy jim to v Rakousku, nebo Německu neprošlo. Prý tam mají zakázané podnikat. Dívám se na to s přehledem, že snad u nás existuje přeci jen nějaká spravedlnost. No uvidím. Rozhodně se jich nezaleknu a půjdu do boje. Ještě nějaké peníze mi na advokáty zbyly. Věřím, že je pak po případném soudním rozhodnutí dostanu zpět. Jochec
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 8. 2017 12:26 | Zuzka

Dobrý den, pane Jane z Kladna. Ráda bych se k Vám přidala. Rovněž bojuji s Národní pokladnici, naprosto ve stejné záležitosti jako vy. Budu velmi ráda když se mi ozvete. Děkuji a hezký den bez šmejdů Zuzka
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 7. 2017 18:48 | Jan

Nehorázně lžete. Potvrzuji, že žádná informace o kolekci při objednání jednotlivé mince nebyla!!!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 7. 2017 18:32 | Jan z Kladna

Koncem roku 2016 jsem u firmy Národní pokladnice koupil dvě mince na dobírku. Za 14 dní po koupi jsem na poště odmítl převzít další balíček od této firmy a nechal jej vrátit zpět. Národní pokladnici jsem o tom informoval a dohodli jsme se, že již nic dalšího od nich nikdy nebudu chtít. Kvalita mincí byla neuvěřitelně špatná. Nicméně mě paní z firmy Národní pokladnice informovala, že ještě před uvedeným odmítnutým balíčkem odeslaly další zásilku, kterou jsem nikdy neobdržel. Představte si, že tyto "úžasné a vzácné numismaty" jak o svém zboží informují, posílají pouze v obyčejných zásilkách. Informoval jsem tuto firmu, že jsem tuto zásilku nikdy nedostal a považoval celou záležitost za uzavřenou. K mému překvapení jsem však v červenci roku 2017 obdržel e-mail od firmy MBA consulting, že přebírají neuhrazenou pohledávku pro firmu Národní pokladnice v hodnotě cca 900,- Kč plus 1000,- Kč náklady na vymáhání. Opět jsem e-mailem firmu MBAc seznámil s historií celé záležitosti a sdělil jim, že opravdu nemíním platit za něco co jsem neobdržel. Za dalších 14 dní mě telefonicky kontaktoval pán z firmy MBA consulting a vyhrožoval exekucí.
Tak to je má zkušenost s firmou Národní pokladnice. Varuji všechny potenciální zákazníky této firmy. Přestože neuděláte nic špatného, tato firma na vás poštve vymahačskou firmu. Možná budete mít štěstí nebo dopadnete jako já.
Já jsem se již o celé situaci radil s právníkem, který mi potvrdil absurdnost celé situace. Podle něj se není čeho bát, protože Národní pokladnice nemůže nijak doložit převzetí obyčejné zásilky, jelikož jsem ji nikdy neobdržel, nikdo mi ji nepředal, nic jsem nepodepsal. Je s podivem, že vymahačská firma MBA consulting převezme takovouto vymyšlenou pohledávku bez jakéhokoliv právního podkladu a zasílá vyděračské zprávy a telefonicky vyhrožuje exekucí. V současné době podnikám další úkony k vyřešení tohoto problému - podnět ČOI (mimo jiné nekalé obchodní praktiky, postoupení osobních údajů třetí osobě bez mého souhlasu). Přestože jsem přesvědčen o tom, že v právním státě tyto firmy nemohou uspět, dokáže to člověku otrávit den. Ještě jednou všechny varuji - vyhněte se obloukem firmě Národní pokladnice. Naštěstí existují i solidní firmy, které se zabývají numismatickými materiály.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2017 0:49 | Jan Prokop

Proč by si měl "zákazník", v případě zájmu objednávat mince jednotlivě ? Když budu takový "náruživý sběratel", tak samozřejmě budu chtít kolekci celou !! Normální selský rozum mi říká, že za jeden balíček (celou kolekci) ušetřím minimálně na poštovném. Ovšem celková cena "kolekce" by váš spolek připravila o hodně "sběratelů - že ano ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2017 0:37 | Platypus Norwegicus

Kdyz dokazete zaridit, aby to kazdeho podobneho podvodnika stalo vic, nez na vas vydelal, tak tento zpusob "podnikani" zmizi. Jak na to? Budte kreativni. A budte legalni, nebo nedohledatelni.
Balicek, ktery okolo sebe po otevreni za pomoci pruziny rozhazi plato zkazenych vajec rozhodne narusi provoz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 12. 2016 19:41 | Martin

Podvodníci to jsou v každém případě (pokud ne podle zákona, tak morálně ano). Mého otce, přesvědčili k nákupům s tím, že jde o skvělou investici (medaile prý mají a budou mít velkou hodnotu). Bohužel jsem vše zjistil až když ho obrali o mnoho desítek tisíc korun. Už je to několik měsíců, co se jich snažíme zbavit a ukončit jejich neustálé obtěžování. Po mojí konfrontaci přiznali, že medaile nemají hodnotu finanční, ale pouze "sběratelskou" a otec to prý špatně pochopil. Co se týče praktik a komunikace - jednoznačně "šmejdi".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 9. 2016 10:40 | Adam

Nenudu se rozepisovat o nevhodných praktikach, které jsou dostatečně popsané v článku, ale vypíchnu některé důležité aspekty. Společnost se díky svému názvu snaží zmást podobou s Českou národní bankou, takže se pokouší parazitovat na jejím dobrém jméně. Dalším významným záporem jsou její neuvěřitelně vyšší ceny oproti konkurenci - to samozřejmě není trestné, ale spíš bych lidem doporučil více googlovat nebo se poptat u jiných prodejců a najdou to samé o 20 - 50 % levněji. Pokud se jedná o jejich vlastní produkty(medaile), tak největším zvěrstvem jsou ty měděné postříbřené a pozlacené věci, které prodávají za úplně mimo ceny - samozřejmě také není trestné, ale spoléhají na neznalost lidí. Posledním a spíše ůsměvným faktem je, že medaile razí v Bulharsku, ale o tom se samozřejmě nikde nezmiňují, protože spolehájí na to že si každý myslí, že to razí v ČR, když jsou národní :-D Trochu mě mrzí morálnost lidí, kteří tam pracují, že jim není líto těch lidí, kterým prodávají tak draho.Ale abych nebyl jenom škaredý na Národní pokladnici, tak jediné co se u nich vyplatí je kupovat ty jejich náborové produkty, které jsou za super cenu, ale pak Vás za "odměnu" začnou spamovat emailem, telefonicky a poštou.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2016 19:54 | Petr

Dobrý den. Obchodním praktikám bych rozuměl kdybychom byli někde daleko na východě, ale že se jich dočkám v Evropě i tolik let po revoluci mě mrzí. Přijde mi opravdu mimo abych se doprošoval, aby mi už nic neposílali a nebo mě pak popotahovali vymahači kvůli tomu, že po mě chtějí zaplatit co jsem nechtěl a ani mi to nedorazilo!! Lidi probuďte se a tuhle šílenou společnost potrestáte, tak že u ní už nebude nakupovat.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2016 15:21 | Národní Pokladnice

Dobrý den, rádi bychom uvedli na pravou míru několik argumentů. Každý zákazník uzavírá se Společností Národní Pokladnice kupní smlouvu na konkrétní výrobky Společnosti podpisem objednávky (tzv. rezervační karty), ať již v papírové formě, resp. kvalifikovaným vyplněním elektronické objednávky prostřednictvím online formuláře na stránkách Společnosti. Každá Objednávka obsahuje identifikaci produktu vybraného zákazníkem a zároveň dalších mincí z příslušné jednoznačně definované kolekce, a to za přesně definovaných podmínek. Vedle jedné konkrétní mince si tak zákazník zásadně objednává explicitně, přímo, výslovně i další mince z konkrétně identifikované kolekce, které mu budou chodit v daných intervalech po určitou dobu v závislosti na počtu mincí z té které kolekce, to vše za přesně daných podmínek, stanovených v samotné Objednávce, podrobněji ve Všeobecných obchodních podmínkách. Každý zákazník je též poučen, opět přímo v Objednávce, a nikoliv tedy pouze ve Všeobecných obchodních podmínkách, že každou jednotlivou minci může vrátit do 14 dnů ode dne jejího doručení. Dokonce je každý Zákazník, opět explicitně v Objednávce, informován o právu kdykoliv ukončit konkrétní objednávku. O ukončení takové objednávky musí zákazník Společnost pouze informovat, a to jakoukoliv písemnou formou, včetně nejjednodušší formy e-mailové resp. dokonce telefonické (viz článek VI odst. 4 in fine Všeobecných obchodních podmínek). V případě, že zákazník využije svého práva na odstoupení od konkrétní kupní smlouvy, je sice povinen bez zbytečného odkladu vrátit příslušné zboží Společnosti. Nicméně učiní-li to prostřednictvím České pošty s.p., náklady spojené se zpětným odesláním, uhradí zákazníkovi Společnost (viz článek VI Všeobecných obchodních podmínek). Pokud by zákazník zvolil jiný způsob vrácení dodaného zboží, náklady na odeslání převyšující náklady, které by byly vynaloženy odesláním prostřednictvím České pošty s.p., by hradil sám zákazník.
-63
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Škromach

politik

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Zdeněk Škromach
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services