Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Rodičovský příspěvek v únoru zatím nedostaly na svoje účty rodiny po celé zemi. Jde přitom o příjemce dávek, kteří v předchozích měsících dostávali dávky vždy kolem desátého dne v měsíci.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 2. 2013 11:26, mamcaRBK

Vážený, vy jste nikdy nečekal, až vám přijde na účet výplata? A rodičovský příspěvek je v příjmu rodiny většinou nesmírně důležitý příjem. Když byl vždy připsaný 10. dne a nyní není připsaný ani 16., tak to je pro rodiny mnohdy zničující. A napsat, že lhůta je do konce měsíce, to je žalostné! Zkuste říct pronajímateli, že nájemné zaplatíte místo 12. až někdy! A vůbec...

Reagovat

 

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 09:07)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 2. 2013 20:15

necekal jsem nikdy, az mi prijde na ucet vyplata. a doufam, ze nikdy nebudu. protoze se o sebe a svou rodinu dokazu postarat. je rozhodne nenormalni, ze polovina naroda dostava nejakou formu davky, a je take rozhodne nenormalni, ze spousta lidi ceka na to, co jim prijde od statu. az zase nejaky chytraci zacnou pindat o rozkradani rozpoctu, at si uvedomi komu ty penize porad chodej.

a vrcholem je, ze tyhle lidi, kteri jsou zivi z nasich panez, jeste maji tu drzost a tvrdi, ze jim stat bere nejaky penize. stat jim nic nebere. stat jim naopak dava, z penez ostatnich.

skutecne me irituje, pokud si tu nekdo dovoli si stezovat, jako, ze jim jeste neprislo od statu vypalne. to je proste drzost!

Reagovat

 

-25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (mamcaRBK 17. 02. 2013 11:26)

Další příspěvky v diskuzi (18 komentářů)

17. 2. 2013 9:07

Děláte z komára velblouda
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

17. 2. 2013 11:26 | mamcaRBK

Vážený, vy jste nikdy nečekal, až vám přijde na účet výplata? A rodičovský příspěvek je v příjmu rodiny většinou nesmírně důležitý příjem. Když byl vždy připsaný 10. dne a nyní není připsaný ani 16., tak to je pro rodiny mnohdy zničující. A napsat, že lhůta je do konce měsíce, to je žalostné! Zkuste říct pronajímateli, že nájemné zaplatíte místo 12. až někdy! A vůbec...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 09:07)

17. 2. 2013 15:01 | Bycikl

Hezký úvodní obrázek :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

17. 2. 2013 20:15

necekal jsem nikdy, az mi prijde na ucet vyplata. a doufam, ze nikdy nebudu. protoze se o sebe a svou rodinu dokazu postarat. je rozhodne nenormalni, ze polovina naroda dostava nejakou formu davky, a je take rozhodne nenormalni, ze spousta lidi ceka na to, co jim prijde od statu. az zase nejaky chytraci zacnou pindat o rozkradani rozpoctu, at si uvedomi komu ty penize porad chodej.
a vrcholem je, ze tyhle lidi, kteri jsou zivi z nasich panez, jeste maji tu drzost a tvrdi, ze jim stat bere nejaky penize. stat jim nic nebere. stat jim naopak dava, z penez ostatnich.
skutecne me irituje, pokud si tu nekdo dovoli si stezovat, jako, ze jim jeste neprislo od statu vypalne. to je proste drzost!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (mamcaRBK 17. 02. 2013 11:26)

17. 2. 2013 20:33

Jaké výpalné? Máme nějakou dohodu – já budu odevzdávat sociální pojištění, jinak mě zastřelí. A jsem pojištěný pro případ dítěte. Nevymyslel jsem si to, ale trvám na tom. Uznávám, že těch 25–30 miliard, které se ročně vyplatí na rodičovský příspěvek, nejsou malé peníze. Na druhou stranu si nemyslím, že by pro rozpočet představovaly kardinální problém, peníze z rozpočtu opravdu tečou jinudy. Mimochodem – kolik vy dáváte na daních do rozpočtu, pane štěsrý, že se tu tak oháníte našimi penězi? Já mám rodičovský příspěvek bohatě předplacený a ještě do důchodu na pát rakových příspěvků do rozpočtu odvedu...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:15)

17. 2. 2013 20:48

ale to vam ani trochu neverim. a co verejne sluzby? co policie? co zdravotni naklady? mate predplacene leda tak kulove. mandatorni vydaje tvori drtivou cast rozpoctu. kazdej si mysli, ze tech jeho par tisic rocne primych dani spasi rozpocet. naivni, velmi naivni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:33)

17. 2. 2013 23:18

Hele, já si nevymyslel, že platím sociální pojištění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:48)

18. 2. 2013 3:23 | Veronika

Vsem kdo se navazi,dle mne-socialni platime ,aby jsme meli na duchod ,popripade na davky z pracovniho uradu pokud se stane,ze prijdeme o zamestnani a na materskou ci rodicak,popripade nemocenskou :-) Zdravotni platime,aby se nam dostalo zakladniho osetreni ,nu proste aby nedoslo k umrti a mohli jsme pracovat :-) nu a dane,tu nejvyssi cast platime proste na to co popisuje pan vyse-treba na organy co nas maji chranit,na infrastrukturu atd atd ....a myslim si,ze dane nejsou zrovna male :-) Dale si dovolim jen poznamenat,ze netreba plest dohromady davky hmotne nouze a rodicovsky prispevek,navic i z toho rodicovskeho prispevku v podstate clovek plati dane-DPH se plati vsude a ze vseho :-) Nicmene,samozrejme,ze existuji lide co system zneuzivaji,bohuzel,ale tato zpozdeni se dotknou tech,co nejmin ze systemu cerpaji,to za prve a za druhe ,trosku ucasti obcas nezaskodi a socialni citeni v tomto state je uz lidem zrejme cizi :-( Jen pro priklad: mela jsem sousedku,3 deti,z cehoz jednou dvojcata,nu a predstavte si,kdyz byl dvojcatum rok,zemrel ji manzel........rok prezila,mela uspory,pote...ujuj ...cekala na rodicovsky prispevek,zila od vyplaty k vyplate.......to byla nezodpovedna zena co??Dle vetsiny diskutujicich na techto forech to musela byt zvrhlice,nu smutne,jen nechapu,ze lide co tolik diskutuji na techto forech,maji tolik casu,cas jsou penize neeee?? Krasny den vsem a co nejmene problemu :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

18. 2. 2013 3:42 | Veronika

Jeste maly dodatek,kdyz je rodicak prirovnavan k vyzirani statu :-) No,Ti velci zivnostnici ci proste vysoce postaveni lide ...majici vyssi plat-tez maji lepsi osetreni dani,prave aby co nejmene zaplatili ...coz plne chapu,delala bych to same,protoze ano davky se zneuzivaji a ja uz dneska tez nemam naladu dotovat vecne zdrave nemakacenka,ale pokud by to bylo nastaveno jinak,plne respektuji a prispeji-materskou chapu,prispevek na postizene a nemocne tez bych zvysila,duchci maji sve odpracovano a zaslouzi si slusny duchod a maminky na materske se venuji rodine-rodina zaklad statu ne??Jasne,ale pak existuji existence-treba co maji 6 deti a davky v radech desetitisicu-ano,s tim nesouhlasim-tam ano,byvaji deti jako zdroj prijmu :-( Nu ,ale to jsem odbocila,pak jsou zde lide jako drobni zivnostnici a lidi s prumernou mzdou a Ti bud z neznalosti ci nedostatkem financi,proste neumi bruslit v danovem raji,cili plati dane cestne a spravne a to jsou lide,kteri dle meho prispivaji do systemu nejvice,protoze jsou tou nejpocetnejsi skupinou,ale proste musi pocitat..a dle nekterych diskutujicich,to nemaji mit deti?Vyssi trida nema cas na deti,nebo dost penez-s jidlem roste chut,stredni trida nema nasetreno,takze pokud bude cekat,bud bude zena driv v prechodu,nebo skona jeste pred maturitnim plesem potomka-nadneseno......takze to je logika,pokud ma normalni pracujici clovek dite,logicky ma materskou po porodu-a ze na ni ceka,no ceka,ale toto dite je preci potencionalni danovy poplatnik budouctnosti :-) Nu a vyzirky?Tem bych nic nedala,proste kde je xxx deti a rodina 10 let na davkach( ne kvuli nemoci) tak z techto vskutku asi danovy poplatnici nerostou,to ano,ale trosku si vse srovnat v hlave to chce neee??Netreba hazet vse do jednoho pytle,miluju mou zem,ale je mi smutno z mysleni nekterych jedincu zde,bohuzel jich ale pribyva :-(Nu,tot muj nazor,ale muze byt mylny ..jsem jen clovek a mam defekty hehe :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

19. 2. 2013 12:17

Tomu "pánu tvorstva", který všecno zvládá a vše dokáže přeji, aby mu to tak vydrželo co nejdéle. Ale i on se může dostat do situace, např. při dlouhodobé nemoci, nebo po těžkém úraze, že bude odkázán na peníze jiných. Možná by při té sebechvále neškodilo více přemýšlet. Budu-li mluvit konkrétně, např. zpožděná výplata rodičovského příspěvku, může být opravdu velký problém. Sociální dávky totiž chodí i lidem, kteří celý život pracují a platí si vše, co mají.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:15)

19. 2. 2013 13:53

blbe
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:15)

19. 2. 2013 17:05 | Ela

No to si děláš prdel ne?? Kolikrát jsi byl na mateřský co??? Bych tě chtěla vidět, jak by ses postaral o rodinu, když bys byl samoživitel, nemohl do práce a žil jen z mateřský!!! A jen tak mezi náma, moje mateřská činí 9072 Kč měsíčně a z toho musim zapltatit 7650 Kč nájemné. Tak mi tu ty chytrolíne napiš, jak se mám postarat. Se ráda nechám poučit od takovýho hogofogo jako jsi ty!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:15)

19. 2. 2013 17:15 | Radílek

Příště s gumou nebo aspoň ne s volem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ela 19. 02. 2013 17:05)

19. 2. 2013 23:31 | Veronika

Uj uj,drive jsem mela podobny nazor,ale mohu Vam rici,ze se rozpadne i dobre fungujici manzelstvi po xxx letech,treba nemoc,finance atd a pokud nejste v krizove situaci nikdy,opravdu nikdy nevite,jak se druha strana zachova,bohuzel,mluvim z vlastni zkusenosti,cely zivot jsem pracovala a pracuji,u syna 15 let jsem po 3 mesicich nastoupila do prace a pri 3 lete dceri tez pracuji,mam stesti a to doslova,diky bohu me praci posilaji za zahranici,kde respektuji ze jsem zena s detmi :-) Ale to je vedlejsi,nicmene moje manzelstvi se rozpadlo po opravdu dlouhych letech ..stacilo k tomu jedno zamlkle tehu,jedna ztrata zamestnani,mnou zmitaly hormony,jim stres ze zamestnani...navic manzela rodina prilila kapku do ohne a po dvou letech trapeni slus ...stane se ...on ,dric rezignoval a je na pracaku a ja bojuji ,mam deti musim a chci ....jsem 3 roky sama....a jineho nechci a on honi lehke devy na netu,chapu ho....treba si to jednou vyrikame,naschvaly si nedelame.......stane se :_) proste tim jen chci rici,ze do druhych opravdu nevidime ......navic ...dalsi priklad,ma teta je pediatr v duchodu...cely zivot pracovala...jedno dite mela,vic pri praci lekare je tezke...no dneska ma duchod smesny a jeste se stara o svou nemohouci maminku 87 let,ktera si prosla valkou,koncentrakem ..a bere smesny duchod 5200 KC.........a kdyz se ji zpozdi doplatek na peci o osobu blizkou-kolem 2000kc ...a ze se to deje....tak nema ani na leky,predesilam,ze na leky si doplaci 2100kc mesicne..leky bere 3 roky,do te doby jak rybicka,takze ani system nezatezovala......takze jak jsem psala vyse,kritizovat je strasne jednoduche,jen vsem chytrym preji pevne zdravi a jiste zamestnani a idealniho partnera...chapu ,ze kdo ma deti jako obzivu...ze je vyzirka..ale hazet vse do jednoho pytle bez poznani okolnosti a toho daneho cloveka je zavadejici a velmi hloupe :-(((
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Radílek 19. 02. 2013 17:15)

20. 2. 2013 13:16 | anonym

Chtěla bych se zeptat kdybych si nahlásila, že budu na mateřské 2 roky tak by se me tych 220 000 rozdělilo na nějakych 11 000 měsíčně, je to možné když jsem ještě nepracovala?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2013 18:42 | Veronika

Tusim,ze ne,jelikoz jste jeste nepracovala,tak je dle me mozna pouze 4 leta varianta ,aspon tomu tak bylo v roce 2009 a mam dojem ,ze toto se nemenilo,ale staci zadat na netu do googlu podminky materske 2013 a urco vyjede nepreberne mnozstvi informaci :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (anonym 20. 02. 2013 13:16)

25. 2. 2013 15:45 | Veronika

Musim reagovat,proboha jakych par tisic??Prumerny obcan, pracujici obcan mesicne vyda na socilani pojisteni kolem 2000kc,dale kolem 1800kc na zdravotni,ktere ovsem zdaleka jiz nekryje vse a doplatky a to co neni hrazeno ze zdravotniho pojisteni toho jest jiz hodne,a dale dane,ale to vy vubec nevidite,vetsinou proste normalni smrtelnik vidi jen cisty prijem ,a potom tech par tisic jak uvadite,vzdyt ze vseho se odvadi spotrebni dan a DPHpr.dan z nemovitosti,proboha,vite kolik je to penez???Dale z prevodu nemovitosti,dedickou dan atd atd ....takze bezny ,pracujici obcan na danich a vsem moznem opravdu neodvede jen par tisic,ba naopak ......a toto vse palti prave proto,aby mel nejake jistoty ,aby byl chranen zakonem,aby mel v nemoci co jist atd atd :-( a v prumerne rodine,kde jsou dve deti ...boze vzdyt ty deti jsou v podstate budouci danovy poplatnici a jejich vychova v prvopocatku je opravdu dulezita a k nezaplaceni ...........ano ,pote tu mame lidi ,co maji deti jako zdroj prijmu,ano,tam by bylo potreba zakrocit,ale verte ,ze tito lide necekaji na rodicak,tito lide si davno umi vyrvat jine davky ....jenze tito lide byvaji splachovaci,takze je jim toto jedno :( akorat jsou pak tercem ty normalni rodice ,smutne,velmi :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:48)

28. 3. 2013 10:39 | Majkkl

... ještě větší hlupák, než jsme si mysleli....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 02. 2013 20:15)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Senta Čermáková

manažerka

Vladimír Bezděk

ekonom

Senta Čermáková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 73 duelů
×
Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
93,75 %

z 16 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Eskont, Přímá investice, Nepřímá daň, petr mach, daň z příjmů, michal wantulok, česká spořitelna, fintech, Sb., soupis zboží, měnové, ukončení pracovního poměru, Roman Koděra, trh s nemovitostmi, dobročinný účel, plynovod, Martin Šubrt, Asociace pro kapitálový trh

3M71980, 3T80510, 3M71980, 3T80510, 3M71980

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK