Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 29. 9. 2011 | 13 komentářů
Stále ještě se potkáváme s titulky hlásajícími, jak perfektní příležitost pro koupi nemovitosti je nedobrovolná dražba. Ceny 20 až 30 procent pod tržní hodnotou! Bývávalo. Dnes to tak rozhodně není. Příležitosti dražby poskytují, není jich však mnoho, většinou převažují rizika.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 11. 2011 10:53, S474N

Je videt, ze autor realne videl drazby maximalne z hodne rychle jedouciho vlaku. Vetsina informaci v clanku je tak smotana dohromady, ze ve finale akorat muze pripadne zajemce o drazby odradit (ze by zamer, aby zbylo vice nemovitosti pro Remax?). Samozrejme, jsou drazby, kde je finalni cena i nad trzni, ale ve vetsine pripadu spadne nemovitost do druheho kola a tim padem pada i vyvolavaci cena z 2/3 na 1/2. Koupit takovou nemovitost je i trosicku o stesti, ale vim, ze se to v hodne pripadech povede. Dale autor pise o tom, ze se nejaka drazba schova - to je naprosty nesmysl, drazba jako takova musi byt vyhlasena verejne a zobrazena i na portaldrazeb.cz, takze se zadna schovat ani nemuze. Stejne tak "zbavit" se puvodniho vlastnika neni az tak slozite, jak to vypada. Staci naplanovat rekonstrukci ci zatepleni, vymlatit vsechny okna a on jeste rad odtahne jinam :-)O vypalnem na drazbach se nema smysl ani zminovat, protoze to je dvojnasobny nesmysl. Sponovani ceny muze fungovat maximalne u drazby moviteho majetku, kde neni treba skladat predem drazebni jistotu. Uz vidim spekulanta, jak slozi jistotu 300 tisic, ucini vyssi podani a potom musi bud doplatit celou cenu nebo o jistotu prichazi. Z vyse uvedeneho mi pripada, ze autor clanku sel jednou na nejakou drazbu, kde se navic drazil tak maximalne kancelarsky stul s zidli a z toho vyvozuje zavery pro drazby nemovitosti.

Reagovat

 

+37
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

29. 9. 2011 8:39 | expet na krize

V poslední době si všímám, že se ve velkém rozmáhá zhacení první dražby ze strany dražebníka anebo neudělení příklepu. Důvody jsou čím dál vynalézavější. Od závadného doručování až po neskončené předcházející řízení, které nejsou ukončeny pravomocně, ale přesto se draží.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

17. 11. 2011 10:53 | S474N

Je videt, ze autor realne videl drazby maximalne z hodne rychle jedouciho vlaku. Vetsina informaci v clanku je tak smotana dohromady, ze ve finale akorat muze pripadne zajemce o drazby odradit (ze by zamer, aby zbylo vice nemovitosti pro Remax?). Samozrejme, jsou drazby, kde je finalni cena i nad trzni, ale ve vetsine pripadu spadne nemovitost do druheho kola a tim padem pada i vyvolavaci cena z 2/3 na 1/2. Koupit takovou nemovitost je i trosicku o stesti, ale vim, ze se to v hodne pripadech povede. Dale autor pise o tom, ze se nejaka drazba schova - to je naprosty nesmysl, drazba jako takova musi byt vyhlasena verejne a zobrazena i na portaldrazeb.cz, takze se zadna schovat ani nemuze. Stejne tak "zbavit" se puvodniho vlastnika neni az tak slozite, jak to vypada. Staci naplanovat rekonstrukci ci zatepleni, vymlatit vsechny okna a on jeste rad odtahne jinam :-)O vypalnem na drazbach se nema smysl ani zminovat, protoze to je dvojnasobny nesmysl. Sponovani ceny muze fungovat maximalne u drazby moviteho majetku, kde neni treba skladat predem drazebni jistotu. Uz vidim spekulanta, jak slozi jistotu 300 tisic, ucini vyssi podani a potom musi bud doplatit celou cenu nebo o jistotu prichazi. Z vyse uvedeneho mi pripada, ze autor clanku sel jednou na nejakou drazbu, kde se navic drazil tak maximalne kancelarsky stul s zidli a z toho vyvozuje zavery pro drazby nemovitosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+37
Líbí
Nelíbí

