Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Dotazník | 17. 10. 2013 | 17 komentářů
Tomio Okamura chce měnit politický systém, to asi víme všichni. Těžko říct, jestli na to jeho hnutí bude mít dost sil. Jeden každý jeho případný poslanec ale bude denně spolurozhodovat o tom, kam nasměrujeme české hospodářství. Jak stát naloží s penězi, které si od nás bere, kolik a komu vlastně bude brát. A komu a proč dávat. Jaké jsou ekonomické postoje Úsvitu?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 10. 2013 9:39, Jiný

Některým vám vážení uniká,že pan Okamura je na naši politické scéně nový,takže jeho reakce na zadané otázky bývají opatrnější,než odpovědi od zavedených matadoru,kteří dokázali sebejistě odpovědět na cokoliv a ve svém důsledku nás za ty dlouhá léta rozhodování dotáhli do naprostých sraček,takže by mělo být,už konečně každému jasné,že pokud budeme volit opět to samé a stále neschopné a né nové naděje,pak o to rychleji se všichni sejdeme u popelnic.- A právě proto mu já věřím !!!!

Reagovat

 

+155
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

19. 10. 2013 14:30, Saša

No, copak bychom si, p. Okamuro, asi pod pojmem pozitivní diskriminace představili??? Cigána jako trám si představujeme, představte si. Souhlasím s vámi, že by se měl uzákonit zákon o alespoň vyrovnaném státním rozpočtu. V tom zákoně by mělo být také jasně uvedené, protože nemám pocit, že by to některým politikům bylo za své, že hlavním cílem je, samozřejmě, dostat ho co nejvíce do kladných čísel. (Tím ale neříkám kupme jalově peníze na jednu hromadu a nepracujme s nimi) Otázka Eura je, domnívám se, pro tento stát druhořadá. Co se týká té progresivity zdanění příjmů (a doufám, že i zisků), Zprvu jsem přemýšlela, co to vlastně je, není to české slovo, ale pak mi to došlo. Ano. V čase, kdy kdekdo vstupuje do osobního bankrotu je víc než rány hodné, že jsou tu lidé, kteří mají tolik, že už v podstatě nemají šanci si všechen ten majete užít. Peníze se odlévají od chudčích k nim, chudí jsou ještě chudší a bohatí ještě bohatší. Žádná logika. To vede tak akorát buď k občanské válce nebo migraci lidí jinam. Je třeba včasný zásah. Pokud se budou danit i vysoké zisky firem vyšší daní, třeba nějak tabulkově v závislosti na nárůstu, pak ano, danění odvětví nemá význam.
Krásná věta. Stát musí z něčeho žít. Pobavila mě. Nabízí se totiž otázka a fakt ten stát tak strašně potřebujeme? Já bych ve svém programu měla především- co nejméně lidí, které tvoří státní byrokracii, snažila bych se spíš vytvořit poptávku po PC programu, který dokáže sbírat potřeby a požadavky lidí, vyhodnocovat a pak teprve předkládat k řešení s tím, že by některá řešení třeba vygeneroval sám na základě úspěšnosti a osvědčenosti. Nahradila bych ten tzv. stát kompjůtrem. Nemůže být blbší, než co už tam sedí. (Nedávný příklad- daň z nemovitosti hradí kupující i blbec s prostou logikou řekne, že ji platí ten, který jasně má, nabízí majetek, tedy prodejce) Bylo by taky dobré, kdybyste se k DPH vyjadřovali konkrétně, i kdyby jen o jedno procento níž, je to alespoň nějaký cíl.

Pokud chcete být stát, Tomio, a chcete neprivatizovat podniky, měl byste také současně těmto firmám zajistit konkurenci, nikoli monopol. Pošta nasazuje tak nesmyslné poplatky, že je to k naštvání. I když chápu, že se za tím skrývá mnoho práce a malé platy a dřina, mě, jako využivatele jejich služeb, to nezajímá. Pak mají uvnitř něco, v čem jim tečou peníze pryč a nesvedou hospodařit. A opět mě to jako jejich vynuceného klienta nezajímá.

Myšlenku důchodových pilířů dle mého názoru vymyslel nějaký zazobaný ultrasobecký a narcistní ultrablbec. Zrušila bych to, nastavila bych něco jednotného pro všechny, co by se procentuelně odvíjelo od jejich platů s nějakým příspěvkem státu, Jednotným. Pouze v případě klesnutí pod životní minimum s doplatkem do minima.

Kdyby se tak starali všichni o sebe, jako se starají o důchody, to by bylo najednou skvěle si žijících lidí... Kdy jít do důchodu, to je přece jen a jen na tom důchodci, ne? Hlásáte demokracii, tak se jí držte. Jsou nutné tak strašně nějaké limity? Snad jen: ano, máš rozedmu z práce, ano, ty už můžeš do důchodu, jestli chceš, nebo dokonce musíš, protože na to už fyzicky tady nemáš, ale můžeš ještě pořád zaslepovat konektory, jestli chceš.

Bezúročná půjčka? A prosím vás, která tak štědrá organizace ji člověku dá? Stát? On na to má? Pokud budete platit za narození člověka, diskriminujete všechny, kteří nemají dítě nebo mít nemohou. Myslím, že jsou dnes už víc, než diskriminováni na všem. Narození člověka má být přirozenou lajnou života, ne důvodem k podkuřování. Zvířatům, rostlinám taky nikdo nesnáší z hůry, když se zrodí. My nejsme o nic lepší. Každý další člověk je pro planetu jen dalším parazitem, co ji bude devastovat.

Tím limitováním RPSN nejspíš snížíte počet osobních bankrotů. Chválím.
Souhlasím i se zrušením sockovného u lékařů. Je to nedůstojné pro ně i pro pacienta. Navíc mi to připadá jako čachrařina jako blázen. Totéž za recept. To jsou nesmyslné poplatky. Chcete.li zrušit nesmyslné poplatky u druhých (banky), začněte nejprve u sebe. Nepochopila jsem zde Babišův výrok, že pohotovost je nadstandard, který je nutno si připlatit, tak to byla asi volovina týdne. osobně na pohotovost chodím, až když už mám hlavu v podpaží a určitě mě v první řadě nenapadne brát si s sebou peněženku. A jak říkám, docela mě to i uráží, když na mě doktor zarachtá s kasičkou. Zhnusí se mi, ani nevím ?roč. Měly by se nastavit i nějaké platební kvóty pro veterináře. Nechala jsem 2000,-Kč u lékaře, který mé zvíře nechal týden trápit se a umřít. To zvíře, morče, má asi jen 50 nemocí, které může mít, pokud to nezvládne vyhodnotit, měl by se prostě moct člověk nějak bránit. Nemohla jsem napsat ani na Známý lékař, protože tento lékař tam prostě nechce být evidován (věda dobře proč), chci, aby se s takovýma zatočilo.

Takže vy byste v nemocnici teda klidně položil třeba zpěváka George Michaela vedle Tondy z Horní dolní, oba by měli Sallmonellu na izolaci, každý den by jim dělali stěr z rekta, sem tam by zainknontinentnili, cha. Já jsem pro. Věřím, že Michael to přežije a ještě si najde nový kámoše a třeba takovou nadutou Stone to potrestá, což zasluhuje.

Na 18. otázku nedáváte ani vy, ani Babiš nijak světobornou odpověď. Babiš by na rok studentovi po absolvování školy pomohl tím, že by sňal ze zaměstnavatele břemeno odvodu za soc. a zdrav. pojištění, což trh zformuje tak, že se budou chtít přijímat jen tito. To je diskriminační pro ostatní. Vy byste podporoval studijní obory. Nekonkrétní. Já vám řeknu, co je potřeba. Vyprnout se na studijní odbory a úlevy a zaměřit se na to, naučit studenty jejich budoucí práci tak, aby ji skutečně bravurně uměli.

Mám další věc na přetřes, která zde nebyla zmíněna- zrušte důchodcům tu blbou a nesmyslnou daň či co to je, ty 2000,-Kč, které jim nynější blbci kradou z platu. Je to zlodějina a je to sprosté.

To je zajímavé, Tomio, někdy máte názory jako poměrně inteligentní zralý člověk a někdy pronesete takovou blbost v éteru, že nikdy nechápu, jak jste na to přišel. Nevím, co si o vás myslet. Zprvu jsem byla nadšená, že jste tak pokrokový a dnes jsem na rozpacích.

Reagovat

 

-88
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (17 komentářů)

17. 10. 2013 7:57 | eďa

Úsvit ústy svého lídra, Tomia Okamury, jinde uvádí, že je pro referendum bez jakýchkoli podmínek a na dotaz, zda uvažuje v budoucím zákoně o referendu s kvórem, odpověděl kladně. Za přijatelné předpokládá kvórum 30 až 50 procent, což je pro mě nepřijatelné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2013 8:43 | Spring

Ani ryba ani rak. Tak vyhýbavé odpovědi jsem už dlouho nečetl. Na ANO/NE odpoví tak, aby ve finále nebylo jasné, zda to ANO/NE je či nikoliv. Tak toto mu jde skvěle. nemám proti němu nic, ale s odpověďmi konkurentů se to srovnat nedá. Na jasnou otázku klikatá odpověď. Domnívám se, že nemá zcela jasno. V telekomunikacích vybudováním nového státního operátora je úplně mimo mísu. Bože....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2013 9:45 | Škodolibka domácí

Doporučuji zakoupit říjnové SORRY - tematický vtip na titulní straně stojí za to :-) :-) :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2013 11:00 | jezevec

v perexu je správně uvedeno, že jediným programem strany je osoba jejího zakladatele. nikoliv jeho názory, nebo snad dokonce nějaký program. and so is it.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2013 12:20 | Fredy

Jak píše Spring - ani ryba, ani rak. Z odpovědí, které si vesměs protiřečí, je z něj cítit chvilku komunista, pak liberál a hned zase socialista. Prostě pro každého něco, každý si u něj najde nějaké ty sliby šité na míru.
Za normálních okolností, v normální demokracii by byl nevolitelný. Jenže u nás na to dost lidí slyší a pak se budou divit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-12
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2013 12:35 | eďa

Ono také zaleží na tom, Fredy, kdo to říká, třeba jako tohle video: http://a2larm.cz/2013/10/video-volim-pravici/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

18. 10. 2013 9:39 | Jiný

Některým vám vážení uniká,že pan Okamura je na naši politické scéně nový,takže jeho reakce na zadané otázky bývají opatrnější,než odpovědi od zavedených matadoru,kteří dokázali sebejistě odpovědět na cokoliv a ve svém důsledku nás za ty dlouhá léta rozhodování dotáhli do naprostých sraček,takže by mělo být,už konečně každému jasné,že pokud budeme volit opět to samé a stále neschopné a né nové naděje,pak o to rychleji se všichni sejdeme u popelnic.- A právě proto mu já věřím !!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+155
Líbí
Nelíbí

19. 10. 2013 14:30 | Saša

No, copak bychom si, p. Okamuro, asi pod pojmem pozitivní diskriminace představili??? Cigána jako trám si představujeme, představte si. Souhlasím s vámi, že by se měl uzákonit zákon o alespoň vyrovnaném státním rozpočtu. V tom zákoně by mělo být také jasně uvedené, protože nemám pocit, že by to některým politikům bylo za své, že hlavním cílem je, samozřejmě, dostat ho co nejvíce do kladných čísel. (Tím ale neříkám kupme jalově peníze na jednu hromadu a nepracujme s nimi) Otázka Eura je, domnívám se, pro tento stát druhořadá. Co se týká té progresivity zdanění příjmů (a doufám, že i zisků), Zprvu jsem přemýšlela, co to vlastně je, není to české slovo, ale pak mi to došlo. Ano. V čase, kdy kdekdo vstupuje do osobního bankrotu je víc než rány hodné, že jsou tu lidé, kteří mají tolik, že už v podstatě nemají šanci si všechen ten majete užít. Peníze se odlévají od chudčích k nim, chudí jsou ještě chudší a bohatí ještě bohatší. Žádná logika. To vede tak akorát buď k občanské válce nebo migraci lidí jinam. Je třeba včasný zásah. Pokud se budou danit i vysoké zisky firem vyšší daní, třeba nějak tabulkově v závislosti na nárůstu, pak ano, danění odvětví nemá význam. Krásná věta. Stát musí z něčeho žít. Pobavila mě. Nabízí se totiž otázka a fakt ten stát tak strašně potřebujeme? Já bych ve svém programu měla především- co nejméně lidí, které tvoří státní byrokracii, snažila bych se spíš vytvořit poptávku po PC programu, který dokáže sbírat potřeby a požadavky lidí, vyhodnocovat a pak teprve předkládat k řešení s tím, že by některá řešení třeba vygeneroval sám na základě úspěšnosti a osvědčenosti. Nahradila bych ten tzv. stát kompjůtrem. Nemůže být blbší, než co už tam sedí. (Nedávný příklad- daň z nemovitosti hradí kupující i blbec s prostou logikou řekne, že ji platí ten, který jasně má, nabízí majetek, tedy prodejce) Bylo by taky dobré, kdybyste se k DPH vyjadřovali konkrétně, i kdyby jen o jedno procento níž, je to alespoň nějaký cíl.
Pokud chcete být stát, Tomio, a chcete neprivatizovat podniky, měl byste také současně těmto firmám zajistit konkurenci, nikoli monopol. Pošta nasazuje tak nesmyslné poplatky, že je to k naštvání. I když chápu, že se za tím skrývá mnoho práce a malé platy a dřina, mě, jako využivatele jejich služeb, to nezajímá. Pak mají uvnitř něco, v čem jim tečou peníze pryč a nesvedou hospodařit. A opět mě to jako jejich vynuceného klienta nezajímá.
Myšlenku důchodových pilířů dle mého názoru vymyslel nějaký zazobaný ultrasobecký a narcistní ultrablbec. Zrušila bych to, nastavila bych něco jednotného pro všechny, co by se procentuelně odvíjelo od jejich platů s nějakým příspěvkem státu, Jednotným. Pouze v případě klesnutí pod životní minimum s doplatkem do minima.
Kdyby se tak starali všichni o sebe, jako se starají o důchody, to by bylo najednou skvěle si žijících lidí... Kdy jít do důchodu, to je přece jen a jen na tom důchodci, ne? Hlásáte demokracii, tak se jí držte. Jsou nutné tak strašně nějaké limity? Snad jen: ano, máš rozedmu z práce, ano, ty už můžeš do důchodu, jestli chceš, nebo dokonce musíš, protože na to už fyzicky tady nemáš, ale můžeš ještě pořád zaslepovat konektory, jestli chceš.
Bezúročná půjčka? A prosím vás, která tak štědrá organizace ji člověku dá? Stát? On na to má? Pokud budete platit za narození člověka, diskriminujete všechny, kteří nemají dítě nebo mít nemohou. Myslím, že jsou dnes už víc, než diskriminováni na všem. Narození člověka má být přirozenou lajnou života, ne důvodem k podkuřování. Zvířatům, rostlinám taky nikdo nesnáší z hůry, když se zrodí. My nejsme o nic lepší. Každý další člověk je pro planetu jen dalším parazitem, co ji bude devastovat.
Tím limitováním RPSN nejspíš snížíte počet osobních bankrotů. Chválím. Souhlasím i se zrušením sockovného u lékařů. Je to nedůstojné pro ně i pro pacienta. Navíc mi to připadá jako čachrařina jako blázen. Totéž za recept. To jsou nesmyslné poplatky. Chcete.li zrušit nesmyslné poplatky u druhých (banky), začněte nejprve u sebe. Nepochopila jsem zde Babišův výrok, že pohotovost je nadstandard, který je nutno si připlatit, tak to byla asi volovina týdne. osobně na pohotovost chodím, až když už mám hlavu v podpaží a určitě mě v první řadě nenapadne brát si s sebou peněženku. A jak říkám, docela mě to i uráží, když na mě doktor zarachtá s kasičkou. Zhnusí se mi, ani nevím ?roč. Měly by se nastavit i nějaké platební kvóty pro veterináře. Nechala jsem 2000,-Kč u lékaře, který mé zvíře nechal týden trápit se a umřít. To zvíře, morče, má asi jen 50 nemocí, které může mít, pokud to nezvládne vyhodnotit, měl by se prostě moct člověk nějak bránit. Nemohla jsem napsat ani na Známý lékař, protože tento lékař tam prostě nechce být evidován (věda dobře proč), chci, aby se s takovýma zatočilo.
Takže vy byste v nemocnici teda klidně položil třeba zpěváka George Michaela vedle Tondy z Horní dolní, oba by měli Sallmonellu na izolaci, každý den by jim dělali stěr z rekta, sem tam by zainknontinentnili, cha. Já jsem pro. Věřím, že Michael to přežije a ještě si najde nový kámoše a třeba takovou nadutou Stone to potrestá, což zasluhuje.
Na 18. otázku nedáváte ani vy, ani Babiš nijak světobornou odpověď. Babiš by na rok studentovi po absolvování školy pomohl tím, že by sňal ze zaměstnavatele břemeno odvodu za soc. a zdrav. pojištění, což trh zformuje tak, že se budou chtít přijímat jen tito. To je diskriminační pro ostatní. Vy byste podporoval studijní obory. Nekonkrétní. Já vám řeknu, co je potřeba. Vyprnout se na studijní odbory a úlevy a zaměřit se na to, naučit studenty jejich budoucí práci tak, aby ji skutečně bravurně uměli.
Mám další věc na přetřes, která zde nebyla zmíněna- zrušte důchodcům tu blbou a nesmyslnou daň či co to je, ty 2000,-Kč, které jim nynější blbci kradou z platu. Je to zlodějina a je to sprosté.
To je zajímavé, Tomio, někdy máte názory jako poměrně inteligentní zralý člověk a někdy pronesete takovou blbost v éteru, že nikdy nechápu, jak jste na to přišel. Nevím, co si o vás myslet. Zprvu jsem byla nadšená, že jste tak pokrokový a dnes jsem na rozpacích.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-88
Líbí
Nelíbí

20. 10. 2013 12:36 | Jiko

Ono totiž toto umělé řazení, které značně zjednodušuje hodnocení názorů konkrétního člověka, aby se v tom masy dokázaly zorientovat, příliš neodpovídá realitě. Chápu, že pro prostoduchého člověka s jednoduchým a schématickým způsobem uvažování, ve kterého se tady na diskuzích obecně sám dlouhodově profilujete, může toto být docela problém. Ale než to dávat za vinu Okamurovi, nebylo by pane kolego zkusit trochu něco přehodnotit u sebe?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 17. 10. 2013 12:20)

20. 10. 2013 15:37 | Štěpán Sekanina CHYREN

Zdá se, že mně admini na stránkách Úsvitu vymazali z příznivců. Jen proto, že jsem se zajímal o toho jejich Fialu. I když jsem uznal, že Plumlovskou přehradu Fiala vysvětlil docela slušně. Nechápu to, protože ho volím. No uvidíme. :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

20. 10. 2013 19:19 | eďa

No.když jsem viděl ty kandidátky, sladník 25 let na prvním místě, tak opravdu nevím, co si myslet .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jiný 18. 10. 2013 09:39)

20. 10. 2013 19:44

skladník 25 let
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (eďa 20. 10. 2013 19:19)

20. 10. 2013 20:09 | jirka

Tak to je nějaký fake, ne? to vím jistě, že na žádném volebním lístku Úsvitu v žádném kraji není!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 10. 2013 19:44)

20. 10. 2013 20:11 | Jirka

jistěže ani ryba ani rak - Úsvit má filosofii přímé demokracie a ta se nevymezuje vlevo ani vpravo!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 17. 10. 2013 12:20)

20. 10. 2013 20:38 | Fredy

Už aby bylo po volbách. Tihle najatí diskutéři zaplevelují vcelku poklidný web, kde se většinou řeší spíše finanční ekonomické a záležitosti..... :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

20. 10. 2013 20:42 | Fredy

Přímá demokracie je trochu o něčem jiném, než navrhuje pan Okamura. Možná by nebylo od věci, aby tak na pár let ojel do Švýcarska a trochu se přiučil.
Jinak definice levice a pravice v ČR je kapitola sama pro sebe. Jak zpívá Pepa Nos. Když jde pořád doprava, tak skončíš nalevo ..... neboli točí se v kruhu. Což nedávno předvedla například ODS
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 20. 10. 2013 20:11)

20. 10. 2013 21:08

výborně učelově vybrany sloh - dobrá práce, sašo- kdo tě platí..?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Saša 19. 10. 2013 14:30)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Dotace na kone
Poradna > Dotace z EU

Otázka: Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda mám nárok na nějaké dotace, když mám jednoho vlastního koně a druhého v bezplatném pronájmu, máme slepice a chceme ještě dvě kozy..Mám na něco nárok nebo ne? Jestli... více

Dotace z EU

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Mejstřík

ekonom

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
30,23 %

z 43 duelů
×
Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
31,58 %

z 19 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Poměr důchodu ke mzdě, Úrokové riziko, Průměrný produkt výrobního faktoru, lukáš kovanda, zákon o elektronické evidenci tržeb, česká spořitelna, petr mach, start-up, mastercard world, certifikace, řidič z povolání, UniCredit Dow Jones, výdaje státu, Essox, příspěvek na provoz motorového vozidla, terminály, dopis investorům, feudalismus

3AK6239, 7A00010, 2SP0010, 6S52775, 6S75383

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK