Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Ministerstvo dopravy uvažuje o tom, že bude po ekologických organizacích žádat náhradu škody za to, že s pomocí soudních žalob blokují stavbu některých dálnic. Zákon ovšem takové jednání nezakazuje. Mělo by ministerstvo donutit ekology zaplatit, nebo by mělo ctít jejich právo účastnit se řízení o stavbě? Napište ostatním čtenářům, co si o tom myslíte.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 9. 2007 23:23, Petr

Daně platím, až je mi z toho špatně. Za ty daně mi pak postavili 150 m od baráku pěknou dálnici, která možná zklidnila dopravu někde jinde. O mne ale ani jedné straně nejde. Ani o ty lidi co roky bydlí u nějaké silnice ve smradu a hluku. Jde o střet idejí, zda je důležitější ekonomický rozvoj nebo zachování aspoň nějakých zbytků životaschopné přírody. Musím objektivně říct, že v tomto světě velkých myšlenek na pár kusech přemnožených homo sapiens skutečně nesejde. A ještě jednou k tomu prodražení - za to skutečně nemůžou ekologové, ale ten, kdo vymyslel a provozuje systém, kde se dá takhle zdržovat. Teď nejde jen o cesty. Má sestra např. vysoudila dlužné alimenty až když byl kluk (na kterého je měla dostávat) dospělý.

Reagovat

 

+28
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 10. 2007 10:12, Petr

Poslouchání vůdců je špatně. Rozumět všemu, abych dokázal posoudit každý aspekt, ale může tak možná Brouk Pytlík. Často sami tvůrci nových technických děl jsou nejvíc zaslepení nadšením a kdoví čím ještě. Každý Titanik je před prvním vyplutím vždy nepotopitelný. Já se osobně spokojím s přístupem podobným, jako mají pojišťovny – čert vem na jakém principu to funguje. Podíváme se, kolik problémů bylo v minulosti. Z toho mi vychází, že doprava automobilem je nebezpečná, doprava letadlem bezpečná a pravděpodobnost havárie v atomové elektrárně (včetně havárií velmi vážných) je rozhodně nenulová.

Reagovat

 

-10
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (47 komentářů)

3. 10. 2007 4:37 | kolemjdoucí

Proč bych musel rozumět funkci třeba atomového reaktoru? To je velice jednoduché. Pokud funkci atomového reaktoru rozumín, obvykle poznám, když mě chce někdo oblbnout nesmysly, třeba co se týká nebezpečnosti Temelína. Pokud tomu nerozumím a ani nechci rozumět, stává se ze mně vhodný materiál pro užitečného idiota, který může jedině papouškovat to, co mu někdo předříká. To se týká třeba jaderné energetiky nebo GMO plodin nebo třeba v minulosti veřejné odsuzování Charty 77 nebo třeba veřejné schvalování popravy Milady Horákové nebo třeba ještě více z minulosti nadšeného řevu Sig Heil němců při Hitlerových projevech atd. A týká se to velice často i odporu proti komunikacím, protože to jsou lidi, kteří nechtějí vědět, jak to funguje, proto nechtějí o tom diskutovat a poslouchají jen to, co jim řekne jejich vůdce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

3. 10. 2007 10:12 | Petr

Poslouchání vůdců je špatně. Rozumět všemu, abych dokázal posoudit každý aspekt, ale může tak možná Brouk Pytlík. Často sami tvůrci nových technických děl jsou nejvíc zaslepení nadšením a kdoví čím ještě. Každý Titanik je před prvním vyplutím vždy nepotopitelný. Já se osobně spokojím s přístupem podobným, jako mají pojišťovny – čert vem na jakém principu to funguje. Podíváme se, kolik problémů bylo v minulosti. Z toho mi vychází, že doprava automobilem je nebezpečná, doprava letadlem bezpečná a pravděpodobnost havárie v atomové elektrárně (včetně havárií velmi vážných) je rozhodně nenulová.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-10
Líbí
Nelíbí

9. 10. 2007 20:42

Tak jako ve všem musínést zodpovědnost.Novotný Aleš
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

15. 10. 2007 21:36

Dálnice nejsou vše. je třeba pro jejich stavbu a vytýčení najít optimální ekologickou variantu. Původně měla vést přes Středohoří tzv. tunelová k přírodě šetrnější varianta.Ta však byla vládou nešetrně zamítnuta. Proto ekologové jednají soudně a snaží se toto pochybné rozhodnutí zvrátit. Pračlověk.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

18. 10. 2007 13:54

Výstavba silničních komunikací je blokována 2mi faktory. T.zn., že nejen tzv.ekologičtí aktivisté, ale také územně lokální zájmy mají tutéž vlastnost. (viz 2 varianty R35 přes pardubický kraj) Jsem proto, aby k oběma nemocem byl se strany Ministerstva dopravy vyvinut nový lék. Ten by měl začít prudkým podáváním léčiva a postupným snižováním dávek až do úplného vymýcení choroby.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

21. 10. 2007 15:52 | kapusta

V případě dálnic jsou ekologové škůdci národa. Být obyvatelem v dotčených vesnicích a městech, žaloval bych je za prodlužování otravování obyvatel výfukovými plyny z projíždějících kamionů po klikatých úzkých cestách mimo dálnice.Chce někdo říct, že síť dálnic v německu je neekologická? Přivázal bych je ke sloupům na exponovaných místech v blízkosti obytných domů, aby si užili jimi prodlužovaného "ekologického" ovzduší.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

11. 11. 2007 17:07 | kapusta

V případě dálnic jsou to škůdci národa, kteým záleží na jejich popularitě pod záminkou ochrany přírody, ale na ničení zdraví lidí jim nezáleží. V řípadě stavby dálnic a rychlostních komunikací by měl mít poslední akonečné slovo stát a výstavbu by měl regulovat podle svých finančních možností.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Eva Štěpánková

podnikatelka, Ryor

Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 6 duelů
×
Eva Štěpánková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

E-business, Exkluzivita, Věnové pojištění, andrej babiš, pavel bělobrádek, miroslav uďan, václav stárek, restaurace, Finanční trh, transparentní účet, goldman sachs group, česká ekonomika, Gerard Casey, dolarový milionář, Marek Zeman, Zákon o dani silniční, jednorázové vyrovnání, pěstounská péče

2SC5461, 5A62995, 2AF7662, 3AF9208, 2AF6202

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK