Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Dvořáček
podnikatel, Rudolf Jelínek
Martin Stropnický
umělec a politik
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Bratislava buduje S-Bahn. Proč to nejde v Praze?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
17. 1. 2012 7:45, Pavel
Proč není v Praze S-Bahn - no podívejte se, kde jsou v Praze železniční zastávky, jaký je k ni přístup, a kde jsou hlavní trasy pohybu obyvatel. Pravda je taková, že drtivá většina zastávek je daleko od tramvajových tras a není u nich možné vybudovat ani autobusový terminál, i zastávky autobusů bývají několik set metrů daleko. Smysluplné napojení železnice na městskou dopravu znamená srovnat se zemí okolí většiny zastávek, postavit k nim silnici a tramvajovou trať a vybudovat u nich pořádný terminál. Obávám se, že i kdyby to prošlo přes protesty všech ochránců dvacet let starých patníků, tak by se cena vyšplhala do neuvěřitelných výšek.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
18. 1. 2012 7:15, Luboš
Krásná Praha nepotřebuje nějaký hnusný S-bahn, kdy se budou bourat drahocenné staré domy. Metro je mnohem lepší ! Jinak Bratislava má příšernou a hloupou dopravu, kdy koleje tramvají jsou blízko sebe a člověk si pořád říká, kdy se tramvaj položí na bok. Autor článku by se měl zamyslet sám nad sebou a už nepsat dalších nejméně 10 roků !
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
21. 1. 2012 10:36
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 1. 2012 16:40 | Mayha
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 1. 2012 7:15 | Luboš
17. 1. 2012 19:28 | benzin
17. 1. 2012 15:41 | Matěj
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 1. 2012 14:36
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 1. 2012 14:08 | Matěj
17. 1. 2012 13:17 | Pavel
Už jen to Hlavní nádraží - už jste tam někdy přestupoval na něco jiného než na Metro? Pokud by železnice měla Metro nahradit, tak ani tam nemáte pohodlný přestup.
Dejvice - Kde tam je navázání na MHD? Vždyť to je čtrthodinová procházka.
Vyšehrad, pokud vím, už zprovoznit nejde z technických důvodů, detaily neznám.
A co taková krásně zastrčená nádraží jako Bubeneč, Sedlec, Žvahov, Hlubočepy, Velká Chuchle, Kyje, Dolní Počernice a další. Jak ta by se využila v nějaké rozumné síti, aby ji aspoň někdo byl ochoten používat?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 1. 2012 10:26
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 1. 2012 9:37 | MM
17. 1. 2012 8:21 | Jirka
17. 1. 2012 7:45 | Pavel