Barbora Rektorová: Nejhorší je dělat, co lidé chtějí
„Člověk se musí soustředit na zákazníka. Ale ne na jakéhokoli zákazníka,“ říká v druhé části našeho rozhovoru Barbora Rektorová. Restauratérům – začínajícím i těm, kteří se potřebujou zvednout ze země – mimo jiné radívá, aby personál neučili, že zákazník má vždycky pravdu. Proč?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
10. 4. 2015 22:39
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 3. 2015 16:40 | Pavel
31. 3. 2015 6:00 | Petr Sednicky
28. 3. 2015 10:23