Jak se deregulace dotkne "tržních" nájemníků? Ptejte se Petra Koláře ze Sdružení platičů tržního nájemného!

Petr Kolář reprezentuje Sdružení platičů tržního nájemného, které hájí práva "tržních" nájemníků. V případě prohry státu s majiteli domů odmítají na regulaci nájmů doplatit podruhé a říkají, že pokud do konce roku 2007 nedojde k okamžité deregulaci, budou požadovat odškodné. V tržním nájmu bydlí asi 350 000 obyvatel. Patříte mezi ně? Platíte vysoké tržní nájemné a také nechcete ze svých daní platit odškodné majitelům domů? Petr Kolář se těší na vaše dotazy!

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 2. 2007 20:20

Prominte pod anonymem nepíši mi.beranek@centrum.cz

Zobrazit celé vlákno

+43
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 2. 2007 14:20, Majitel domu s regulovanými nájemníky

Pane či paní nicku Fana, děkuji za stručné a jasné shrnutí některých mých pocitů z již delší doby. Ano, i já dospívám k názoru, že ne malá část voličů a politiků si opravdu přeje, aby u nás tento protiprávní stav pokračoval. Ti voliči jsou "krátkozrací" a politikům se lépe vládne, když se dav mezi sebou hádá. Co Vy na to pane Kolář?

Zobrazit celé vlákno

-33
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 43 komentářů)

1. 10. 2009 12:56 | martin

prosim vas chtěl bych se jen zeptat jaky ma prava majitel domu.nastěhoval jsem se do bytu na smlouvu 2roky,kde nebylo funkčni topeni majitel řekl že vše zařidi a zhotovy nove topeni,ja souhlasil,až po pul roce udělal topeni jenže chce pomě abych mu jej splatil a to mě nebylo doslava řečeno a dal mě 98měsicu po 750,-do najmu po uplynuti teto doby 98měsicu mě spadne spatky najemne a budu platit co jsem platil dřive ale topeni pry neni moje a je majitele a ještě jse musim starat o konin jako udrřba průchodnosti atd.byt mam na smlouvu 2roky a pak se automaticky prodlužuje zas o 2roky po splaceni topeni budu platit 55,-najemne topeni,jen nechapu ja ho zaplatim vlastě celý,a neni moje a pak ještě zněho budu platit najemne,ma na toto pravo vlastik domu co by jse mě strat o dům jako takovy ,děkuji za vysvětleni s pozdravem dzurnak
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2007 9:12 | Rybička

Ano, to je možná cesta obrovského nátlaku na ty, kteří finančně likvidují jak nás pronajímatele, tak neregulované nájemníky. Naše problémy jsou spojitá nádoba! Proč se u mne v domě potkávají lidé, kdy jedni se smějí mně (vše jen platící) majitelce i neregulované nájemnici, která prakticky jediná v mých platbách všemi směry pomáhá !!!!
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2007 17:36 | Lenka

Jsem nájemce-tržní nájemné,beru to však jako dočasnou situaci, pilně šetřím na vlastní bydlení.Jediné,co akceptuji,je regulované,přiměřené-sociální bydlení pro občany staré,nemohoucí,svobodné matky apod. Zásadně jsem proti, aby v bytech s regulovaným nájmem bydleli osoby,které mají natolik vysoké příjmy, aby si pořídili vlastní bydlení či platili tržní!Takovýchto lidí znám celou řadu, měli by se stydět. Plně podporuji jakékoliv aktivity, které obsahují tuto myšlenku.Dekuji.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2007 17:33

Otázka vedoucí do...nikam
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2007 17:17 | jindra

Nejde o to,jestli souhlasím ale jestli dokáže objektivně posoudit stávající situaci,případně odhadnout další vývoj.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2007 12:17 | Sikin

Ne všichni dům kupují. Co takhle restituce ?? to ten dům mám jako nechat nájemníkům a nevzít si ho zpět ??? a co takhle ho vrátit v původním stavu když byl komančema zabaven. Ale co však jednou tento stav bude narovnán ( doufám ) a ti nájemníci co dělají problémy poletí jako první.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2007 9:40 | jenom clovek co plati a plati

Zalezi na vas jestli s jeho nazory souhlasite nebo ne. Ja s nazory fundovanych odborniku, kteri tu 18 let blokuji ceny bydleni rozhodne nesouhlasim.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2007 14:59 | jindra

Pan Kolář by měl o sobě sdělit nějaké podrobnosti:vzdělání,prac. zařazení,věk apod.Je kompetentní sdělovat veřejně fundované názory stran bytové problematiky?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2007 23:44 | jindra

Pěkný nesmysl.Sečtěte si náklady na bydlení,které hradí pronajímatel+jednorázové opravy+daně+průběžné náklady na udržení objektu v pronajímatelném stavu.Při 50% poklesu tržního nájmu by pronajímatelé museli doplácet z jiných zdrojů.Podobné"velké oči"mají ti,kteří nemovitost nevlastní a neví,co to obnáší.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 23:29 | Čtenář

Romano, vy jste tak blbá. Pokud máte byt s regulovaným nájmem, může být výše nájmu jen dle zákona. Nemůžete s nájemníkem sjednat vyšší cenu, ani kdyby on výslovně souhlasil. Otázkou je, proč by to dělal. On zákony dodržuje a to, že jsou dle mínění některých nenažranců špatné, ještě neznamená, že se nemusí dodržovat. Mám-li zákonnou možnost bydlet v bytě s regulovaným nájmem, nevidím důvod, proč ji nevyužít. Pokud majitelé domů brečí, že mají v domě regulované nájemné, neměli ten dům kupovat.
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 21:59 | Joe

Myslím si, že není třeba nějakých umělých instrumentů k uspořádání demonstrace. Prostě a jednoduše by mohla tři sdružení vyzvat své členy k účasti. K tomu se ovšem pan Šimeček nikdy nesníží, jelikož si myslí, že je větší "BOREC" než Giormani. Nebude přece mluvit s nějakým konkurentem. Tak radši poškodí ty nejstarší majitele domů, kteří se už deregulace asi nedožijí. Že, pane Šimečku!!! Joe
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 20:20

Prominte pod anonymem nepíši mi.beranek@centrum.cz
+43
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 20:15

Odpověd na pana 333, otázku na pana Koláře, návrh na pronajímatele. Sdružení pana Koláře je mladé , nemá určitě takovou základnu a finanční zázemí. To bude jeden s důvodů proč pan Kolář váhá podáním stížnosti k ESPL. Otázka na pana Koláře. Byl by jste ochoten, s podporou pronajimatelů např. s Vaším sdružením organizovat Demonstraci? Návrch pro pronajímatelé, každý z nás má v domě neregulovaného nájemníka. Co tak nabídnou neregulovaným nájemníkům, zaplacením příspěvku SPTN, při vysvětlení problematiky pokřiveného trhu v nájemném bydlení. Pronajimatelé je to na Vás, použijte potencional neregulovaných nájemníků. Tak se zaplní Staroměstké náměstí. S pozdravem M.Beranek
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 14:20 | Majitel domu s regulovanými nájemníky

Pane či paní nicku Fana, děkuji za stručné a jasné shrnutí některých mých pocitů z již delší doby. Ano, i já dospívám k názoru, že ne malá část voličů a politiků si opravdu přeje, aby u nás tento protiprávní stav pokračoval. Ti voliči jsou "krátkozrací" a politikům se lépe vládne, když se dav mezi sebou hádá. Co Vy na to pane Kolář?
-33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 8:27 | Romana

Vazeny pane. Jse pochopitelne take majitelkou domu v situaci jako vy.
Na cem vsak stojim, je to, ze neexistuje zadny zakon, nabo jina pravni norma, která by rikala tento obcan XY ma narok na to bydlet za regulovane a to za takovychto pravidel.... De-facto, je to velice tvrde, ale je to tak, vsichni regulovani najemnici, kteri plati podnakladove najemne nekoho okradaji a maji privilegovane protiustavni postaveni ve spolecnosti. Vsichni, bez rozdilu, zda jsou chudi, nebo bohati. A v tom je ten zakopany pes... proc zrovna Franta jo a Milan uz ne. Vzdyt je to stejne jako s devizovym prislibem.
Ja mam rada ve svych vecech poradek a toto mi tam nepasuje... Hezky den.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2007 8:17 | 333

Proc uy jste stiznost k ESLP nepodali? Nac cekate? Vzdyt to jste vy, kdo mate ve spolecnosti druhorade, nerovne postaveni. Jste diskriminovani nejen pokrouceným stavem býdleni, ale napriklad tez horsim postavenim jako uchazec o praci. Je vas mnohem vice, nez majitelu domu... a mnohem, mnohem vice, nez regulovanych nadlidi.
Dale zde jiz opet vyrusta dalsi generace privilegovanych regulovanych najemniku, dalsi generace tech, kteri prevedli protiustavni regulovany najem na svou osobu. Toto je spolecensky vysoce nebezpecne.
Delejte, na nic necekejte. Vezmete si priklad y HOMR a pana Giormaniho.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2007 22:28 | AA

Vážený důchodce. Z mé vlastní zkušenosti vím, že je téměř nemožné dokázat nájemníkovi že pronajímá načerno regulovaný byt. Naše soudnictví je mezinárodní skandál a divím se že se ještě nestala nějaká tragedie, kdy by vlastník domu rezignoval na jakoukoliv naději ohledně právní nápravy a vzal právo do svých rukou dle názoru že když krade republika, proč by měl respektovat zákon on. Ne všichni majitelé si mohou dovolit čekat do nekonečna až se tato republika rozhodne respektovat mezinárodně ratifikované zákony o lidských a vlastnických právech. Voliči by si měli uvědomit, že když je možné takovouto nespravedlnost provádět na jedné skupině občanů, je jen otázkou času kdy se vládna rozhodne dupnout na jinou skupinu a v té může být dle chování úřadů kdokoliv. Připadám si, že píši článek do Svobodné Evropy před 30 lety, tehdy také vláda kálela na lidská práva a jak je vidět tento zvyk se těžko odvyká.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2007 20:49 | Karel

Pokud dojde k úplné liberalizaci nájemného, to jest úplné uvolnění regulace, tak podle mého odhadu tržní nájemné poklesne o 50%. Nutno podotknout, že současná pseudoderegulace, prakticky tržní nájmy nesníží nijak.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2007 18:51 | Dušan D.

To samozřejmě nikdy a nikde na světě nešlo a nepůjde, aby si všichni mohli vybrat dle svého vkusu a zaplatit za to jen dle své peněženky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2007 18:22 | Dobrman

Je třeba si uvědomit, že za tržní náklady bydlí i vlastníci bytů a rodiných domů. Ti všichni budou ze svých daní platit sankce ES za zvýhodňování regulovaných parazitů, kteří mají mnohdy i statisícové měsíční příjmy. Viz soudruh Křeček, různí generální ředitelové bank a jistí poslanci, senátoři i europoslanci.
Fuj, fuj, fuj!!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Devát

manažer

Petr Fejk

manažer

Jiří Devát
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services