Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 28. 2. 2013 | 18 komentářů
Úroky na spořicích účtech padají. Jestli už se rozhlížíte, kam peníze přesunout, nejspíš budete mezi prvními alternativami uvažovat i o termínovaných vkladech. Na horních deseti příčkách žebříčku nejlíp úročených termíňáků najdete prakticky jen samé družstevní záložny. Necháte se zlákat?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 2. 2013 15:20, Sto.Dgo

tady u toho srovnání vkladu se hledí spíš na procenta za rok... ale podle mě je třeba duležitý parametr vstupní poplatek za členství..kdy třeba u družstva ANO zaplatím 1000kč a do určitej doby jsem povinný splatit 17000 jako základní členství..u AKCENTY je to 1 koruna..navíc zpusob připsání úroků je u družstva ANO tuším na konci období..zatímco AKCENTA připisuje úroky měsíčně..

ono tento členský poplatek není pojištěný ...vklady a peníze na účtech potom pojištěny jsou... je teda fakt že při zrušení účtu by se pak měl poplatek vrátit..ale i tak..

Reagovat

 

+12
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 2. 2013 4:41, Zdenek

Promiňte, ale u jednorázového nebo termínovaného vkladu MSD se prvních 100 000 neúročí. Váš výpočet je tudíž matoucí.

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (18 komentářů)

28. 2. 2013 4:41 | Zdenek

Promiňte, ale u jednorázového nebo termínovaného vkladu MSD se prvních 100 000 neúročí. Váš výpočet je tudíž matoucí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-11
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 5:42 | Taky Zdeněk

Promiňte, ale vklady se úročí celé, omezením je pouze to, že nemůžete vložit méně než 100.000.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 6:08 | Ještě jednou Z.

Tak jsem to "od" špatně pochopil, omlouvám se.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 7:07 | Fousek

Mám v živé paměti davy lidi před Moravia bankou, Agro bankou... a dobu s krachy kampeliček. Není to tak dávno a jsem si téměř jistý s tvrzením, že to budou ti samí střadatelé, co tenkrát. Já bych, mít větší volný kapitál, uvažoval jinak.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 8:01 | chk

Posledni padla kampelicka Unibon. Loni. Tipnete si ktera bude dalsi:)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 8:08 | Hmm

Ano kampeličky kralují a to v počtu zkrachovalých, jinak příkladem je tomu Unibon, nejprve měli největší zůročení na trhu a pak až vybrali dost tak to položili, však co vedení bylo za vodou a z pojištění se vklady zaplatí. Jsem pro pojištění, ale pouze 80-90% vkladů, to budeme po tom koukat, jak nám klesne zůročení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 9:23 | eďa

Bingo pane Fousek a bod.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fousek 28. 02. 2013 07:07)

28. 2. 2013 10:14 | Ota

dovolím si zkopčit info ze stránek fondu pojištění vkladů... Za posledních 18 let fond vyplácel peníze kvůli 12 bankám a 2 záložnám...
tzn. - Od doby kdy jsou záložny pod dozorem CNB je na jejich straně "relativně" klid. Samozřejmě neberu v potaz 90. léta, kdy ještě pod dozorem CNB nebyly...
http://www.fpv.cz/cs/pro-media/zakladni-udaje.html Za dobu své existence (tj. od roku 1994) Fond pojištění vkladů vyplácel náhrady vkladů v osmnácti případech, při kterých poskytl v podobě čtrnácti řádných a čtyř dodatečných výplat náhrady vkladatelům dvanácti bank a dvou družstevních záložen v celkové výši zhruba 27 miliard korun.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hmm 28. 02. 2013 08:08)

28. 2. 2013 10:20 | Tomáš

Unibonu byla (pro neplnění zákonných povinností) odňata licence. Nepadla kvůli platební neschopnosti. Ale souhlasím, měla by být nějaká spoluúčat (třeba 5-10%, tedy výplata 90-95% vkladu). Dokud není, nevidím důvod nejen se kampeličkám vyhýbat, ale ani mezi nimi pečlivě vybírat (a zohledňovat i něco jiného než úrok...).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hmm 28. 02. 2013 08:08)

28. 2. 2013 13:37 | Bob a Bobek

A to jste sebral, pane Zdenku, kde ? Na rozdíl od Vás jsem klientem ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdenek 28. 02. 2013 04:41)

28. 2. 2013 15:11 | Zdenek

Všiml jste si slůvka "od" na jejích stránkách? Pokud jste klientem, tak byste měl. Není z toho jasný, že prvních 100 000 se úročí. 6.08 jsem již reagoval.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bob a Bobek 28. 02. 2013 13:37)

28. 2. 2013 15:20 | Sto.Dgo

tady u toho srovnání vkladu se hledí spíš na procenta za rok... ale podle mě je třeba duležitý parametr vstupní poplatek za členství..kdy třeba u družstva ANO zaplatím 1000kč a do určitej doby jsem povinný splatit 17000 jako základní členství..u AKCENTY je to 1 koruna..navíc zpusob připsání úroků je u družstva ANO tuším na konci období..zatímco AKCENTA připisuje úroky měsíčně..
ono tento členský poplatek není pojištěný ...vklady a peníze na účtech potom pojištěny jsou... je teda fakt že při zrušení účtu by se pak měl poplatek vrátit..ale i tak..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2013 15:43 | Sto.Dgo

úročí se celá vložená částka, ale u MDS je minimální částka pro založení termínovaného vkladu 100.000,-
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdenek 28. 02. 2013 04:41)

28. 2. 2013 15:57 | Sto.Dgo

pokud máte učet v jakýkoliv bance,tak Vaše peníze jsou pojištěny uplně stejným způsobem a za stejných podmínek,jako byste je měl uloženy v záložně.. rozdíl je v tom, že v záložně platím členský poplatek (1,- až xxtisíc) na který se tohle pojištění nevztahuje... a v tomhle případě bych to vyděl zcela bezpečné...
vaše obavy bych měl spíš u duchodového pojištění,nebo spoření(které si určitě platíte),a ikdyž to platíte dobré bance, tak pojištěno to podle mě nikde není...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fousek 28. 02. 2013 07:07)

28. 2. 2013 16:22 | Sto.Dgo

u MSD slůvko "OD" znamená že od částky 100.000 nahoru se to uročí danýma %, tahle částka u MSD je minimální pro zřízení term.vkladu..takže s 95000 si u MSD termínovaný vklad nezaložíte. při vkladu 100000,-a víc se uročí celá vložená částka stejnou víší % a po celou dobu trvání vkladu až po částku 300tisíc, pak "OD" částky 300tis a víš se to uročí zas lepším urokem.. zde % jsou jasně dané.. jen ta částka "OD" se vztahuje ne na procenta,ale na víši vkladu,což vás asi spletlo..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdenek 28. 02. 2013 15:11)

5. 3. 2013 21:04 | Bara

Jak to tak sleduji, asi nejspíš zůstanu u spořáků. Zas tak velký rozdíl v úrocích není a hlavně mám peníze kdykoliv k dipozici. pro mě je jasná jednička spořicí účet u Equa banky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

26. 3. 2013 11:55 | Karel Opletal

členství ANO - 18000 Kč (úrok vkladu nad 1.100.000 Kč za rok 4,2 K%) členství MSD - 100 Kč (úrok vkladu nad 1.100.000 Kč za rok 4,2 %)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 3. 2013 21:06 | Petr

Co je tohle za pitomost? Asi výplod nějaké zaměstnance banky, který za přepážkou svého zaměstnavatele nabízí ovečce "velice výhodný úrokový balíček" již 1,5% za dva roky. :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdenek 28. 02. 2013 04:41)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Křetínský

podnikatel, EPH a AC Sparta Praha

Karel Svoboda

ekonom, prezident APS ČR

Daniel Křetínský
ÚSPĚŠNOST
92,41 %

z 79 duelů
×
Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
30,30 %

z 33 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Subvence, Minimální základ daně, Hrubý výnos, sleva, banky, vodafone, fintech, eet, obchodní společnost, internetové oddělení, portál, pricing, osobní menu, Albert Humphrey, úřad státní sociální podpory, sankční poplatky, Amortizace, doba vyřízení

1SN9141, 1SN9141, 1SN9140, 1SN9141, 5P38643

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK