Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 8. 1. 2014 | 11 komentářů
Nová zbraň: patnáct stovek jako dárek. Banky svádějí boj o to, kdo vám bude smět půjčit. Radost mají nejen ti, kdo si teprv půjčit chtějí, ale i ti, kteří už zadlužení jsou. Na ty opět cílí Equa bank: pokud k ní přejdete se svým úvěrem, dostanete 1500 korun jako „odškodné“ za úvěrové poplatky zaplacené minulému věřiteli. A to i tehdy, pokud jste ve skutečnosti nic takového neplatili.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 1. 2014 11:07, eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?

Reagovat

 

+10
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte?
Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.

Reagovat

 

-9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roger 08. 01. 2014 07:58)

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

8. 1. 2014 0:56 | Roger

Nejdebilnější z nováčků je Air Bank se svou primitivní všudypřítomnou reklamou pro stádo opic. Ale jak vidno jim to funguje, a pochybný Kellner jede. Jan tak dál.
Nicméně hlasoval jsem, že mi jsou lhostejní. To spíš píšu proto, kdyby jejich marketingový trouba zabrouzdal do této diskuze a mohl tak přestat otravovat ty co ještě nesáhli k AdBlocku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

8. 1. 2014 7:14 | Hugo

Zatímco třeba taková Komerčka má reklamy pro inteligenty, že...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roger 08. 01. 2014 00:56)

8. 1. 2014 7:58 | Roger

Popravdě řečeno ani netuším jakou má reklamu komerčka. Já ani tak neměřím inteligentnost reklam, ale jejich vtíravost. Svého času v tomto aspektu vítězil Hyundai, a koncem minulého roku to byla třeba zrovna Air Bank. Spíše jsem narážel na to, jak jsme tu nedávno řešili, zda používat AdBlock nebo ne. Tak se hned neurážejte :-).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hugo 08. 01. 2014 07:14)

8. 1. 2014 11:07 | eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte? Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roger 08. 01. 2014 07:58)

8. 1. 2014 15:02 | MUDr Stehlík Josef

Kelner vozil v autě kopírky a jaký je z nšj ted genius,jistě si tím ježděním pro šunty do německa vydělal na pojištovnu a to ostatní a vy tady řešíte takové hovadiny,takové solidní podnikatele jako kelner tady máme a vy nechcete pracovat a zbohatnout jako náš genius kelner .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

8. 1. 2014 15:47 | Vašek

Nemohu si pomoci, ale tento článek mi připadá jako PR pro Equa bank. Banky nás nehorázným způsobem okrádají: www.bankykradou.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

8. 1. 2014 17:09 | Gabriel Pleska

Proč PR? Equa udělala zajímavou marketingovou akci, zajímá nás to, protože nás vůbec zajímá, „jak na nás banky líčí“. Ale je to zpráva plus nějaké zobecnění, že by ten text Equě jakkoli nadržoval, to se podle mě říct nedá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vašek 08. 01. 2014 15:47)

10. 1. 2014 10:10 | Petra

Ahoj, zdravíme z Air Bank. Krásně se nám tu pracuje a máme dobrý pocit, když klientům můžeme nabídnout něco navíc!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

12. 1. 2014 16:47 | Jirka

Roger: Ti kteří se ve financích vyznají a nejsou hloupí totiž změnili banku už dávno - na Fio nebo mBank. Na ty neznalé nebo hloupé potřebujete reklamu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roger 08. 01. 2014 00:56)

13. 1. 2014 7:33 | Roger

Jirko, tak ono nějakou formu reklamu potřebuje skoro všechno. Ovšem její zadavatel, tedy výrobce nebo prodejce služeb, by měl velmi pečlivě zvážit formu, obsah a způsob její distribuce. Reklamy na ty dvě banky, co píšete, také proběhly, ovšem v nesrovnatelně příjemnější podobě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 12. 01. 2014 16:47)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

% z měsíčních výdajů

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Kovář

podnikatel, Unicorn

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Vladimír Kovář
ÚSPĚŠNOST
33,73 %

z 83 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
70,00 %

z 10 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Nedobrovolná nezaměstnanost, Veřejné výdaje na zboží a služby, Pozůstalostní penze, sleva, mobilní operátoři, o2, operátoři, spotřebitel, výpomoc, out, manageři, osvobození, tereza mynářová, daňová úspora, vězení pro dlužníky, tabakismus, nmnmn, Rychlá půjčka

1P55559, 8P888888, 8P888888, 8P888888, 7B57338

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK