Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Češi jsou optimisté, tuzemskou ekonomiku považují za zdravou a plánují o Vánocích utrácet. Většina Evropanů naopak hodlá podle výzkumu společnosti Deloitte na dárcích šetřit. Straší je především růst cen potravin a energií a nevěří ani dalšímu vývoji národních ekonomik.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

15. 11. 2007 13:36, klasekj @seznam.cz

Protože jsem se domníval,že zde již nebudou podobní jako jsi ty,ale chyba je jich jako by stále víc.Zdravého rozumu mám myslím dost a ten mi říká,než vymřou podobní Tobě uplyne velká spousta let a je lépe se i v 66 odsud opět trhnout,tak jak jsem to učinil v 72 roce.Přeji Vám všem hezký den a méně blbců!Vůbec nemá cenu s Vámi polemizovat,když ve velké většině z Vás dříme duch bolševika.A pokud je pro někoho důchod tedy starobní za 27 let odpracovaných v této zemi d o s t nemá cenu kolem toho dále šířit rozruch a hluboce se omlouvám!

Reagovat

 

+104
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (a.oxford @seznam .cz 15. 11. 2007 12:56)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 11. 2007 6:49, klasekj @seznam.cz

A Vy ,vážený anonyme,považujete v tomto státě 8.300 kč které má Vaše teta za terno?Odpracoval jsem v této zemi 27 let a posledních 10 let jsem jsem pro stát zaměstnával samozřejmě legálně až 45 zaměstnanců,ale protože jsem ročník 41 u kterého se podle jakéhosi klíče vypočítává důchod od roku 1986,kdy jsem byl v emigraci tak mi prostě nezapočetli dobu od roku 86 až do roku 96,kdy jsem se neprozřetelně vrátil a přesto nejede vlak jak mi bylo oznámeno.Tolik na vysvětlenou. A tomu chytrolínovi co radí důchodcům koho volit příště??? Ono tady můžete v této zemi volit kohokoliv a ten výsledek je vždy stejný a z tohoto důvodu k volbám zde nechodím!Ale ještě k jádru věci a problému.Až budou mít důchodci takové důchody jako na př. v BRD tak i toto téma bude bezpředmětné......... . všechny kritiky zdravím

Reagovat

 

-18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 11. 2007 18:22)

Další příspěvky v diskuzi (14 komentářů)

14. 11. 2007 7:57 | klasekj @seznam.cz

A co ty statisíce důchodců a nezaměstnaných??? Ti se snad mají radovat??? vždyt to je ta největší lumpárna,kterou vláda udělala.Zkuste mi vážená dámo-autorko článku sdělit jak se dá v této zemi přežít ze starobního důchodu 4.666 kč měsíčně! Předem děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+55
Líbí
Nelíbí

14. 11. 2007 14:04 | Věra Tůmová

Dobrý den, článek se týká výzkumu ve dvacítce zemí Evropy, Středního východu a Afriky. S pozdravem VT
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+32
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 14. 11. 2007 07:57)

14. 11. 2007 16:38

Pro důchodce je to spravedlivý trest.Spočítej si kolik jich je a zjistíš,že se museli ve volbách setsakramentsky podílet na tomhle průseru.Za blbost se platí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+51
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 14. 11. 2007 07:57)

14. 11. 2007 18:22

Ten důchod je opravdu nízký. Příjemce toho zřejmě moc nenapracoval - teta prodavačka má důchod 8 400 Kč, pravda, ještě nějaký rok v důchodu pracovala na tzv. procenta. Zkuste se zeptat na sociálce, zda nemáte nárok na nějaké sociální dávky. Pokud neuspějete, pak se obraťte na své děti (zcela jistě vzorně vychované), určitě vám rády pomohou. Pokud ne, tak je zažalujte, mají vůči vám zákonnou vyživovací povinnost. Uvidíte, dobře to dopadne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 14. 11. 2007 07:57)

15. 11. 2007 6:49 | klasekj @seznam.cz

A Vy ,vážený anonyme,považujete v tomto státě 8.300 kč které má Vaše teta za terno?Odpracoval jsem v této zemi 27 let a posledních 10 let jsem jsem pro stát zaměstnával samozřejmě legálně až 45 zaměstnanců,ale protože jsem ročník 41 u kterého se podle jakéhosi klíče vypočítává důchod od roku 1986,kdy jsem byl v emigraci tak mi prostě nezapočetli dobu od roku 86 až do roku 96,kdy jsem se neprozřetelně vrátil a přesto nejede vlak jak mi bylo oznámeno.Tolik na vysvětlenou. A tomu chytrolínovi co radí důchodcům koho volit příště??? Ono tady můžete v této zemi volit kohokoliv a ten výsledek je vždy stejný a z tohoto důvodu k volbám zde nechodím!Ale ještě k jádru věci a problému.Až budou mít důchodci takové důchody jako na př. v BRD tak i toto téma bude bezpředmětné......... . všechny kritiky zdravím
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+92
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 11. 2007 18:22)

15. 11. 2007 6:49 | klasekj @seznam.cz

A Vy ,vážený anonyme,považujete v tomto státě 8.300 kč které má Vaše teta za terno?Odpracoval jsem v této zemi 27 let a posledních 10 let jsem jsem pro stát zaměstnával samozřejmě legálně až 45 zaměstnanců,ale protože jsem ročník 41 u kterého se podle jakéhosi klíče vypočítává důchod od roku 1986,kdy jsem byl v emigraci tak mi prostě nezapočetli dobu od roku 86 až do roku 96,kdy jsem se neprozřetelně vrátil a přesto nejede vlak jak mi bylo oznámeno.Tolik na vysvětlenou. A tomu chytrolínovi co radí důchodcům koho volit příště??? Ono tady můžete v této zemi volit kohokoliv a ten výsledek je vždy stejný a z tohoto důvodu k volbám zde nechodím!Ale ještě k jádru věci a problému.Až budou mít důchodci takové důchody jako na př. v BRD tak i toto téma bude bezpředmětné......... . všechny kritiky zdravím
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 11. 2007 18:22)

15. 11. 2007 9:51

Zdravím Vás také. Slovo důchodce má velmi široký obsah. Může jít o člověka, který šel do důchodu v roce 1975 nebo o "šviháka" ve vlastním RD či bytě, s novou Š-Octavií a pravidelnou dovolenou u moře, který odešel do důchodu předloni a pan Mittal mu na rozloučenou vyplatil půl milionů CZK nebo o celoživotního invalidního důchodce - mezi nimi bude asi diametrální rozdíl, jak v životním stylu, tak potřebě finančních prostředků. Pokud jde o tetu, pak si myslím, že když mají s manželem společně nějakých 17 000 CZK na měsíc + nějaké úspory, tak určitě hlady neumírají a dokonce vypadají velice spokojeně. Jen mě překvapuje, že vy člověk světa znalý, považujete "státní" důchod za jediný zdroj financování života ve "stáří", který má navíc zabezpečit nějaký vysoký standard. To v BRD skutečně tak funguje? Nevíte náhodou, kolik má v BRD prodavačka "státní" starobní důchod po odpracování cca 42 let? Předpokládám, že to také žádná sláva nebude. Pokud se týká voleb, pak s vámi bez výhrad souhlasím. Hezký den.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 15. 11. 2007 06:49)

15. 11. 2007 12:56 | a.oxford @seznam .cz

Zatrpklý ANONYME.Nevím,proč jsi na tom svém západě nezůstal,ale důchod ti za neodpracované roky nikdo platit nebude ,ale nenadávej na volby,ty jsou i pro obyčejný lidi jedinou možností,jak rozdat politikům karty.Odchodu ze scény se bojí.Jinak přeji více zdravého rozumu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 15. 11. 2007 06:49)

15. 11. 2007 13:36 | klasekj @seznam.cz

Protože jsem se domníval,že zde již nebudou podobní jako jsi ty,ale chyba je jich jako by stále víc.Zdravého rozumu mám myslím dost a ten mi říká,než vymřou podobní Tobě uplyne velká spousta let a je lépe se i v 66 odsud opět trhnout,tak jak jsem to učinil v 72 roce.Přeji Vám všem hezký den a méně blbců!Vůbec nemá cenu s Vámi polemizovat,když ve velké většině z Vás dříme duch bolševika.A pokud je pro někoho důchod tedy starobní za 27 let odpracovaných v této zemi d o s t nemá cenu kolem toho dále šířit rozruch a hluboce se omlouvám!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+104
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (a.oxford @seznam .cz 15. 11. 2007 12:56)

15. 11. 2007 14:02

Pujcky na vanocni darky jsou zdravym jevem a pomahaji udrzovat ekonomiku v behu.Je to projev te nejvyssi lasky k obdarovanemu, protoze darce nejen ze je uz na mizine, ale milovane osobnosti obetuje i svoji ekonomickou budoucnost.Ostatne to nebude tak horke, pujcuji si lide s minimalnimi moznostmi zaruk anebo uplne bez zaruk.Ti co neco maji, vetsinou touto cestou nejdou.Zakon o osobnim bankrotu umozni vyhnout se potizim.Harry Hopkins chtel shazovat dolary z letadel aby ozivil ekonomiku.Pan Tuma tudy kraci.Ted uz mame, co jsme chteli.Do rachoty zvesela!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2007 14:10

Ano, 8300 Kc mesicne statniho duchodu v Cechistanu a jeho ekonomice povazuji za terno a fulhauz.Navic vyplaceno z niceho a na dluh.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 15. 11. 2007 06:49)

15. 11. 2007 20:51 | jezevec

Milý pane - pokud jste byl v letech 86-96 někde mimo republiku - zajisté jste si tam platil tamější penzijní pojištění nebo alespoň sám spořil na důchod - a z výnosu těchto deset let euroatlantického pojištěni vám nyní plyne druhá polovina důchodu, že? Nevím proč byste měl z českého půrběžného důchodového systému dostávat peníze za roky, po které jste platil svou pojistku jinde (a do čech jaxi dovoluji předpokládat nic neposílal).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klasekj @seznam.cz 15. 11. 2007 06:49)

16. 11. 2007 6:37 | klasekj @seznam.cz

Kdyby jste si vážený jezevče vše řádně přečetl,nemohl by jste reagovat tak stupidně.Problém je prosím v tom,jestli je v této zemi za 27 let odpracovaných ,odměna státu ve výši 4.666 kč normální či nikoliv.Že jsem žil jinde je věc podružná. Děkuji za pochopení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+42
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 15. 11. 2007 20:51)

19. 11. 2007 13:57 | BXP

Všechny ty,co nabízejí úvěry a půjčky bych nechal trestně stíhat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+36
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 11. 2007 14:02)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Dotace na kone
Poradna > Dotace z EU

Otázka: Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda mám nárok na nějaké dotace, když mám jednoho vlastního koně a druhého v bezplatném pronájmu, máme slepice a chceme ještě dvě kozy..Mám na něco nárok nebo ne? Jestli... více

Dotace z EU

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Horáček

hudebník a podnikatel

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Michal Horáček
ÚSPĚŠNOST
90,32 %

z 31 duelů
×
Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
36,59 %

z 41 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Koncepce, Protekcionismus, Management, doplňkové penzijní spoření, příspěvek zaměstnavatele, daň z příjmů, aleš poklop, penzijní připojištění, Úvěrové riziko, cizí správa, Google, příjem, spořitelna, obsílka, formulace, režijní jízdenky, představenstvo HPH, podnikatelské konto maxi

7T40858, 2U22710, 3AX7428, 2U22710, 3M35819

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK