Lesk a bída slevových serverů

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 12. 2011 22:06, Jarda

Dobrý den vážení zákazníci a slevové firmy.
Jsem OSVČ v ubytovací a pohostinské činosti. Co se týče veškerých slevových servrů jsem otráven z jejich nabídek a přemlouvání, abychom s nimi uzavřeli dohodu o slevě. Vás jako zákazníky nejspíš nezajímá za jakých závazků se skládá sleva, nic méně, když mi po mé zvídavosti poslali podmínky okamžitě jsem tyto spekulativní firmy zavrhl. Protože při minimálním 15% (někde 20 i 30%) provizi ze slevové ceny je mi na blití. Jelikož český zákazník není hloupí a před zakoupení slevy je ochoten si ověřit na netu danou cenu v dané službě je z 50% sleva likvidační pro poskytovatele a nepokreje mu ani náklady na poskytnutí služby.
Např: prodáváme - li ubytování s polopenzí na víkend za 1000,- Kč za osobu
sleva na servru je 50% tj. 500,- Kč koncová cena pro zákazníka
z 500,- Kč je minimálně 15% provize tj. 75,- Kč pro server
pro ubyvatele tak zbývá 425,- Kč na nákup potravin, prádelnu, topení atd....
málo který provozovatel je ve svém a bez úvěru, většina platí nájem ale
hlavně zaměstnance a kde je vzdušné a ostatní poplatky tím spojené.
Nedivte se lidi prosím, že Vás takto odšatulkují a že vás vidí jako sleový zákazníky, na vlastní oči a uši jsem byl svědkem, že slevový zákazník už nehodlá utrácet další peníze v ubytovacím zařízení (né všichni, ale většina), protože má pocit, že již přinesl do podniku dostatek peněz.
Sami jsme si s manželkou zakoupily víkendový pobyt v krkonožškém hotelu, aby jsme si udělali obrázek jak slevy fungují. Pobyt obsahoval polopenzi snídaně bufet (gothaj, vysočina, vařené vejce, jogurt, muslli, tavený sýr, 30% eidam, ztužený rostliný tuk v plastové vaničce, rohlík asi včerejší a šálek kávy nebo čaje druhý se musel dokoupit), k večeři nám bylo naservírováno zřejmě zeleninová polevka a zapečené těstoviny desert byl v podobě kupované rolady. Druhý den to bylo podobné, ale to jsme potkali i vepřové maso s rýží (rizoto). Než poskytovat takto služby, raději zavřu než si dělat ostudu. Nicméně jsme měli v pobytu i hodinu sauny, tam jsme se ani nedostali, protože pro velký zájem byla obsazena od 10 do 22h. Při příjezdu se na nás personál pomalu ani neusmál ach jo zase "socky ze slevy". Jenže to ještě nevěděli, že si to hodláme užít, dát si na baru lahev vína a nějakého toho panáka, to už z nás cítili přísu tuzéru a druhý den, nám to bylo patřičně oplaceno ve vstříctnosti a milým přístupem. Už jsme nebyli "socky ze slevy", ale pohodový hosté, kteří využili slevy. Smutné bylo to, že jsme po 22h byli sami na baru s personálem. Po našem naléhání, aby prozradili dení tržbu jsme byli v šoku. Jedna servírka a jeden číšník udělali na 55 lidech za jeden den 2000,- Kč tržby. Smutné.
Myšlenka kterou tím chci říci, je taková, že čím větší sleva tím více podezřelé jednání.
Jediní kteří na slevách vydělávají jsou internetový prodejci slev. Ten kdo je nejvíce okraden na slevě je stejně jen koncový zákazník, nikoliv poskytovatel slevy, protože jemu víkend nikdo neznepříjemnil, to si udělal sám svýmí službami, ale váš volný čas nekvalitně ztrávený už nikdo nenahradí. Apropo mi nabízíme individuální (skupinové) slevy, nikoliv na internetu, ale po tel. či emailu. Kdo má zájem strávit příjemný pobyt přijede né jen k nám, ale všude tam kde nebyla žádná sleva přez slevový web.
PS:Nikdo není dokonalý, ale je třeba nedostatky maskovat, aby byli rychle zapomenuty.
S pozdravem Jaroslav B.

+28
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 10. 2011 8:58, krakra

Ano. Do většině restaurací co jsem byl se slevou, jsem se eště nevrátil, mezi nima byly ty které by si to zasloužily, ale i ty do kterých bych nešel ani kdyby mi dávaly něco zadarmo.
Šílenost byla jedna nabídka ze serveru kuponplus, šlo o slebu na pizzu na Národní Třídě, zjistil jsem si kolik tam stojí pizza a udělal kalkulaci. Zjistil jsem že bych ušetřil maximálně pár korun !!

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 17 komentářů)

29. 3. 2013 13:54 | Majka

Ušetřit ještě více můžete také díky slevovým kupónům, nejvíce jich je na http://slevovykupon.net/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2011 22:06 | Jarda

Dobrý den vážení zákazníci a slevové firmy. Jsem OSVČ v ubytovací a pohostinské činosti. Co se týče veškerých slevových servrů jsem otráven z jejich nabídek a přemlouvání, abychom s nimi uzavřeli dohodu o slevě. Vás jako zákazníky nejspíš nezajímá za jakých závazků se skládá sleva, nic méně, když mi po mé zvídavosti poslali podmínky okamžitě jsem tyto spekulativní firmy zavrhl. Protože při minimálním 15% (někde 20 i 30%) provizi ze slevové ceny je mi na blití. Jelikož český zákazník není hloupí a před zakoupení slevy je ochoten si ověřit na netu danou cenu v dané službě je z 50% sleva likvidační pro poskytovatele a nepokreje mu ani náklady na poskytnutí služby. Např: prodáváme - li ubytování s polopenzí na víkend za 1000,- Kč za osobu sleva na servru je 50% tj. 500,- Kč koncová cena pro zákazníka z 500,- Kč je minimálně 15% provize tj. 75,- Kč pro server pro ubyvatele tak zbývá 425,- Kč na nákup potravin, prádelnu, topení atd.... málo který provozovatel je ve svém a bez úvěru, většina platí nájem ale hlavně zaměstnance a kde je vzdušné a ostatní poplatky tím spojené. Nedivte se lidi prosím, že Vás takto odšatulkují a že vás vidí jako sleový zákazníky, na vlastní oči a uši jsem byl svědkem, že slevový zákazník už nehodlá utrácet další peníze v ubytovacím zařízení (né všichni, ale většina), protože má pocit, že již přinesl do podniku dostatek peněz. Sami jsme si s manželkou zakoupily víkendový pobyt v krkonožškém hotelu, aby jsme si udělali obrázek jak slevy fungují. Pobyt obsahoval polopenzi snídaně bufet (gothaj, vysočina, vařené vejce, jogurt, muslli, tavený sýr, 30% eidam, ztužený rostliný tuk v plastové vaničce, rohlík asi včerejší a šálek kávy nebo čaje druhý se musel dokoupit), k večeři nám bylo naservírováno zřejmě zeleninová polevka a zapečené těstoviny desert byl v podobě kupované rolady. Druhý den to bylo podobné, ale to jsme potkali i vepřové maso s rýží (rizoto). Než poskytovat takto služby, raději zavřu než si dělat ostudu. Nicméně jsme měli v pobytu i hodinu sauny, tam jsme se ani nedostali, protože pro velký zájem byla obsazena od 10 do 22h. Při příjezdu se na nás personál pomalu ani neusmál ach jo zase "socky ze slevy". Jenže to ještě nevěděli, že si to hodláme užít, dát si na baru lahev vína a nějakého toho panáka, to už z nás cítili přísu tuzéru a druhý den, nám to bylo patřičně oplaceno ve vstříctnosti a milým přístupem. Už jsme nebyli "socky ze slevy", ale pohodový hosté, kteří využili slevy. Smutné bylo to, že jsme po 22h byli sami na baru s personálem. Po našem naléhání, aby prozradili dení tržbu jsme byli v šoku. Jedna servírka a jeden číšník udělali na 55 lidech za jeden den 2000,- Kč tržby. Smutné. Myšlenka kterou tím chci říci, je taková, že čím větší sleva tím více podezřelé jednání. Jediní kteří na slevách vydělávají jsou internetový prodejci slev. Ten kdo je nejvíce okraden na slevě je stejně jen koncový zákazník, nikoliv poskytovatel slevy, protože jemu víkend nikdo neznepříjemnil, to si udělal sám svýmí službami, ale váš volný čas nekvalitně ztrávený už nikdo nenahradí. Apropo mi nabízíme individuální (skupinové) slevy, nikoliv na internetu, ale po tel. či emailu. Kdo má zájem strávit příjemný pobyt přijede né jen k nám, ale všude tam kde nebyla žádná sleva přez slevový web. PS:Nikdo není dokonalý, ale je třeba nedostatky maskovat, aby byli rychle zapomenuty. S pozdravem Jaroslav B.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2011 9:22 | Amanita

Tak ja se take musim pridat se svou troskou do mlyna.... Uz nikdy si pres slevu nic nekoupim.... Skoro vzdycky mam pocit, ze sem se provinila a ze provozovatele zrejme okradam :( Co se tyka slevovych serveru, tak sem se odhodlala nechat si vratit penize na amplionu a vse probehlo bez problemu...
Jen by mne docela zajimalo, jestli ma to, ze si necha x lidi vratit penize za nekvalitni sluzbu take dopad na dane provozovatele...
V kazdem pripade nenechte se odbit ani nad nekvalitou nemavejte rukou.... trvejte na svem, jinak se tady nikdy nic nezmeni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 10. 2011 19:06 | majda

souhlasím,zakoupila jsem pro 4 osoby slevu na pobyt v Jizerkách. Už nikdy slevy. Majitelka a obsluha v jedné osobě nám dala pěkně znát a vychutnat si slevu, hrůza. Majda
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2011 17:48 | Zákazník

A nemyslíže, že jako zákazníkovi je mi to úplně jedno, jestli má někdo špatný den? Pokud je v práci, tak se má chovat tak, aby reprezentoval svého zaměstnavatele a když ten má subdodavatele, tak i je. Váš příklad je dost mimo. To by totiž PPLko muselo ty knihy přes tu Heuréku samo prodávat. A pokud týpek (on jaksi ještě pokračoval kecama o podvádění a pak zavěsil) takhle držkoval, tak asi je na tom nějak zainteresován a asi to špatně spočítali. Když se jim to nerentuje, nemají to prodávat. A dále nemáte pravdu, že to slevový server nemá možnost sledovat / testovat. Má, podívejte se na Slevomat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2011 16:44 | Alena Konečná

Pane Zákazníku, máte pravdu, že Bohema je profláklá a spousta dalších věcí. Já byla U Kroužků nic moc obsluha, jídlo to co psali, s kamarády jsem byla spokojena V Cípu od Slevomatu, v Banghkoku od Zapakatel. Když je restauratér (nebo jakýkoliv jiný dodavatel pro slevové servery) tak hloupý, že se k lidem nechová dobře, tak je to jeho blbost, protože se mu tam lidi nevrátí. K tomu COLOSSEU: myslet, si že slevový server má nárok sledovat to, jestli si na Vás "týpek při objednání pěkně držkuje, že Vaše čtvrť už skoro není Praha"? Představte si, že Vy děláte pro PPL, máte špatný den a něco utrousíte klientovi, co si přes (zbožový vyhledávač) Heureku u (eshopu) knihy-levne.cz objednal 5 knížek. Bude si stěžovat kde a na koho? To, že má zaměstnanec úplně jiné firmy špatný den asi nebude úplně problém Slevomat, Zapakatel, Vykupto, nebo Kupdnes, nemyslíte?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2011 20:49 | Zákazník

Jooóó Bohema, tak tomuhle podniku se věnoval Pohlreich v prvním díle aktuální série Ano, šéfe! Něco tak arogantního jsem ještě neviděl. Majitel neplatil personálu (a často nebylo ani na suroviny) a jezdil si v (asi) sedmičkovým bávu a na sobě měl peněz tak na měsíční výplatu svého personálu... Ale co byste nechtěli, bylo to Zapakatel... Jinak ale mám zkušenosti spíš pozitivní (z Prahy nějaké knajpy a bazén plus ubytko na Šumavě či nějaká vína), kromě pizzerky Coloseum na IPkáku. Chodím kolem, tak jsem koupil voucher - zrovna akce na rozvoz - a týpek při objednání pěkně držkoval, že naše čtvrť už skoro není Praha. Opět Zapakatel. Naopak rád zajdu (i bez slevy) do Zlatého hroznu v rumunské. Slevomat a Vykupto v pohodě, ostatní jsem snad ani nevyzkoušel, kupuju dost příležitostně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2011 19:24 | Tomáš

Svět Piva? Nikdy více,díky. Obsluha odněkud z UKR, žádné pivo pod 40-45Kč a tatarák už namíchaný.Navíc se tváří nekuřácky,takže jsme "retkovali" před knajpou!Děs,běs!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 18:09 | pepca

Mne jiz z principu vadi, ze pri zadosti o sluzbu je clovek vyzvan dopredu, aby avizoval ze je "slevomatovy" to totiz dostava asi vetsinu lidi do te "druhorade kategorie" jak se tady povetsinou pise. Ja mam osobni zkusenost s Medenou panvi v Brne - speciality Mexicke kuchyne ( kterou mimochodem normalne nevari ) Nejsem nikterak naivni clovek a vim, ze nikdo nebude inzerovat neco na cem prodela, aleproc proboha se snazi upoutat necim co normalne nedelaji??? Kdyz delaji kolena a zebra tak at zainzeruji kolena a zebra, jenze kdyz jsme to rozebirali, tak jsme asi dospeli k tomu, ze tim by se ta "sleva" proste provalila. Na jidel ktere je "akcni" proste nezjistite kolik usetrite... Jenze majitel si neuvedomuje, ze pokud by me velkou nahodou zachutnalo tak nemam moznost toto objednat za "normalni" cenu jelikoz toto nebyva v normalnim menu. Seriozne by se me jevil "konzumni kupon" poukazovany pri placeni. Protoze pouze toto je situace kdy jste si rovni s tema co nechteji slevu a obsluha vas dopredu nema moznost odsoudit. No ale to je o tom co jsem psal vyse, specialni menu, specialni cena... Osobne vnimam tento boom jako bublinu, ktera splaskne jako cecka:-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 16:41 | libor

Taky jsem učinil podobnou zkušenost se Světem piva. Při telefonické rezervaci jsem měl čest se samotným Günterem Kensym, histericky reagujícím majitelem toho cirkusu. Zkušenost ze samotného podniku taky dost tristní, dvě třetiny na baru inzerovaných piv neměli atp., škoda mluvit...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2011 16:20 | Petr

Masáže Ostrava - 2 krát hodinové masáže - MASÁŽ CELKEM 40 MIN = to jsou kšefty! a různé pobyty? - každý by rád o víkendu jenomže pokud chceš musíš ve všední dny jinak vše propadne - gastronomie= v článku popisované = dlabu na slevy - JISTOTA JE AUKRO
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 9:00 | krakra

Ano, opravdu Svět Piva byla tragédie, nabídka piv vinikající, ale zbytek - jídlo, obsluha, i majitel tragédie.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2011 8:59 | krakra

Všiml jsem si jedné věci: Nabídky do restaurací už nejsou tak zajímavé jako byly na začátku, marně hledám opravdu cenově zajímavou nabídku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 8:58 | krakra

Ano. Do většině restaurací co jsem byl se slevou, jsem se eště nevrátil, mezi nima byly ty které by si to zasloužily, ale i ty do kterých bych nešel ani kdyby mi dávaly něco zadarmo. Šílenost byla jedna nabídka ze serveru kuponplus, šlo o slebu na pizzu na Národní Třídě, zjistil jsem si kolik tam stojí pizza a udělal kalkulaci. Zjistil jsem že bych ušetřil maximálně pár korun !!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 7:53 | teremka

Na jare jsme zakoupili na jednom takovem slevovem serveru kupon do restaurace Bohema. Kdyz jsme chteli kupon v kvetnu uplatnit, bylo nam sdeleno, ze to bohuzel momentalne neni technicky mozne, ale ze nam radi kupon prodlouzi do zari. No, a pres leto restaurace zkrachovala. Slevovy server nam sdelil, ze je to nase chyba a nabidl nam 50% ceny v kreditech, takze i tak jsme na to tratili. Tomu se rika vyhodna sleva. Slevove servery nikdy vice!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 5:33 | czernekova

Zakoupila jsem si několik slev na jídlo v Ostravě, steak v restauraci na krytém bazénu byl skvělý, obsluha vynikající, a proto se ráda vracím a těším se na další akci. Také pizza v italské restauraci byla lepší než pizza, kterou jsme dostali v pravé pizzerii v Garganu přímo z pece. Jsem spokojená a určitě si zakoupím další.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2011 1:37 | Mára

Musím souhlasit, že co se týče restaurací, tak se dá skutečně narazit na ladacos. Párkrát jsem byl na pizze a bylo to celkem ok, sem tam nějaký nedostatek, ale to se samozřejmě stane. Opravdový horor jsem ale zažil v restauraci Svět piva. Od rezervace přes telefon až po samotnou návštěvu! Byla to vážně hrůza, na voucheru avizovali belgická piva a pravý tatarák. Pak tam měli Krakonoše za 45 kč a tatarák z vepřového a to je vážně prasárna. Personál a majitel se chovali hrozně. Po téhle zkušenosti jsem si vážně říkal, jestli to mají servery, které nabídku této hospody nabízejí, zapotřebí. Nejhorší je, že jednu dobu byly akcemi ze Světa piva slevové servery úplně zahlcené, takže nešťastníků, kteří museli podstoupit tenhle děs, bylo asi habaděj. Tam bych se nevrátil ani, kdyby mi za to platili.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Mikuláš Šveda

podnikatel, Exchange

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Mikuláš Šveda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services