Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Aktuálně.cz | 14. 12. 2014 | 20 komentářů
Nový sazebník začne platit v březnu. Má umožnit ještě více lidem mít účet u mBank bez jakýchkoli poplatků.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 12. 2014 14:26, Zedna

Rekapitulace vsech zdrazeni poplatku, ktere jsem dosud objevil:

- 29Kc/mesicne za debetni kartu kdyz neni obrat 500 Kc nebo uverovy produkt
- 29Kc/mesicne za kreditni kartu kdyz neni obrat 500 Kc
- zjisteni zustatku v bankomatu z 0 na 9 Kc
- notifikacni SMS z 1.40 na 2.00 Kc
- za 2. a dalsi platbu z eMax+ a mSporeni z 19 na 29 Kc
- obnoveni karty k eMax z 0 na 100 Kc
- pojisteni karty z 19 na 29Kc
- papirovy vypis z 30 na 50 Kc
- konverzni poplatek z 2% na 5%
- konverzni poplatek drive jen pro meny CZK,EUR, nyni i pro EUR
- SWIFT prichozi platba z 49 na 99 Kc
- SWIFT odchozi platba z min. 220 na min. 250 Kc
- SWIFT vraceni platby 300/450 na 150 Kc + vynalozene naklady (asi zlevneni?)
- mimoradna splatka mHypoteky (prekracujici 20% z nesplacene jistiny) z 3% na 5%

Reagovat

 

+23
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 12. 2014 8:23

Já mám účet jak u Spořitelny tak u mBank (i když u ní krátce) a ten u Spořitelny je pro mne výhodnější.

Reagovat

 

-12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jjezevec 14. 12. 2014 14:30)

Další příspěvky v diskuzi (20 komentářů)

14. 12. 2014 11:58 | Jjezevec

Mám na účtě celkem dost peněz, cca 500tis. ale raději je přesunu jinam. Jak banka zavádí poplatky tak zřejmě nemá peníze. Kdoví kdy zkrachuje. Je lépe být od ní dál!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

14. 12. 2014 13:29 | Host

Jistě, třeba taková spořitelna už krachuje 15 let, co zavedla poplatky :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jjezevec 14. 12. 2014 11:58)

14. 12. 2014 14:26 | Zedna

Rekapitulace vsech zdrazeni poplatku, ktere jsem dosud objevil:
- 29Kc/mesicne za debetni kartu kdyz neni obrat 500 Kc nebo uverovy produkt - 29Kc/mesicne za kreditni kartu kdyz neni obrat 500 Kc - zjisteni zustatku v bankomatu z 0 na 9 Kc - notifikacni SMS z 1.40 na 2.00 Kc - za 2. a dalsi platbu z eMax+ a mSporeni z 19 na 29 Kc - obnoveni karty k eMax z 0 na 100 Kc - pojisteni karty z 19 na 29Kc - papirovy vypis z 30 na 50 Kc - konverzni poplatek z 2% na 5% - konverzni poplatek drive jen pro meny CZK,EUR, nyni i pro EUR - SWIFT prichozi platba z 49 na 99 Kc - SWIFT odchozi platba z min. 220 na min. 250 Kc - SWIFT vraceni platby 300/450 na 150 Kc + vynalozene naklady (asi zlevneni?) - mimoradna splatka mHypoteky (prekracujici 20% z nesplacene jistiny) z 3% na 5%
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

14. 12. 2014 14:30 | Jjezevec

Citace - Host / 14.12.2014 13:29

Jistě, třeba taková spořitelna už krachuje 15 let, co zavedla poplatky :-)

Jistě. A vy máte u ní účet, a velmi rád jí platíte poplatky. Možná by je pro vás měli zvýšit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Host 14. 12. 2014 13:29)

14. 12. 2014 22:33 | GOTIK

Osobně úplně nerozumím proš si stěžujete na podmínku aktivního využívání. Založim si konto a budu ho využívat... jestli ne, tak pro banku nejsem perspektivní a vlastně ani potřebnej. A akce mbank pro nové klienty nalákala spoustu vykuků... Poplatek za kartu - k čemu bych měl kartu, když ji nebudu používat? (jenom proto že mi ji banka dala zadarmo? - na začátku bylo potřeba o kartu požádat, deufaultně k účtu nebyla..) Zjistění zústatku - tento poplatek mi moc na rozum nejde, zvlášť když mbank nemá žádné vlastní bankomaty ... ale jelikož není problém využívat IB i v chytrém telefonu, tak problém tak něják odpadá. Zdražení notifikační zprávy možná donutí některé lidi tuto službu vypnout no .. jinak tento krok můj rozum nepobírá. poplatek za výběry ze spořících účtu je vcelku logický, takže proč by ne. Pojištění karty - není nutné mít a pokud to pojištění je funkční, tak dochází akorát ke srovnání cen s ostatníma bankama ... papírový výpis - drahý je, ale k čemu když si to mohu vytisknout doma? zahraniční platby nepoužívám, tak nemohu nějak moc komentovat... ale na první pohled se dá říct že dochází k pěknýmu oškubávání...
Na běžné využívání mi mbanka vycházi stále jako jedna z nejlepších v ČR ... pokud si nepodřízne větev že zavede poplatek za účet, tak nebude důvod měnit...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 12. 2014 22:53 | p.

mBank mění ceník. já zas banku. s takovým přístupem budou za chvíli na úrovni spořky a u toho být nemusím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

15. 12. 2014 0:13 | jindra

Připadá mi to zavádějící. Platba za vedení účtu 0 Kč ale za platební kartu 29 Kč, i když ji klient nechce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

15. 12. 2014 8:23

Já mám účet jak u Spořitelny tak u mBank (i když u ní krátce) a ten u Spořitelny je pro mne výhodnější.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jjezevec 14. 12. 2014 14:30)

15. 12. 2014 11:44

Vyopada to, ze zrusim ucet u mBank. Prichozi, odchozi platby, inkasa a podobne uz jim asi nestaci....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (p. 14. 12. 2014 22:53)

15. 12. 2014 14:37 | SpookY

Byl jsem jeden z prvních klientů mBanky. Když na jaře zavedli nové internetové bankovnictví, ve které se ani p***e nevyzná, tak jsem si založil Fio a AirBank a postupně tam převedl veškeré trvaláky, výplatu i karty. V IB mají půl roku nehlášené kritické chyby a NIKDO se neobtěžuje je opravit. Nehodlal jsem riskovat. V mBank tak zůstaly jen tři mrtvé účty a dvě nepoužívané karty.
Když jsem se minulý týden dozvěděl o nových dárečcích od mBank v podobě mových poplatků, tak jsem zašel na nejbližší mKiosek a podepsal výpověď účtu i karet.
Pápá mBanko... sedm let je asi kritický čas na vztahy... z jedničky na trhu jsi spadla do podoby jakéhosi mCirkusu a zklamala jsi na celé čáře.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

15. 12. 2014 18:00 | Danik07

SOUHLASÍM!!! Mám účet skoro od začátku a pohodička :-) Navíc, za doporučení jsem dostal bonus 3500Kč a noví 500Kč. A to ikdyž to udělali jen kvůli těm penězům!A když si dali kartu, tak ji bloknou a pohodička!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (GOTIK 14. 12. 2014 22:33)

15. 12. 2014 18:06 | Danik07

Kdyby si kdokoliv dal tu práci a přečetl podmínky pořádně, tak zjistí, že pro běžného uživatele účtu se nic nezměnilo!!! viz. ke kartám Zákazníkům, kteří kartou neplatí, nevybírají hotovost, ani nemají úvěrový produkt, nabízíme okamžité bezplatné zrušení karty. S výrobou a udržováním karty jsou spojené jednorázové i pravidelné náklady. Klientům, kteří naši kartu aktivně používají, rádi tyto náklady uhradíme. Podmínky pro to, abychom kartu považovali za aktivní, jsou výrazně pod průměrnými hodnotami.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 12. 2014 08:23)

16. 12. 2014 22:10 | pavel.o

Kartu používám na platbu tak 3-4 do roka, kvůli tomu rozhodně platit nebudu. Takže pá,pá MBANK.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Danik07 15. 12. 2014 18:06)

19. 12. 2014 11:55 | Michal

Dobrý den,
ano, ale co když kartu využívám na nákupy věcí, které nenakupujete každý den? Obuv, oblečení, materiál, servis auta? To pak jako budu platit skoro 300 za rok i přesto, že jsem utratil kartou 40 000? To je neaktivní klient? Nebo když skončím v nemocnici, tak platit kartou asi nebudu, ale přesto ikdyž můj obrat na účtu jde do milionu/rok, tak jsem neaktivní klient? Asi jo, po X letech zvažuji odchod...
S pozdravem Michal
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Danik07 15. 12. 2014 18:06)

22. 12. 2014 12:11 | Petr

Uz jsem si poslal formular na zruseni uctu. Z pohledu mBank je to dvousecne. Protridi se jim spektrum klientu, zustanou jen ti co jim prinaseji penize pres platby kartou. To je z ceho banka zije. Klasicka optimalizace, nekdy se preklada jako nenazranost. Na druhou stranu, dosavadni klienti se mohou nastvat a poridit si ucet treba u Fio, platit 0 a mit lepsi sluzby. A ti rozhodne do mBank uz nepachnou. 10 vyberu z bankomatu Fio v kazdem mesici zdarma (no ja pouziju tak max. 2) a navic sit pobocek, vklady na pobocce zdarma (od tusim 2000 nebo tak nejak). A hlavne, za platbu 4000 mam vybe kdekoliv zdarma, ale ne na mesic, ale dokud jej nepouziju. To je fair.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

28. 12. 2014 18:35 | Adam

... osobne to vnímam za nefér rovnako ako v prípade Skylinku - ak niekto niečo deklaruje ako bez poplatkov, tak nech je to bez poplatkov, ako to bolo v čase uzatvorenia zmluvy - ale meniť jednostranne obchodné podmienky a zavádzanie poplatkov u existujúcich zmlúv nie je kóšer.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2014 16:30

Rozdíl je v tom, že Skylink vás nechtěl pustit a leckde byl v pozici div ne monopoláka. Tady můžete říct Čau, balim.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Adam 28. 12. 2014 18:35)

2. 3. 2015 2:44 | Eliška

Dostávaj mě lidi, kteří se strašně diví tomu, že má někdo účet a kartu ale nevyužívá to. Milí nechápaví, já STUDENTKA mám účet především na to, aby mi na něj chodily peníze z brigád. Ovšem, když mám ve škole moc práce, nebo jsem nemocná, tak na brigádu logicky nejdu, tudíš se mi stane, že nějakej měsíc peníze na útratu nemám. Doposud jsem byla spokojená, protože když mi peníze došly, tak jsem si je vybrala (za to měla banka poplatek v přijatelné výši se kterým nemám problém) a platila. Když jsem peníze na účtu neměla, tak jsem logicky nedělala ani jedno a uděla jsem to zase až mi přišly a zaplatila jsem za něco, co jsem skutečně udělala. Nehodlám (vlastně ani nevím z čeho by si banka chtěla strhnou peníze za nepoužívanou kartu v měcíci, kdy na účetě nic nemám) platit za něco, co nedělám. Ano, pro zaměstnaní lidi není problém si těch 500Kč měsíčně uhlídat, i když myslet na to je taky otrava. Pro mě to problém často je (ani nevíte jak rááááda bych platila kartou každý měsíc třeba novou kabelku :-)), takže fajn, jak chtějí, ocházím od nich. Nejsem nijak movitá, takže jim beztak chybět nebudu. A ne, nemůžou mi na brigádě dávat hotovost na ruku, mám brigádu při které se se svými chlebodárci setkám 2x do roka kvůli materiálům. Takže účet opravdu potřebuji a potřebuji využívat i kartu, ale ne pravidelně každý měsíc. Ano, můj problém. Naštěstí mám možnost odejít.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2015 21:41 | karel.bat

Jinde ve svete se poplatky klientovi zadne neuctuji napr. Anglie... A tak se divim proc tu stale banky jeste klickuji a zavadi nove poplatky ...nejde mi to na rozum hmm ..banky si prece snadno vydelavaji na pujcovani ..tak co furt blbnou s poplatkama je to cesky zvyk. A lidi se nechaj okradat tim to je
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 11. 2015 17:39 | Emilie Šugárková

Jsem důchodce, mám účet u ČS. Domnívala jsem se, že konečně budu mít účet pro příjem důchodu zdarma. Ale není to tak. celý důchod vyberu, vše platím v hotovosti. V čem jste lepší než ČS, která hřeší na to, že většina důchodců má účet v ČS a boji se změnit banku. Takže u Vás to opět nebude zcela zdarma. Tak proč ta reklama?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Fejk

manažer

Stanislav Gross

expremiér a podnikatel

Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
53,33 %

z 15 duelů
×
Stanislav Gross
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 73 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Kapitálové trhy, Riziko, Fondy národní, česká spořitelna, fintech, eet, elektronická evidence tržeb, lime, hrubý příjem, Michal Nebeský, odpracovaná doba, krása, Sparta, portfolio turnover rate, pracovní tábor, exekutor, kancelářské prostory, zdeněk holeček

2AI4917, 2B70026, 4AI0297, 2SK4714, 2SK4714

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK