Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 30. 5. 2011 | 14 komentářů
Servis je slovo mnohoznačné. Pokud si tedy nejdříve ujasníme, že nemluvíme o uvedení míče do hry při tenisu ani o kolekci talířů se stejným květinovým vzorem, co přesně by si měl člověk představit pod pojmem servis ve světě financí?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 2. 2012 23:19, Marta

Dobrý den, dnes jsem byla na schůzce s finančním poradcem Partners. Kamarádka na mě dala kontakt jejich finančnímu poradci. V prvním telefonátu s poradcem jsem hned vyloučila dát deset kontaktů /jako moje kamarádka na mě/.I přes to jsem na schůzku šla, protože mi bylo řečeno, že mohu doporučit, pokud budu spokojena. Hned jsem řekla, že kontakty dám pouze v případě, že budu spokojená na základě reálně ušetřených peněz, tedy ne okamžitě. Poradce hned na první schůzce znovu vehementně požadoval alespoň 10 jmen. Už to mi bylo podezřelé, ve chvíli, kdy pro mě ještě neudělal mimo kafe nic. Na konec přednášky,o tom jak fungují finance a nejlepší jsou jejich podílové list a opakování že oni jsou nejlepší požadoval znovu 10 kontaktů. Odmítla jsem, tak alespoň požadoval podpis formuláře o mých osobních datech a chtěl i data z občanky a když jsem si chtěla formulář v klidu pročíst doma, odmítl mi ho vydat. Nepodepsala jsem, jelikož se domnívám, že firma, která požaduje na první schůzce několik podpisů bez dání možnosti si v klidu doma prostudovat dokument a souhlas s nakládáním s osobními daty a dalších 10 kontaktů na "nové klienty" není solidní.Po mé reakci, že na první schůzce nic nepodepíšu, se se mnou pordace rozloučil a nadále spolupracovat nechtěl.Ani já ne
S pozdravem Marta

Reagovat

 

+3
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 5. 2011 10:24, benzin

Chapu z ceho prameni Vas nazor. Nicmene v tomhle ohledu se pletete. I kdyz to vypada tak, ze nekdo Vam pomaha ziskavat slevu, je to jenom klam. Ve skutecnosti kupujete produkt od maloprodjece (Vas "poradce" se svou silnou spolecnosti). Uplne stejne jako kdyz si jdete kupit neco do OKeje. Tam taky nedostanete nejlepsi cenu, jenom protoze je to silna spolecnost. Musite si uvedomit ze ten "poradce" ma nemale naklady a pokud mu neplatit primo, tak musi byt zaplacene z provizi, tedy z te vasi uzasne slevy. Urcite se da souhlasit s tim, ze ty spolecnsoti dosahuji vyssich slev, ale ty musi pouzit ke svemu financovani.


Btw. to same se tu pred nedavnem resilo ohledne hypoteky. Sam sem v tu dobu jednal o hypotece a nechal sem si udelat i nabidku hypotecniho poradce. A lhal ja kdyz tiskne (ze prevzti nesplaceny uveru KB uz nepujde atd.). Nakonec mi dal nabydku od Hypotecni banky na 4.4 %, u komercky mi dali 4.19% a diky tomu ze sem prevzal nesplaceny uver odpustili prodavajicimu penale (a o to sme se sabli).

P.S.:. A to sem u Hypotecni banky, na radu poradce, zmalcel ze mam dite, kdezto u KB sem ho do dotazniku uvedl.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (karel 31. 05. 2011 08:24)

Další příspěvky v diskuzi (14 komentářů)

30. 5. 2011 8:27 | eďa

A já se naopak domnívám, a zas mě klidně častujte mínusovými body, co hrdlo ráčí nebo mě posílejte do blázince, že žádného poradce nikdo z vás nepotřebuje. Stačí, když budete chodit s otevřenýma očima, které mají dvě fukce - dívání se a vidění ve smyslu zření. Fakt, že naprostá většina je používá jen na dívání se se nejsnáze ovládají a nemusí jít zrovna a jen o finance.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 5. 2011 15:28 | lobbo

S edou nesouhlasím. Když uberu tu prevenci, tak mi stejně zůstane ta odborná pomoc. Ano, dříve platilo, co čech, to devatero řemesel. Ale.. jestliže jsem si dřív mohl opravit stodvácu na silnici, dneska můžu jen kouknout pod kapotu jestli nevypadl nějakej kabel, jinak jsem nahranej. Když člověku něco je, tím nemyslím kašel nebo chřipku, taky jde k doktorovi. Do počítače se taky leckdo vrtá, ale když přijde na lámáni chleba, tak je specialista dobrej. Takže jestliže mi někdo nabídne servis spočívající ve "hlídání" financí, energií, apod. a v momentě, kdy se bude dít závažná změna mě upozorní a případně nabídne řešení, tak s tím nemám problém. A to mám taky oči a vidím. Jenomže k tomu abych viděl všechno je potřeba hodně času a bohužel taky informací. A právě ty běžně vidoucí člověk prostě nemá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

30. 5. 2011 17:39 | benzin

Bohuzel financni poradce, ktery by byl na vasi strane (tak jako treba opravar auta) je dost slozite sehnat. A urcite ho nesezenete pro investici sto tisic rocne. Proste protoze pri urcite konzeravativnosti (ktere male rozpocty urcite maji) nemuzete dosahnout na zhodnoceni, ktere by mohlo zaplit praci takoveho poradce. Takze Vam nezbude nez se spolehnout na dealery a tam jde hlavne o zajmy banky resp. pojistovny. Takze vam stejne nic jineho, nez poradne cist vsechny nabidky a orientovat se v nich sam, nezbude. Tedy pokud budete chtit mit takove produkty, ktere Vasim potrebam vyhovuji. Btw. a pocitejte s tim, ze to co Vam dealer rekne casto nebyva pravda, a to casto protoze dealer je odbornik na prodavani produktu, nikoli na financne.

P.S.: Nepocitam, ze by lide s vyssimy prijmy a volnymi prostredky tyhle clanky vubec cetli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (lobbo 30. 05. 2011 15:28)

30. 5. 2011 18:47 | lobbo

No jde o to, co nebo kdo je finanční poradce. To co máte na mysli vy, je spíš makléř či "investičák". Souhlasím, že výborných fin. poradců je jako šafránu. Ale najdou se. Z asi sedmi, které znám, by to byl jeden. Opravdu je to jenom o tom, být na straně klienta. A přesně to odlišuje poradce od běžného dealera. Mimochodem, je zajímavé se s nějakým občas setkat a zjistit, co se naučili nového.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (benzin 30. 05. 2011 17:39)

30. 5. 2011 19:11 | rejpal

No tak od vás jsem se krom urážek ostatních dikutujících, kteří mají navíc pravdu, nenaučil, vy trubko nebetyčně výstavní.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (lobbo 30. 05. 2011 18:47)

30. 5. 2011 19:13 | rejpal

Třeba je čtou jen tak z plezíru a občas vyzvednou připravenou duši ke svobodě. U vás se zdá, že už se rozhlíží.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (benzin 30. 05. 2011 17:39)

30. 5. 2011 19:19 | lobbo

možná by to chtělo líp číst a když už chci reagovat, tak i pořádně psát
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (rejpal 30. 05. 2011 19:11)

30. 5. 2011 19:26 | benzin

No urcite existuji tomu bych veril. Nicmene neverim ze jsou levni. A to znamena, ze smysluplne je to jenom pro ty kdo takto investovanych penez (nebo zaplacenych na pojisteni) maji dost. A prave si myslim, ze takovi lide nejso tipicti ctenari tohoto serveru. (P.S.: ja urcite tolik volnych prostredku nema, aby se mi to vyplatilo, narozdil od opravy auta)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (lobbo 30. 05. 2011 18:47)

30. 5. 2011 19:40 | eďa

Jenže ty nejsi vidoucí , ale slepouš a v tom je dost podstatný rozdíl i výsledek bytí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (lobbo 30. 05. 2011 15:28)

30. 5. 2011 20:45 | chk

verte, ze o objemu financi to neni. a tyhle stranky ctou i lidi, kteri maji penize. ovsem je pravda, ze vetsinou neinvestuji (nastesti) dle rad mistnich diskuteru:)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (benzin 30. 05. 2011 19:26)

31. 5. 2011 8:17 | karel

I pojištění (životní) je jistý typ investice. Lidé co neinvestují, protože nemají nechápu, většinou kuřák, bo někdo kdo vysedává na kávičkách. Když si měsíčně odpustím tyto slasti a dam si někam na investici 500stovečku, tak se mi ty prachy za pár let pěkně sejdou, a ještě zhodnotí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

31. 5. 2011 8:24 | karel

Edo, já s Vámi také nesouhlasím. Chcete mi říct, že jste schopen si zařídit slevy u pojišťoven na rámec slev co poskytují, individuální přístup? Myslím si, že NE.
A to jen z důvodu, že nejste velkoobchodní na trhu financí. Jako maloobchodník nedosáhnete na ty slevy co Vám může přinést Váš poradce, díky síle firmy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (eďa 30. 05. 2011 08:27)

31. 5. 2011 10:24 | benzin

Chapu z ceho prameni Vas nazor. Nicmene v tomhle ohledu se pletete. I kdyz to vypada tak, ze nekdo Vam pomaha ziskavat slevu, je to jenom klam. Ve skutecnosti kupujete produkt od maloprodjece (Vas "poradce" se svou silnou spolecnosti). Uplne stejne jako kdyz si jdete kupit neco do OKeje. Tam taky nedostanete nejlepsi cenu, jenom protoze je to silna spolecnost. Musite si uvedomit ze ten "poradce" ma nemale naklady a pokud mu neplatit primo, tak musi byt zaplacene z provizi, tedy z te vasi uzasne slevy. Urcite se da souhlasit s tim, ze ty spolecnsoti dosahuji vyssich slev, ale ty musi pouzit ke svemu financovani.

Btw. to same se tu pred nedavnem resilo ohledne hypoteky. Sam sem v tu dobu jednal o hypotece a nechal sem si udelat i nabidku hypotecniho poradce. A lhal ja kdyz tiskne (ze prevzti nesplaceny uveru KB uz nepujde atd.). Nakonec mi dal nabydku od Hypotecni banky na 4.4 %, u komercky mi dali 4.19% a diky tomu ze sem prevzal nesplaceny uver odpustili prodavajicimu penale (a o to sme se sabli).
P.S.:. A to sem u Hypotecni banky, na radu poradce, zmalcel ze mam dite, kdezto u KB sem ho do dotazniku uvedl.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (karel 31. 05. 2011 08:24)

13. 2. 2012 23:19 | Marta

Dobrý den, dnes jsem byla na schůzce s finančním poradcem Partners. Kamarádka na mě dala kontakt jejich finančnímu poradci. V prvním telefonátu s poradcem jsem hned vyloučila dát deset kontaktů /jako moje kamarádka na mě/.I přes to jsem na schůzku šla, protože mi bylo řečeno, že mohu doporučit, pokud budu spokojena. Hned jsem řekla, že kontakty dám pouze v případě, že budu spokojená na základě reálně ušetřených peněz, tedy ne okamžitě. Poradce hned na první schůzce znovu vehementně požadoval alespoň 10 jmen. Už to mi bylo podezřelé, ve chvíli, kdy pro mě ještě neudělal mimo kafe nic. Na konec přednášky,o tom jak fungují finance a nejlepší jsou jejich podílové list a opakování že oni jsou nejlepší požadoval znovu 10 kontaktů. Odmítla jsem, tak alespoň požadoval podpis formuláře o mých osobních datech a chtěl i data z občanky a když jsem si chtěla formulář v klidu pročíst doma, odmítl mi ho vydat. Nepodepsala jsem, jelikož se domnívám, že firma, která požaduje na první schůzce několik podpisů bez dání možnosti si v klidu doma prostudovat dokument a souhlas s nakládáním s osobními daty a dalších 10 kontaktů na "nové klienty" není solidní.Po mé reakci, že na první schůzce nic nepodepíšu, se se mnou pordace rozloučil a nadále spolupracovat nechtěl.Ani já ne S pozdravem Marta
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Bohuslav Sobotka

politik

Viktor Kožený

podnikatel a kriminálník

Bohuslav Sobotka
ÚSPĚŠNOST
4,55 %

z 66 duelů
×
Viktor Kožený
ÚSPĚŠNOST
7,41 %

z 27 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Pragmatismus, Limitní cena, Private banking, daň z příjmů, třetí pilíř, penzijní společnosti, účastnické fondy, transformované fondy, FPD Savills, nezařazená evidence, Keňa, IKS KB? ČSOB, ePlatby, spendee, Autopilot, škodní události, hospodářská unie, Daneš Zátorský

8B32103, 1SC1588, 3P64946, 3AI3206, 4AN8298

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK