Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Kariéra | 12. 7. 2007 | 12 komentářů
K zájemcům o studium a práci v zahraničí je nejpřívětivější zemí Austrálie. Získat pracovní povolení není složité a nabídka zaměstnání je velká. Vydělávat se dá kolem deseti australských dolarů za hodinu.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 7. 2007 16:24, Pítrs

Já bych to nenazval přízvuk - prostě strašně šišlaj a pro ně je to normální.

Reagovat

+66
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (petr 12. 07. 2007 13:45)

Další příspěvky v diskuzi (12 komentářů)

12. 7. 2007 8:40 | Veronika z Brna

Dík za článek, zavzpomínala jsem si. Strávila jsem na farmě v Austrálii 11 měsíců a byla jsem nesmírně spokojená. Studuji veterinu, takže mi vůbec nevadila práce se zvířaty a ještě jsem se naučila perfektně jezdit na koni. Nemusela jsem platit za ubytování ani jídlo, takže mi zbyly peníze na měsíc cestování. Stopem jsem projela skoro celé pobřeží a dopřála si i cestu na Fidji. Po návratu jsem si nechala udělat test z angličtiny, výsledek byl jako 3 roky intenzívky v Česku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+36
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2007 8:51 | Jarda

Můžete mi prosím poradit? pracuji jako číšník a rád bych vyrazil za oceán moje angličtina není nejlepší. Bohužel, je mi skoro 40, tak nevím, jestli to není jen pro študáky a jestli bych našel práci v oboru. Dík předem
Reagovat | Citovat

+21
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2007 10:12 | Milan

Jardo, do Austrálie nejezdí za prací jen studenti, takže věk by neměl vadit. Počítej ale s tím, budeš muset nejdříve zdokonalit jazyk. Začni tím, že si vybereš intenzívní kurz angličtiny a spojíš ho s nekvalifikovanou prací v oboru. Čím dříve budeš dobře mluvit, tím lepší práci dostaneš. Nezapomeň si s sebou vzít výuční list, přeložený do angličtiny a notářsky ověřený, stejně jako doporučení od svého současného zaměstnavatele.