29. 12. 2011 11:52 | František Sousedík

Považuji za důležité sdělit čtenářům, že podle zákona o veřejných dražbách nelze většinu dražeb provést. Přičemž nedobrovolnou dražbu nelze provést žádnou. Zákon obsahuje postup a povinnosti, které nelze v mě známém reálném světě splnit. Něco jako když máte do litrové láhve dostat tři litry vody. Co se bude dít až někdo navrhne zrušení zákona od počátku? Dříve nebo později se to stane. "Vydražitel" bude nejspíše překvapen, že původní vlastnictví bude obnoveno. Podrobněji viz www.ppssb.wz.cz nebo samotné znění zákona. František Sousedík
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2012 8:03 | Bezděková Klára

Dobrý den.Souhlasím s tím že převyšují rizika.Nikdo Vám neřekne o závadnosti nemovitosti jen ji vychválí ať shrábnou peníze.Třeba například takový dům v Krasové 15.Už je potřetí v dražbě znovu v nabídce,nikdo o tom neinformuje proč se nedaří vydražit.Zatéká střechou terasou,není vůbec dokončený a píší že je v bezvadném stavu.Dále že bude zpřístupněný taky pěkný kec,nikdo Vás dovnitř nepustí.Jen chtějí nalákat lidi a budou mít pokoj když se nějaká rybička chytne.Co všechno udělají aby dům prodali?Nalžou lidem nesmysly a ti se pak nestačí divit.Nafotí pěkné fotky ale proč nenafotí to co je důležité.Děravou terasu,střechu kterou zatéká.Terasou přímo do domu leje trámy jsou shnilé všude odpadává obklad i dlažba.Celé zdi jsou popraskané,rozbořené místnosti místo podlahy hlína .A náklady na této nemovitosti v Krasové jsou zavádějící.Jsou hodně vysoké a ne jak tvrdí makléř.Měla jsem jednou příležitost se do toho domu podívat a nestačila jsem se divit co je to za ruinu.Proto mne zarazilo že se pořád pokouší dům vydražit.Chci všechny upozornit!!!I podle ceny si můžete představit co tam je.I když je kupní cena nízká kolik musíte investovat dál to nikdy nezdůrazní.Jestli mohu doporučit nekupujte nemovitosti v dražbě zvláště ne takové které opravdu důkladně neznáte.Ještě závěrem pokud v tom domě někdo bydlí nemyslete si že pokud vydražíte dům a stanete se vlastníkem,není vůbec jednoduché se ke svému majetku dostat.Pokud Vás nepustí do domu tak se musíte obrátit na soud,to trvá i několik měsíců potažmo roků.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

11. 11. 2012 22:15 | Mira

Na zacatek - jiz tretim rokem pri zamestnani podnikam s kamarady - v drazbach vykupujeme nemovitosti a nasledne je prodavame. Prumerna ziskovost vlozenych penez je okolo 30% .... ovsem ma to sva rizika a uskali, nicme kdyz myslite a overujete, da se to ustat. Za 20 nemovitosti jsme nechavali soudne vystehovat puvodniho majitele jen jednou .. tento clanek mi prijde jako "antidrazebni" .. . z meho pohledu jen dobre, at se nam do toho "amateri" nepletou :-).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

3. 4. 2014 20:25 | Lenka

Prosím nevím kam se obrátit o pomocnou radu můj syn s manželkou a 2 dětmi si koupili přes Realitku dům 1 800 000.Realitce složil 50 000 v březnu prodávajícím pak vyplatil čásku nemovitosti.Když se tam nastěhovali udělali si přepis atd co k tomu patří.Vše se zdálo být v pořádku dokud mu nepřišel dopis že nemovitost byla zabraná na dluhy prodávajícího takže dům není vlastně jejich.Jakto že o tom Realitka která prodávala nemovitost nevěděla a moje děti dali dům do krásy tak jak si to vždy přáli.Nechápu to jak o tom nikdo nevěděl i na Katastru mu ho bez problému přepsali jsme z toho opravdu špatní.Děkuji za radu zdraví LENKA :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 5. 2014 10:54 | Petra

Dobrý den, lze koupit nemovitost po dvou neúspěšných dražbách přímo, nebo se musí dražba opakovat potřetí? A pokud se opakuje, je cena 50% odhadní ceny jako ve druhé dražbě, nebo klesá? Dekuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2014 13:41 | Erik Procházka

Dobrý den, podařilo se vám situaci nějak vyřešit?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lenka 03. 04. 2014 20:25)

27. 2. 2015 15:09 | filip

Nechte si s nemovitostí poradit od odborníků- správa nemovitostí praha:
http://www.penize.cz/diskuze/18127-jak-nenaletet-realitni-kancelari
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 3. 2015 23:27 | Lenka

Zdravím máte prosím zkušenosti s nákupem domu v dražbě a hypotékou dohromady? Bojíme se, že nám nepřijdou peníze včas, když dražbu vyhrajeme. Jak to prosím řešit? je na to nějaká extra půjčka nebo co jiného? Díky předem...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 5. 2015 15:20 | Nina

Zdravím. Chtěla bych se zeptat jak je to s nájemní smlouvou po dražbě. Je stále platná pro stávajícího nájemce a ten co vydražil ji musí dodržet? Nebo nájemní smlouva s dražbou padá a nájem lze vypovědět? Týká se zemědělských pozemků. Nebo je možnost aktualizace smlouvy? Děkuji za odpovědi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 7. 2015 20:13 | Lenka

Dobrý den. Také se během dvou týdnů chystáme koupit dům v dražbě,jeho majitelé se už odstěhovali, v domě zůstal jen jejich syn asi s přítelkyní a 4 dětmi. Také jsem zvědavá, jestli s pánem a jeho vystěhováním budou problémy, zřejmě si myslí, že když má 4 malé děti, může být v klidu, že je nikdo na ulici nevyhodí. Je lehčí dostat pryč jednoho člověka než celou rodinu s malými dětmi, nebo je to jedno - je to vše stejně těžké ? Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

17. 9. 2016 11:16 | Dražitel

K článku bych rád řekl pár následujících věcí:
Článek je starý a na svou dobu dle mého poskytuje ceklem zavádějící informace. Dražeb jsem se dlouhodobě účastnil v letech 2011 až 2014 jako klasický překupník. Mohu říct že v době z níž článek je, to byl skutečně dobrý byznis a nebylo výjimkou, že pokud člověk dobře vybral, pak mohl vydělat na jedné nemovitosti statisíce. JENŽE...
Dnes už je doba jiná, já pozoroval celkem dlouhodobě zhoršující se trend kolem let 2013 a 2014, kdy jsem své angažmá ukončil. Čím dál častěji se totiž stávalo, že člověk objížděl jednu nemovitost za druhou a nakonec nevydražil nic, protože zájemců bylo příliš a ceny se šplhaly vysoko. Kromě toho samozřejmě tu a tam se nezadaří, předchozí majitel je s prominutím hovado, které stěhujete půl roku, a z relativně zachovalého vybavení domu udělá špinavou kůlničku na dříví...
Můj názor je ten, že dnes se samozřejmě dá také najít nemovitost za dobrou cenu, ale je to zatraceně těžké a náklady na neustále objíždění prohlídek a další rizika spojená s obchodem už za to spíše nestojí
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Lízal

ekonom

Eva Jiřičná

architektka

Lubomír Lízal
ÚSPĚŠNOST
73,56 %

z 87 duelů
×
Eva Jiřičná
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 18 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Operativní leasing, Životní minimum, Fondy dluhopisové/obligační, brno, daně, daň z příjmů, neveřejná nabídka, telefónica, účastníci dopravní nehody, rhybaření, jan šibík, podílníci, zkouška, miroslav lukeš, h-system, katastrofa, Camass, levná dovolená

4J45440, 4J45431, 4A17799, 4Z14116, 4A06153

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK