Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miroslav Jansta
lobbista a podnikatel
Jaroslav Klíma
podnikatel, Tuscan
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Pražákům zlevní MHD o tisícovku ročně. Málo! Ať jezdí zadarmo
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
19. 2. 2015 21:31, jezevec
jsem pro, at je emhádé klidně zadáčo. tech pár kaček, co se na prodeji lístků vydělá, kdovíjestli pokryje náklady na jejich tisk distribuci a kontrolu.
jen si prosimvás odpusťte ty blbý kecy o autu jako sociálním statusu. možná před dvaceti lety. dneska neznám nikoho, kdo by do prahy autem jezdil rád. sám bych raději jezdil sockou, než poposkakoval v nekonečných kolonách, a čtvrt dne strávil hledáním místa na zaparkování. mnoho dalších by daleko raději jezdilo sockou - kdyby tam nebyl smrad, špína, přecpáno, kdyby tam v létě byla klimatizace a v zimě nezapáchali bezdomovci, kdyby byl v každém voze policajt který by zlodějům zlomil obě ruce.
sám bych často jel raději sockou - jen kdyby mi pan pleska laskavě vozil za mnou tou sockou zdarma, mou čtvrttunovou bedničku s vercajkem? neboli, stále zůstane poměrně velká množina lidí, kteří se pohybují po praze autem protože jim nic jiného nezbývá. chcete jim ještě víc znepříjemnit život, hajzlíci? zkuste si pak objednat instalatéra, nebo dovoz skříně!!!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
19. 2. 2015 10:37, Deny
Myslíte že by to nastalo? Na horách taky běžně různé vleky patří různým majitelům, ale na všechny se dostanu přes jednu permici. Pro majitele těch vleků je výhodnější, když se dohodnou a peníze si vypořádají například podle počtu cestujících, atraktivity sjezdovky a podobně. Myslím si, že úplně stejně by to dopadlo u těch autobusových linek.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)
13. 3. 2016 15:14 | ellen
16. 7. 2015 15:02 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 7. 2015 14:51 | Mirek
18. 6. 2015 16:01 | Bratwurst Sauerkrautowich
128 kc je 9l LPG, co da 110 - 150 km autem. Nebylo by za techto podminek lepsi celou MHD zrusit? Je efektivni provozovat sluzbu, ktera 5x az 20x draz dokaze prepravovat lidi za dvojnadobek az petinasobek potrebneho casu, nez to dokazou sami?
Neni neco prohnileho ve state Danskem? Tedy vlastne Prazskem?
20. 2. 2015 11:53 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2015 7:24 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2015 3:37 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2015 3:36 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2015 0:08 | jezevec
A samozřejmě jisté restrikce vůči automobilům. Je totiž zjištěno, že automobilista nezačne hromadnou dopravou jezdit, když to bude lacinější a jednodušší, ale tehdy, když to autem začne být drahé a nepohodlné. Zdroj: http://www.penize.cz/spotrebitel/296851-prazakum-zlevni-mhd-o-tisicovku-rocne-malo!-at-jezdi-zadarmo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 23:18 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 21:31 | jezevec
19. 2. 2015 19:02 | Jura
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 18:09 | Hugo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 16:36 | xls
19. 2. 2015 14:55 | Nox
19. 2. 2015 11:53 | Ondřej Krupka
19. 2. 2015 11:43 | Roman
19. 2. 2015 11:09 | Hunter
Mají to tak ve velké Británii - že na železnici operuje několik desítek soukromých železničních společností (infrastruktura jim ovšem nepatří) a mají s tím - nebo před pár lety minimálně měli - dost problémů. Oni totiž ti dopravci nemají zájem se na ničem dohodnout a musí se to neustále regulovat, aby to aspoň trošku fungovalo (což je ovšem zcela proti tomu liberálnímu světonázoru, na kterém je taková idea založena).
Jasně, dá se argumentovat tím, že když železnice vznikala (cca 1840 - 1880), také to stavěli soukromé společnosti a "koleje" byly jejich majetkem. To se ale už na počátku 20. století, když se začínala "síť" uzavírat ukázalo jako hrozný nesmysl. Železniční společnosti si dělaly naschvály, aby ty ostatní nemohly do města přivést svoji trať bez šílených infarstrukturních staveb, nedovolovali napojení do svých nádraží atd. a tak vznikaly úplně nesmyslná stavební řešení (jejichž následky jsou nám osinou v zadku dodnes) a tak se - už za císaře pána ukázalo, že síťovou drážní infrastrkturu _musí_ vlastnit stát.
Proto ač si dokážu představit soukromou autobusovou dopravu ve městě, v případě té drážní je to nesmysl, kterým jsme si už jednou, před 150 lety prošli, a není potřeba opakovat každou hloupost znovu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 11:01
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2015 10:52
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí