Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
David Marek
ekonom
Tomáš Paclík
podnikatel, Viktoria Plzeň a Dočista
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Je reklamace vaší noční můrou? Probuďte se z ní!
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
11. 5. 2011 15:26, jezevec
pěkná blbost, dva roky počítač v opravě až vypršela záruka. zaprvé po dobu opravy (vyřizování reklamace) se záruční doba přerušuje. zadruhé po třetí stejné a čtvrté jakékoliv závadě, můžete žádat vrácení zboží proti vrácení peněz.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
11. 5. 2011 11:53, Vláďa
V minulosti jsem dceři koupil značkové boty. Nosila je skoro dva roky. Po tomto čase dcera zjistila, že jí boty tlačí. U prodejce jsem uplatnil reklamaci. Prodejce reklamaci v reklamační lhůtě neuznal s tím, že reklamované boty jsou bez vady a dceři vyrostla noha. Tak jsem milého prodejce poslal do háje, boty na patě rozřízl a dcera je nosila ještě čtyři roky. Spotřebitel si musí poradit sám.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 17 komentářů)
1. 11. 2014 17:27 | cepy
První reklamace byla v pořádku, po 14 dnech jsem si vyzvedl opravený telefon - uznaná reklamace - vyřešenou výměnou vadné součástky. Telefon byl funkční jeden den. Závada se se na telefonu projevila do druhého dne znovu.
Druhá reklamace přijata na prodejně se stejnou závadou jako první reklamace. Po 14 dnech mi přišla sms zamítnuto!!! Opravna neshledala výrobek vadným a podle nich je zcela v pořádku. Po telefonickém hovoru na prodejnu, jestli si ze mě dělají blázny telefon z opravny otestovali a zjistili, že je vadný a závada přetrvává. I tak si ale mám druhou reklamaci převzít jako neuznanou s tím, že telefon je plně funkční. Že s tím nic nemůžou jako prodejna dělat a že tomu nerozumí jestli je telefon v pořádku))) Ale jestli chci, tak můžou poslat telefon na 3tí reklamaci do stejné opravny, ale nemůžou zaručit jestli bude závada odstraněna. Co mam dělat? Jak se mohu bránit?
2. 7. 2011 12:15 | ivana
13. 5. 2011 19:44 | Jarouš
11. 5. 2011 21:27 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2011 21:20 | Matěj
11. 5. 2011 20:17 | slávka
11. 5. 2011 18:54 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2011 16:25 | Danuška
Citace - Vláďa / 11.05.2011 11:53
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2011 15:26 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2011 13:27 | Dany
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2011 13:02 | Pavel
11. 5. 2011 11:53 | Vláďa
11. 5. 2011 11:30 | Ivana
11. 5. 2011 10:37 | Karel
11. 5. 2011 10:07 | Dany
11. 5. 2011 9:15 | Karel
11. 5. 2011 8:54 | Dany