Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Luděk Sekyra
podnikatel, Sekyra Group
Jan Fischer
politik
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 3 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Při reklamování zboží buďte tvrdí. Zákon je na vaší straně
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
18. 8. 2007 23:16, ratata
Máte pravdu, která půjde jen stěží obhájit... Mě osobně u bot za 2100 Kč při reklamaci po dvou měsících prodavač prozradil, že jsem je používal k jinému účelu než k jakému jsou určeny. Vysvětlit v takové situaci, že v botech jsem chodil a že jsem tedy zřejmě mylně očekával, že boty jsou k chození určeny nic nevyřešilo. (Chápu, že prodavač mohl mít na mysli, že jsem v nich hrál např. fotbal, každopádně mému tvrzení o obyčejném chození nechtěl věřit.) Boty tedy neproběhly nejjednodušší cestou vrácení peněz nebo výměny zboží a "šly" na reklamaci do centrály do Prahy. Po necelém měsíci mi přišlo vyjádření, že reklamace je zamítnuta, ze stejného důvodu, který uvedl prodavač.... Ještě přidaly, že vycházely z dlouholeté znalosti a zkušenosti. OK. Obrátil jsem se na ČOI, SnOS a další. Na Justice.cz jsem vynašel, že firma funguje necelý rok, tedy "dlouholeté zkušenosti" mne vytočily. Nedalo se nic dělat a boty dostal do rukou posudkář. Vypracoval posudek a vyšlo najevo, že boty jsou absolutní zmetek (mimochodem, jednalo se o prasklou podrážku). Prodejce vše zaplatil, včetně posudku a lístků na tramvaj, které jsem projezdil pořád sem a tam po Brně abych si vždy poslechl stejnou pohádku - "že jsem boty využíval k něčemu jinému, než na co jsou určeny". Musím podotknout, že jsem měl štěstí, že kamarád v dané prodejně pracoval a prozradil mi, že boty na měsíc neodešly do Pražské centrály na posouzení, ale pod stůl v prodejně, kde stejně jako zbytek reklamací čekaly jakousi "reálnou dobu" aby to vypadalo, že se tím skutečně někdo zabýval.
Po takových zkušenostech krmte někoho slušností k prodávajícímu a podobnými radami i když ve skutečnosti máte pravdu a všichni jsme lidi. Jen trochu jiní lidi...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 49 komentářů)
1. 11. 2013 10:08 | Kamila
12. 5. 2013 14:00 | Lucie
20. 11. 2012 16:38
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 10. 2012 18:04 | Marek
poslal jsem telefon na reklamaci, reklamace mi byla uznaná s tím, že na telefon už nemají náhradní díly. Navrhli mi tedy, že mi buď pošlou telefon a řadu vyšší nebo se se mnou finančně vyrovnají. Vybral jsem si finanční vyrovnání, a proto se chci zeptat na jakou částku mám nárok? Děkuji za odpověď.
Marek
6. 8. 2012 14:18 | Lukáš
20. 7. 2011 10:26 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 7. 2011 14:13 | kamila
2. 8. 2010 16:11 | lenka
5. 6. 2010 12:37 | Pavel
3. 6. 2009 15:16 | Evča
29. 1. 2009 15:30 | koudi
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 9. 2008 14:33 | Yuri
12. 9. 2007 11:20
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 8. 2007 1:53
24. 8. 2007 23:17 | fllipper
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 8. 2007 20:19 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 8. 2007 11:10 | ratata
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 8. 2007 8:54 | Mayha
Myslím si, že jak na straně prodejců tak na straně zákazníků jsou slušní lidé i vychcánkové. Jakékoliv zevšeobecňování je nesmyslné. Kdo bydlíte na melém městě a znáte prodejce osobně, dobře víte, že jsou to stejní lidé jako ostatní, dobří i špatní.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 8. 2007 4:32 | Jimmy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 8. 2007 23:16 | ratata
Po takových zkušenostech krmte někoho slušností k prodávajícímu a podobnými radami i když ve skutečnosti máte pravdu a všichni jsme lidi. Jen trochu jiní lidi...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 2/3