DOVOLENÁ 2007: Nedali vám správný pokoj? Trvejte na lepším
Když poskytované služby neodpovídají těm, které si klient zaplatil, měl by je reklamovat na místě u delegáta a opatřit si důkazy pro pozdější jednání s cestovní kanceláří. Na kompenzaci mají nárok i cestující, kterým se zpozdil let, nebo jejich letadlo vůbec neodstartovalo.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
23. 10. 2007 18:25 | kean@post cz
15. 7. 2007 12:35
z vlastní zkušenosti vás všechny varuji před službami cest. spol. I´M travelling FBSK1907 Praha. Zájezd do Turecka jsem si minulý rok objednal přes internet a když se hned první den pobytu v Turecku vyskytl problém s ubytováním, delegátky nic neřešily a po příjezdu jsem se setkal s arogancí a případ není dodnes vyřešen. Protože není majitelem CK občan ČR tak jiný kraj jiný mrav. Nemám čas na soudní obíhání a řešení problémů tak že nadále budu svůj čas marnit touto CK ale proto VARUJI. kdo má zájem pošlu mu podrobnější materiály mejlem. Nevymýšlím si, ale takovým podnikatelům klienty nedoporučím!! Petr ( pazount@quick.cz )
22. 6. 2007 17:00 | Rada pro vsechny co jezdi k arabacum
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 6. 2007 20:34
20. 6. 2007 9:37