Velký test studentských kont: rozhoduje poplatek za výběr z bankomatu

Nejvýhodnější výběry z bankomatu v zahraničí nabízí studentům mBank. Výběr u cizí banky v Česku stojí nejméně u ČSOB a Volksbank. Kvůli poplatkům za zřízení a vedení účtu se naopak nevyplatí mít účet u UniCredit Bank.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 9. 2011 14:26, Wolf

Racionalne se chova jen zlomek klientu. :) Studentici si tam prvne nechaji posilat penize z brigad, potom z castecnych uvazku, pak si zalozi stavebko, nasledne z nej cerpaji na byt a uz jsou zahackovani. :) Vidim na svem okoli, jak to funguje. :)

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

5. 9. 2011 17:47 | Allan

Dobrý den,
jsem student a hledám nějaké studentské konto. Myslíte, že mam vybírat z existujících nebo ještě počkat co přijde třeba zuno nebo air bank? A ještě je tady jedla zvlaštní kampaň kdojehonza.cz není to třeba taky nějaká kampaň na nějaké studentské konto?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2011 15:49 | Tereza

dobrý den, rozdílné kurzy jsem v rámci modelových příkladů v úvahu brala a vyšlo, že při výběru 200 euro vyjde výběr u mBank dráž o 38,8 Kč více než u Volksbank, o 35,4 Kč více než u UniCredit, o 27,8 Kč než u GE Money Bank, o 19,2 Kč více než u Komerční banky a o 4,8 Kč více než u Raiffeisenbank. I kdyby se tak tyto částky přišetly k vyšší sazbě 35 Kč, vyjde to levněji než ostatní varianty. Vzhledem k tomu, že se neukázal žádný zásadní obrat, nepovažovala jsem za nutné to explicitně uvádět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2011 15:39 | Pavel

FIO a mBank ano ZUNO ne. Přečtěte si obchodní podmínky pro účet "zadarmo". Připomíná mě to "zadarmo" u Poštovní spořitelny za 50 kč/měs.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit