Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)

22. 5. 2012 12:12 | Václav

Operátoři postupně střídají funkci informační za funkci prodeje. Primárním úkolem operátorů České Pojišťovny je nabízet produkty. Jsou k tomu doslova tlačeni neustále se zvyšující sumou, kterou musí "prodat" každý týden. Když neuspějí, příjdou o část mzdy a další měsíc končí pro neplnění pracovní náplně. Takže je to práce otrocká a nezáviděníhodná. Dovolenou mají neustále přesunovánu na další rok a když nějakou dostanou, tak nejspíš v listopadu - rozhodně ne na svátky. Čas na toaletu mají stopván. Opravdu není co závidět a proto prosím na ně buďte laskaví při jednání po telefonu.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2011 17:09 | Pavel

ČSOB pojišťovna mě dala výpověď z povinného ručení a nabídla novou dražší smlouvu. Navštívil jsem expozituru v Brně. Byla zrušená. Nezbylo než zavolat. "Dali jste mě výpověď a chcete víc peněz. Tak si jí nechte a pošlete mě zápočet bezeškodního průběhu." (Poznačil jsem si kdy a s kým jsem mluvil) Za měsíc. Dne xy v z hodin jsem Vás žádal o zaslání potvrzení o bezeškodním průběhu. Uplynula zákonná doba a nic. Operátorka se podívala do databáze a konstatovala, že tento hovor skutečně proběhl. Jen požadavek nebyl řešen. Takže na ddobrýdencoprovásmohuudělat, přejikrásnýden jsem už alergický.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Sýkora

podnikatel, Dobrý anděl

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Petr Sýkora
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services