Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

V jednom odstavci tohoto textu jsou slova poskládaná tak, že jejich první písmena dají dohromady název oblíbené cukrovinky. Po přečtení článku, kliknutí na Líbí a jeho odeslání na Facebook se zvednete a v nejbližší sámošce strčíte do košíku aspoň pět kousků. Ať jste tlustý na tři prsty.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 3. 2015 8:37

Příteli to že na vás podprahová reklama nepůsobí je váš omyl. Vím co dokáží psychologové, když začnou své schopnosti zneužívat. Vaše důvěra v sebe sama vás může přivést do nedobré situace, buďte velmi ostražitý a nevěřte ničemu s čím jste se neseznámil.

Reagovat

 

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mili 12. 03. 2015 08:24)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 3. 2015 8:24, Mili

Jestli funguje podprahová reklama? Nu, na mně ne, jelikož mám přesně stanoveno co kdy musím, či mohu koupit - pevně stanoveno rozpočtem.
Ale podprahové vnímání existuje. Stačí správně sestavit slova ve větě.
Tohle by měl vědět každý opravdu dobrý manažer a mnozí to vědí a umí s tím pracovat. Takže jaká podprahová reklama, děje se veřejně a jen několik zasvěcených o tom ví. A ono to opravdu funguje, ne na každého, ale funguje. A takové to "já si to vždycky nejdřív promyslím, než na něco skočím" je trochu legrace, protože většinou si to promyslí směrem ANO. Takže, proč vlastně něco rušit,že.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

12. 3. 2015 8:24 | Mili

Jestli funguje podprahová reklama? Nu, na mně ne, jelikož mám přesně stanoveno co kdy musím, či mohu koupit - pevně stanoveno rozpočtem.
Ale podprahové vnímání existuje. Stačí správně sestavit slova ve větě.
Tohle by měl vědět každý opravdu dobrý manažer a mnozí to vědí a umí s tím pracovat. Takže jaká podprahová reklama, děje se veřejně a jen několik zasvěcených o tom ví. A ono to opravdu funguje, ne na každého, ale funguje. A takové to "já si to vždycky nejdřív promyslím, než na něco skočím" je trochu legrace, protože většinou si to promyslí směrem ANO. Takže, proč vlastně něco rušit,že.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2015 8:32 | eskom

Podle mého názoru je podprahová reklama podrazem na spotřebitele. Působením na psychiku člověka, můžeme z něj udělat i vraha, ne sice vždy úspěšně, ale odnaučování zlodějů také nemusí mít stoprocentní úspěch. Jakékoliv působení na člověka se MUSÍ provádět pouze s jeho souhlasem, nebo se souhlasem jeho nejbližších. Tedy používejme podprahové působení na člověka třeba aby jsme jej odnaučili kouřit, používat drogy a alkohol, můžeme tak léčit i různé zavislosti a podobně, vždy jen se SOUHLASEM TOHO JEDINCE, KTERÉHO SE TO TÝKÁ!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2015 8:37

Příteli to že na vás podprahová reklama nepůsobí je váš omyl. Vím co dokáží psychologové, když začnou své schopnosti zneužívat. Vaše důvěra v sebe sama vás může přivést do nedobré situace, buďte velmi ostražitý a nevěřte ničemu s čím jste se neseznámil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mili 12. 03. 2015 08:24)

12. 3. 2015 18:59 | Petr

Úkolem podprahové reklamy nebude kupovat vše možné, ale volit současné tajtrdlíky co jsou dnes u moci v ČR. Volit a souhlasit se stálým zvyšováním počtu úřadů, úředníků, zvyšování počtu lejster v kterých se ani autor formulářů nebo úředník nevyzná, natož obyčejný občan.
Volit zvyšování dávek celoživotním flákačům, zvyšování komfortu kriminálníkům, a neprotestování kvůli dalšímu odírání poctivě pracujícím občanů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2015 20:05 | jezevec

pořád zkoumám, v kterých písmenkách prvních řádků tohoto článku je zakryptovaná ta neodolatelná cukrovinka .... :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2015 22:31

špatně jste četl. To nejsou první řádky, ale první písmena slov v nějakém odstavci. Pročetl jsem to celé a neobjevil nic. Kromě slova lajon, což bude nejspíš nesmysl když by to bylo napsané česky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 12. 03. 2015 20:05)

12. 3. 2015 23:13 | Jan Solver

Nefunkční výmysl, ale dneska takových věcí je. Když má můj obchodník paletu jogurtů, kterým končí trvanlivost, dá je za 50% a má po problému, žádnou reklamu nepotřebuje.

Ale když chce někdo utrácet za "odborníky", ať to dělá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

13. 3. 2015 8:53 | Vanda

Nevěřím tomu, že podprahová reklama funguje, natož že může člověka na kterého působí vést k rizikovému jednání. Buď k němu jedinec sklony má, nebo ne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 3. 2015 22:58 | Helys

Blbost. nic mně nedonutí koupit si věc, co nepotřebuju. Život mi naložil dost nepříjemností a proto mám takovou vůli a ostražitost, nedůvěru a pochybnosti pokaždé, když mně někdo nutí, nabízí, doporučuje, až se divím, kde se to ve mně bere. Ani jakákoliv reklama mně nezviklá. Prostě mně nikdy reklamy nebavily, neberou a v podstatě je ani nesleduji v ničem. Je to pro mně ztráta času.Takže za sebe říkám blbost. U mně to fungovat nebude.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

14. 3. 2015 2:24 | Paul

Jaký je rozdíl mezi podprahovou reklamou a zpravodajstvím, odkud dávno srší takové informace, které mnohem více ovlivňují chování lidí. Ať už se to týká nakupování, názorem, vztazích atd atd
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 3. 2015 9:53 | Eskom

Rubrika peníze mně nějak zaujala, je to už třetí téma, kterého se hrozím. Přiznám se že článek jsem se snažil pozorně přečíst, ale podprahovou reklamu jsem nepostřehl. A proto navrhuji opatření, zavést v televizi i na internetu nějaké školení jak podprahovou reklamu objevit. Pokud to nelze tak ať se naši konstrukteři pokusí vymyslet přístoj, něco jako diktafon, který by byl schopen text vyhodnotit a na podprahovou reklamu upozornit. Domnívám se že by to byl velmi dobrý kšeft i bez reklamy. Možná se mýlím, ale pokud poznáme takovbou reklamu, přestane být reklamou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 8. 2015 13:36 | Vampan

Naprosto souhlasím se zrušením zákazu podprahové reklamy. Pravé podprahové působení nespočívá v působení debilními formulkami typu jsem poctivý, chutná mi koka-kola či jsem ušlechtilý...:-). Působení v tzv. šedé zóně vnímání spočívá v úplně jiné rovině. Šedá zoná je pásmo intenzity vnějších podnětů v rozmezí od prostého senzorického prahu smyslového vnímání, pod touto hranicí nelze vnímat vůbec nic, až po uvědomělé vnímaní, kdy je percipient schopen vnější podnět vědomě zpracovat. Nevědomé působení v šedé zóně probíhá na úrovni limbického systému, proto jsou vcelku logicky mnohem účinnější podněty s negativním emočním obsahem, potom teprve ty pozitivní a nejméně emočně neutrální. Motivační kazety a cd jsou snůškou nesmyslných blábolů ve stylu New Age. Kvalitně provedený technický prostředek k aplikaci podprahového působení je prakticky nedekovatelný, účinky lze nepřímo zjistit jen na úrovni změny osobnosti, chování, sebepojetí nebo hodnotového žebříčku ovlivňovaného subjektu. Koho zajímají bližší informace, nechť mi napíše, co vím, to sdělím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 10. 2015 20:01

Jako psycholog v oboru... A ač bych to neměl říkat.. Máte pocit že jste vládci svého vnitřního vesmíru? To tedy nejste i sebemenší podmět Vás donutí udělat to co žádá někdo jinný aniž-by jste mohly vzdorovat.. Prosím zanechte naivity a pusťte si alespoň jedinný díl Mentalisty..
A pokud jste opravdu tím čím se cítíte, uznáte (alespoň uvnitř doufám, nemůžu Vás nutit se tu veřejně zesměšnit)čili uznáte že jste prohrál..

Jsem pro, aby toto zůstalo trestné a to pod pokutou alespoň milion pro zadavatele a stomiliónů pro toho kdo cokoliv takového pustí na obrazovky.. A odebrání licence a zákaz práce v oboru na doživotí, vidím jako jedinný možný způsob odměny takového-to počínání.. Jelikož vím málo stačí k tomu člověka zvednout z hlubin duše na světlo či ho v podstatě poslat na smrt.. jistě chápete můj postoj a mou úpřímnost v tak ožehavých tématech..
Přeji dále ničím nerušený zbytek večera..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vampan 30. 08. 2015 13:36)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 382 418 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení mobilního telefonu
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobry den. Mam na Vás menší dotaz, 21.9.2016 jsem zakoupil mobilní telefon v kamenem obchodu T-mobile. Poslední dva dny jse mi telefon zacina sekat a zhasinat a hlasi mi to softverove chyby. Dotaz je jestli... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Roman

manažer, ČEZ

Aleš Hušák

podnikatel

Martin Roman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Bankomatová karta, Dividenda, Burza cenných papírů, degiro, vít kaňkovský, auto, sick days, bydlení, www.jaksepojistit.cz, Rezerva pojistného, obligace Mitsui, dodavatelé elektřiny, Michael Hudspeth, internetové pirátství, elektronická média, stravenky, znehodnocení, VOYO

7T30110, 7T56290, 7T08008, 1SK3531, 7T08008

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK