Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Analýza | 6. 1. 2011 | 19 komentářů
Některé pojistné smlouvy jsou nastaveny na desetitisícové částky. Klient za ně platí velmi nízké pojistné. Když se ale něco stane, na jak dlouho mu vyplacené pojistné plnění vydrží? Mnohdy to nebudou ani měsíce.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 1. 2011 10:53, Kateřina

A co je na tom článku nesrozumitelného či snad nepraktického. Jedinou "vadou" snad může být to, že jej psala poradkyně Partners, ale jen uvedla příklad z praxe. Mne by se případně zrovna obmyšlené osoby týkaly (jsem na rodičáku, dvě děti a sjednávám pojištění celé rodiny) a pokud bych na to zapomněla může to být špatné a ne každý o této možnosti obejít dědické řízení ví. Nebo by vám snad více vyhovovalo, pokud by to psala redaktorka a příklad by tam byl uveden jinou formou? Není to zbytečné? Ano texty spojené nějakým způsobem s Partners se tu asi objevovat budou, ale proč ne? Pokud to bude touto formou, jsem pro.
Mimochodem není to poprvé co penize.cz vlastní finančně poradenská firma, ale snad to bude poprvé co to bude k něčemu rozumnému i návštěvníkům serveru.

Reagovat

 

+6
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 1. 2011 9:50, antipojistovak

kdyby chyby hochu... to je ten rozdil mezi bohatyma lidma a chudakama co se nechavaji cely zivot rvat o prachy... (jo a smajliky mam rad)

to clovek co me oznacil za exota - jestlize si nejmene polovina lidi dela pojistku za ucelem "tvorby rezerv" tak jsou to debilove, je to nejhorsi mozny produkt...

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 06. 01. 2011 20:42)

Další příspěvky v diskuzi (19 komentářů)

6. 1. 2011 9:35 | Matěj

Toho jsem se bál - že tu místo srozumitelných a praktických článků pro lidi začnete zveřejňovat víceméně reklamní texty Partners :( Škoda, jeden takový reklamně "nezávislý" web už tu existuje - Finance.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 10:53 | Kateřina

A co je na tom článku nesrozumitelného či snad nepraktického. Jedinou "vadou" snad může být to, že jej psala poradkyně Partners, ale jen uvedla příklad z praxe. Mne by se případně zrovna obmyšlené osoby týkaly (jsem na rodičáku, dvě děti a sjednávám pojištění celé rodiny) a pokud bych na to zapomněla může to být špatné a ne každý o této možnosti obejít dědické řízení ví. Nebo by vám snad více vyhovovalo, pokud by to psala redaktorka a příklad by tam byl uveden jinou formou? Není to zbytečné? Ano texty spojené nějakým způsobem s Partners se tu asi objevovat budou, ale proč ne? Pokud to bude touto formou, jsem pro. Mimochodem není to poprvé co penize.cz vlastní finančně poradenská firma, ale snad to bude poprvé co to bude k něčemu rozumnému i návštěvníkům serveru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 11:26 | Petra Dusová

Dobrý den, Mohl byste mi nastínit, v čem je tento článek reklamní pro Partners? Ráda se poučím, abych se toho příště vyvarovala.
Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Matěj 06. 01. 2011 09:35)

6. 1. 2011 12:33 | jedlička

Zásadně nesouhlasím s autorkou, že indexace je výhodná "jen" v případě pokud klient má jakési postranní úmysly vůči pojišťovně.
Indexace je naprosto zásadním parametrem pojištění, protože praxe jednoznačně dokazuje, že klient, který uzavře pojistku na ni "zapomene" a pokud dojde k pojistné události za "X" let, nemá k dispozici adekvátní pojistné plnění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 13:14 | antipojistovak

Pojisteni je hovadina, nebrat.. zbytecne vyhozene penize, clovek proste musi mit trochu stesti v zivote a umet se poprat..
Priklad z praxe: kamos si 5let platil havarijni pojisteni na svoje auto a kdyz po peti letech naboural, dostal od pojistovny cca 17tisic a radoval se jak na tom pekne vydelal. Na otazku kolik ho to pojisteni za tech 5 let stalo odpovedet cca 80 tisic.. PRIMA KSEFT!!! pak uz jenom cumel jak puk :-))))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 13:24 | d@n

Dobrý den, prosím nemíchejte hušky s jablkama (životní pojištění s autopojištěním). Článek je velmi povedený, srozumitelný a dobře vystihuje ideu životního pojištění vzhledem k rodinné životní situaci. Třeba se mi líbilo, že se v Česku nesmyslně pojišťují děti, které nevydělávají a rodiče třeba nejsou pojištěni vůbec nebo málo. Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (antipojistovak 06. 01. 2011 13:14)

6. 1. 2011 13:35 | Petra Dusová

V tomhle máte určitě pravdu, já jsem vycházela z předpokladu, že klient bude pravidelně servisován a bude s ním aktivně pracováno. (Alespon z mého pohledu je toto jedním ze smyslů a přidané hodnoty finančního poradenství). Pokud ne a vezmeme v potaz situaci, kterou popisujete, tak souhlasím, že indexace má smysl.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jedlička 06. 01. 2011 12:33)

6. 1. 2011 13:57 | Pavel

Ač jsem obdařen určitou alergií na pojiťění, kterou u mě vyvolali určití "finanční poradci", jsem toho názoru, že tento článek je jedním z mála vydařených co se týká pojištění. Nevidím zde ani zbla nějakého tendenčního jednání a už vůbec ne pro Partners - snad jedině to, že autorka článku ví o čem mluví a jestliže pracuje pro Partners, potom je to této společnosti jedině k dobru. Kdyby si tento článek pozorně přečetl každý kdo uvažuje o pojištění, tak by rozhodně ubylo nespokojených klientů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 13:59 | Ivana

ač se to na první pohled jeví jako absurdní, jeden můj známý tvrdí, že nejlepší pojištění je to, které nevyužiji. Když se nad tím trošku zamyslím.......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (antipojistovak 06. 01. 2011 13:14)

6. 1. 2011 15:40 | Stenly

Já mám zkušenosti s Českou pojišťovnou a.s. Její Kapitálové pojištění je jeden VELKÝ PODVOD. Když ještě tato pojišťovna byla státní uzavřel jsem s ní kapitálové životní pojištění a platil 120,-Kč včetně úrazovky. Po konci(po 10 letech) mi bylo vyplaceno víc než jsem tam vložil včetně té úrazovky-Pojišťovna mi pojištění zhodnotila. Jelikož jsem byl spokojen uzavřel jsem v roce 2010 znova na 10 let toto pojištění, s tím, že chci hlavně spořit a mít co nejmenší rizikové pojištění. Jelikož, ale tato pojišťovna již patří podvodným obchodníkům(Kellner a spol.), bylo mi vyplacena asi polovina toho co jsem do pojistky vložil. Včetně rizikového pojištění jsem zaplatil přes 70 tisíc Kč, ale byla mi vyplacena pouze pojistná částka ve výši necelých 55 tisíc, celkem zhodnocená za 10 let o 104,-Kč. Je to evidentní podvod, kdy pojišťovna použila moje peníze k tomu, aby si je zhodnotila, i když mi při uzavírání poskytly jiné informace, a mám do dneška jejich výpis, kdy mi slibují zhodnocení stylu "Hory Doly". Při výběru jsem zjistil, že se jedná o podvod, s tím, že peníze klientů používají ke svému vlastnímu prospěchu a ke svému zhodnocování, i proto může soudruh Kellner používat tyto peníze k různým svým dalším aktivitám, například skupování bank v Rusku. Děkuji bohu, že jsem si tam spořil jen 10 let, klienti, kteří tam spoří celý život( na důchod), ostatně je to státem podporovaná pojistka s možností daňového odpočtu, budou velice zklamáni, až dojde k vyplácení jejich pojistky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 20:38

Sl. poradkyně (u Partners dělají samý ucha do 25 let) je trošku mimo. Stejně jako ten exot tvrdící, že v životě prostě jen musíme mít štěstí. Nejméně polovina pojistých smluv pojištění osob je ze strany klietů sjednávána za účelem tvorby rezervy, ty lidi pramálo zajímá, jak jsou pojištěni. Ono zajištění rizik lidi obecně nezajímá (mají tendenci přeceňovat zisky (utrácení peněz v Sazce) a podceňovat ztráty) a mezi lidi se kupodivu řadí i agenti samotní, většina z nich taky nemá slušné pojištění, i oni to považují za vyhozené peníze. Toto se pak projevuje do nízkých pojistných částek ve sjednaných smlouvách. Dále je tu problém, že první věc, kterou lidi ruší, je pojištění - čím dražší (= lepší), tím rychleji ho zruší. Tomu agenti předcházejí sjednáváním levných, nic neřešících smluv (ty se pochopitelně i daleko lépe prodávají). K pojištění dětí a nepojišťování živitelů asi tolik, že opět nejméně polovina lidí to tak chce, protože si myslí, že je to tak správně. Takové smlouvy stejně slouží hlavně jako rezervotvorný produkt, klienti vlastně nechcou řešit žádné zabezpečení pro případ nějaké té události.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

6. 1. 2011 20:42

Citace - antipojistovak / 06.01.2011 13:14

Pojisteni je hovadina, nebrat.. zbytecne vyhozene penize, clovek proste musi mit trochu stesti v zivote a umet se poprat..
Priklad z praxe: kamos si 5let platil havarijni pojisteni na svoje auto a kdyz po peti letech naboural, dostal od pojistovny cca 17tisic a radoval se jak na tom pekne vydelal. Na otazku kolik ho to pojisteni za tech 5 let stalo odpovedet cca 80 tisic.. PRIMA KSEFT!!! pak uz jenom cumel jak puk :-))))

No a co by kámoš dělal, kdyby naboural už 5 dní po koupi auta, ty chytráku? Ale hlavně když umíš smajlíky...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (antipojistovak 06. 01. 2011 13:14)

6. 1. 2011 20:53

Citace - Pavel / 06.01.2011 13:57

Ač jsem obdařen určitou alergií na pojiťění, kterou u mě vyvolali určití "finanční poradci", jsem toho názoru, že tento článek je jedním z mála vydařených co se týká pojištění. Nevidím zde ani zbla nějakého tendenčního jednání a už vůbec ne pro Partners - snad jedině to, že autorka článku ví o čem mluví a jestliže pracuje pro Partners, potom je to této společnosti jedině k dobru. Kdyby si tento článek pozorně přečetl každý kdo uvažuje o pojištění, tak by rozhodně ubylo nespokojených klientů.

Kecy, vážený. Představa lidí je taková, že za pojištění dají korunu (ročně) a při pojistné události dostanou milióny (za tašku upadlou ze střechy, protože nechápou principy pojištění). Za slušné pojištění se jim nechce platit, aby ušetřili, sjednávají si sračky. Pak se tváří hrozně rozladěně, že nic nedostali. Osvícených klientů s racionálním přístupem k pojištění je naprosté minimum, vždy mě velmi potěší, když na takového narazím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 06. 01. 2011 13:57)

6. 1. 2011 21:33 | ivostanislav

Není pojištění jako pojištění, to je pravda, dle průzkumu EU je pojištění u nás vyhozený peníz. Avšak máte-li tu správnou známost, může být pojištění dobrý zdroj příjmů. Nejhorší v našem pojišťovnictví je skutečnost, že zisky s vybraného pojistného většinou putuje za naše hranice a nebo do spřátelených kapes. U nás je statut plátce pojistného dobrovolně povinný. Pokud si mi, klienti, nevydupeme rovnocenné vztahy, nemůžeme očekávat že nám pojištění pomůže, tak jak si to téměř všichni mylně představujeme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

7. 1. 2011 8:34 | Pavel

No a jaký je zásadní rozpor mezi tím co jsem napsal a tím co jste napsal(a) Vy? Já jsem především hodnotil článek jako takový, zejména jako reakce na dřívější příspěvky, že se jedná o PR pro Partners.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 06. 01. 2011 20:53)

7. 1. 2011 9:50 | antipojistovak

kdyby chyby hochu... to je ten rozdil mezi bohatyma lidma a chudakama co se nechavaji cely zivot rvat o prachy... (jo a smajliky mam rad)
to clovek co me oznacil za exota - jestlize si nejmene polovina lidi dela pojistku za ucelem "tvorby rezerv" tak jsou to debilove, je to nejhorsi mozny produkt...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 06. 01. 2011 20:42)

15. 2. 2011 21:02 | Pandora

http://easyjobnet.weebly.com/index.html
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 3. 2011 15:42 | dodo

Pred lety jsem mel investicni pojisteni Allianz Globalinvest s rocni platbou 12 000,- Kc s tim, ze se investuje do akcioveho a dluhopisoveho fondu. Kdyz jsem se zacal pidit po poplatcich, zjistil jsem, ze to dela 13% z rocniho vkladu 12 000,-. Samozrejme jsem to tedy po 6 letech zrusil. Z vlozenych 72 000,- jsem dostal odbytne 44 000,-. Samozrejme me ti podvodnici neposlali vyuctovani, jenom dopis o zruseni smlouvy. Nikomu nemuzu takove zivotni pojisteni doporucit, je to podvod, vyhodne je to jenom pro pojistovnu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 12. 2011 2:53 | GUREVDenis35

????????? ?????? ??????, ??????? ????????? ???
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Linda Vavříková

podnikatelka, Allegria

Petr Toman

advokát

Linda Vavříková
ÚSPĚŠNOST
96,61 %

z 118 duelů
×
Petr Toman
ÚSPĚŠNOST
41,67 %

z 12 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

    Obchodní rejstřík

    Osoby v obchodním rejstříku

    Části obce

    Městské části

    Obce

    Okresy

    Témata

    Cena při zpětném prodeji, Depreciace, Optimální portfolio, miroslav kalousek, zaměstnavatel, invalidita, daňový bonus, zdravotně postižení, cestovní pas, žena v práci, udice, tapiserie, fred bergsten, nájemné místně obvyklé, OHLC, 15/1998 Sb., Všeobecná zdravotní pojišťovna, rodičovská

    1E36002, 9A61396, 4Z26697, 4AR2414, 3M64875

    Přihlášení

    Jméno

    Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

    Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

    ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
    Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
    Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

    Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK