Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Karel Svoboda
podnikatel, Toi Toi
Jan Keller
sociolog
0,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Reklamace 2015: Manuál chytrého spotřebitele
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
7. 1. 2016 10:39, novi
pořád jenom hejt !!! foku mee
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
1. 4. 2015 16:05, behunek.s@seznam.cz
Takže zákazník něco špatně zapojí, jako obchodník tam pošlu servis, který zjistí špatnou montáž - a kdo tedy zaplatí výjezd ???
Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)
12. 7. 2016 21:36 | pecan
6. 7. 2016 10:41 | Vojtech
dne 10.7.16 jsem zakoupil na internetových stánkách iphone 5s refurbished s roční zárukou u prodejce. Dne 24.6.16 mobilní telefon začal vykazovat vadu fotoaparátu. Tudíž 25.6.16 jsem mobilní telefon ihned jel reklamovat do nejbližší pobočky. Dne 30.6.16 jsem byl informován SMS zprávou, že reklamace je vyřízena a připravena k vyzvednutí tudíž jsem se na prodejnu vydal a tam mi bylo sděleno, že telefon není opraven s vyjádřením servisu neopraveno-výrobek není určený pro český trh(HONGKONG). Tudíž jsme sepsali novou reklamaci a že telefon zašlou do jiného servisu. Můj dotaz zní zda mám nějaký nárok na vrácení peněz, případně vyměnit za nový určený pro český trh, jelikož při prodeji mi nebylo sděleno, že jedná o telefon určený pro jiný trh.
děkuji za odpověď
29. 6. 2016 0:08 | Dominika
11. 4. 2016 15:53 | Simon Skalka
15. 3. 2016 11:08 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 3. 2016 9:29 | Ondra
13. 3. 2016 19:56 | Michal
11. 3. 2016 12:55 | Renáta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 3. 2016 5:03 | Petra
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 3. 2016 8:46
7. 1. 2016 10:39 | novi
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 1. 2016 9:46 | Martina
2. 1. 2016 11:50
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 12. 2015 14:58 | Eva Kišová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 12. 2015 7:54 | Procházková Helena
6. 12. 2015 2:31 | Maxmilián
25. 11. 2015 16:32 | Mirka
5. 11. 2015 19:31 | Dave
5. 11. 2015 0:01 | Zanet
1. 10. 2015 23:36 | Martina
Stránka 1/2
Předchozí