Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Při koupi zboží mimo kamenný obchod může spotřebitel vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů. To ovšem znamená, že vracené zboží musí být do dvou týdnů fyzicky přítomno u prodejce.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 8. 2007 15:13, Pável

Jediná rada, bouchnout s telefonem a když se vám někdo bude cpát do bytu, přirazit dvěře. Ušetříte peníze, čas a nervy při reklacích nebo vrácení peněz.

Reagovat

 

+91
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

13. 8. 2007 11:23 | Janka

Moje zkušenosti jsou bohužel velice špatné. Přiznávám, že mojí vinou. Koupila jsem takhle od podomního prodejce ložní prádlo. Nejen že to bylo předražené o pět stovek, ale rozměry byly jiné, než na štítku. Ve smlouvě byl uvedný pouze Box a číslo a jméno. Zboží se mi vrátilo, adresát neznámý. Dala jsem to k soudu, ale už víc než rok se nic neděje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2007 15:13 | Pável

Jediná rada, bouchnout s telefonem a když se vám někdo bude cpát do bytu, přirazit dvěře. Ušetříte peníze, čas a nervy při reklacích nebo vrácení peněz.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+91
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2007 15:19 | Ilona

Smutnou zkušenost má moje babička. Důvěřivá 80 letá paní neprokoukla podvodníka co prodával nádobí. Sice nic nepodepsala, ale špatně vidí a ten grázl jí ukradl z poličky figurku z míšenského porcelánu. Podali jsme na něj trestní oznámení, ale nebylo to nic platné. Prý tvrzení proti tvrzení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+59
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2007 15:54 | Nox

Proboha lidi kdyz vam nekdo zacne nekdo neco na ulici nebo mezi dverma vnucovat, tak je to v prve rade zlodej a je jedno jestli to krade legalne nebo ne. To se sami povazujete za tak neschopne, ze si danou vec nejste schopni zakoupit sami?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+26
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2007 23:10 | hink

Když mě osloví podomní nebo pouliční prodejce čehokoli, řeknu, že na ulici žádně obchody nesjednávám, ani nevytahuji peníze. Vše, co potřebuji, si kupuji sám, nepotřebuji cizí nápovědu, aby mi řekla co potřebuji. Jsou však i záludní prodejci podivných výhod zde: http://www.dfen s-cz.com/view.php?cis loclanku=2006061801 Vymažte si z odkazu zlomyslně vložené mezery Ti jsou mnohem záludnější, když jsou doprovázeni sousedkou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

14. 8. 2007 18:01 | jezevec

Obvykle stačí dát si zásadu, že nikdy, nikdy, NIKDY neuzavřu kupní smluvu v časové tísni a pod nějakým dojmem. Stačí dát si apriori vždy a na všechno 48 hodin na rozmyšlenou - a mezitím nabídku porovnat s ostatními nabídkami, a taky s mojí skutečnou potřebou. Nabídku pro kterou prodávající nesnese zvážení do druhého dne, nemá smysl zvažovat. Pravděpodobnost že by mi takto "unikla" skutečně výhodná a skutečně neopakovatelná nabídka, je zhruba rovna pravděpodobnosti výhry ve sportce
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+45
Líbí
Nelíbí

14. 8. 2007 23:27 | Tork Hviid

Každý člověk udělá nějakou chybu. Důležité je, že jste se poučila a víte, že si musíte dát příště pozor. Navíc počítám, že ložní prádlo není zas tak drahá chyba. Jsou lidé, kteří se poučili mnohem dráž a někteří vůbec. No ostatně jinak by ani nemohl podomní prodej existovat, jo a prodej po telefonu a podobný srandy taky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Janka 13. 08. 2007 11:23)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zakoupené členství
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, zakoupila jsem si členství ve fitness clubu 24.11. a první cvičení mělo být zahájeno 1.12. Na cvičení jsem se dostavila s žádostí, aby moje členství bylo stornováno, z důvodu neočekáváné nestandardní... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Jahoda

podnikatel, Emco

Ondřej Bartoš

podnikatel a investor, Credo Ventures

Zdeněk Jahoda
ÚSPĚŠNOST
79,71 %

z 69 duelů
×
Ondřej Bartoš
ÚSPĚŠNOST
79,73 %

z 74 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Složené ukazatele, Devizový trh, Výrobní faktory, sleva, telefónica, daňové úniky, daň z příjmů, andrej babiš, radomil bábek, výpalné, implementace, Milan Vaníček, deeorange, ČP Invest Český, prediktivní trh, augustp pinochet, výkon trestu, Variabilní životní pojištění

1T31308, 5E30844, 7B54457, 7T41122, 7T41122

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK