Očima expertů: Jak se motivovat a jak být lepší

Další pokračování naší pravidelné anketní rubriky se bude věnovat osobnímu rozvoji. Koučové, terapeuti, psychologové, konzultanti a úspěšní podnikatelé vám dají pár praktických rad a tipů, jak na sobě zapracovat.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 2. 2015 11:16, Roger

A proč by měli jít dělat na tři směny, když ví, že by je to nebavilo? Blbé kecy jsou akorát tady v diskuzi. Každý si má najít to, co ho baví, v čem se dostává do stavu prodění mysli, a pak bude i motivován. Přesto znám lidi, co si dlouhodobou motivaci nedokáží udržet, a skáčou tak od jedné věci ke druhé. Každá je baví, ale žádnou nedotáhnou do konce.

Vše je mnohem složitější, než co tu oslovení mohli vtěsnat do několika vět. Nicméně napsat něco o třísměnném provozu může snad jen ten, kdo opravdu nic nepochopil. Právě ti méně schopní, co podstatu nechápou, musí otročit tomu zbytku - zkrátka proto, že na víc nemají, neumí se prosadit, nebo je nebaví nic, než být negativní vůči skoro všemu.

Zobrazit celé vlákno

+10
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 5. 2015 14:46

Jsi debil
3- směnný provoz je realita.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)

30. 5. 2015 14:46

Jsi debil 3- směnný provoz je realita.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2015 15:41 | Roger

Souhlasím s tím, že ve finančním sektoru je MLM poměrně nesmyslné, a nepomáhá skoro nikomu. Ovšem třeba dobře nastavená MLM na poli reálných produktů spotřebního charakteru jsou rozhodně přínosem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2015 15:25 | Jiří +

Jedná se vlastně o všechny MLM firmy, které znám. Která podle vás MLM firma to má jinak? Motivují k něčemu, co nikdy nebude vaše. Nabírání oveček je nedílnou součástí MLM systému, jinak by nefungoval. Prodávají sny a rozhodují v podstatě o tom, jak vaše práce bude vypadat. Všechno je to psychologická hra a není možné, aby účastník tohoto systému byl opravdu nezávislý. Jsou mu chytře vnucované názory, s kterými se musí ztotožnit, když to neudělá, v systému končí. Vše je o dlouhodobé spolupráci, ale bohužel v MLM je dlouhodobá spolupráce spíše vtipem než-li realitou. Stačí se podívat na to, kolik lidí naberou a kolik odejde. MLM jsou známí obrovskou úmrtností a vydrží opravdu jenom ti, kteří 100% sdílejí tuhle myšlenku a jsou ochotni akceptovat jakékoliv pochybnosti a negativity s MLM systémem spojeny. Podle mého názoru by měl být zakázaný MLM systém ve finanční sféře, dělají více škod, než-li užitku. Viděl jsem před rokem studii jednoho vysokoškoláka a velmi mě mrzí, že jsem si PDF neuložil, byl to velmi výživný dokument, který obsahoval spoustu analytických a ekonomických úvah a výpočtů.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 18:47 | Roger

Jirko, nevím s jakým MLM máte zkušenost, ale to, co píšete, mi nedává smysl. Síla MLM je totiž v dlouhodobé spolupráci se svou organizací, nikoliv v uzavření jednoho obchodu, resp. sbírání oveček, či podpisů. Samozřejmě zamlžování mysli se používá v různých obchodních organizacích, ovšem, pokud se tak děje v MLM, tak to musí být pěkně stupidní MLM...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 18:04 | Jiří +

Nemám nic proti zdravé motivaci, pokud jde o MLM firemní motivace, které zamlžují mysl a navádí pouze k tomu aby se uzavřel obchod, tak to neberu. Pak je důležitá inspirace, osobně mě inspirace posunula o další kroky dál.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 14:39 | jezevec

jsou dvě cesty je štěstí - jedna je jak mít co chcete, a druhá jak chtít co máte. ta první vede k bohatství a úspěchu, ale sračkama, a ne každý projde. ta druhá je prokazatelně sukcesívnější, i když to asi není taková sranda.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 13:22 | Roger

Mirku, pravidlo to samozřejmě není - ovšem, když pozoruji chování různých lidí, jejich priority, jejich myšlení, čím krmí svůj mozek - tak mi věřte, že to zdaleka není jen náhoda nebo štěstí. Stačí se podívat jaký typ filmů a her se nejvíce prodává, nejvíce sleduje - co průměrný lidský tvor chce vidět. Pro mne je velmi těžko pochopitelné, vím však, že to tak je, a že se to jen tak, resp. pravděpodobně nikdy nezmění. Stačí se podívat jaké blbosti dávají dnešní puberťáci na internet. Předhánějí se v naprostých nesmyslech, a jednou z jejich priorit je nevybočovat ze sdáta, nebýt jiný jako ostatní. A třeba v tomto jsem se od malička taky hodně lišil - bylo mnoho věcí, které všichni kluci dělali nějak, a jistý 'Roger', jinak, nebo vůbec - podle toho, o co šlo. Nedokázal jsem jít s většinou, se stádem. Musel bych se do toho silně nutit. Že to bylo správné, poznávám až o hodně později, a to i díky knihám osobního rozvoje. Ovoce i těch dávných dní sklízíme i dnes... každý jinak. Věřím však kdo opravdu chce, má vnitřní motivaci a je otevřený pozitivnímu myšlení a změně, nikdy není pozdě. A pro takové jsou rady dobrých učitelů osobního rozvoje určitě k nezaplacení.
Proč třeba lidé čumí na filmy, kde převládá zlo, a převládají příběhy a situace, které by sami prožít nikdy nechtěli? Svůj mozek a podvědomí tím však spousta lidí po celém světě dennodenně krmí... Mně to rozum opravdu nebere.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 9:59 | xls

To souhlasím. Ale co když to člověk takhle dlouhodobě dělá a pak se dostane do stavu, že se mu vůbec nic nechce? (No a ani nic nemusí.)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 13:10 | Mirek

No vždyť já se snažím. S přítelkyní jsem se rozešel (teda ona se mnou), ledničku jsem vyhodil, televizor taky, gembling mě nikdy nebral a na tom chlastu taky zapracuju:-))) Ono jde o asi i to, že společnost nevstřebá všechny své členy, kteří dělají jenom to, co je baví. Potřebuje i otroky na 12-hodinových směnách. Představte si např. 20 zmrzlinářů na 200metrové ulici. Asi by se neuživili. Hold má někdo štěstí, že dělá něco co ho baví a najde odbyt pro svoje zboží nebo služby a tím pádem si tím i vydělá na živobytí, ale pravidlo to není.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 12:58 | strojní zámečník

sotva to vyleze ze škol už jsou všichni experti co asi takový 25letý cápek ví o práci znají jen mlácení do klávesnice nebo mobilu a chlubí se jak musí tvrdě makat na svém byznysu ...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 12:49 | Roger

Mirku, u někoho to tak je - záleží, jak je kdo vnitřně nastavený. Mohu Vám říci za sebe, že kdybych měl převážně dělat to, co píšete Vy, tak z toho budu mít akorát tak deprese. Nesnáším dělat něco, v čem nevidím smysl, co nic nevytváří, ani to člověka nerozvíjí. Sám mám třeba tu knížku od pana Petra Ludwiga aktuálnš rozečtenou, a hodnotím ji jako naprosto skvělou. Vlastně jsem sám nezávisle na ní dospěl k podobným závěrům ohledně motivace - nehledě na to, co mi podsouvali multimilionáři namotivovaní cíli. Pro mne tím hlavním motivem je samotná cesta k cíli, kterého ani nikdy nemusím dosáhnout. Jeden takový jsem si stanovil před více jak 30 lety, kdy jsem netušil, že bude existovat nějaký Internet. Dneska se to stalo mým hlavním zdrojem příjmů, jenže to mj. znamenalo tvrdě pracovat na své cestě a imaginárním cíli cca 25 let, aniž bych jakoukouliv vidinu nějakých výdělsků z toho měl. Toto je právě silná vnitřní motivace cestou, kterou v sobě člověk buď má nebo nemá. A věřte mi pak, že přečtení takové knížky člověka povzbudí, a ať na ní klidně někdo vydělá, když to jiným lidem pomůže a zaplatí za to. A ti ostatní, ať si představují schopné lidi na 12-hodinových šichtách, které je nebaví - pokud toto někomu pomůže ke štěstí, je to jeho volba. Sám to vidím jinak, a silně si za tím stojím a mohl bych každému na vlastním přikladě ukázat, že co tu píší negativisté, není pravda - maximálně tak jejich vlastní, kterou si sami vybrali, právě tím, co je baví a čím se baví.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 12:36 | hudlák

jo jo všichni chtějí dělat jen to co je baví a u čeho se jen baví ,všichni chtějí na všem a na všech "vydělat" velký peníze ale pořádnou práci nikdo neumí ,proto je to u nás ve státě samý šmejd ,podvody ,korupce ... nedělám práci kterou mám rád protože tady nejsou k tomu podmínky ,o primitivních zákonech ani nemluvě
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 11:44 | Mirek

No jo, ale když já mám ten pocit, že kdybysme si všichni našli to, co nás baví a "proudí nám tam mysl", tak furt jenom žereme, pijeme, šoustáme, gemblíme a čučíme na TV. Do toho ostatního se musíme dokopat (moderně řečeno motivovat).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 11:16 | Roger

A proč by měli jít dělat na tři směny, když ví, že by je to nebavilo? Blbé kecy jsou akorát tady v diskuzi. Každý si má najít to, co ho baví, v čem se dostává do stavu prodění mysli, a pak bude i motivován. Přesto znám lidi, co si dlouhodobou motivaci nedokáží udržet, a skáčou tak od jedné věci ke druhé. Každá je baví, ale žádnou nedotáhnou do konce.
Vše je mnohem složitější, než co tu oslovení mohli vtěsnat do několika vět. Nicméně napsat něco o třísměnném provozu může snad jen ten, kdo opravdu nic nepochopil. Právě ti méně schopní, co podstatu nechápou, musí otročit tomu zbytku - zkrátka proto, že na víc nemají, neumí se prosadit, nebo je nebaví nic, než být negativní vůči skoro všemu.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 10:29 | Martin D.

To znamená, že ho přestalo bavit to, co ho dříve naplňovalo a měl by se poohlédnout po něčem, co ho opět naplňovat bude. Změna je ten lék. Tedy za předpokladu, že chce. Věřím ale také, že je spousta lidí, kteří jsou spokojeni s tím co je, že se jim nic nechce a ani nic nemusí a nic navíc nepotřebují. Jen jsou.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 9:35 | Martin D.

Rozdíl je v tom, zda člověk něco musí, a nebo chce. Pokud opravdu něco chci, nepotřebuji motivovat. Dělám co mne baví a žiji v tom. A motivace do něčeho, co člověk musí a přitom to nechce, přeci nemá smysl. Takže základní otázkou je, dělám to, co opravdu chci dělat?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 8:39

Kašpárek docela dobrej. Vrací to na zem. Majer třeba má rozumnej základ, ale už to musí obalit mrakem pindů...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2015 7:35 | karl

přesně tak ,jen kecy postavte tyhle lidi za pás na 3.směnný provoz na 12.h směny a budou koukat o čem skutečný život je dneska se každý chce živit koučováním,poučováním .těch druhých,všichni mají patent na rozum ....jak praví staré přísloví-hubou se nadělá nejvíc práce
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2015 5:25 | xls

Zrovna téma článku by mě osobně zajímalo, motivace a chuť k čemukoli mi zrovna chybí, i když na 1. pohled je všechno ok: osobní život, rodina, práce, peníze. V článku jsem našel ale většinou jen blbé kecy.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Martin Stropnický

umělec a politik

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Martin Stropnický
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services