Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Komentář | 21. 1. 2013 | 20 komentářů
Lidé zvyklí vybírat superstár a zlatého slavíka volí prezidenta. Výsledek vypadá podle toho. Základní problém není v tom, že bychom nebyli dost chytří, pokládáme si však špatnou otázku.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 1. 2013 22:34, 2 marcoman

Obávám se, že jste autora zcela nepochopil. Máte pravdu v tom, že prezident má možnost ovlivnit vznikající zákony pouze negativně (nejenom), tedy vetem. Potíž je v tom pokud ty zakony budou už primárně špatné - díky špatné vládě (TOP09 - Kalousek možný premier atd.) a zkorumpovaným poslancům (nečtete noviny??). Takže nevetováním se zkrátka ty špatné zákony prosadí a hned si dokážeme představit, jak by Schwarzenberg onu obávanou "španělskou cestu" razil. A proto nevolím Karla www.nevolimkarla.cz

Reagovat

 

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (marcoman 21. 01. 2013 16:05)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 1. 2013 9:57

Miloš má taky božský nadhled, jeho frky jsou stejně vtipné.

Reagovat

 

-294
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Matěj 21. 01. 2013 09:51)

Další příspěvky v diskuzi (20 komentářů)

21. 1. 2013 9:51 | Matěj

Jsem voličem Karla Scwarzenberga, volím ho jako důvěryhodnou osobu, která bude slušně a také smysluplně reprezentovat Českou republiku. Nevolím ho jako pankáče ani se z touto subkulturou nijak neztotožňuji. Jeho pankáčskou kampaň chápu jako vyjádření nadhledu, uměním podívat se na život "z balkonu". Tento text je snůška nesmyslů. Velký palec dolů redakci Peníze.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 9:56

Punk je hnutí a hudba dělnická. Ano, semlel ho módní a zábavní průmysl: pokud je to jen módní záležitost, baví se tak mládež levá i pravá, pokud jde o tvrdé jádro, je to pořád záležitost dolních vrstev. Jinak je úplně jedno, jestli vám dveře poblije pankáč nebo skinhead. U skinheada je akorát větší pravděpodobnost, že vám je navíc rozkope, poněvadž stály v cestě jeho rasově čisté šavli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 9:57

Miloš má taky božský nadhled, jeho frky jsou stejně vtipné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-294
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Matěj 21. 01. 2013 09:51)

21. 1. 2013 10:05 | Matěj

Pro někoho vtipné, ale frky, které se dost často snaží někoho urazit za nadhled nepovažuji. To je spíše jízlivá arogance zabalená do bonmotu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 21. 01. 2013 09:57)

21. 1. 2013 10:24 | eugenika lakatošová

Bonmot? Víte vy vůbec, co je bonmot?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 10:49 | Matěj

Podle mého je bonmot cosi jako vtipné, satirické rčení. A co je bonmot podle Vás?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (eugenika lakatošová 21. 01. 2013 10:24)

21. 1. 2013 10:59 | eďa

Lidi neblbněte. Máte přece 3 možnosti volby né jen dvě. 1. volit Rakouskouhersko. 2. současný bordel a konečně za 3. volit přímou demokracii jejímž prvním krokem je nejít k volbám. http://www.youtube.com/watch?v=ylc_2A54Cf8
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 12:10 | tomáš

To už raději prázdnou obálku než k volbám nejít. Kdo tam nejde, tak dá najevo spíš to, že je mu to vlastně jedno, ne že si nevybral. Jinak opět a zase - volíme prezidenta. Od kdy ten u nás může zvyšovat daně a rozhodovat o školství? Parlament přijde na řadu později.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 12:47 | Tom

Kdybych chtěl číst nicneříkající výlevy o tom, jak systém nefunguje, půjdu na profil nějaké 14ky na Facebooku, NE NA PENÍZĚ.CZ !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 13:38 | gp

Vtip, pohotová vtipná slovní reakce – máte pravdu, satira ne, to už bychom byli jinde. Možná měla dáma na mysli to, že bonmot je vlastně složenina: dobrý + slovo. Zemanovy "bonmoty" opravdu nic dobrého nepřinášejí, z tohoto pohledu by jim slušelo označení "malmot", zlé slůvko.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Matěj 21. 01. 2013 10:49)

21. 1. 2013 13:54 | fg

Já si ale myslím, že ať se český volič ptá jak chce, odpověď nenalezne, protože je opravdu hloupý. V zimě ho překvapí sněhová kalamita a že to klouže. V létě ho překvapí potopa v záplavové oblasti. A každé 4 roky ho překvapí že nedošlo ke změně, když zase volil ty stejné strany.
Co pak chcete po takhle mentálně vyspělých voličích?
Nejhorší zloděj je ten zloděj, o kterém si lidé myslí, že není zloděj. To je Karel. Milož zase zapadá do toho „divení se“, které jsem popsal.
Výsledek? Obojí je špatně, ale českému voliči to dojde až za 4 roky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 16:05 | marcoman

Obávám se, že autor nepochopil rozdíl mezi premiérem a prezidentem v systému, kde má preziden možnost ovlivnit vznikající zákony pouze negativně, tedy vetem. Dost těžko si umím představit, jak by p. Schwarzenberg onu obávanou "španělskou cestu" razil. Zato si však umím představit, jak by našemu prezidentu slušela trocha noblesy, nadhledu a staromódního džentlmenství, zvláště v kontrastu s upocenou genialitou a vševědoucností našeho p. Zemana, Čecha slovem, tělem i lidskou malostí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 16:44 | Matěj

Naprosto souhlasím. Na 100%.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (marcoman 21. 01. 2013 16:05)

21. 1. 2013 17:37 | Fredy

Ještě je tu jeden moment, na který se zapomíná. Přibližně za 2 roky budou volby do PS. Ty, pravděpodobně, vyhraje bolševická a polobolševiská levice. K levicovému Senátu a levicovému Ústavnímu soudu přibude i levicová PS, potažmo i vláda. Nebude toho levicového až příliš?
Podle mého ano i proto budu volit knížete Karla i když vím, že nemůže mít velký vliv na vládnutí, natož na to, co nechápe autor tohoto článku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 17:46 | Brkleš

Na položené otázky je stejná odpověď: Nijak!!! Takže zcela zbytečný článek. V podstatě ale jeden za 18, druhý bez dvou za 20. Rozdíly minimální, oba pro bližší sepětí s EU.....On byl i výběr z původních kandidátů dost složitý, ale pořád lepší tak, než ty dlouhodobé trapnosti při posledních volbách "naším" "osvíceným" parlamentem. To, co parlament předvádí, není parlamentní demokracie, ve skutečnosti to je ukazování "jejich" moci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 20:13 | Jean Laroux

SCHWARZ and SCHWARZ. Jako vajco vajcu no ji ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2013 22:34 | 2 marcoman

Obávám se, že jste autora zcela nepochopil. Máte pravdu v tom, že prezident má možnost ovlivnit vznikající zákony pouze negativně (nejenom), tedy vetem. Potíž je v tom pokud ty zakony budou už primárně špatné - díky špatné vládě (TOP09 - Kalousek možný premier atd.) a zkorumpovaným poslancům (nečtete noviny??). Takže nevetováním se zkrátka ty špatné zákony prosadí a hned si dokážeme představit, jak by Schwarzenberg onu obávanou "španělskou cestu" razil. A proto nevolím Karla www.nevolimkarla.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (marcoman 21. 01. 2013 16:05)

22. 1. 2013 1:30 | Havran

Kousek ústavy:
Článek 62
Prezident republiky a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi, b) svolává zasedání Poslanecké sněmovny, c) rozpouští Poslaneckou sněmovnu, d) pověřuje vládu, jejíž demisi přijal nebo kterou odvolal, vykonáváním jejích funkcí prozatímně až do jmenování nové vlády, e) jmenuje soudce Ústavního soudu, jeho předsedu a místopředsedy, f) jmenuje ze soudců předsedu a místopředsedy Nejvyššího soudu, g) odpouští a zmírňuje tresty uložené soudem a zahlazuje odsouzení, h) má právo vrátit Parlamentu přijatý zákon s výjimkou zákona ústavního, i) podepisuje zákony, j) jmenuje prezidenta a viceprezidenta Nejvyššího kontrolního úřadu, k) jmenuje členy Bankovní rady České národní banky.
Článek 63
(1) Prezident republiky dále a) zastupuje stát navenek, b) sjednává a ratifikuje mezinárodní smlouvy, sjednávání mezinárodních smluv může přenést na vládu nebo s jejím souhlasem na její jednotlivé členy, c) je vrchním velitelem ozbrojených sil, d) přijímá vedoucí zastupitelských misí, e) pověřuje a odvolává vedoucí zastupitelských misí, f) vyhlašuje volby do Poslanecké sněmovny a do Senátu, g) jmenuje a povyšuje generály, h) propůjčuje a uděluje státní vyznamenání, nezmocní-li k tomu jiný orgán, i) jmenuje soudce, j) nařizuje, aby se trestní řízení nezahajovalo, a bylo-li zahájeno, aby se v něm nepokračovalo, k) má právo udělovat amnestii. (2) Prezidentovi republiky přísluší vykonávat i pravomoci, které nejsou výslovně v ústavním zákoně uvedeny, stanoví-li tak zákon. (3) Rozhodnutí prezidenta republiky vydané podle odstavce 1 a 2 vyžaduje ke své platnosti spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády. (4) Za rozhodnutí prezidenta republiky, které vyžaduje spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády, odpovídá vláda.
Článek 65
... (3) Trestní stíhání pro trestné činy spáchané po dobu výkonu funkce prezidenta republiky je navždy vyloučeno.

Já myslím, že s tím už se dá lecos dokázat, zvlášť, když na to máte spojence ve vládě...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (marcoman 21. 01. 2013 16:05)

24. 1. 2013 18:07 | Prokeš

Pane Fredy, česká "levice" má tak daleko k boleševictví jako planeta Země k souhvězdí Alfa centaury, neházejte pojmy bez ohledu na aktuální realitu. To by potom byly bolševické téměř všechny západoevropské vlády,(a hlavně Německo) které se neorinetují jen tržně liberálně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2013 16:14 | Fredy

Citace - Prokeš / 24.01.2013 18:07

Pane Fredy, česká "levice" má tak daleko k boleševictví jako planeta Země k souhvězdí Alfa centaury, neházejte pojmy bez ohledu na aktuální realitu. To by potom byly bolševické téměř všechny západoevropské vlády,(a hlavně Německo) které se neorinetují jen tržně liberálně.
Pane Prokeši, rád bych, aby tomu tak bylo. Ale nemáte pravdu. Česká "levice", pokud myslíme ČSSD a také Lidovci .... tak nemají historii, kromě té z Národní fronty. Kdo si ze současných členů ČSSD pamatuje stranu před rokem 1948? Tudíž většina stran nalevo je vícenémě utvářena bývalými členy KSČ, či někoho takového měli doma. ODS sice nemá ve své základně mnoho bývalých komunistů, ale do skutečné pravici mají daleko. Jejich "pravicovost" utvářel hlavně Václav Klaus. Možná že v prvopočátku byla ODS částečně liberální a konzervativní, ale jen pár let. Pak její směrování odklonil sám její zakladatel. Možná si pamatujete jeho vyjádření o tom, že ODS musí být více sociálně spravedlivá (vykrádala tím program ČSSD), neboť v ČR není pro skutečnou pravici dostatek voličů. Proto dnes máme u nás 2 velké sociálně demokratické strany, které spolu soutěží o stejné voliče.
Předpokládám, že za standardní levici nepovažujete komunisty. Ty byli, jsou a vždy budou krajní levicí. To, že jsou v PS, je tak trochu paradoxní, neboť sami svým programem a vystupováním porušují zákon. Dost těžko se to vysvětluje známým ze zahraničí. Možná to zhodnotí až historie.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Prokeš 24. 01. 2013 18:07)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 956 866 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu, která se týká reklamace obuvi. Boty jsem zakoupila v dubnu roku 2016, již po cca měsíci došlo k rozlepení podrážky na obou botách, při reklamaci byly boty opraveny.... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Klíma

podnikatel, Tuscan

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Jaroslav Klíma
ÚSPĚŠNOST
74,19 %

z 93 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
49,06 %

z 53 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Převis poptávky, Barter, Devizový kurz, důchody, investice, zemní plyn, dow jones commodity, sociální pojištění, částečné zastavení exekuce, nezdanitelné minimum, projekt EVATM, Pioneer Strategic Income, odpočinek, PKCS#12, prodloužení záruky, výplatní páska, blogy, prodej na splátky

001RALLY, 8U25191, 5C85200, 6C63574, 6C63574

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK