Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 27. 4. 2011 | 14 komentářů
Ach ten pokrok! Otočíš kohoutkem, teče teplá, večeři chystá mikrovlnka a na fotbal nejdeš k sousedům s televizí. Ta tvoje má úhlopříčku metr. A kdes na ni vzal? Inu – dnes netřeba pracovat, netřeba škudlit, půjčka je legrace. A když není z čeho splácet, prostě zbankrotuješ. Cesta do pekla je přímá, široká a pohodlná.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 11. 2011 11:51, Zdenek

Dobrý den. Chci se zeptat kdo zaplatí zbytek dluhu. Spokojit se se 30% může snad jen fyzická osoba, ale určitě ne banka. Myslím si, že by určitě naštvalo každého, kdyby někomu půjčil třeba sto tisíc a on by mu vrátil jen třicet a to až po pěti letech. Díky za odpověď. Zdenek.

Reagovat

 

+6
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 4. 2011 8:34, eďa

Máte naprostou pravdu. Jen někteří diletanti a fin. hlupáci stále tápou, viz výše.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lord Pedro 27. 04. 2011 19:05)

Další příspěvky v diskuzi (14 komentářů)

27. 4. 2011 10:57 | Petr

Osobní bankrot? Znám 3 ve svém okolí co jim vyšel a všichni to jsou GEMBLEŘI !!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

27. 4. 2011 16:16 | ivostanislav

Dluhy dneška nejsou žádnou náhodnou lehkomyslností jedince či státu. je to velice dobře promyšlený systém přesunu peněz a majetku od chudnoucí většiny k bohatnoucí menšině. Následky zadlužení či předlužení jsou "řešeny" tak, aby to tu bohatnoucí menšinu nijak nebolelo. Samozřejmě nemám na mysli dluhy za nákupy spotřební elektroniky, bytové vybavenosti, zahraniční dovolené apod. Mám na mysli dluhy, které vznikají ze zákona, nařízení vlády či vyhlášky, bez ohledu na nerovné podmínky v oblasti přijmu jedinců či skupin.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

27. 4. 2011 19:05 | Lord Pedro

Ach, ty dluhy... má to však jeden malý háček. Kdyby si naráz všichni lidé přestali půjčovat, a to tak že opravdu svědomitě a bez jediné výjimky, celá ta slavná západní ekonomika půjde pod kytky...
Ať si to přiznáme nebo ne, celý systém (matrix, chcete-li) je založený na spotřebě a na dluzích, které NELZE SPLATIT. Pokud by nastal nějaký zázrak, že by si všichni lidé přestali půjčovat, nebo (nedejbože) by všichni splatili své dluhy, nastal by naprosto fatální kolaps celého systému. Ale neděste se, mocní tohoto světa by nastolili řád jiný. A nepochybně takový, aby na něm co opět vydělali co nejvíce...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

27. 4. 2011 19:24 | witt

¨Paní co toto píše ma svatou pravdu, cesta přes půjčky je rychlá a bezbolestná...Taky jsem dojel na rozmařilý život, hazard i přes vysoký přijem jsem dost ujel. Nebýt půjčky od rodiny, která žije z mála viz začátek článku.Asi bych nespadl do osobního bankrotu, jen bych roky splácel uroky a po drobkách jistinu. Příjem mam nadprůměrný ale i tak ži ju z minima abych opět vrátil rodině jejich úspory.Kreditky, učty jsou zrušené a výplata chodí na účet věřiteli-rodině.a bolí mě vždycky pohled nato jaké úroky, poplatky za vedení a další jsem nesmyslně vyhazoval za něco co bylo pomíjivé. Za rok opět budu mít účet, cca rok budu v registru a kreditku, úvěr si už odpustím...ty 2 roky mi opravdu opravdu stačííí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

27. 4. 2011 20:04

Citace - Lord Pedro / 27.04.2011 19:05

Ach, ty dluhy... má to však jeden malý háček. Kdyby si naráz všichni lidé přestali půjčovat, a to tak že opravdu svědomitě a bez jediné výjimky, celá ta slavná západní ekonomika půjde pod kytky...
Ať si to přiznáme nebo ne, celý systém (matrix, chcete-li) je založený na spotřebě a na dluzích, které NELZE SPLATIT. Pokud by nastal nějaký zázrak, že by si všichni lidé přestali půjčovat, nebo (nedejbože) by všichni splatili své dluhy, nastal by naprosto fatální kolaps celého systému. Ale neděste se, mocní tohoto světa by nastolili řád jiný. A nepochybně takový, aby na něm co opět vydělali co nejvíce...

Léčit tě nebo rovnou popravit? Levnější je druhá varianta. Riziko nesplácení je započítáno do nákladů na úvěr a nesplácené úvěy zaplatí poctiví dlužníci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lord Pedro 27. 04. 2011 19:05)

28. 4. 2011 8:34 | eďa

Máte naprostou pravdu. Jen někteří diletanti a fin. hlupáci stále tápou, viz výše.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lord Pedro 27. 04. 2011 19:05)

9. 11. 2011 18:25 | dušan

Ahoj
mám dotaz zda s tím někdo máte obdobné zkušenosti. Moje manželka před naší svatbou dělala ručitele své sestře při získání půjčky od Českomoravské. Bohužel sestřička nadělala dluhy, nemněla na splácení a tak vyhlásila letos osobní bankrot, který prostě dostala sic nechápu jak je to možné. A tak nám letos začli chodit upomínky že to má manželka platit za ní. Příjde upomínka a když tam manželka volá, tak ji řeknou, že jelikož sestra je v bankrotu, nemůžou to po ní vymáhat a budou to chtít od ručitele, což byla on. Je to pro mně nepochopitelné, jelikož podmínkou platného bankrotu je písemný souhlas věřitele s tím že souhlasí , aby mu dlužník zaplatil pouze 30% z dlužné částky.Tím vlastně dává na vědomí a souhlasí s tím, že dostane jenom třetinu dlužné částky. Má Českomoravská i po tomto nárok na vymáhání od ručitelů ? Jestli ano tak je to všechno jen jeden veliký podvod, kdy soud kladným rozhodnutím o osobním bankrotu dlužníka jenom převede automaticky povinnosti na druhé osoby. Jak se proti tomuto je možné bránit ? děkuji za vaše informace.
dušan
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

18. 11. 2011 22:50 | Marie

Ahoj, chci se zeptat ručila jsem svému bývalému manželovi u jednoho úvěru ten se tedˇ topí v dluzích. Tento úvěr je již stejně jako ostatní v exekuci a já mám doklad o tom že jsem mu polovinu tohoto úvěru zaplatila hned po rozvodu ale nikdo se mnou nekomunikuje. A bývalí se rozhodl že vyhlásí osobní bankrot a já nevím co to pro mně znamená..Budu to za něj snad muset zaplatit tu společnou puůčku?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

22. 11. 2011 20:35 | Sára Hubená

Dobrý den, pokud Váš bývalý manžel využije osobního bankrotu ( za předpokladu že splní zákonné podmínky pro jeho využití ) sníží se mu jeho dluhy o 70%. Zbylých 30% bude splácet po dobu pěti let. Vás by se to nějak dotknout nemělo. V opačném případě mne kontaktujte, ráda Vám pomohu. Hubená
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Marie 18. 11. 2011 22:50)

26. 11. 2011 11:51 | Zdenek

Dobrý den. Chci se zeptat kdo zaplatí zbytek dluhu. Spokojit se se 30% může snad jen fyzická osoba, ale určitě ne banka. Myslím si, že by určitě naštvalo každého, kdyby někomu půjčil třeba sto tisíc a on by mu vrátil jen třicet a to až po pěti letech. Díky za odpověď. Zdenek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

29. 12. 2011 13:12 | stela

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně osobního bankrotu, jaké jsou podmínky kde začít a jak postupovat? Jak dlouho trvá vyřešení? A kolik to stojí? Děkuji za info
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

17. 1. 2012 12:20 | Honza

Dobrý den,
bohužel jsem se díky své hlouposti a nerozvážnosti dostal do situace, která je pro mne neřešitelnou a nevím jak z ní ven. Jsem si vědom, že nad některýmy zavázky zůstává rozum stát, ale věřte mi, že si situaci ve které jsem se svou vlastní vinou ocitl, uvědomuji každou minutu.
1. Jeden ze závazků činí 3.000,- a je hrazen pravidelně mesíční splátkou cca 2 roky. - k úhradě ještě cca 80.000,- 2. Závazek z předchozího zaměstnání (díky vynalézavé vedoucí prodejny, která odcizila za cca 400.000,-) částka pro jednotlivého zaměstnance činila cca 100.000,- Měsíční splátka 7.000,- a zbývá doplatit cca 60.000,- 3. dluh dopravnímu podniku 25.000,- zatím nehrazeno. :( 4. dluh za podnikání z roku 2007 na VZP - cca 20.000,- 5. právě včera mi byla do zaměstnání doručena exekuce na plat ze strany T-Mobile. Z roku 2005. Dlužná částka 48.000,-
Můj čistý výdělek je 15.000,-

Existuje pro mne nějaká šance, jak z tohoto bludného kruhu ven??? Dokáže mi někdo poradit něco rozumnějšího, než se jít zastřelit?
Zoufale žádám o pomoc.

Děkuji za reakce.

Honza
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2012 19:52 | Martin Zajic

Honzo je to jednoduchy vyhlas osobni bankrot ja uz jsem v nem rok a pul,najdi si nekohoho kdo ti ji sepise nejlip nejaky pravnik co se tim zabyva ja daval 2 500 ale dnes je vic advokatni kancelare chteji az 12000.Jak jsem koukal mas zhuba 250000.Soud by ti mohl urcit pevny splatky na dobu peti let zhruba 5000 mesicne,zbytek z platu by ti zustal.Nebo ti necha zivotni minimum do ted to bylo 7700 ted uz to bude vic ale budes to mit treba za tri roky zaplaceno a budes mit klid ZDAR
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 2. 2012 17:16 | Marek Šiňanský

Dobrý den Martine, Máte kliku, že jste se zúčastnil této diskuze. Dovolil jsem si nahlédnout na Váš příběh a zjistil jsem, že už máte téměř z 30% splněno. Oznamte svému insolvenčnímu správci, že při dosažení rovných 30% máte v úmyslu podat návrh dle § 414 odst. 1 podle kterého dlužník navrhuje, aby byl osvobozen od placení pohledávek v rozsahu ve kterém doposud nebyli uhrazeny. Soud Vám 100% vyhoví. I kdyby ne, nebo kdyby se věřitelé odvolali, tak už nemají šanci, protože existuje rozhodnutí vrchního soudu, které říká, že měli svůj čas k vyjádření ke způsobu oddlužení při schůzi věřitelů před samotným rozhodnutím o způsobu oddlužení. Hezký den!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin Zajic 21. 01. 2012 19:52)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Kocáb

hudebník a politik

František Piškanin

podnikatel, Hopi

Michael Kocáb
ÚSPĚŠNOST
6,67 %

z 30 duelů
×
František Piškanin
ÚSPĚŠNOST
75,00 %

z 8 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Averze, Ebit, Auditing, o2, česká spořitelna, daň z příjmů, eet, neveřejná nabídka, sociální postavení, Jihomoravský kraj, Car Price Report, správní řízení, daň z převodu nemovitosti, hospodářská krize v USA, MSCI Frontier Markets, procesy, pojistné, Jiří Hos

1Z37459, 3S50220, 3S50220, 4H11215, 8X888888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK