Slevové servery: Nejslabší máte padáka!

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 9. 2016 2:26, Jarmila

Je to tak, že 3-4 největší slevové servery dělají 85% obratu v tomto segmentu a na ostatní servery jako slevomol, slevymax.cz, slevago atd. již zbývá jen agregovat zbytek...

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

21. 9. 2016 2:26 | Jarmila

Je to tak, že 3-4 největší slevové servery dělají 85% obratu v tomto segmentu a na ostatní servery jako slevomol, slevymax.cz, slevago atd. již zbývá jen agregovat zbytek...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2012 21:57 | krakra

Já chodím na slevové servery hlavně pro jídlo, problém je ten, že zajímavých nabídek je už málo a většinou nebývají tolik dobré. Pokud se všichni chovají stejně jako já, tak se nedivím, já využiju slevovou nabídku v restauraci a už se v ní více neukážu, takže se to těm restaurací ani nemůže vyplatit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 21:07 | Gabriel Pleska

Úsměvné. Ve slovíčkaření byste prohrál, ale nemám potřebu se tu s vámi zaplétat ad nauseam. Takže zpět na začátek. A naposled: Psal jste cosi o porovnávání úspěšnosti serverů skrze obrat. Já vám napsal, že žádné porovnávání úspěšnosti nebylo – což je prostě pravda. Máme žebříček serverů podle obratu, bez dalšího komentáře. Že to má co dělat s úspěšností, je čistě vaše představa, pro jejíž probuzení ani povzbuzování nedává článek pražádný podnět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 20:29 | Vrtak

Součástí článku je : „Pořadí portálů podle kumulovaného obratu za květen až červenec 2012“, I malé dítě ví, že se pořadí dělá na základě vyhodnocení výsledků (tudíž hodnocením). Pokud je ale Vaše pořadí portálů vytvořené vycucáním si ho z prstu, tak se Vám pak moc ale moc omlouvám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 19:26 | Gabriel Pleska

Můj milý, moji reakci si nemusíte představovat, ta je skutečná. Článek neobsahuje žádné hodnocení, proto nemá smysl přít se o jeho objektivnost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 18:49 | Vrtak

Pan Gabriel Pleska, asi jste při čtení mého příspěvku viděl rudě jinak si nedovedu představit, Vaši reakci. Já jen reagoval na „Objektivní“ hodnocení právě jen podle obratu a myslím, že důvod jsem i vysvětlil, ale kdo nechce a nemůže pochopit - není mu dáno, tak škoda diskuse.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2012 12:17 | Gabriel Pleska

A kde porovnáváme slevové servery, vážený Vrtáku, podle úspěšnosti? Zveřejnili jsme jejich žebříček podle obratu – a to je celé, za tolik slov to nestálo :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2012 11:09 | Vrtak

Porovnávat úspěšnost "Slevomatů" podle obratu je jako porovnávat TV stanice podle vybraných peněz od diváku. Kdo by asi vyhrál. To by jsme se divili která TV je nejúspěšnější. Přece každý ví, že některé Slevové servery prodávají i produkt a některé jen slevu na produkt. To pak v obratu udělá pořádný rozdíl. Pokud jeden Slevovat prodá jeden produkt se slevou celkem za 100.000,- a jiný prodá jen slevu na uvedený produkt třebas i za 100,- , tak to by se musel ten druhý pořádně točit aby se vyrovnal tomu prvnímu. Pokud chcete porovnávat Slevomaty tak prosím příště jen jejich zisk a ne obrat pánové a dámy. Jinak potom porovnáváte ne hrušky s jablky ale dokonce hrušky s hloupostí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Franz

umělec

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Vladimír Franz
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services