Feministky (zase) ubližují hezkým holkám z chudých rodin!

Petr Hampl | rubrika: Komentář | 25. 3. 2013 | 30 komentářů
Zatímco dcera dojičky nebude schopna soutěžit s dcerou ministryně v cílevědomosti ani analytických schopnostech, bez větších problémů se jí vyrovná ve schopnosti rozepnout si na blůzičce knoflík navíc. To vysvětluje, proč se mezi bohatými a vzdělanými tak často setkáme s názorem, že žena nemá být vnímána jako sexuální objekt. A pomůže nám to také lépe pochopit Sexistické prasátečko.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 3. 2013 11:36, Soňa

Mě třeba představa, že si na svůj dům objednávám okna u firmy, která má na dodávce pornodivu, jak se vyklání nahá z okna,div nepřepadne, připadá absurdní (dodávka s pornodivou existuje, nevěřila jsem svým očím) Představa, že nakluše banda vošoustů a budou mě obtěžovat kecy "Tak kam to chcete, paninko, haha" mě normálně děsí. Hledejte logiku v sexistických reklamách jakou chcete, ale já mám ty peníze, které ty firmy chtějí a já je dám jen někomu, komu nejsem pro prdel. Pochopeno?

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 3. 2013 9:59, Libor

Soňo, až si odpustíte to povýšenecké "Pochopeno?", přijdu si s vámi popovídat. Jste prima holka.

Zobrazit celé vlákno

-16
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 30 komentářů)

9. 12. 2021 2:08 | Mrdám dějiny😂

Tak si naser ty kurvo
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 11. 2013 13:54 | Lukáš

Myslím, že užitečnější využití energie než na psaní tohoto článku by bylo se trochu zamyslet nad tím, o čem celá ta anketa vlastně je. Mám obavu, že to autor vůbec nepobral. Článek je ale jinak výbornou, řekl bych až učebnicovou ukázkou ryzí demagogie, takže jsem vlastně rád, že jsem si ho přečetl a děkuju za něj. :)
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2013 11:26 | Sára

ale vždyť nejde jenom o reklamu, ale často o zobrazování ženy v ponižujících kontextech. Myslím, že ani chudé holce se nebude líbit, že bude jen objektem a možná ji čas od času někdo propleskne, jak se objevuje v diskusích pod články o zmíněné ceně. Ono totiž to, jak vnímáme jednotlivá pohlaví, potom opravdu má vliv na chování. Stejně jako si dnes už nikdo nedokáže představit reklamu na prací prášek, který doporučuje černoušek, který chce být taky bílý (bohužel už nemůžu najít odkaz, ale staré reklamy byly taky někde jinde), doufám, že jednou budou i podobné reklamy na sexistické bázi mimo - ne ze zákona, ale proto, že to bude hulvátské a trapné. A to není nic o chudých a bohatých, článek je docela slušný blábol, bohužel.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2013 13:47

A jinak, Soňo – mně se taky firma, která se prsí inzeráty "Udělala jsem si to sama", bude zdát eklhaft a budu se jí vyhýbat. Ale nebudu jí zakazovat, aby byla nevkusná. To bych se pak brzo dočkal toho, že zas bude někdo diktovat dobrý vkus mně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2013 13:45 | Libor

Soňo, možná to tak nemyslíte, ale věřte tomu, že to je opravdu, jako když na nás na vojně houkli Novák, jedu!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2013 8:06 | Soňa

Pavel - mě Pavle plně postačí, když to bude firma se zaměstnanci, kteří se chovají profesionálně a budou kvalitně pracovat. U firmy s neprofesionální reklamou ani nehodlám testovat jak "profesionální" jsou její zaměstnanci. Jestli to je podle vás definice elitářského chování, tak mazejte zpět do školních škamen.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2013 8:04 | Soňa

To já vím, a taky nemá ráda chlapi, co se mě snaží předělávat, takže až mi přestanete podsouvat povýšenecké chování, tak si můžem opravdu někdy popovídat. To není povýšenecké, to je spíš takové zoufání si nad tím, jak si někteří nechají neustále bez odporu vnucovat překroucené kecy (viz: Supermarkety a jejich odpadky - "lidé to chtějí" - nikdo přece nechce jíst odpadky a podvodné zkažené potraviny, je to stejně překroucená "pravda", jako že nahatá žena v reklamě je nutná pro zacílení na určitého zákazníka - co si ta firma o těch svých zákaznících vlastně myslí? V zájmu nás všech je, aby náš zedník do našeho domu koupil silikon kvalitní a nerozhodoval se podle toho, jestli nad tím silikonem vysí plakát s vyvinutou děvou se slovy "udělala jsem si to sama".) Není na tom něco pravdy, na tom, co jsem teď napsala do závorky?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 11:32 | Bára

Jenom malá poznámka, v reklamách na Aston Martin je vždy polonahá (sexy) diva a občas aby člověk vůz pohledal. Ne vždy se tedy nahotou cílí na chudé :-)
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2013 10:38 | Pavel

Víte Soňo, problém je v tom, že nejde o vaše peníze, ale o peníze většinové společnosti. Pokud firma reklamou, která je pro vás odporná, ztratí vás jako zákazníka, ale získá sto jiných, tak se na vaše peníze může vykašlat.
Ostatně, kdybyste ten článek četla pořádně, tak tam pan Hampl píše, že jsou firmy mířící reklamou na většinu, a firmy mířící reklamou na elitáře , ke kterým zjevně patříte (nezávisle na tom, jestli se sama za elitářku považujete). Tak si na práci objednávejte firmy pro elitáře a dále na tu hnusnou spodinu shlížejte s odporem.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 9:59 | Libor

Soňo, až si odpustíte to povýšenecké "Pochopeno?", přijdu si s vámi popovídat. Jste prima holka.
-16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 9:50 | Soňa

A co vám vadí Tomáši. Že mi nahé ženy a občas slogany s hodně hrubým a dostkrát oplzlým podtextem připadají neprofesionální? To se vám mám omlouvat za to, že hodlám platit profesionální firmy a ne bandu uslintaných nadrženců, kteří neznají míru dobrého vkusu? To se asi omluvy nedočkáte. Je mi to fuk, jsou to moje peníze a já rozhoduji, komu a za co je dám. Pokud mě firma nakrkne reklamou, je pro mě mrtvá Ostatně konkurence je velká, vždycky si můžu najít firmu, jejíž majitel je relativně normální. Sexuální narážky si nechávám na flirtování, fakt je nehodlám poslouchat a koukat na ně, když kupuju maltu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 9:43 | Soňa

Tak pánové znovu: Hledejte logiku v sexistických reklamách jakou chcete, ale já mám ty peníze, které ty firmy chtějí a já je dám jen někomu, komu nejsem pro prdel. Pochopeno? - můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžete dělat. Zajímalo by mě, jak by se vám líbilo, kdyby sousedi před vaším domem viděli dodávku s pořádným ptákem přímo na kapotě a nápisem "Nestojí vám? Nevadí, mi vám ho postavíme".
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2013 9:40 | Soňa

Zoňo - Cože? jste si jistá, že jste svou znalost výrazů uplatnila správně? (Tak trochu trapný pokus vyprázdněným plkem vyvrátit něčí srozumitelně podanou myšlenku) - zbytečné, neplevelte to tady svojí sbírkou náhodných slov. Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 6:39 | Bára

Citace - Kristina / 25.03.2013 14:57

Proč by žena neměla být vnímána převážně jako sexuální objekt? Protože nejsem věc, děkuji pěkně. Slovo "objekt" je opravdu problematický a ponižující výraz. Tady nejde o třídní boj, ale o lidskou důstojnost. A nejedná se o maličkost, lingivistickou hříčku. Slova formují naše myšlení. Takové myšlení, které stále vede k sexuálnímu obtěžování a nárokování si těla ženy. Bohužel velmi častý fenomén v české společnosti. ... to je jen malá vsuvka k velice obsáhlému tématu.

V tomto musím souhlasit s Radimem. Mně osobně tedy dělá radost, když mi muž zalichotí, ať je to můj kolega, někdo náhodně potkaný nebo muž, se kterým žiju. Kdyby mi lichotky a třeba jen pohledy vadily, tak nenosím sukně a výstřih. Ti, že nejsem jen chodící poprsí, vím já a to mi stačí, nepotřebuji aby mi číšník pochválil matematiku při placení v restauraci...
Jinak "nárokovat si tělo ženy" asi začnu používat, ale v poněkud odlišném kontextu než vy :-)
A propos, viděla jste třeba film 300? Kromě zajímavého zpracování a bojové akce tam je 300 nakorbených Sparťanů v malilinkatých bederních rouškách. Oko se kochá, mysl odpočívá. Doporučuji.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2013 1:35 | Honza

Chlapovo vnímání hezké ženy jako primárně sexuálního objektu je úplně normální, ostatně i ženy se tak velmi prezentují. Proč by se jinak třeba malovaly, chtěly být pěkně nebo dokonce "rafinovaně" oblečené atd. Úplně ze stejně primitivního důvodu mají kačeři zelenou hlavu, i když samičí hnědý vzhled by byl jinak mnohem výhodnější. Ostatně jedna z věcí, která dokáže ženy velmi rozhodit je, když muž jako sexuální objekt nevnímá. Třeba s ní jde do kina, nechá se pozvat k ní domů na vlastnoručně uvařenou večeři, poděkuje a odejde. Navíc už prostý fakt, že muž (a to často i muž, se kterým se vůbec žena vyspat nechce, stačí že ji aspoň něčím zaujme) vnímá ženu jako sexuální objekt dělá ženám dobře, často víc než samotný sex. Prostě se smiřte s tím, že muž tak hezkou ženu vnímá, stejně jako šéfová ji vnímá jako objekt na práci a kdyby měl vědomí bacil, tak by ji vnímal jako objekt, kde se mu bude dobře bydlet.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 3. 2013 22:13 | Petr

Proč je na reklamě na Kenvelo chlap svléknutý do půl pasu a žena celý zahalená? Proč je úspěch seriálu Vampire Diaries nebo True Blood založený na sexy herci mužského pohlaví?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 3. 2013 22:12 | Jitka

Peníze má i deset dělnických dcer, které tu firmu uživí a bez keců
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 3. 2013 20:22 | rambo IV

Panenko, co se do toho motáte, tenhle článek napsal chlap pro chlapy? Proč nás nenecháte dejchat? Proč se Sexistické prasátečko naváží do reklam, které jsou určené chlapům, montérům a dřevorubcům?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 3. 2013 18:31 | Radmila

Nepochopila jsem účel článku. Co je jeho autorovi do soutěže o sexistické prasátečku? Proč se do té soutěže naváží? Proč ji "nenechá dýchat"? Vytvořily ji ženy hlavně pro ženy a o ženském světě - tak proč se do toho tento pán naváží, a s prominutím, proč nejde raději na fotbal? Asi jsem dle tohoto pána hodně pitomá, když to nechápu, oč mu jde - ale to neznamená, že reklama, znevažující ženské tělo a používající ho jako věc(proč tak asi se sebou nezacházejí chlapi, že ?) - je dobrá pro mou "třídu". A propó - kdyby pán věděl, jak uklízečky musejí makat, pak by koukal, jak mají v padesáti sexi postavičky! Autor článku je zkrátka dle mého názoru naprosto mimo a plete se do věcí, kterým očividně nerozumí. Možná by Vám, pane, prospělo, kdybyste připustil, že ne všechno musí v této zemi řídit a schovalovat - chlapi.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2013 17:09 | Omar

Je vtipné číst si něčí obhajobu vlastního nedostatku nadhledu a absence schopnosti vnímat věci v širším kontextu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Zámečník

ekonom

Bohuslav Sobotka

politik

Miroslav Zámečník
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Bohuslav Sobotka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services