Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 17. 3. 2011 | 36 komentářů
Změna banky, u které mají lidé své účty, by díky Kodexu mobility neměla být velký problém. Ve skutečnosti však dochází ze strany finančních institucí k nátlaku, který má k dodržování jakýchkoliv pravidel velmi daleko.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 3. 2011 9:45, Karel Janů

Co to blábolíte? Poplatek za vedení účtu k hypotéce je 150 Kč! A k tomu ještě poplatek za běžný účet...

Reagovat

 

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Radim 19. 03. 2011 21:03)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

19. 3. 2011 21:03, Radim

Jak ti Ty prachy půjčili tak si z toho měl tady dobrý pocit že ? Úžasné, jak si všichni myslí, že spořka má být nějaký sociální ústav. Mimo to k hypotékám jsou účty prakticky zadarmo, tak jestli tě tížilo platit za účet cca 50 kč tak jsi ubožák

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MoB 17. 03. 2011 21:44)

Další příspěvky v diskuzi (36 komentářů)

17. 3. 2011 15:57 | honza

no vzhledem k tomu ze je v CS x milionu klientu, tak ani takovy odliv je asi moc nepoznamena...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 17. 03. 2011 15:55)

17. 3. 2011 16:49 | Pavel

Navíc řada lidí odchází-neodchází. Třeba když přišla mBank, desítky tisíc klientů České spořitelny sice převedly většinu svých depozit, ale účet v ČS nezrušili - a vesele platili stovku měsíčně dál, protože "co kdyby". Nevyužívali žádné služby a najednou se z nich pro ČS stali velmi lukrativní klienti...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (honza 17. 03. 2011 15:57)

17. 3. 2011 18:09 | Pavel

Měnil jsem banku mnohokrát. Místo kodexu jsem používal vlastní rozum spočívající v těchto krocích: 1. Založení nového účtu + převod financí + vyžádání debetní karty 2. Zrušení původního účtu včetně odevzdání platební karty SIPO a trvalé příkazy nepoužívám a jednou za 1/4 roku si z přednastavených plateb provedu jednorázovou platbu. Poslední účet jsem zakládal u mBank a trvalo to 1 minutu u PC. Za půl hodiny jsem měl SMS, že smlouvu mám připravenu tam, kde jsem určil. Smlouvu jsem v neděli odpoledne podepsal a ihned účet fungoval. Asi za tři dny jsem dostal poštou debetní kartu. Zrušení starého účtu u Poštovní spořitelny trvalo 20 minut na přepážce a pak měsíc než to provedli. Nevidím v tom vůbec žádný problém pokud nechci využívat kodex debility.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (honza 17. 03. 2011 15:49)

17. 3. 2011 19:42

Nedávno jsem rušil ucet u KB a trvalo to asi jen 10 minut, trikrat se me jen zeptali, jestli jsem si jist, ze mi daji ucet na rok zdarma, ale kdyz slecna videla, ze se mnou nehne, tak to neresila. Musi clovek vypadat jiste. Ale na druhou stranu mi přijde nabízení různých úlev, bonusů atd. logické, musí se snažit klienta udržet. To se ČS nezastávám, studentský účet tam jdu rušit příští týden, tak budu mít novou zkušenost:) Jen by mě zajímalo, jak by jednali poradci Partners, když by jejich klient chtěl přejít ke konkurenci, jestli by mu se vším pomáhali a novému poradci s ochotou předávali veškeré materiály a informace:)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2011 20:55 | Rada

Nejspíš si toho všimli a už i vymysleli jak to řešit - osolili výběr na pokladně a příkaz k úhradě na pobočce. Nyní stojí nehorázných 65 Kč. Moc dobře ví, že tyto dvě služby používají jen ti, kteří nejsou schopní používat platební kartu a internetové bankovnictví. Změna banky je pro tyto klienty pochopitelně zcela nad jejich schopnosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 17. 03. 2011 15:55)

17. 3. 2011 20:58 | Rada

Účet v ČSOB jsem rušil v době, kdy ještě nebyl kodex mobility. Po deseti letech mě nechali odejít a ani se mě nezeptali proč ho chci zrušit. Nepovažoval jsem se za VIP klienta, i tak mě ale docela mrzelo, že vůbec neprojevili snahu. Manželka rušila účet v ČS před rokem. Paní se trošku snažila a strašila krachem mBank, jinak se to ale obešlo bez potíží.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2011 21:44 | MoB

Mám s ČS podobnou zkušenost - na přepážkách klidně lžou, až se jim od huby práší. Již nikdy více spořitelnu. Naštěstí jsem svůj jediný produkt u nich (hypotéční úvěr) refinancoval a mám z toho opravdu dobrý pocit :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2011 23:33 | stracka

Já rušila účet u Rajfky a v pohodě. Jen se mě zeptali na důvod a datum, zrušení bylo s okamžitou platností. Ušetřilo mi to poplatek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2011 23:41 | stracka

a u ČSOB manželovi taky nic nevnucovali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 3. 2011 21:03 | Radim

Jak ti Ty prachy půjčili tak si z toho měl tady dobrý pocit že ? Úžasné, jak si všichni myslí, že spořka má být nějaký sociální ústav. Mimo to k hypotékám jsou účty prakticky zadarmo, tak jestli tě tížilo platit za účet cca 50 kč tak jsi ubožák
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MoB 17. 03. 2011 21:44)

20. 3. 2011 9:45 | Karel Janů

Co to blábolíte? Poplatek za vedení účtu k hypotéce je 150 Kč! A k tomu ještě poplatek za běžný účet...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Radim 19. 03. 2011 21:03)

13. 4. 2011 17:00 | Mario

Taky jsem příspěvek nepochopil... Já platím u ČSOB 150Kč za vedení hypotéky plus 120Kč za vedení účtu, kam mi chodí jen výplata. Se vším ostatním jsem přešel k FIO bance, která je bez podmínek bez poplatku a je mi fajn... Jestli jsem Ubožák jen proto, že odmítám sponzorovat banky s miliardovými zisky, tak jim jsem :-) Mi je ale líp tam, kde jim stačí stamilióny vydělané mými poskytnutými penězi.. Až dojde na refinancování, půjdu už třeba k Fio nebo tam, kde to bude výhodné pro mě, ne pro banku...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 7. 2011 17:02 | Michal (Spokojeny byvaly klient CSOB)

Celkem 11 let jsem byl klientem CSOB a platil za vedeni uctu, prichozi i odchozi platby, SIPO, trvalaky, vybery kartou z vlastnich bankomatu,.. Nejvice me nadzvedavaly poplatky za prichozi platby, ktere jsem nijak nemohl ovlivnit. Presto jsem cele roky zustaval a platil a platil. Je to jen moje chyba, ze jsem byl jsem liny zvednout zadek a ucet prevest jinam. Dokonce jsem si u CSOB zalozil eurovy ucet, abych mel vsechny penize pod jednou strechou. Kdyz mi na nej ale prisla tuzemska platba v mene uctu (EUR) a poplatek za tuto prichozi platbu cinil v prepoctu 170,- Kc (slovy stosedmdesat!), dosla mi trpelivost. Zruseni obou uctu u CSOB trvalo cca 15 minut a ani me nepremlouvali. Ted jsem uz pul roku spokojenym klientem MBanky a Fio. Zatim jsem na poplatcich u obou bank zaplatil celkem presne 0,- Kc! Nebojte se prechazet. Usetrite tisice! :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

6. 9. 2011 17:24 | Vilda Matiáš

no jo to naštve, třeba studenské konto nestojí nic, žádné poplatky, akorát mizerný úrok 0.01%.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michal (Spokojeny byvaly klient CSOB) 11. 07. 2011 17:02)

9. 10. 2012 17:28 | Michal

Po děsivé zkušenosti, kterou jsem více rozepsal zde: http://easyinvest.cz/obcane-veri-cnb/ jsem také změnil banku. A to z ČS na FIO.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

4. 1. 2014 9:26 | Markéta

Dobrý den, i já jsem se spolu s mou matkou rozhodla opustit Českou spořitelnu. Přibližně od prvního ročníku na střední škole jsem měla zřízené studentské konto. PO absolvování VŠ jsem se rozhodla, že si zařídím absolventské konto na základě doporučení kamarádů. Bylo pro mne nemilým překvapením, když jsem přišla na pobočku ČS a pracovník mi sdělil, že absolventské účty nenabízejí, že mi dá normální účet, kde mi vše zpoplatní. Na otázku, zda nemám nárok na nějaké výhody, protože jsem u jejich banky přes osm let, mi bylo sděleno, že opravdu nemám. Zkusila jsem tedy jinou metodu, kdy jsem řekla, že půjdu k jiné bance, kde mě nečekají poplatky atd. Na to jsem dostala odpověď, ať si jdu kam chci, že mne nikdo u ČS nedrží. Byla jsem v naprostém šoku. ČS zbrojí sama proti sobě a pak si neví rady, jak dál. Má matka se rozhodla opustit ČS kvůli nesmyslným poplatkům. Zašla ke konkurenční bance, zřídila si účet a požádala o zrušení účtu u ČS k 1.2.2014, aby stihla měla čas na provedení změn u příchozích plateb atd. Nejdříve jí ke konci prosince kontaktoval operátor, že nezaplatila fakturu, obrátila se na ČS, kde jí řekli, že když odchází k jiné bance, tak že jí zrušili všechny trvalé příkazy. A nejlepší nakonec bylo, když 1.1.2014 přišla k bankomatu, který ji nevydal ani Ká, protože měla zablokovanou kartu. Rozhodla se, že nic nenechá jen tak, protože tohle si podle nás ČS dovolit nemůže, prakticky jí odřízli přístup k vlastním financím. Takže za nás ČS už nikdy!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Brychta

finanční analytik

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Jaroslav Brychta
ÚSPĚŠNOST
49,18 %

z 61 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
8,06 %

z 62 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Dluhové trhy, Central Order Book, Liberalismus, architektura, martin stára, brno, operátoři, mobilní operátoři, Dow Jones-UBS Metals, poradenská firma, Unie, regulační instituce, OSA, poplatky za soudní spory, splastnost, možnosti trhu, daň z hlavy, typ pojištění

4C74273, 4M27565, 3K13410, 3K13410, 4T11050

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK