Manželé dlužníků pozor, od ledna exekutor může k vaší mzdě i účtu!

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 9. 11. 2012 | 98 komentářů
Účet manžela či manželky – pro dlužníky oáza klidu a bezpečí. Exekutor na něj nemůže. Zatím. Od příštího roku bude všechno jinak. Zákonodárci sáhli ke kontroverznímu opatření: účet a příjmy manželů vydali navzdory dřívějším verdiktům Nejvyššího soudu napospas exekutorům.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 11. 2012 13:36, Zuzana Hanelová

Jsem manželkou OSVČ, který se ne vlastní vinou dostal do dluhů. Podniká od začátku 90. let v autodopravě, krátce v oboru nákup a prodej (distribuce potravinářského zboží - do malých obchodů - kde s velkým propadem skončil kolem roku 2000).Za celou dobu svého podnikání vždy jen čekal na peníze za své služby - nikoho z plátců nezajímaly doby splatnosti faktur - zkuste se soudit se zasilatelskou společností, pro kterou jezdíte, že platí dva měsíce po splatnosti faktury s předem stanovenou dvouměsíční splatností (tedy na peníze vynaložené a vydělané čekáte 4 měsíce). Samozřejmě ale mezitím potřebujete peníze - na naftu, na pojistky, silniční daň, mýtné,na platy řidičů, na živobytí - podotýkám že skromné. Nutně si půjčujete, protože vaše vydělané peníze jsou neustále někde na cestě. Dovolat se nemáte kde. Do toho vám dvě společnosti, pro které jste jezdil, prakticky současně zkrachují - ze den na den je vyhlášen konkurs - na cestě zůstane téměř 750 tisíc. Z prodeje majetku v konkursu na vás zůstane 60 tisíc. Mezitím jste začal fakturovat přes factooringvou společnost, která vydělává na tom, že má peníze, aby vám zaplatila hned a počkala na platbu ze strany skutečného plátce. Takže vy ty peníze, které vám měly přijít, ale kvůli konkursu plátce nikdy nepřijdou, vlastně máte teď na docela vysoký úrok půjčené... další dluhy mezitím vznikají - na zdravotním a sociálním pojištění, na naftě - dokud vám ještě dávali na fakturu. Vy to ale nemíníte vzdát, zakázky na dopravu jsou, ale podmínky jsou tvrdé, výkyvy cen nafty nejsou promítány do ceny dopravy za kilometr, ceny pohonných hmot si ale netroufají odhadnout ani nejzkušenější analytici, takže veškeré vaše finanční plány jsou vždycky stavěny jen na vodě. Dluhy splácíte, ale postupně - ne všechno se nedá zaplatit hned, všude narůstají penále, čas od času dojde i k exekuci - seženeme peníze na dluh a vysokou odměnu exekutorovi, který neudělal nic jiného, než že sestavil a poslal dopis, zaplatíme. Výkonu exekuce (nějakému zabavování majetku, kterého stejně moc nemáme, jsme se naštěstí prozatím vyhnuli). Jedinou jistotou je můj velmi slušný plat, pracuji často ale i 18 hodin denně, k tomu často i doma o víkendech a o dovolené. Na úhradu exekucí a nejhorších manželových dluhů jsem si vzala půjčky, které se mi zatím daří platit. Představa, že bych měla exekuci na účtu nebo dostala z platu jen nezabavitelnou částku, se od dnešního rána, kdy jsem se o nové zákonné úpravě dozvěděla, stává mou noční můrou. Nemám šperky, nemám kožichy, nikdy jsme neměli nové auto, nikdy jsme nebyli na zahraniční dovolené - a vlastně ani na tuzemské - můj manžel totiž od začátku 90. let žádnou dovolenou neměl.Zatím ještě máme náš domek, který jsme začali stavět koncem 80.let, ale "visí" na něm dluhy na fin. úřadě. Nad vodou nás drží to, že se přes všechny problémy máme i po 27 letech rádi a držíme při sobě. Takže nás, až skončíme pod mostem, může hřát vědomí, že se máme rádi - a taky tam asi bude tlačenice, takže se budeme zahřívat navzájem. Jseme pracovití, poctiví, nežijeme a nikdy jsem si nežili nad poměry, vychovali jsme k poctivosti a pracovitosti své děti - studují úspěšně VŠ a na studium si vydělávají samy, nedáváme jim ani korunu, protože na to nemáme.Myslím, že společnosti víc dáváme, než si od ní bereme. Řekněte, kde je nějaká spravedlnost???

Zobrazit celé vlákno

+478
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 11. 2012 13:36, nezadat

Konečně trochu rozumný zákon na chytráky.

-477
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 98 komentářů)

21. 7. 2021 7:42 | Marek

nedavno jsme se rozesli ale ma u mě prechodny pobyt i tak na mě mužou na plat
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2021 7:33 | Marek

dobry den přítelkyně je v exekuci mužou mi sahnout na duchod a na plat. dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2016 18:31

Ne exzekutor na vás nemůže on vás nevidí pod přítelovim účtem jen bohužel vám bude strhávat přímo z platu a bude vám účetní posílat životní minimum na přítele účet
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 8. 2015 13:55 | lenka

Dobry den nastupuji do zamestnami a musim si nechat posilat plat pritelovi na ucet ale bojim se ze mu kuli mim exekucim vlezou na ucet je to mozne kdyz nejsme manzele? Dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2015 11:57 | Janovec Pavel

Mám to samé,před šesti lety jsem zaplatil všechny dluhy a už je mám zpátky,jak ti grázlové vidí že něco máte a platíte tak vám je udělají znovu,ze 450kč to vyjde skoro na 21000kč a dalšíco opominete zaplatit,ani vás už neupozorní rovnou vám přijde nehorázná suma.Stát to podporuje,je to další totalitní vláda jako komunisté,ještě horší,počínaje Havlem a konče Zemanem,jak křičeli komunisté přejmenovali Zlín na Gotvaldov,a ejhle letiště Ruzyně je najednou letiště Václava Havla,je mi 58 let a uvažuji o odchodu z republiky,tento stát ani nevím přesně co to je a kdo to je,těch pár vyvolených samozvolenců kteří žijí v chudobě ze statisícových platů,bez zodpovědnosti,zatím co obyčejní lidé pracující z tučných deseti,patnácti až vyjímečně dvaceti pěti tisic se zodpovědností za provedenou práci,tito lidé nevědí co s penězi dělat,co dřív zaplatit,a z čeho vyžít,zemi mám rád,tu máme krásnou,zatím než ji zlikvidují i s námi,jsme pro ně jen nástoj na peníze.Dnes si vážím víc komunistů,těch starých co byli,než těhle diktátorů,přijde čas kdy vás za svobodu slova budou zavírat jako těžké zločince,nebo likvidovat jako. nepohodlné
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2014 11:27 | Strašák

Chovejte se jako to dělají ostatní ! Pořízením spící firmy v zahraničí získáte možnost otevření firemního účtu v ČR na který vám žádný exekutor nemůže ! Nebo si pořídíte vkladní knížku na kterou se dá posílat výplata a kterou vám žádný exekutor nezablokuje ! Já osobně pracuji v ČR na firmu v zahraničí a nemůžu si stěžovat :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2014 20:35 | 667kuk

Zdravím lidi,Mám více exekucí,ale dvě mi strhávají.Muže mi další exekutor doma něco sebrat,nebo musí počkat až na nej dojde řada a pak strhavat.Děkuji za odpověd a za rady
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 6. 2014 0:50 | IJ

Po rozvodu už nejde o mzdu manželky ve smyslu ustanovení § 262a odst. 2 OSŘ a rozvedená nenabyla mzdu ve výplatním termínu za trvání manželství ve smyslu ustanovení § 709 NOZ. Proto výkon rozhodnutí po rozvodu nelze na mzdu rozvedené nařídit ani srážet. Leda že by šlo o společný dluh ze SJM.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2014 17:03 | Petr

Asi máte pravdu s těmi účty,ale co jsem se ptal právníků tak každý má na to jiný názor a já jsem po rozvodu napsal exekutorovi a důrazně ho žádal o zrušení exekucí na mou osobu.Zatím se neozval a pokud nebude reagovat mám domluveného právníka a budu to řešit přes něho.Jsem znechucen jak tento stát dělá ze slušných lidí dlužníky a bez varování mi zablokoval dva účty a spoření na důchod,kdybych byl mladší tak tady nezůstanu ani minutu a Vám přeji hezký život v civilizovanější zemi než je ta naše.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 5. 2014 9:04 | Lucie B.

Jj, my už jsme také rozvedeni. Stát chtěl, stát má. Také zůstáváme spolu a jak píšete, v tomto státě se už vdávat nebudu, ale nechci tu už platit ani žádné daně, takže z Česka odcházíme. Ale to, že obstavují účet či pojištění druhého manžela je čistě svévole exekutorů. Na to mají nárok pouze pokud se jedná o dluh vzniklý ZA manželství. Kvůli dluhu vzniklému PŘED manželstvím mohou sáhnout pouze na polovinu ze společného jmění manželů. Což dle různých nálezů soudů osobní účet není. Mně nakonec obstavili úplně vše, kde byla aspoň koruna, veškerá pojištění, stavební spoření... U soudu by to exekutoři evidentně prohráli, v mém případě to uznal už věřitel, takže na vylučovací žalobu nedošlo. Takže se braňte! Podle mě je hlavní rada do života: nemít vše v bance, mít doma ve štrozoku dost velkou finanční rezervu na zaplacení konzultace s právníkem a přežití do případného soudu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 21:32 | Petr

Je nás jak vidím asi hodně, já jsem celý život nic nedlužil jen jsem si dovolil v tomto státě se oženit.Manželka ale v minulosti kdy jsme se ještě neznali podnikala a zadlužila se asi 300000 kč. Mi jsme to vyřešili předmanželskou smlouvou.Letos když začal platit nový OZ mi exekutor zablokoval účet a důchodové připojištění které si platím už z doby když jsem manželku ještě neznal.V lednu jak mi přišla exekuce jsem neváhal a podal žádost o rozvod.Po čtyřech měsících nás soud rozvedl a já už se nikdy v tomto státě nebudu ženit.Dohodli jsme se a budeme spolu žít dále,ale už ne jako manželé.Tímto chci jen upozornit všechny ať si dají velký pozor na to jestli partner kterého si chtějí vzít je spolehliví a nemá dluhy.Manželství v tomto státě je strašně nevýhodné,ručíte za všechno společně,ale při podepisování půjčky u hodně společnosti stačí jen podpis jednoho z manželů,ale platit budete oba a to je velký problém než se nadějete můžete dlužit i statisíce a nemusíte o tom vědět.
+65
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2014 23:07 | Lucie B.

Naše situace je jak přes kopírák... Dluhy manžela vzniklé před manželstvím, uzavřená předmanželská smlouva upravující SJM. Až na to, že mi dnes obstavili veškeré účty, i ten podnikatelský. Takže nejen, že nemůžu zaplatit inkaso, ale ani sociální a zdravotní pojištění, daň z příjmu, DPH. A vzhledem k tomu, že nemám žádnou mzdu ani důchod, tak není z čeho mi ponechat nezbytné životní minimum. Oč tomuhle státu jde? Vyrábět další sociální případy?
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 2. 2014 19:21

Dobrý večer. Zaujal me Váš článek, protože to samé mám teď já, kvůli bývalému manželovi. Mám 3 děti a jeho dluh 400 tisíc. A to jsme byli 6 let po rozvodu, co jsem tu jeho exekuci dostala. On má teď insolvenci, za 3 roky bude vysmaty a já dozivotne zadlužená, protože na insolvenci nemám nárok.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2013 14:17 | Milan

Lidi dnes je to vše jenom byznys je demokracie každý by jen hrabal. To samé exekutoři parazitují na dlužnících. Uznávám jsme sám dlužník, ale to co jsem si si půjčil je pakatel. Ty veškeré soudní výlohy tam tečou peníze. Já si půjčil nějkaých 800 tisíc celkem a dnes mi to dělá přes 2 miliony díky soudním výlohám různé výlohy advokátů apod... Seru na ně. Nic nemám a budou muset čekat. Tenhle stát je o tom, jak vykořistovat člověka člověkem. Větíš hyenismus jsme neviděl, lituji do dneška že nejsem cikán, měl bych všechno dávky atd... Jsou to hovada, dokonce po starým měli právo zabavit i zvíře psa, i na tom by se hojili zmrdi
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 2. 2014 22:32 | Ladislav R.

Přeji hezký den všem. Ani bych nevěřil jak snadné se může každý v tomto státě stát třeba bezdomovcem...I já mám k tomu nakročeno... Před pěti lety jsem se oženil a protože má snoubenka byla v situaci,kdy ji podnikání krachlo a zůstaly ji dluhy jak z titulu právnické osoby tak také občanské půjčky ,které si brala pro záchranu živnosti.Z toho důvodu měla několik exekucí a další se daly očekávat.Nic méně po konzultacích s právníky jsme uvítali možnost,kterou nám náš právní systém nabízel a to uzavření předmanželské smlouvy upravující majetkové vztahy v manželství dle !143a/3 OZ. Manželka si našla práci ze které mohla částečně pohledávky splácet.Občas se objevil nějaký exekutor,který prohlásil,že ho žádné smlouvy nezajímají a arogantně i s výhružkou,že si ihned vše odveze,polepil co se dalo ,také na katastru i přesto,že o smlouvě byl informován a znal její obsah a i na místě samém jsem předkládal ke všemu doklady o nabytí věcí do mého vlastnictví a to v podstatě i vše před uzavřením manželství.Následně jsem stejně musel vše vylučovacím řízením žádat za pomoci advokátní kanceláře,kde jsem se zase k vůli tomu neustálému prokazování,že nejsem povinný a věci jsou jen mé,také následně zadlužil,tak že mi vlastně vzniká škoda a vydávám prostředky na svoji obranu ,které jsem mohl raději poskytnout manželce jako dar na splácení pohledávek.V letošním roce po 1.1.20014 se vše opakuje znovu a ještě v silnější intenzitě..najednou jsem zjistil,že mám obstavený můj občanský účet v bance, exekuci na penzijní připojištění a exekuci na starobní důchod k vůli dluhům manželky z období před sňatkem atd. jako prý manžel povinné s odvoláním se na novou právní úpravu platnou od letošního roku Tak znovu dopisuji s exekutory,vysvětluji,žádám o zrušení exekucí vůči mně jako nepovinném s odvoláním se na smlouvu předmanželskou,která údajně neplatí ! A je nám prý k ničemu i když si myslím,že SJM vlastně nevzniklo...dle vyjádření advokátů ,které v zoufalství obíhám o radu prý je nejlépe se rychle rozvést !!! Vnímáme to jako podvod státu.Kdybychom tušili co se stane,nikdy bychom do manželství nevstoupili.mohli jsme žít spolu prostě jako nesezdaní,a každý jakoby na jiné adrese atd...Dnes se do manželství již nikdo nepohrne ,protože stát manželství dlouhodobě nepodporuje,spíš naopak....Je mi 65 let důchod 8800,--Mám své závazky a tak musím ještě pracovat.Jsem OSVČ a nyní se také obávám kdy mi někdo pobere vybavení k živnosti,obstaví živnostenský účet což úplně paralyzuje možnost obživy,placení inkasa a následně také upadnutí do dluhové spirály , ze které není šance úniku,díky nehorázným nákladům a likvidačním úrokům se dostat... Tady vůbec nikdo nemá zájem o to aby dlužník mohl své závazky čestně splnit,ale spíš jen sebrat co se dá a zlikvidovat dlužníka bez ohledu na to, zda bude věřitel vůbec uspokojen.Nemá to logiku a je to zrůdná likvidace vlastních občanů řízená státem...! Nechce se mi věřit,že by se v tomto státě nenašli lidé s normálním selským rozumem co by takové nehoráznosti nechtěli napravit..!!!! mezi další nesmysly považuji také novinku v OZ,kde se říká.."nový nabyvatel bytu ,domu nebo jiné nemovitosti bude muset platit určité závazky po předchozím majiteli atd." např. dluh za plyn,el. vodu a pod. Přijde mi ta jako zlý sen.Koupí-li někdo byt tak musí zjišťovat nejsou-li tam nějaké dluhy..Ale nemovitost žádné dluhy nedělá..To je vždy konkrétní osoba....Takže hurá,,mám-li dluhy ,rychle prodat nemovitost a tím se zbavím zátěže ! A své průšvihy přenesu na někoho jiného ! Jako mýtický převozník s veslem.Pokud si nový nabyvatel vše neošetří nějak jinak,tak má smůlu.....Prostě odporná blbost zase hodna "Nobelovy ceny" asi možná jen v Česku....Chce se mi řvát zlostí.... Ladislav R.
+68
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 20:41 | Luboš

Dobrý den,
otec již delší dobu sedí, má dluhy, s mamkou mají rozdělené vlastnictví z roku 93 přímo soudem. Jak může někdo říct, že to neplatí a že když dluží otec, automaticky dluží matka to nechápu. Dluhy by se měly vymáhat pouze po dlužnících. Matce vždy přijde exekuce, odvolá se na rozdělené vlastnictví manželů, připomínám že otec s námi nežije, když nesedí, a exekutor takovou exekuci zruší, samozřejmě exekuce na plat trvá třeba 3 měsíce a exekutor to natahuje než rozhodne atd a ty peníze nikdo nikomu nevrátí. Máti nemá náturu běhat po soudech a všechny za všechno žalovat, je ráda, že to skončilo. Nicméně těch exekucí bylo více a vždy to dopadlo dobře. Nyní po novém roce exekutor znovu ty stejné staré exekuce které již byly zrušeny, znovu obnovil a dává to k soudu. Matka má z ničeho nic na účtě kde měla 8 tisic - 1 388 000 a aktivní 2 exekuce. Budeme čekat na soud a doufat. Jen by mě zajímalo jak má matka s dcerou co chodi do skoly platit najem a zit z jednoho platu na kterem je exekuce za dluh ktery neudelala. Taky je zajimava odmena exekutora. Melo by se to zestatnit a za exekuci nehlede na jeji vysi jednotna "cena". Kdyz v CR dluzite litr, zaplatite v exekuci cca 17 i s poplatky...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 1. 2014 21:23 | martina

Dobrý večer,tuhle diskuzi jsem našla náhodou.Ale velmi ráda se do ní zapojím. Já jsem byla manželkou OSVČ manžela, asi po dvou letech jsem zjistlila že manžel si neplatí sociální a zdravotní pojištění, zjistila jsem to v podstatě omylem!! Vše předemnou dokonale tajil, a já se nestarala, protože jsme měli dvě malé děti a já myslela že je vše OK. Po té co již začali chodit exekuce i na mně jako na manželku povinného jsem zažádala o rozvod!! Manžel to pojal formou msty, rozvedené sice jsem, ale dluhy za něj platím já! Rozhodl se nepracovat, živnost mu běží dál!! I dluhy! Bydlí u matky, která je v insolvenci,takže tam exekutor nesmí!! a já platím jeho dluhy cca 300000,- na soc. a zdravce. Nikoho nezajímá že bydlím v podnájmu v kterém on nikdy nebydlel! mám zabaven účet, auto si odvezl exekutor před vánocema,zabaven je i nábytek!!! můj plat je cca 9000,- a k tomu 2 děti!A výživné na děti 2500,- na oba!Protože nemá dostačující příjem!A stajně mi nic neplatí! Co na to soud!! Dluhy jsou vzniklé za manželství! a hotovo! Takže mu nemají co vzít! a co zastavit! A já, se z dětma můžu jít oběsit! protože my máme holý zadek. Takže kde je ochrana lidí,kteří za dluhy svého partnera nemohou?? kdo pomůže mě!!! Já osobně jsem neměla ani telefon na splátky,ani půjčku. A přesto jsem v registru dlužníků, protože jsem byla manželka chlapa který dělal dluhy kudy chodil. Momentálně hledám bezplatného právníka,protože nemám peníze na normálního! a na insolvenci nemám příjem.Nezdá se vám to trochu velký trest za to že jsem byla 10 let vdaná!!
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 1. 2014 14:08 | Danny

Pokud má někdo platit něco za někoho a nemá s tím nic společného je to proti selskému rozumu.K tomu,když má dlužník třeba úřední adresu a exekutor sežene adresu manžela/ky pokud spolu ještě nebydlí a myslí,že se povinný na uvedené adrese zdržuje a přitom s touto adresou nemá nic společného?Kterého kry*la to napadlo schválit?A ten kdo schvaluje zabavování majetku nevinné/ho by se měl nechat léčit pro demenci neb jeho IQ je nižšší nule a pochybuji,že absolvoval byť 3 třídu ZŠ.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2013 23:46 | Karel

Řekl bych,že jsi chytrák co nezná pozadí některých problému lidí a přímo,takže bude lepší,když budeš mlčet a ne ukazovat svojí hloupost
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2013 14:34 | Milan

To máš pravdu jáuž 3 rky jsem doma jen kvůli těm exekutorům aby mě neotravovali, když mě naserou. Nebudu makat celý život a můžou se třeba posrat. nemám nic
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/5

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Hušák

podnikatel

Michaela Maláčová

modelka a podnikatelka

Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Michaela Maláčová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services