Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Komentář | 12. 9. 2014 | 11 komentářů
Proč by zrovna banky měly být rovnostářské?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 9. 2014 10:19, Martin

Souhlas. Naopak me umi vytocit opacna situace - kvuli necemu potrebuji zitra na pobocku, zavolam slavne osobni bankerce, ale ona nema cas - ok, zajdu na pobocku, vezmu listek jdu k normalni prepazce a tam mi s usmevem reknou, co tam lezu, ze mam prece osobni bankerku...

Reagovat

 

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 12. 09. 2014 09:20)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 9. 2014 8:33, Jirka

Jo, to je super. Nebo když máte zařizovací den, lítáte po městě a v mezičase potřebujete něco vyřídit v bance, přijdete tam, vezmete lísteček, u přepážek se všichni tváří, že pracují, jdete za paní, co to má na starosti, že tady sedíte už 10 minut, nikdo nikde, tak co se teda děje. Že prý kolegyně mají klienty- tak jí obřadně ukážete, že nejenom, že u přepžek, které mají obsluhovat nejsou klienti, ale ani ty kolegyně, tak si zavoláte ředitele, ten je naštvanej, ne na to, že mu lidi nedělají, ale že on to musí řešit..., to je katastrofa...

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin 12. 09. 2014 10:19)

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

12. 9. 2014 9:20 | Honza

Přiznám se, že tohle mě nikdy netrápilo. Žádné extra služby od banky nechci, plně mi stačí standard (běžný účet, internetbanking 99,9% po ČR, výjimečně zahraničí, platební karta jen pro občasný výběr z bankomatu, nijak zvlášť napjatá hypotéka i pro OSVČ, aspoň trochu úročený spořící účet - ne nutně vše v jedné bance) za co nejmenší poplatky, bez vnucování nechtěných služeb, bez zbytečné byrokracie a co nejvíc přes internet (ideálně co nejjednodušší rozhraní, žádné grafické spatlaniny). Nepotřebuju extra zacházení, úplně mi stačí když ty standardní věci budou umět dobře a levně. Příjemný bonus pro mě je, když za přepážkou sedí hezká a milá slečna (ale hlavně musí tu práci zvládat). Zvláštní zacházení v bance bych nepotřeboval ani kdyby mi na účet chodilo 10x víc peněz. Snobům ho ale nijak neberu, nevadí mi to.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 10:19 | Martin

Souhlas. Naopak me umi vytocit opacna situace - kvuli necemu potrebuji zitra na pobocku, zavolam slavne osobni bankerce, ale ona nema cas - ok, zajdu na pobocku, vezmu listek jdu k normalni prepazce a tam mi s usmevem reknou, co tam lezu, ze mam prece osobni bankerku...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 12. 09. 2014 09:20)

12. 9. 2014 10:39 | pierko

No, u nas vacsinou osobni bankari sluzia na silnejsie pretlacanie shitnych produktov banky na osobnom pohovore movitejsim klientom. Inac nic moc...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 10:50 | lajos

souhlas s clankem.
na druhou stranu je bohuzel pravda, ze konkretne v CS dostane clovek za vice penez mene muziky (muzu srovnavat s mBank a Zuno) a to je to, co mi vadi. ne, ze s tim, kdo vic plati banka jedna lepe....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 11:21 | Honza

Jo, to bude asi pravda. Když má člověk hodně peněz, tak by se tím ve vlastním zájmu neměl zbytečně chlubit zlodějům, žebrákům, rychlonožkám, závistivým sousedům, ... ani bankéřům.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pierko 12. 09. 2014 10:39)

12. 9. 2014 12:14 | pepa

Myslím že je to dobrý nápad ČS.Patřím k té skupině klientů kterých se to týká.Nabídka lepších úroků a zvýhodnění některých služeb mi vyhovuje.Já mám naopak zkuušenost že mi osobní bankéř nabízí jen to co požaduuji ane jako na přepážce stavebko,životní pojištění atd..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 12:17 | Hugo

No vidíš, lepší klient a přitom ani netušíš, že se po čárce dělá mezera... To jsme to se školstvím dopracovali...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 20:27 | Rada

První část článku mě velmi pobavila, škoda, že druhá část už tak vtipná nebyla.
Doplnění: osobního bankéře dostává i klient, který má součet vkladů a úvěrů nad 500 000 Kč, což má skoro každý člověk, který má u ČS hypotéku. A takový člověk je často větší socka, než člověk, který sice nemá příjem přes 30 čistého a nemá hypotéku.
Také jsem byl pozván na schůzku s mojí novou osobní bankéřkou. Vypracovala mi finanční plán. Graficky celkem povedené, nicméně jinak z 90% nepoužitelné. Mimo jiné proto, že bankéřka řešila jen moje finance, protože manželka má účet jinde a tudíž si jejich péči nezaslouží.
ČS se sice tváří, že poskytuje něco navíc (v rámci poplatku za účet) těm lepším klientům, ve skutečnosti ale jen oddělila klienty, kterým má větší šanci něco prodat.
Osobně v osobním bankéři žádnou výhodu nevidím. Slušný nezávislý poradce poskytne rady mnohem lepší a může nabídnout i lepší produkty (ČS má podle mě dobrou jen hypotéku).
Lepší produkty (než je možné sehnat na přepážce) mi osobní bankéřka nenabídla. Jediným nezpochybnitelným benefitem byla dobrá káva, tu u klient u přepážky nedostane.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2014 22:02 | az

Já jsem tam měl také osobní bankéřku, její přístup mi vyhovoval. Nikdy jsem jí neviděl, nikdy mě nekontaktovala, nic nenabízela, jen jsem věděl, že existuje - dozvěděl jsem se to jednou náhodně na přepážce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Rada 12. 09. 2014 20:27)

12. 9. 2014 22:56 | Rada

Na přepážce jsem byl naposledy před několika lety, ale to jsem tam nejspíš ani neměl účet. Myslím, že jsme řešili s manželkou úpravu balíčku služeb, který šel měnit přes IB jen částečně...něco ale zase nešlo měnit na přepážce a šlo jen přes IB. Musel se dodržet určitý postup (nejdřív se to muselo nastavit v IB a až pak jít na přepážku, ne obráceně), jinak se s tím nedalo hnout. Zcela určitě si pamatuji jediné - byl jsem pořádně vytočený. Tyhle debility už snad ČS odstranila.
Mně bankéřka volala (jinak bych se o tom jejich Blue dozvěděl až na www.penize.cz:) Schůzku jsem samozřejmě mohl odmítnout, mě ale tyhle věci zajímají a tak jsem pozvání přijal.
A jak už jsem psal, jediným přínosem bylo to kafe. Je ale samozřejmě možné, že někomu schůzka s osobním bankéřem přinese víc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (az 12. 09. 2014 22:02)

15. 9. 2014 8:33 | Jirka

Jo, to je super. Nebo když máte zařizovací den, lítáte po městě a v mezičase potřebujete něco vyřídit v bance, přijdete tam, vezmete lísteček, u přepážek se všichni tváří, že pracují, jdete za paní, co to má na starosti, že tady sedíte už 10 minut, nikdo nikde, tak co se teda děje. Že prý kolegyně mají klienty- tak jí obřadně ukážete, že nejenom, že u přepžek, které mají obsluhovat nejsou klienti, ale ani ty kolegyně, tak si zavoláte ředitele, ten je naštvanej, ne na to, že mu lidi nedělají, ale že on to musí řešit..., to je katastrofa...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin 12. 09. 2014 10:19)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
65,00 %

z 40 duelů
×
Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
70,83 %

z 24 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Ziskový výnos, Credit card, Reciproční hodnota, transformované fondy, státní podpora, penzijní společnosti, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, jan lorenc, pokladniční poukázky, úvěrové skóre, Roman Kakos, Jiří Majstr, likvidace škody, růst blahobytu, AMEX, bytové domy, americký radar

4E16485, 4E16485, 1HCVERVA, 1HCVERVA, 4E16485

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK