Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Rozhovor | 9. 3. 2013 | 17 komentářů
„Bohužel se tu rozvinula perverzní hra, kdy jakýkoliv přistižený politický delikvent či korupčník vždycky vytáhne nějaké stanovisko ‚nezávislé a renomované právní kanceláře‘ a tvrdí, že všechno bylo podle zákona,“ říká v exkluzivním rozhovoru pro Peníze.cz advokát Jan Kalvoda.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 3. 2013 10:31, Krojc

Až budou úředníci OPRAVDU odpovědní za svou práci, poklesne hladina byrokratických zmetků o dost směrem dolů. To se ale bohužel asi nikdy nestane - vrána vráně oči nevyklove. V legislativním procesu se byrokrati vyznají nejlépe a vždy se postarají o to, aby zákon měl nějakou tu skulinku. No a ve špinavé vodě se dobře loví...

Reagovat

 

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 09. 03. 2013 06:58)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 3. 2013 16:25, jj

a jak víš že nic neukradl ?

Reagovat

 

-7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 09. 03. 2013 13:24)

Další příspěvky v diskuzi (17 komentářů)

9. 3. 2013 6:58 | Fredy

No jo, zase velký pláč nad jedním finančním žralokem....
Tyhle pojišťovny jsou nejvstřícnější, když jim máte platit, ale v případě opačném se vždy cukají. Tahle hra na to, zda je viníkem stát, či pojišťovna, je pro poškozené klienty asi to nejdůležitější. Ti z toho mají určitě radost. Ten zákon sice neznám, neboť služeb CK nevyužívám, ale nevidím to tak složité. Pokud má cestovka roční obrat 500 milionů a pojistku na 10 milionů, tak bych šel o dům dál.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

9. 3. 2013 7:27 | hoogan

to fredy - umíš také něco jiného, než jen všude opakovat blábol o finančních žralocích ?
at kalvoda - to je ten človíček, co když byl ve vládě v 90.letech tak neoprávněně používal akademický titul ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

9. 3. 2013 7:55 | Fredy

Citace - hoogan / 09.03.2013 07:27

to fredy - umíš také něco jiného, než jen všude opakovat blábol o finančních žralocích ?
at kalvoda - to je ten človíček, co když byl ve vládě v 90.letech tak neoprávněně používal akademický titul ?

Jsem si vědom toho, že bouchači všeho druhu, nejsou můj šálek kávy a také od nich nic pozitivního nečekám .... :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hoogan 09. 03. 2013 07:27)

9. 3. 2013 10:31 | Krojc

Až budou úředníci OPRAVDU odpovědní za svou práci, poklesne hladina byrokratických zmetků o dost směrem dolů. To se ale bohužel asi nikdy nestane - vrána vráně oči nevyklove. V legislativním procesu se byrokrati vyznají nejlépe a vždy se postarají o to, aby zákon měl nějakou tu skulinku. No a ve špinavé vodě se dobře loví...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 09. 03. 2013 06:58)

9. 3. 2013 12:58 | jj

Nemocná česká byrokracie lže v přímém přenosu Kalvoda je ještě větší lhář
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

9. 3. 2013 13:24

Souhlas s názorem na Fredyho, to je jako jedinej argument? já se přiznám, že o kauze Diag Human moc nevim. Spíš jen takový ty výkřiky politiků a těm se nedá vůbec věřit.
ad Kalvoda a jeho titul: Tušim, že si dodělával doktorát a že si už předem uváděl Judr. místo Mgr. Když na to pak někdo přišel, tak okamžitě rezignoval Co bych dal za to, kdyby dnešní politici reagovali na každej průšvih stejně. A on na rozdíl od nich nic neukrad.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hoogan 09. 03. 2013 07:27)

9. 3. 2013 16:25 | jj

a jak víš že nic neukradl ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 09. 03. 2013 13:24)

9. 3. 2013 17:41

A jak víš, že něco ukradl? Byl snad někdy z něčeho obviněn, nebo dokonce usvědčen? Kalvoda patřil mezi politiky, kteří vždycky vystupovali slušně a rozumně. Dnešní politická scéna sice svádí k tomu, aby byli všichni politici házeni do jednoho pytle a považováni za zloděje, ale když to tak bude, tak se nikdy nikam neposuneme. A žádný slušný člověk do politiky nepůjde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jj 09. 03. 2013 16:25)

9. 3. 2013 20:15

"hypoteticky" já přeci netvrdím že něco ukradl ale ty tvrdíš že nic neukradl
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 09. 03. 2013 17:41)

9. 3. 2013 20:23

to že někdo nebyl obviněn nebo odsouzen ještě neznamená že je čistý viz cca 80% vládnoucí a rozhodující politické garnitury
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

10. 3. 2013 1:57

ok, určitě je v dnešní politice spouta aktérů, který nebyli usvědčený ani obviněný politicí z nějaký zlodějny, o mnoha z nich se to ale přesto ví, u Kalvody nikdy nic takovýho nebylo, nemůžeme přece přistupovat ke každýmu koho neznáme, že je zloděj
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 09. 03. 2013 20:23)

10. 3. 2013 16:15 | Miroslav

Neodstoupil kvůli neprávem užívanému titulu? Odstoupil. Chybu může udělat každý, ale právník, který tohle udělá.....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 09. 03. 2013 17:41)

11. 3. 2013 9:50

Na doplnění - v té době byl právník s titulem JUDr. úplně stejně kvalifikovaný jako právník bez tohoto titulu, navíc se po řádném ukončení VŠ právníkům v době, kdy studoval dnes již opravdu JUDr. Kalvoda, neudělovaly tituly žádné! Což ostatní spoluobčané nechápali a tvrdošíjně oslovovali dostudované právníky doktor(ka). Člověku je nejdřív trapně a pak to nechá tak.......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav 10. 03. 2013 16:15)

12. 3. 2013 22:38 | Jan Papež

V rozhovoru je pan Kalvoda zmiňuje o tom, že chystá žalobu na mou osobu. Údajně jsem pošpinil dobré jméno pojišťovny Generali. Neuvedl čím jsem tak učinil. Přijde mi absurdní, že pan Kalvoda zastupuje klinety, které Generali poškodila a zároveň Generali, navíc si nahání klienty způsobem, kterým by se měla zaobírat advokátní komora, prostřednictvím neprůhledné nadace Stop krachům cestovek. Ano, postavil jsem se molochu a doufám, že to tak bude dělat stále více lidí. http://janpapez.blog.idnes.cz/c/319758/Jak-jsem-slapl-hadovi-bosou-nohou-za-krk.html
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2013 22:54

Generali opravdu někoho poškodila? Generali poskytla službu v rozsahu, v jakém byla sjednaná.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Papež 12. 03. 2013 22:38)

13. 3. 2013 19:08

To je právě omyl, že poskytla službu v rozsahu, v jakém byla sjednána. Rozsah služby byl : "pojištění cestovní kanceláře pro případ úpadku" = měla plně odškodnit všechny poškozené klienty této cestovní kanceláře. Koho neodškodnila plně, toho poškodila a to v rozporu se zákonem 159.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 03. 2013 22:54)

15. 3. 2013 12:50 | DuV-Mikulov

Nemyslím si, že systémová chyba je ve špatné práci úředníků. Systémová chyba spočívá ve špatné práci legislativců - tedy politiků, kteří schvalují zákony, tedy poslanci Parlamentu ČR a Senátu jakožto pojistky demokracie. Základní ústavní povinností státu, v tomto případě zastoupený členy parlamentu a senátu, je oochrana majetkových hodnot - viz čl.1 Ústavního zákonu č. 110/1998 Sb. Nedělám si žádnou iluzi o spůsobu přijímaní zákonů. Změny na "poslední chvíli", přílepky, handlování mezi poslanci typu "něco za něco", stranická disciplína, která dělá z poslanců jenom hlasovací stroje bez vlastního názoru...atd., atd. Já vidím jednoznačně chybu na straně státu, tedy špatné politiky. Oni svými zákony nastavují laťku pro podnikatele, oni tady vytvořili toto prostředí, kdy obyčejný občan je ten subjekt, který v konečném důsledku všechno zaplatí, ale k pravdivím informacím se nemá šanci legálně dostat. Je nucen slepě důvěřovat orgánům a institucím státu a veřejné správy, ale v konečném důsledku ONY (stát, politici, a mocní=bohatí), se z toho vždy vyviní!!! Systémovou chybu hledejme v politice a ve špatně napsaných=přijatých zákonech.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Krojc 09. 03. 2013 10:31)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Ondřej Fryc

podnikatel a investor, zakladatel Mall.cz

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
68,00 %

z 25 duelů
×
Ondřej Fryc
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Fondy zaměřené na daňovou optimalizaci, Peníze, Cash flow, bankovnictví, václav stárek, česká spořitelna, andrej babiš, karel havlíček, komix, FORTIS, nezdaněný benefit, milionář, michal hanych, 305/2009 Sb., vládní koalice, horizont, sodexo, Tři králové

2T53520, 4T34443, 3E70774, 3L67611, 3AR5888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK