Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Cestování | 20. 6. 2007 | 5 komentářů
Když poskytované služby neodpovídají těm, které si klient zaplatil, měl by je reklamovat na místě u delegáta a opatřit si důkazy pro pozdější jednání s cestovní kanceláří. Na kompenzaci mají nárok i cestující, kterým se zpozdil let, nebo jejich letadlo vůbec neodstartovalo.

20. 6. 2007 9:37

Osobne mam spatnou zkusenost se spolecnosti Firo-Tour. Pobytovy zajezd v Maroku , letovisko Agadir na 8 dni s Allinclusive ve 4*, hotel Caribean village. Cena zajezdu 18 500,- Na prepazce nam slecna rekla, ze plaz je u hotelu a ze se nechodi pres zadnou komunikaci. Na miste po priletu, zjisteni, ze nemame vlastniho delegata (zajistovala delegatka Cedoku) pouze nejaka pomocnice. Pokoje na urovni **, spinave, nektere nemely ani vymenena prosteradla, takze o pulnoci tam narychlo menili a uklizeli. Pokoje se podarilo vymenit za trochu lepsi az po trech dnech. Cestovka na nasi stiznost z Agadiru vubec nereagovala. Po dlouhych tahanicich a dopisovani s nasim pravnikem jsme dostali zpet dva tisice za spatny dojem. V dopise nam dokonce sdelili, ze si za to muzeme sami, protoze pry jsme se neumeli domluvit s personalem. Oni nas proste jako posledni turnus prodali za nejaky baksis, dej se co dej. O jidle radeji nemluvim.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+46
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2007 20:34

Špatná zkušenost se Sunny Days. Hotel Dana Beach, 5*, Egypt, Hurghada, září 2004. Sice nám už na letišti řekli, že místo do Hilton Long Beach budeme v tomto hotelu a jestli s tím souhlasíme, ale na místě snad už klasický boj o pokoj. Dostali jsme pokoj bez balkonu, s výhledem do zdi okolo hotelu. Chce to držkovat držkovat držkovat !! Seděli jsme na recepci tak dlouho, dokonce jsme si nechali zavolat manažera hotelu, až nám dali rodinný pokoj s kuchyní, nádhernou terasou, dvěmi ložnicemi... Byla to potom absolutně bombastická dovolená ! A delegátka? S tou jsme to samozřejmě také řešili, následně nám nebrala telefon a ve finále se s námi vůbec nebavila při osobním setkání ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+101
Líbí
Nelíbí

22. 6. 2007 17:00 | Rada pro vsechny co jezdi k arabacum

Kdyz jedete do techto problematickych zemi, tak baksis dejte vzdy pri prijezdu na recepci, staci 10-15 dolaru a VZDY jsem dostal krasny pokoj.Ne jako vetsina turistu z Eximu.Sunny days, ktery skudli kazdou korunu a pote pri odjezdu pusti mozna nakou kabli an recepci.Nesmite spolehat na delegatky, ktere jsou ve vetsine pripadu uplne na nic.To same k cisnikum, hned na zacatku pobytu dat 3,4 dolary, druhy den pouze 3 dolary, treti den 2 dolary, zbytek pobytu uz nic a cisnik bude jenom vas.-))Chci 4 male piva najednou neni problem pro me.Muj soused chce tri piva ma problem, protoze cisnik muze dat pouze 2 piva jedne osobe.-))Tak to chodi v techto zemich.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+41
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 06. 2007 20:34)

15. 7. 2007 12:35

I´M travelling
z vlastní zkušenosti vás všechny varuji před službami cest. spol. I´M travelling FBSK1907 Praha. Zájezd do Turecka jsem si minulý rok objednal přes internet a když se hned první den pobytu v Turecku vyskytl problém s ubytováním, delegátky nic neřešily a po příjezdu jsem se setkal s arogancí a případ není dodnes vyřešen. Protože není majitelem CK občan ČR tak jiný kraj jiný mrav. Nemám čas na soudní obíhání a řešení problémů tak že nadále budu svůj čas marnit touto CK ale proto VARUJI. kdo má zájem pošlu mu podrobnější materiály mejlem. Nevymýšlím si, ale takovým podnikatelům klienty nedoporučím!! Petr ( pazount@quick.cz )
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+60
Líbí
Nelíbí

23. 10. 2007 18:25 | kean@post cz

Manzel mel zaplacenou letenku Praha-Whitehorse se spolecnosti Condor a Lufthansa. Letenka prisla po internetu ze je zaplacena na presny datum letu. Jenze kdyz prisel na letiste vubec ho nepustili k odbaveni, ze jeho letenka neni zaplacena. Takze mu letadlo odletelo. Nemohl nic delat protoze byla noc a kancelar Condoru zavrena. Az druhy den rano tam znovu jel a zjistil ze to pry byl "komunikacni problem" mezi obema spolecnostmi. A ze jeho letenka z Frankfurtu je v poradku. Jenze to uz bylo pozde se tam dostat Nakonec dostal letenku na dalsi den. nedostal hotel, nedostal penize....nic. Takze by mne zajimalo....muze dostat nejake odskodne? Nahradni let je s vice prestupy, navic s tahanim tezkeho zavazadla, . Takze pozor....kdyz objednavate pres visa kartu elektronicky i kdyz jste dostali potvrzeni letu, neznamena to, ze odletite!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vít Bárta

politik a podnikatel, ABL

Dara Rolins

zpěvačka a podnikatelka

Vít Bárta
ÚSPĚŠNOST
5,26 %

z 19 duelů
×
Dara Rolins
ÚSPĚŠNOST
68,63 %

z 51 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Deetatizace, Reálný domácí produkt, Práce, jan raška, andrej babiš, zbyněk stanjura, martin stára, vladimír vaňo, obchody s měnou, výplaty, poškozená bankovka, rozhodčí nález, snížení platů, černé pondělí, korunové fondy, cena zájezdu, kniha návštěv, devizové kurzy

5AA2278, KTH6989, 3AJ6375, 3AJ6375, 3AJ6375

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK