I pojištění chce v novém roce inventuru

Řada z nás na konci roku bilancovala a a dávala si předsevzetí, co chce v novém roce proti tomu předchozímu změnit. Kolik z nás si ale udělá pořádnou inventuru ve svém finančním plánu? Nebo ještě lépe: kolik lidí vůbec finanční plán má? Asi bychom se dobrali k velmi nízkému číslu.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 1. 2011 8:44, Jan

Potíž se životními pojistkami je, že směšují pojistku s nijak extra výhodným investičním spořením. Hledal jsem čistě jen životní, nemocenskou a úrazovou pojistku v roční výši max. částky pro snížení základu daně (12.000), ale neuspěl jsem. Pojišťovny a jejich agenti mají z "výhodného investičního spoření" víc peněz a snížení podílu spoření na minimum se brání zuby nehty. Mít peníze 30-40 let "investovány" u pojišťovny není žádná výhra. Vzhledem k inflaci a výnosům tam bude sotva polovina reálné hodnoty peněz vložených jako investice. Pokud bychom si takto spořili například od roku 1970, tak jsme ve sve době spořili měsíčně nemalou částku a dnes bychom měli směšnou almužnu.

+1
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 1. 2011 14:10, Vít Suchý

Z vlastní zkušenosti mám mnohem více negativních zkušeností s "nucením pojistek" od finančních poradců,než od pojišťovacích zprostředkovatelů.

Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...

A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.

A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?

Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)

5. 2. 2011 18:17 | Jirka

Výroční zprávu máte kde? Pokud společnost nezveřejňuje výroční zprávu, tak není v očích lidí dostatečně otevřená. Nebo se pletu a někde zprávu zveřejňujete???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2011 17:29 | Vít Suchý

Dobrý den, pane Jirko XY, prosím, můžete být nějak konkrétní ? Zrovna si nevzpomínám, co by mělo být netransparentní na společnosti z pojišťovacího holdingu ERGO, jež náleží zajišťovně Munich Re.... A úrazové či důchodové pojištění, které m.j. nabízí také nepatří mezi nijak tajné produkty...???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2011 10:09 | Jirka

Pane Suchý, Vy děláte pro společnost H M I.s r.o. Poukazujete na otevřenost, ale tato společnost taky není zrovna moc otevřena, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 1. 2011 21:56 | Vít Suchý

Pane Prouzo, často si vážím Vašich názorů, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že pokud "člověk z ulice" otevře server penize.cz, těžko bude asi rozkrývat, co je Partners media s.r.o. Myslím si že není třeba se nehlásit ke svému a jako otevřený přístup k veřejnosti bych považoval to, že již v záhlaví webu by bylo uvedeno, že je otevřený pro veřejnost za účelem zvýšení finanční gramotnosti a že jej provozuje finančně-poradenská společnost XY. Je toto nějaký nepřekonatelný problém ?
Znovu zde opakuji že já osobně vidím možný posun v obecně napjatém vztahu veřejnosti vůči finančně - poradenskému byznysu jen tehdy, když bude značným způsobem potlačena netransparentnost. Jak v produktové oblasti, tak v poradenském procesu. A pokud s transparentností nezačnou společnosti, poskytující poradenství u sebe - nikam se to asi nepohne.
Je to můj názor, pokud to vnímáte jinak, svět se nezboří...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 1. 2011 15:07

O jake reklame to mluvite? Vzdyt autor clanku jen obecne v zakladu popisuje problamatiku pojistek a zajisteni v pripade krizove situace.. Nic vice, nic mene.. Jako pri cteni nekterych nize uvedenych komentaru se smeju. Kdyby zde vychvalovali nejake produkty do nebes s tim, ze patri k nejlepsim, pochopil bych kritiku, ale oznacovat obecne informace za reklamu, to mi prijde ujete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2011 22:57 | Tomáš Prouza

Pane Suchý, pořád se opakujete, ale bohužel Vám nerozumím. Vydavatel webu je jasně uveden v patičce každé stránky, pokud je autorem nějakého článku někdo jiný než novinář, je to vždy u článku uvedeno. S čím tedy máte problém?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2011 21:05 | frantisek.masek

Nevím, kdo jste a zda vůbec odpovídat. Snad nicméně nepatříte mezi ty, kteří mají jen svou pravdu a vidí jen to, co chtějí slyšet. Takže pár poznámek.
Jaký je důvod uvádět nahoře v záhlaví, že web vlastní Partners? Když se podíváte do tiráže dolů, najdete tam, že Peníze vydává Partners media. Prodej byl navíc docela medializován.
Podobně to mají i jiné podobné weby, pokud nemají v názvu přímo název firmy. A měnit kvůli tomu název je nesmysl, to snad uznáte.

Když jsou autoři článků poradci Partners, je to tam vždy uvedeno, když ne, tak to tam uvedeno není. Což se týká i tohoto článku externistky.
Stejně tak PR články, pokude jde skutečně o takovýto článek a nikoliv zafixovanou ideu některých "komentátorů" (viz například článek o indexovém fondu a pár reakcí a la PR, aniž by si článek důkladně přečetli. Kdyby tak učinili, objevili by tam i kritická slova. Tak se zajisté píší PR články).
Pokud jde o tento článek, můžeme diskutovat - oprávněně či neoprávněně o jeho obsahu - a můžeme mít na různé věci různé názory, ale leden či začátek roku je skutečně obdobím, kdy by si měl každý prověřit svou finanční situaci. I bez finančních poradců a PR, za které tento článek nepovažuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2011 20:58 | Jirka

Článek se přibližuje tak trochu k finančnímu plánu, bohužel není uvedeno na základě kterého nástroje se životní plán vypracuje. Neustále se setkávám s tím, že klient mi do telefonu tvrdí, že má vypracovaný životní a investiční plán, bohužel při osobní schůzce vidím vypsanou finanční analýzu a k tomu nějaké řešení, které se nedá nazvat jako finanční plán. Nechci nikomu křivdit, ale životní plánování si představuji jinak. Mnohdy není zahrnuté inflační prostředí, změny které nás čekají, statistiky a další důležité informace týkající se životního plánování. Klient má cíle a chce po nás najít vhodnou cestu pro jejích splnění, ale to mi nevykouzlíme z hlavy, ani z žádné analýzy, ale za pomocí softwaru. Bohužel takových softwaru není moc a naučit se s ním dělat je finančně a časově náročné a firmy spíše prosazují jednoduší způsob, který se zároveň jednodušeji duplikuje. MLM společnosti nemají čas své lidi zaučovat. Navíc udělat kompletní životní plán náročnějšímu klientovi trvá mnohdy celý týden. Stihnou dva klienty je na hraně. Zprostředkovatelé ve velkých firem dostávají nízké provize a nemohou se většinou zabývat s jedním klientem celý týden Jinak článek je přínosem a bouchači ho rozhodně rádi nečtou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2011 18:54 | Petr

Tímto si peníze.cz definitivně mažu z RSS čtečky. Když budu chtít číst něco tak naivně reklamního, tak si otevřu nějaký letáček pojišťovny nebo rádoby nezávislých poradců. Odbornost webu směřuje do kytek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2011 14:10 | Vít Suchý

Z vlastní zkušenosti mám mnohem více negativních zkušeností s "nucením pojistek" od finančních poradců,než od pojišťovacích zprostředkovatelů.
Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...
A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.
A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?
Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2011 12:09 | Martin Vlnas

Přesně tak, v těle komentáře nebyl jediný problém. Kdyby jeho tvůrce nezneužil jméno autorky, rozhodně by nebyl jediný důvod pro jeho smazání! Přeji hezký den.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2011 11:58 | IP

Musím předem říci, že nemám s Partners nic společného. Nicméně ten komentář jsem viděl ještě než byl smazán. Důvod smazání nebyl v komentáři. Ten byl čistě jen k článku a měl v některých pravdu, v jiných se dalo o myšlenkách autora komentáře polemizovat.
Ovšem autor onoho komentáře dost nechutně a urážlivě zkomolil jméno autorky. Ať již si o jejím článku myslí on či kdokoli jiný cokoli, urážet něčí jméno by neměl.
Vzhledem k tomu, že autorku článku znám více než velmi dobře, vím, že ani ona nemá s Partners nic společného a nejedná se o PR článek Partners.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2011 10:45 | Daniel Macoun

Dobrý den, no jestli Vám autor napsal,co si o těch úžasných PR článcích firmy Partners myslí,udělal jen dobře.Napište na rovinu : Koupili jsme Peníze.cz,abychom mohli oblbovat lidi a je.Jak se již psalo v jiných diskuzích,naštěstí jste si koupili jen web.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2011 8:44 | Jan

Potíž se životními pojistkami je, že směšují pojistku s nijak extra výhodným investičním spořením. Hledal jsem čistě jen životní, nemocenskou a úrazovou pojistku v roční výši max. částky pro snížení základu daně (12.000), ale neuspěl jsem. Pojišťovny a jejich agenti mají z "výhodného investičního spoření" víc peněz a snížení podílu spoření na minimum se brání zuby nehty. Mít peníze 30-40 let "investovány" u pojišťovny není žádná výhra. Vzhledem k inflaci a výnosům tam bude sotva polovina reálné hodnoty peněz vložených jako investice. Pokud bychom si takto spořili například od roku 1970, tak jsme ve sve době spořili měsíčně nemalou částku a dnes bychom měli směšnou almužnu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vlastimil Tlustý

politik

Vít Bárta

politik a podnikatel, ABL

Vlastimil Tlustý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Vít Bárta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services