Účet bez poplatků už i od Raiffeisen. Umí toho hodně

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuálně.cz | 31. 8. 2014 | 14 komentářů
Nové konto od Raiffeisenbank se řadí mezi nejvýkonnější účty v kategorii těch, které mohou být bez poplatků. Nezruinuje vás ani při nesplnění podmínek.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 9. 2014 21:25, Roman

Tak dnes mam cerstvou zkusenost s krivaky z RB. Drive jsem mival ekonto (asi tak 10 let celkem) zdarma, chodilo mi tam 25000,- takze v poho(zalozeno jeste v ebance) potom jsem ho uz nepotreboval, tak jsem ho asi 2roky zpet zrusil. dnes jsem byl na pobocce a chtel jsem zridit konto smart zdarma plus mi prisla velice ale skutecne velice vyhodna rychla pujcka s bonusem az padesat tisic akce platna do 7.9.2014. Nabidka z RB po mailu znela takto, pujcim si 250000 korun,budu splacet 5178,- po dobu 60 mesicu a po splaceni dostanu bonus 50000,- .secteno a podtrzeno ve finale bych zaplatil neco malinko pres 260000,- za pet let po odecteni bonusu. probehla tedy navsteva na pobocce, slecna na prepazce velmi prijemna a profesionalni, uplne v pohode. veskere papiry, potvrzeni o prijmu, vse podepsano, dolozeno, odeslano na centralu. Jinak podotykam, ty penize jsem pujcit nepotreboval, jen mi to prislo opravdu zadarmo, tak jsem to chtel udelat jako vyhodu, kdyz uz tam budu zakladat ucet smart. muj cisty prijem 50000 mesicne, jedina splatka co mam je 18000 hypoteka. Odpoledne mi vola slecna z pobocky, ze pujcka je zamitnuta, ze to nechape proc a ze ji to nikdo nechce na centrale sdelit ten duvod i pres jeji opakovane zadosti. (pry interni predpisy) Takze to shrnu, kdyz uz je clovek svym zpusobem nachyta a maximalne vyuzije jejich reklamni akce a chvastave nabidky, tak to nenazrani panove a management z RB zamitnou, protoze by ze mne vlastne meli skoro hovno a ne zisk. Tak me to tak rozcililo a zklamalo, ze tato nechutna nenazrana banka uz mi nikdy nesmi na oci. hnus a nenazranost, v tom je jejich sila. dobrou noc

+10
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 9. 2014 11:34, Z RB

My si myslíme, že se nám ten účet povedl...a první reakce médií i klientů to potvrzují. Rád si poslechnu, který účet zdarma je podle Vás výkonnější....jediný, kdo snese srovnání je Ukonto - má celosvětový výběry z bankomatů navíc, ale nemá 1,5% na spořáku, nemá kreditku a nemá bezúročnou rezevu. A když nesplníte věrnostní podmínku, tak se nedoplatíte...

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)

28. 9. 2019 9:21 | Daniela Zeidlerová

Rozložení platby kreditní karty do pravidelných měsíčních splátek
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2014 21:25 | Roman

Tak dnes mam cerstvou zkusenost s krivaky z RB. Drive jsem mival ekonto (asi tak 10 let celkem) zdarma, chodilo mi tam 25000,- takze v poho(zalozeno jeste v ebance) potom jsem ho uz nepotreboval, tak jsem ho asi 2roky zpet zrusil. dnes jsem byl na pobocce a chtel jsem zridit konto smart zdarma plus mi prisla velice ale skutecne velice vyhodna rychla pujcka s bonusem az padesat tisic akce platna do 7.9.2014. Nabidka z RB po mailu znela takto, pujcim si 250000 korun,budu splacet 5178,- po dobu 60 mesicu a po splaceni dostanu bonus 50000,- .secteno a podtrzeno ve finale bych zaplatil neco malinko pres 260000,- za pet let po odecteni bonusu. probehla tedy navsteva na pobocce, slecna na prepazce velmi prijemna a profesionalni, uplne v pohode. veskere papiry, potvrzeni o prijmu, vse podepsano, dolozeno, odeslano na centralu. Jinak podotykam, ty penize jsem pujcit nepotreboval, jen mi to prislo opravdu zadarmo, tak jsem to chtel udelat jako vyhodu, kdyz uz tam budu zakladat ucet smart. muj cisty prijem 50000 mesicne, jedina splatka co mam je 18000 hypoteka. Odpoledne mi vola slecna z pobocky, ze pujcka je zamitnuta, ze to nechape proc a ze ji to nikdo nechce na centrale sdelit ten duvod i pres jeji opakovane zadosti. (pry interni predpisy) Takze to shrnu, kdyz uz je clovek svym zpusobem nachyta a maximalne vyuzije jejich reklamni akce a chvastave nabidky, tak to nenazrani panove a management z RB zamitnou, protoze by ze mne vlastne meli skoro hovno a ne zisk. Tak me to tak rozcililo a zklamalo, ze tato nechutna nenazrana banka uz mi nikdy nesmi na oci. hnus a nenazranost, v tom je jejich sila. dobrou noc
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2014 16:50 | Z RB

...a ještě možná doplním: nemyslím si, že se ta "prémiovost" pozná podle toho, že vám dáme účet zadarmo, o desetinu lepší úrokovou sazbu na spořáku nebo třeba kafe na pobočce. Pozná se to podle toho, že klientovi pomůžeme v opravdu důležitých chvílích - takovou službou je Rádcova hypotéka, dlouhodobé finanční plánování, CFO Advisory nebo Sečteno. A tam se chceme hlavně odlišovat, tuhle pomoc klienti opravdu ocení a díky tomu bance dlouhodobě věří. Třeba u Rádce fakt dostáváme od klientů děkovné dopisy, ale nemají potřebu to kříčet na webu - spokojený klient takovou potřebu nemá...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 16:32 | Z RB

OK, Transparentní účty uznávám, tam nějaké úpravy chystáme, ale ještě to chvilku bude trvat. Ale zase, i když tam je tenhle poplatek, tak vzhledem k počtu otevřených účtů je to suverénně nejvyužívanější Transparentní účet v ČR. Kdyby byl tak blbej, tak ho lidi používat nebudou, že ne (koneckonců ho nabízí jen tři? banky)? takže i když ten účet má smysl, pro vás jsme kvůli jedný jeho části hyeny...
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 16:27 | Z RV

V tomhle se ale přece naprosto shodujeme, já tvrdím to samé (možná jsem se jen neobratně vyjádřil) - chceme být v kvalitě obsluhy a klientské zkušenosti na špičce, ale ještě tam zdaleka nejsme. A bez pokory a "férovosti" vůči klientům tam nikdy nebudeme. A trochu mě mrzí, že když (konečně) uděláme něco šikovného (a to si myslím, že Smart je), tak stejně se po nás budou někteří lidi vozit, roznášet polopravdy a pomlouvat. Ad Visa/MC - důvodem je agresivní politika MC, Visa trochu zaspala, proto prakticky všechny český banky přešly na MC. Proto primárně nabízíme MC, ale když budete chtít, dostanete bez problémů Visu (osobní zkušenost, párkrát už se mi stalo, že jsem MC nezaplatil, proto mám debetku Visu a kreditku MC).K excelu nevím, neznám detaily....
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 15:39 | Karel

To není žádná urban legend, jste takové hyeny, že poplatky za příchozí platby po stokoruně si účtujete také na tomto účtu http://www.novinky.cz/domaci/268438-pro-starenku-suzovanou-exekuci-uz-je-k-dispozici-konto-pro-pomoc.html důkaz: https://www.rb.cz/firemni-finance/transparentni-ucty/?tr_acc=vypis--------account_number=2141329001
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 15:08 | tla

Z RB: to s temi utopenymi penezi komentujete pomerne blahosklone - akcionari jsou jedna vec - pro ty se to vyresi zvysenim poplatku - reknete to ale otevrene klientum, proc musi vyplaznout 200Kc misto 100Kc, kdyz chce papir s razitkem a podpisem, ktery dokumentuje akutalni stav uctu. Vysvetlete take treba, proc misto kombinace visy a ec/mc vydavate pouze jednu karetni spolecnost - coz lze zmenit pouze po osobni navsteve pobocky, kdyz mate to stesti, ze vas vubec napadne, ze je neco takoveho mozne. Vysvetlete, proc neumite udelat spravne excel soubor s makry pro simulaci offsetoveho hypotecniho uveru. Atd atd - ja prvoplanove nerikam, ze RB je spatna banka...ale ve vsech oborech rozhoduji o te absolutni spicce detaily - a vy mate prilis mnoho problemu na to, abyste o sobe mohli tvrdit cosi o premiovosti - maximalne se o to snazite, sec muzete. Ale jeste tam nejste a dokud neprestanete ignorovat detaily jako prave "tech par desitek lidi" (kteri ale predstavuji tu spicku ledovce, ktera se ozve), tak tam nikdy nedojdete. Chtelo by to vice pokory. A jeste jedna vec vas nikam neposune - fakt, ze ostatni jsou na tom hure, jsou horsi atd atd - vy chcete byt premiovi, tak byste se meli koukat na to, kdo je pred vami a ne na to, kdo je za vami.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 14:45 | Z RB

Vždyť přece můžete jedním kliknutím přejít na ten tarif, který vám nejvíce vyhovuje. Jinak s tím, co říkáte, plně souhlasím - Smart tady měl být souběžně s Kompletem. Myslím si pořád, že Komplet za tu cenu není špatný (já ho používám a v kombinaci s De Luxe kreditkou mi banka platí několik set měsíčně), ale určitě je spousta lidí, která ho nevyužije - a pro ty tady je teď Smart (a měl být dřív). A ano, to, že jsme v posledních letech utopili peníze v IT projektu přece není žádné tajemství a akcionářům se to opravdu nelíbilo.... Jenom nesouhlasím s tím "všichni všude nadávají" - to, co čtu na webu je pořád stejných pár desítek lidí. Věřte, že si pečlivě měříme spokojenost klientů a tam jsme hodně vysoko (i když ne pořád úplně na špici, což je náš cíl). A třeba odměna za doporučení (Komplet zdarma při přivedení dvou klientů) funguje taky hezky...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 14:32 | tla

Z RB: vy porad vychazite z toho, jake portfolio produktu nabizite novym klientum, ale zapominate, ze stare klienty se snazite nastvat do te miry, aby od vas odesli. Priklad - mam ekonto premium - ackoliv jsem u banky snad od roku 98 (ano, jeste ebanka), tak si me vazite natolik, ze jste se rozhodli me prehodit na enkonto komplet a ve chvili, kdy se vam to nepovedlo (mesicne zaplatim cca 60Kc na poplatcich, takze se mi vase, byt neomezene, sluzby nevyplati), tak jste se rozhodli me nas*at zavedenim poplatku pro vyber z bankomatu i z vlastni banky - pak se nedivte, ze na vas vsichni vsude nadavaji. Nejde tedy o portfolio jako takove, to neni spatne, ale o zpusob, jakym doslova znasilnujete dlouholete klienty k tomu, aby udelali to, co se vam zrovna hodi. Kdybyste zavedli Smart spolu s Kompletem, dalo by se mluvit o alternative, ale to se vam nepovedlo.
A co mozna ani nevite, pane "Z RB": Ve nase firme jsem v posledni dobe delal nekolik pohovoru s uchazeci, kteri odchazeli z jakehosi obriho projektu v RB, ktery mel resit novou verzi IB (ve stovkach milionu), ktery se NEPOVEDL. Takze aspon vidim, jak efektivne se s mymi poplatky zachazi a k cemu ze je vlastne treba vsemozne poplatky zvysovat.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2014 13:59 | Z RB

Zase další urban legend kolující po webu (tam si může každý napsat, co chce, že jo?) Tak pro pořádek: u fyzických osob byla RB první bankou v ČR, která poplatek za příchozí platby v roce 2006 (!)zrušila. Ano, dříve jsme takový poplatek měli u některých podnikatelských účtů a nevylučuji, že nějaký podnikatel má ještě (kvůli své pohodlnosti) nějaký historický balíček, kde tenhle poplatek pořád platí - u všech podnikatelských účtů nabízených už několik let novým klientům (nebo těm kteří přecházejí ze starých)tenhle poplatek taky není...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2014 12:41 | Karel

Raiffeisen? To je ta banka, která má pořád v ceníku poplatek za příchozí platbu 7 Kč, stejně jako mastodonti ČS nebo KB? Děkuji, nechci.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2014 11:34 | Z RB

My si myslíme, že se nám ten účet povedl...a první reakce médií i klientů to potvrzují. Rád si poslechnu, který účet zdarma je podle Vás výkonnější....jediný, kdo snese srovnání je Ukonto - má celosvětový výběry z bankomatů navíc, ale nemá 1,5% na spořáku, nemá kreditku a nemá bezúročnou rezevu. A když nesplníte věrnostní podmínku, tak se nedoplatíte...
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2014 9:02 | Mirek

Tak jestli tohle konto má být "terno " , tak to i ten můj bývalý běžný účet u ČS od které jsem v červnu , po oznámení změny sazebníku ,odešel byl přímo luxusní a "za hubičku " .
Ale třeba to někoho osloví :o)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2014 8:25 | Honka

Mám účet u mbank a jsem spokojený.Nechápu proč bych měl za své peníze svěřené bance ještě platit nesmyslné poplatky, navíc dodržovat podmínky, které jsou výhodné a účelové pouze pro banky.Po přečtení článku bych nový účet od Raiffeisenbank mezi nejvýkonnější nezařadil.Spíš bych s politováním napsal, že výkonní manažeři banky zaspali dobu. E konto jsem před pár léty měl.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Koblic

ředitel Burzy cenných papírů Praha

Aleš Michl

ekonom

Petr Koblic
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Aleš Michl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services