Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Když se řekne | 9. 8. 2011 | 3 komentáře
Víte, jaký je rozdíl mezi domácností a nemovitostí? Nebo povodní a záplavou? Možná si myslíte, že v tom rozdíl není, ale v případě škody vám to pojišťovna vysvětlí tak, že to nadosmrti nezapomenete. Je tedy lépe rozdíly znát než pak plakat nad výdělkem. Tedy – nad prodělkem.

10. 8. 2011 22:28 | Slávka

Myslím si,že tyto složitosti v pojmech mají jeden základní účel - aby pojišťovna mohla vyplácet plnění co nejnižší.Proto nám při sepisování smlouvy nikdo podrobné vysvětlení neposkytne. A jsme opět u základního problému:běžný smrtelník se musí orientovat ve všech zákonech,kličkách,utajovaných informacích,protože všechny instituce,úřady,soukromé a dokonce i státní jsou nastaveny na šizení nebo klamání.A to vše beztrestně.Neexistuje nic,co by laika před "odborníky" ochránilo.Snad jen být politikem nebo minoritou. Proto tento článek považuji za velice přínosný,ale zároveň děsivý,co je na nás běžné smrtelníky ještě jinde nachystáno.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 8. 2011 15:13 | jihra

Je pravdou, že vyznat se v pojistných podmínkách pojišťoven je pro normálního smrtelníka problém. Z pohledu "pojišťováka" je zase problém vysvětlit při sjednávání pojistky klientovi podrobně všechna ustanovení pojistkých podmínek bod po bodu - to by trvalo půl dne, na to by ani klient neměl čas (i když na jednoho takového klienta jsem jednou narazil). Kvylitní pojišťovák by ale měl klientovi říci, že klient má 2 měsíce na to, aby si pojistné podmínky pořádně prostudoval, zaškrtnul si, čemu nerozumí a co chce vysvětlit, a pojišťovák by mu měl na všechny otázky vyčerpávajícím způsobem odpovědět a vše mu vysvětlit. Pokud se klientovi pojistné podmínky nelíbí, může smlouvy v těchto prvních dvou měsících vypovědět s 8-midenní výpovědní dobou. A teď se vás zetám: 1/ Kdo z vás pojišťováků to o těch dvou měsících klientovi při sjednávání pojistky řekne? No moc vás asi nebude. Já jsem "pojišťovák" a klientům to říkám, ale sebekriticky se přiznám, že sem tam na to také zapomenu. 2/ Kdo z vás klientů si po sjednání pojistky v těchto prvních dvou měsících pojistné podmínky prostuduje? Z praxe mohu říci, že jsou to tak maximálně 1-2 klienti ze sta. No a když se pak něco podělá a pojišťovna třeba odmítne škodu zaplatit z titulu výluk v pojistných podmínkách, tak se pak klient strašně diví a tvrdí, že "o tom nevěděl".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 8. 2011 15:50 | Gabriel Pleska

A co takhle z pozice pojišťováka tlačit na své šéfy, aby se snažili pojistné podmínky co nejvíc zjednodušit. Nebylo by to terno, prodávat „první pojištění, kterému rozumíte“?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jihra 12. 08. 2011 15:13)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Meda Mládková

sběratelka umění a podnikatelka

Marta Nováková

podnikatelka, U&Sluno

Meda Mládková
ÚSPĚŠNOST
92,86 %

z 42 duelů
×
Marta Nováková
ÚSPĚŠNOST
60,00 %

z 10 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zástava, Optimální portfolio, Bludný kruh chudoby, bydlení, petra pospíšilová, marta nováková, andrej babiš, restaurace, daňová novela, protikrizová opatření, stagnace, rada ekonomických poradců, kojení, cukrovinky, garantovaný dluhopis, majetek státu, Stochastický oscilátor, ekonomicky aktivní obyvatelé

1AA0368, BUBUBUS1, 4AV1462, 4AV1465, 4AV1462

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK