Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Řada z nás na konci roku bilancovala a a dávala si předsevzetí, co chce v novém roce proti tomu předchozímu změnit. Kolik z nás si ale udělá pořádnou inventuru ve svém finančním plánu? Nebo ještě lépe: kolik lidí vůbec finanční plán má? Asi bychom se dobrali k velmi nízkému číslu.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 1. 2011 8:44, Jan

Potíž se životními pojistkami je, že směšují pojistku s nijak extra výhodným investičním spořením. Hledal jsem čistě jen životní, nemocenskou a úrazovou pojistku v roční výši max. částky pro snížení základu daně (12.000), ale neuspěl jsem. Pojišťovny a jejich agenti mají z "výhodného investičního spoření" víc peněz a snížení podílu spoření na minimum se brání zuby nehty. Mít peníze 30-40 let "investovány" u pojišťovny není žádná výhra. Vzhledem k inflaci a výnosům tam bude sotva polovina reálné hodnoty peněz vložených jako investice. Pokud bychom si takto spořili například od roku 1970, tak jsme ve sve době spořili měsíčně nemalou částku a dnes bychom měli směšnou almužnu.

Reagovat

 

+1
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 1. 2011 14:10, Vít Suchý

Z vlastní zkušenosti mám mnohem více negativních zkušeností s "nucením pojistek" od finančních poradců,než od pojišťovacích zprostředkovatelů.

Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...

A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.

A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?

Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (14 komentářů)

25. 1. 2011 8:44 | Jan

Potíž se životními pojistkami je, že směšují pojistku s nijak extra výhodným investičním spořením. Hledal jsem čistě jen životní, nemocenskou a úrazovou pojistku v roční výši max. částky pro snížení základu daně (12.000), ale neuspěl jsem. Pojišťovny a jejich agenti mají z "výhodného investičního spoření" víc peněz a snížení podílu spoření na minimum se brání zuby nehty. Mít peníze 30-40 let "investovány" u pojišťovny není žádná výhra. Vzhledem k inflaci a výnosům tam bude sotva polovina reálné hodnoty peněz vložených jako investice. Pokud bychom si takto spořili například od roku 1970, tak jsme ve sve době spořili měsíčně nemalou částku a dnes bychom měli směšnou almužnu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2011 10:45 | Daniel Macoun

Dobrý den, no jestli Vám autor napsal,co si o těch úžasných PR článcích firmy Partners myslí,udělal jen dobře.Napište na rovinu : Koupili jsme Peníze.cz,abychom mohli oblbovat lidi a je.Jak se již psalo v jiných diskuzích,naštěstí jste si koupili jen web.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2011 11:58 | IP

Musím předem říci, že nemám s Partners nic společného. Nicméně ten komentář jsem viděl ještě než byl smazán. Důvod smazání nebyl v komentáři. Ten byl čistě jen k článku a měl v některých pravdu, v jiných se dalo o myšlenkách autora komentáře polemizovat.
Ovšem autor onoho komentáře dost nechutně a urážlivě zkomolil jméno autorky. Ať již si o jejím článku myslí on či kdokoli jiný cokoli, urážet něčí jméno by neměl.
Vzhledem k tomu, že autorku článku znám více než velmi dobře, vím, že ani ona nemá s Partners nic společného a nejedná se o PR článek Partners.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Daniel Macoun 25. 01. 2011 10:45)

25. 1. 2011 12:09 | vlnasmar

Přesně tak, v těle komentáře nebyl jediný problém. Kdyby jeho tvůrce nezneužil jméno autorky, rozhodně by nebyl jediný důvod pro jeho smazání! Přeji hezký den.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (IP 25. 01. 2011 11:58)

25. 1. 2011 14:10 | Vít Suchý

Z vlastní zkušenosti mám mnohem více negativních zkušeností s "nucením pojistek" od finančních poradců,než od pojišťovacích zprostředkovatelů.
Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...
A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.
A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?
Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2011 18:54 | Petr

Tímto si peníze.cz definitivně mažu z RSS čtečky. Když budu chtít číst něco tak naivně reklamního, tak si otevřu nějaký letáček pojišťovny nebo rádoby nezávislých poradců. Odbornost webu směřuje do kytek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2011 20:58 | Jirka

Článek se přibližuje tak trochu k finančnímu plánu, bohužel není uvedeno na základě kterého nástroje se životní plán vypracuje. Neustále se setkávám s tím, že klient mi do telefonu tvrdí, že má vypracovaný životní a investiční plán, bohužel při osobní schůzce vidím vypsanou finanční analýzu a k tomu nějaké řešení, které se nedá nazvat jako finanční plán. Nechci nikomu křivdit, ale životní plánování si představuji jinak. Mnohdy není zahrnuté inflační prostředí, změny které nás čekají, statistiky a další důležité informace týkající se životního plánování. Klient má cíle a chce po nás najít vhodnou cestu pro jejích splnění, ale to mi nevykouzlíme z hlavy, ani z žádné analýzy, ale za pomocí softwaru. Bohužel takových softwaru není moc a naučit se s ním dělat je finančně a časově náročné a firmy spíše prosazují jednoduší způsob, který se zároveň jednodušeji duplikuje. MLM společnosti nemají čas své lidi zaučovat. Navíc udělat kompletní životní plán náročnějšímu klientovi trvá mnohdy celý týden. Stihnou dva klienty je na hraně. Zprostředkovatelé ve velkých firem dostávají nízké provize a nemohou se většinou zabývat s jedním klientem celý týden Jinak článek je přínosem a bouchači ho rozhodně rádi nečtou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 1. 2011 21:05 | frantisek.masek

Nevím, kdo jste a zda vůbec odpovídat. Snad nicméně nepatříte mezi ty, kteří mají jen svou pravdu a vidí jen to, co chtějí slyšet. Takže pár poznámek.
Jaký je důvod uvádět nahoře v záhlaví, že web vlastní Partners? Když se podíváte do tiráže dolů, najdete tam, že Peníze vydává Partners media. Prodej byl navíc docela medializován.
Podobně to mají i jiné podobné weby, pokud nemají v názvu přímo název firmy. A měnit kvůli tomu název je nesmysl, to snad uznáte.

Když jsou autoři článků poradci Partners, je to tam vždy uvedeno, když ne, tak to tam uvedeno není. Což se týká i tohoto článku externistky.
Stejně tak PR články, pokude jde skutečně o takovýto článek a nikoliv zafixovanou ideu některých "komentátorů" (viz například článek o indexovém fondu a pár reakcí a la PR, aniž by si článek důkladně přečetli. Kdyby tak učinili, objevili by tam i kritická slova. Tak se zajisté píší PR články).
Pokud jde o tento článek, můžeme diskutovat - oprávněně či neoprávněně o jeho obsahu - a můžeme mít na různé věci různé názory, ale leden či začátek roku je skutečně obdobím, kdy by si měl každý prověřit svou finanční situaci. I bez finančních poradců a PR, za které tento článek nepovažuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vít Suchý 25. 01. 2011 14:10)

25. 1. 2011 22:57 | Tomáš Prouza

Pane Suchý, pořád se opakujete, ale bohužel Vám nerozumím. Vydavatel webu je jasně uveden v patičce každé stránky, pokud je autorem nějakého článku někdo jiný než novinář, je to vždy u článku uvedeno. S čím tedy máte problém?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vít Suchý 25. 01. 2011 14:10)

26. 1. 2011 15:07

O jake reklame to mluvite? Vzdyt autor clanku jen obecne v zakladu popisuje problamatiku pojistek a zajisteni v pripade krizove situace.. Nic vice, nic mene.. Jako pri cteni nekterych nize uvedenych komentaru se smeju. Kdyby zde vychvalovali nejake produkty do nebes s tim, ze patri k nejlepsim, pochopil bych kritiku, ale oznacovat obecne informace za reklamu, to mi prijde ujete.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 1. 2011 21:56 | Vít Suchý

Pane Prouzo, často si vážím Vašich názorů, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že pokud "člověk z ulice" otevře server penize.cz, těžko bude asi rozkrývat, co je Partners media s.r.o. Myslím si že není třeba se nehlásit ke svému a jako otevřený přístup k veřejnosti bych považoval to, že již v záhlaví webu by bylo uvedeno, že je otevřený pro veřejnost za účelem zvýšení finanční gramotnosti a že jej provozuje finančně-poradenská společnost XY. Je toto nějaký nepřekonatelný problém ?
Znovu zde opakuji že já osobně vidím možný posun v obecně napjatém vztahu veřejnosti vůči finančně - poradenskému byznysu jen tehdy, když bude značným způsobem potlačena netransparentnost. Jak v produktové oblasti, tak v poradenském procesu. A pokud s transparentností nezačnou společnosti, poskytující poradenství u sebe - nikam se to asi nepohne.
Je to můj názor, pokud to vnímáte jinak, svět se nezboří...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 1. 2011 10:09 | Jirka

Pane Suchý, Vy děláte pro společnost H M I.s r.o. Poukazujete na otevřenost, ale tato společnost taky není zrovna moc otevřena, že?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

2. 2. 2011 17:29 | Vít Suchý

Dobrý den, pane Jirko XY, prosím, můžete být nějak konkrétní ? Zrovna si nevzpomínám, co by mělo být netransparentní na společnosti z pojišťovacího holdingu ERGO, jež náleží zajišťovně Munich Re.... A úrazové či důchodové pojištění, které m.j. nabízí také nepatří mezi nijak tajné produkty...???
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2011 18:17 | Jirka

Výroční zprávu máte kde? Pokud společnost nezveřejňuje výroční zprávu, tak není v očích lidí dostatečně otevřená. Nebo se pletu a někde zprávu zveřejňujete???
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Köppl

mediální expert

Martin Poš

podnikatel, Cybex

Daniel Köppl
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 38 duelů
×
Martin Poš
ÚSPĚŠNOST
44,78 %

z 134 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Exploatace, Reeskont, Clearing, penzijní společnosti, odstoupení od smlouvy, operátoři, petr brousil, dtest, specifikace, nákup nemovitosti, Objem projektů, Zapakatel.cz, týdenní výkonnost, ctp, česká vláda, odúmrť, žlutá linka, příspěvek na zapracování

4Z48668, 1AZ5001, 1AZ5001, 5B67050, 5B67051

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK